Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Шумоизолация за Галант


Препоръчано мнение

И какъв е резултата?

Доволен ли си?

Не зная все още, защото го направих снощи. Би могло да има ефект ако шума при по-висока скорост идва главно от уплътненията на вратите. Иначе материалите са евтини (между 5 и 15лв) и отнема много малко време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.

Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.

Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush:

 

Моя Галант става шумен след 170 км, пробвах го на една немска магистрала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.

Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush:

Да допълня три неща.

Първото е, че за багажника японците са се сетили и в участъка под регистрационния номер са поставили в уплътнението гумено маркуче и ако въпреки него се напъха допълнителното маркуче, то багажника не се затваря добре.

Второто е, че във вратите може да се напъха маркучето през малките дупчици на уплътнението, които са през 5 - 10 см. Само трябва да се внимава, защото може да се скъса уплътнението 1 - 2 см.

Третото е, че за новите телефони - премерно за Android има безплатни програмки, които измерват нивото на шума. Написвайки в search - noise или sound ще намерите програмка, с която може да се измери нивото на шума. За да можете да измерите нивото на шума преди и след и да не изпадате в моята ситуация да не можете лесно да прецените има ли разлика.

Когато имам път по магистрала ще пиша дали съм усетил разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

В моя Галант съм правил тест с програмката Sound Meter инсталирана на моя Андроид Телефон.

При 120км/ч на магистрала ми показва постоянен шум 79-81 децибела :icon_crying: . За мен това е абсолютно японско инжинерно недоразумение.

Пунтото на приятелката ми е по обезшумено , а класа на двете коли е ... несравним. :icon_box: Просто японеца не разбира пълния смисъл на думата комфорт, което за голяма маса от хората означава кола с климатик и ел. стъкла... Имал съм и Хонда, условията бяха спартански в нея.Следващият ми автомобил ще бъде немски! :icon_hmm:

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

В моя Галант съм правил тест с програмката Sound Meter инсталирана на моя Андроид Телефон.

При 120км/ч на магистрала ми показва постоянен шум 79-81 децибела :icon_crying: . За мен това е абсолютно японско инжинерно недоразумение.

Пунтото на приятелката ми е по обезшумено , а класа на двете коли е ... несравним. :icon_box: Просто японеца не разбира пълния смисъл на думата комфорт, което за голяма маса от хората означава кола с климатик и ел. стъкла... Имал съм и Хонда, условията бяха спартански в нея.Следващият ми автомобил ще бъде немски! :icon_hmm:

 

Със същата програма, 150 км.ч работещо радио и разговор между мен, жена ми и детето в аудито даде 64 децибела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите с такъв шумомер действително са високи за седан от среден клас. Отдавна не съм се возил в хубава нова кола и не мога да направя сравнение по този показател. Имам спомен от ауди 90, 80 Б4 и Вектра Б 2.0ТД, както и Астра комби със същия двигател и като че ли са по-добре обезшумени. Обаче при ниска скорост имат един досаден нискочестотен звук, който лично мен много ме дразни. При галанта има шумове, но те са от гумите. Двигател и вятър не чувам. Знаеш ли колко хора си мечтаят за кола, в която да се чуват само гумите при голяма скорост? Много :-) . Почивай на светофара. Със свалено шофьорско стъкло чувам двигатели през две коли от моята. В същото време се радвам, че мицубиша има оборотомер, иначе трябва да тръгвам с мръсна газ да не угасне.

Преди месец попаднах на сайт с цени на автомобили от 1997 г. Направи ми впечатление, че Ауди А3 с 1.9ТДИ 110 к.с. е струвало колкото галант 2.5 спорт едишън. Вярно е, че е Ауди все пак, но за какво ауди реално говорим в случая? За компактен хечбек с две порти с по-евтина ходова част и по-скъп двигател, с твърда возия и в никакъв случай по-добра визия, ама в никакъв. Трябва галанта да е блъснат отпред че да стане по-грозен. Обаче цените са кантар и понеже харесвам това автомобилче съм проследил спадането на цената му във времето - винаги е било по-скъпо от галант. Дори във многобройните му дразнещи варианти с тапицерия все едно гледаш черга в селска къща и то на детелинки. Кожените му седалки не са по-качествени и естетично издържани от тези в галант.

Добре, пробвай немски седани и драсни кое ти е лепнало на д-то. Ама гледай дизелчетата, хей. Че не съм имал дизелова кола и искам да видя вярно ли като вземеш дизел повече не поглеждаш бензинови возила :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч! При ускорение не е, но според мен доста по-дразнещ е монотонният шум от гумите и вятъра при поддържане на постоянна скорост, отколкото звука на двигателя при ускорение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч! При ускорение не е, но според мен доста по-дразнещ е монотонният шум от гумите и вятъра при поддържане на постоянна скорост, отколкото звука на двигателя при ускорение.

 

Абсолютно този монотонен шум само след час шофиране и започва леко главоболие или напрегнатост... какво остава София - Варна. Шум от гуми и шум от фучене на вятъра... просто не мога да си обясня за такъв клас кола как са го допуснали...

 

Карал съм Ауди 80, Голф3, Сивик, Алфа 147 , Пунто... Митсубата е най - шумната и това си казва думата на дълъг път.

 

Като търсих кола преди година се возих в една 5-ца... все едно влизаш в изолатор сигурно и тромбата няма да чуеш ако я натиснеш... сега ме е яд, че не я взех.

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че е шумна, шумна е за класа си, но при скорости над 140.

Аз също основно чувам гумите. Редовно ми се налага пътуване /далечни дестинации/ и не се изморявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч!

1. Нищо и никой не хваля.

2. Ако става въпрос и 4-ката е по-тиха при тази скорост, че и при 80 даже. На място не разбира се.

3. Предлагам да не разваляме боя с кавга :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росен да каже като шумоизолира галанта си колко децибела е сега???

Ще го премеря, щом сте рекли, но да се има предвид, че съм с права три инчова генерация до отзад и само с едно гърне. Без катализатори и други препятствия на пътя за газовете.:icon_thumbup:

GT Power-а по-ще ви е полезен с измерване.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава Ганчо да мери! На Росен не би било меродавно, неговата кола вече не е за возенЬЕ, а за каранЬЕ :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите с такъв шумомер действително са високи за седан от среден клас. Отдавна не съм се возил в хубава нова кола и не мога да направя сравнение по този показател. Имам спомен от ауди 90, 80 Б4 и Вектра Б 2.0ТД, както и Астра комби със същия двигател и като че ли са по-добре обезшумени. Обаче при ниска скорост имат един досаден нискочестотен звук, който лично мен много ме дразни. При галанта има шумове, но те са от гумите. Двигател и вятър не чувам. Знаеш ли колко хора си мечтаят за кола, в която да се чуват само гумите при голяма скорост? Много :-) . Почивай на светофара. Със свалено шофьорско стъкло чувам двигатели през две коли от моята. В същото време се радвам, че мицубиша има оборотомер, иначе трябва да тръгвам с мръсна газ да не угасне.

Преди месец попаднах на сайт с цени на автомобили от 1997 г. Направи ми впечатление, че Ауди А3 с 1.9ТДИ 110 к.с. е струвало колкото галант 2.5 спорт едишън. Вярно е, че е Ауди все пак, но за какво ауди реално говорим в случая? За компактен хечбек с две порти с по-евтина ходова част и по-скъп двигател, с твърда возия и в никакъв случай по-добра визия, ама в никакъв. Трябва галанта да е блъснат отпред че да стане по-грозен. Обаче цените са кантар и понеже харесвам това автомобилче съм проследил спадането на цената му във времето - винаги е било по-скъпо от галант. Дори във многобройните му дразнещи варианти с тапицерия все едно гледаш черга в селска къща и то на детелинки. Кожените му седалки не са по-качествени и естетично издържани от тези в галант.

Добре, пробвай немски седани и драсни кое ти е лепнало на д-то. Ама гледай дизелчетата, хей. Че не съм имал дизелова кола и искам да видя вярно ли като вземеш дизел повече не поглеждаш бензинови возила :icon_bye:

 

Galant е ужасно шумен, нека не се заблуждаваме. При висока скорост, от 140 нагоре, е пълен субстандарт, шум от пътя, вятър и двигател. Преди да взема БМВ-то, с Колта сравнявах и установихме и аз и жена ми, и детето дори забеляза, че Колтът с 3 цилиндъра, хладилник на колела с висок профил е значително по тих при движение. След това с БМВ-то дизел, ефектът е поразяващ за екс-Галант: Отвън се чува като дизел, кофти за моите уши (свиква се), но в движение, вътре в БМВ-то шумът е практически неуловим, премиумът си личи веднага макар и в ниския модел (който обаче е на една база с тройка само че хечбек). Нито мотор се чува, леко ветрец, отлично изолиран от настилката. Преди като бях с Галанта си мислех че карам "горен сегмент на средния клас", но уви няма по-голяма заблуда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще го премеря, щом сте рекли, но да се има предвид, че съм с права три инчова генерация до отзад и само с едно гърне. Без катализатори и други препятствия на пътя за газовете.:icon_thumbup:

GT Power-а по-ще ви е полезен с измерване.

Ехе... значи е само за градско...?

Аз един месец бях със спортно гърне и ми бръмна главата. Направих един тигел Варна - Добрич (50км) и :help: . Не ми се мисли как е при теб :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant е ужасно шумен, нека не се заблуждаваме. При висока скорост, от 140 нагоре, е пълен субстандарт, шум от пътя, вятър и двигател. Преди да взема БМВ-то, с Колта сравнявах и установихме и аз и жена ми, и детето дори забеляза, че Колтът с 3 цилиндъра, хладилник на колела с висок профил е значително по тих при движение. След това с БМВ-то дизел, ефектът е поразяващ за екс-Галант: Отвън се чува като дизел, кофти за моите уши (свиква се), но в движение, вътре в БМВ-то шумът е практически неуловим, премиумът си личи веднага макар и в ниския модел (който обаче е на една база с тройка само че хечбек). Нито мотор се чува, леко ветрец, отлично изолиран от настилката. Преди като бях с Галанта си мислех че карам "горен сегмент на средния клас", но уви няма по-голяма заблуда...

 

За какво БМВ става въпрос, защото БМВ 320d така трака, че през 2 коли от него не мога да чуя дали Галанта ми работи, в движение също двигателя трака повече. Въпреки че е 6 години по-нов от Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какво БМВ става въпрос, защото БМВ 320d така трака, че през 2 коли от него не мога да чуя дали Галанта ми работи, в движение също двигателя трака повече. Въпреки че е 6 години по-нов от Галанта.

 

Предполагам , че колегата говори за това което кара:Кара:BMW 116d F20, Colt 1.1, Galant V6 2.5 (R.I.P.), Carisma 1.6 (R.I.P.)

 

Любопитен съм как стои проблема със шума при Лансъра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехе... значи е само за градско...?

Аз един месец бях със спортно гърне и ми бръмна главата. Направих един тигел Варна - Добрич (50км) и :help: . Не ми се мисли как е при теб :rolleyes:

Ами колата не е прекомерно шумна, а звукът и е великолепен. Първо защото цялата генерация - от колекторите до крайното гърне е специално направена, второ, имам две турбини, които осезаемо намаляват шума, трето цялото купе е шумо и виброизолирано. Естествено, не мисля че е добре за преходи от 500 км., но тя няма и такава функция колата. От София до Пловдив със 130 км.ч шумът беше поносим. Като премерим, ще сравним :icon_thumbup: Зверски звук имаше на на Емо стария галант с компресора. Там турбините не гасяха звука и направо космите по ръцете ми настръхваха.

А иначе е извън всякакво съмнение че конвенционалният ЕА галант е шумотевица. Нищо, поне е красив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно използването на програмки за измерване на шума:

Използвах Noise Meter за Android на Sony Ericsson Xperia Arc и на HTC Desire и резултата беше разлика от 7-8dB в обхвата от 20 до 55dB. Следователно, този подход би могъл да се използва само за сравняване на разликата в нивата на шума преди и след някакво обезшумяване (звукоизолиране), измерено с един и същ GSM.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И преди го бях казвал, но пак ще го кажа. Доста от телефоните имат функция за автоматично регулиране на усилването на микрофона. Ако тази функция не е изключена (ако е възможно) резултатите силно ще се различават от реалността. Също така микрофоните в мобилните телефони не са линейни, което е предпоставка за много големи грешки в определени честоти. Ако има някаква такава програма, тя трябва да е калибрирана към модела телефон или да има възможност за калибрация (в лабораторни условия) иначе може да се ползва само като играчка. Нещо като картинката с пръстов отпечатък на екрана отключващ телефона. Който има желание има фирми имащи нужната техника, които могат да направят тези замервания за силата и спектъра на шума, даже може би и шумова карта. http://www.bksv.com/bksv/tbimg/3003/car.jpg http://www.bksv.com/bksv/tbimg/3003/engine.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си налепих сам изолация вибро и шумоизолация. За вибро използвах битумни листи 50/50см от кар системс 14 лв. парчето а за шумоизолация К-Flex duct 6mm- 14лв кв.м(или нещо такова не си спомням вече преди година я копувах),като направих изолация тип сандвич на целия багажник+ пода + задни врати и кори до предните още не съм стигнал. Според мен, а и от мненията на други колеги,занимавали се с изолация най-шумните части са задните и предните калници, под подлакътника и седалките. Най- добре да се свалят седалките и да се изолира пода хубаво + изолация на корите на вратите. Ако ме питате за ефект мисля си че няма нищо общо с преди, музиката и баса в багажника се чуват в пъти по чисто и определено си струва. Изолирал съм багажника защото баса работи в затворен обем и нали разбирате,че дранчеше да си е.. майката. Сега всичко е по-тихо шума от гумите по- малък и като цяло купето ми се струва като пашкул. Ще постна снимки тия дни все се каня и не ми остава време. А да и който е разглабял знае за каква фабрична изолация става въпрос. За мен виброто е меко казано смешно, айде шумо материалите не са толкова зле но все пак можеше повече да се постараят. Или ние сме много заклети фенове и съответно много взискателни? :rulez: Ще пусна снимки и всеки ще прецени за фабричната изолация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно! Снимай, снимай. Ако свърши лентата, свиркай да купим две :icon_dance: .

И на мен ми е интересно да сравним изолационния материал при нашите коли с този в други марки. Разглобявал съм корите на астрата (от старите е) и не помня да има някакъв сериозен материал там. Дали не се виждаше ламарината на вратата :icon_hmm: . Другаде не съм разбазиквал. По-тиха е до около 110 км/ч. Май след това са кантар, не мога да преценя, но при 50 до 90-100 пО се ядва. Виждал съм как разглобяват предна дясна врата на Туарег. Ами нищо особено няма - една тъничка лентичка от не знам какъв материал и под нея една пластмаса сигурно 2 мм и това е. Не съм се возил в такова нещо, но все си мисля, че не е шумно.

Може и да преиграваме критикувайки галантите. На място ми показа 58-59 dB (с телефона). Знаете, 50 е шумът в тих офис. Вдига с 10 вървейки с 40-50 км. някъде :icon_hmm: . За сравнение в стаята ми само с компютър и на 1 метър от него показва 52 db.

Ми хайде да видим какви снимки ще се намерят и ще помоля wonderwalker да напише ориентировъчна цена за материалите. Аз бих се занимавал, тъй като имам и втора кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно! Снимай, снимай. Ако свърши лентата, свиркай да купим две :icon_dance: .

И на мен ми е интересно да сравним изолационния материал при нашите коли с този в други марки. Разглобявал съм корите на астрата (от старите е) и не помня да има някакъв сериозен материал там. Дали не се виждаше ламарината на вратата :icon_hmm: . Другаде не съм разбазиквал. По-тиха е до около 110 км/ч. Май след това са кантар, не мога да преценя, но при 50 до 90-100 пО се ядва. Виждал съм как разглобяват предна дясна врата на Туарег. Ами нищо особено няма - една тъничка лентичка от не знкакъв материал и под нея една пластмаса сигурно 2 мм и това е. Не съм се возил в такова нещо, но все си мисля, че не е шумно.

Може и да преиграваме критикувайки галантите. На място ми показа 58-59 dB (с телефона). Знаете, 50 е шумът в тих офис. Вдига с 10 вървейки с 40-50 км. някъде :icon_hmm: . За сравнение в стаята ми само с компютър и на 1 метър от него показва 52 db.

Ми хайде да видим какви снимки ще се намерят и ще помоля wonderwalker да напише ориентировъчна цена за материалите. Аз бих се занимавал, тъй като имам и втора кола.

Приеми, че в галант няма изолация, както и в90% от новите лансър, аутландър и прочее.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...