Премини към съдържание

Шумоизолация за Галант


Препоръчано мнение

Не трябва да се пропуска нито една пролука със сноп кабели или проста дупка в ламарината и да не се оставя дори минимално разстояние между материала докато се залепва на място.

 

Не мога да се съглася напълно, особено за виброизолацията. Ако сложиш например навсякъде 4мм или по-дебели битумни листи, сметни колко ще тежи това нещо. И ако приемем, че е с еднаква дебелина може да постигнеш и по-лош резултат, от колкото ако се използват малко по-тънки листи и ти останат повече средства за сериозна изолация в зоните източници на шум. От :mitsu-smiley: са се постарали и са направили разпределена виброизолация в критичните зони. Интересно е че и от модел до модел има разлика в дебелината на материала за едно и също място.

Искам и да засегна и въпроса с изолацията на недостъпните кухини и шумовете произтичащи от там. Например колонките запълнени ли са с "пяна" и т.н... :icon_hmm:

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мога да се съглася напълно, особено за виброизолацията. Ако сложиш например навсякъде 4мм или по-дебели битумни листи, сметни колко ще тежи това нещо. И ако приемем, че е с еднаква дебелина може да постигнеш и по-лош резултат, от колкото ако се използват малко по-тънки листи и ти останат повече средства за сериозна изолация в зоните източници на шум. От :mitsu-smiley: са се постарали и са направили разпределена виброизолация в критичните зони. Интересно е че и от модел до модел има разлика в дебелината на материала за едно и също място. Искам и да засегна и въпроса с изолацията недостъпните кухини и шумовете произтичащи от там. Например колонките запълнени ли са с "пяна" и т.н... :icon_hmm:

Какво са направили мицубиши? Я пробвай пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има колкото да не е без хич. Повози се в някой колт или лансър от старите, където икономията е много по-голяма и ще си промениш мнението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за лансър вибро изолацията, ама на Галант съм я снимал и на мен ми беше смешно :D ама много смешно :D :D :D

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да не забравяме, че :mitsu-smiley: не се води премиум марка. И мисля че е нормално за повечето автомобили от това време да не е наблегнато на изолацията, като има и модели на :mitsu-smiley:, които са много по-зле. в Аз повече се дразня от липсата на шеста скорост например и показанието на оборотомера при 140км/ч, отколкото на аеродинамичния шум. Не че не съм си мислил как да запълня някои кухини и колонките с пяна...

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да пусна и аз Sound Meter-a да видя какво ще ми сподели, като идвах от село към Пловдив с печката. На 100км/ч показваше 70-72 dB, замерих и в офиса където варира от 45 до 65 :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз реших да пробвам с маркучетата в уплътненията на вратите, според мен има малка разлика, към по-добро :icon_thumbup:

Само, че аз сложих 5x8мм във всички вътрешни уплътнения и допълнително 4x6 в уплътнението на шофьорската врата, естествено малко по-трудно се затваря, но няма пълно щастие :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
А аз като седна от атв-то в галанта и е еб@*и тихата возия :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
А аз като седна от атв-то в галанта и е еб@*и тихата возия :icon_thumbup:

Аз, като седна в него и пътувам по 300км и не ми е много приятно, затова гледам колкото може да бъде по тихичък, когато имам възможност ще се заема и цялостна изолация поне по пода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е кеф да пътувам с моя Мицубони. Покрай 17-ките и траповете си напълних речника с псувни и бях започнал да не ги спестявам, но сега с 15-ки и по-малко шумящи гуми е доста по-добре откъм всичко, без вид. Всичко ми е под/пред ръка, удобно е вътре, върви си доволно... Ако речеш да го продадеш и да вземеш по-обезшумена кола, каква ще е тя? Нали ще ти дадат я има, я няма 3000 лева за твоята и после какво? Къде ми отиде колцата... Някой ще й се кефи здраво. Другите коли на по 13-14 години, раздрънкани, разбрицани, амортизирани, хич не шумят, бягат, не горят грам ( вкл. масло) и въобще, ама въобще не се чупят :icon_bye:

При пода ще има по-голям ефект отколкото при вратите. Най-сериозният шум е точно от предните гуми, а шумът оттам почти не минава през вратите ако сравняваме с пода.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като седна в него и пътувам по 300км и не ми е много приятно, затова гледам колкото може да бъде по тихичък, когато имам възможност ще се заема и цялостна изолация поне по пода.

Не си заслужава да си изолираш пода. Ефектът е приблизително нулев. Шумът идва от вратите и колонките между тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, вратите не уплътняват по най-добрия начин и действително шум се чува от предната част на кората (зоната около вратата и таблото), а също и от задния край на врата при ключалката. Усеща се много добре като стъпиш от сух на мокър асфалт, но без локви и обратно на суха настилка.

Все пак мисля, че ефект от шумоизолация на пода ще има, особено ако се обработи и зоната зад таблото. Благодарение на тихата и рафинирана работа на бензиновите двигатели човек може да си помисли, че там са сложили материал. Ама ... тц.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ако се използват само материали на STP, за да стане добре обезшумено, кое от долу изброените е нужно да се използва и на кое място е желателно да се залепи?

 

Вибропласт М1 - битумен материал покрит с фолио. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Лесен за рязане и залепва добре. Подходящ за врати, таван, под, странични метални панели, калници, капака на багажника и др.

 

Бимаст Стандарт - битумен материал покрит с тестил. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Подходящ за под, странични панели, калници и др.

 

Бимаст Супер - Вибро, звуко изолационен материал, със свойството да поглъща резонанси. Представлява комбинация от полимерен самозалепващ се слой и битум. Покрит с метализирана хартия. Приложение : калници, врати, под, покрив, странични панели , багажник.

 

Бимаст Бомб - Представлява комбинация от полимерен самозалепващ се слой и битум.С този материал най-успешно можете да подобрите басовите възможности на мидбасите.Лесен за рязане. Бимаст Бомб е изработен за истинските меломани и привържениците на High-End инсталации. Алуминиевото фолио позволява лесно поставяне.

 

Визомат ВТ2 - Полимерен самозалепващ се битумен материал с фино тестилно покритие. Може да се използва в агресивна среда. Приложение: Под, багажник, калници, странични метални панели. Не се препоръчва за врати и покрив.

 

Битопласт А5 и А10 - Битопласт е полиуретанова пяна от “отворен” тип, пропита с уникална смес. Проектиран да предотврати скърцане и тропане на пластмасовите части в автомобила. Препоръчителен за изолация на всички пластмасови части. Не се препоръчва за под.Самозалепващ и водоустойчив.

 

Сплен - Звуко и топлоизолиращ материал за автомобили . Сплен е полиетиленова пяна от “затворен” тип. Самозалепващ и водоустойчив.Препоръчва се да се използва във врати, калници, покрив, багажник.

 

Бариер K е звуко и топлоизолиращ материал.Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило. Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив. Най-подходящ за под, като може да бъде използван в комбинация с Бимаст или Вибропласт.

 

Бариер LK - Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило с лицев звукопропусклив метален слой от Дакрон.Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив.

Най-подходящ за изолиране на преден капак, покрив, преградата между двигателя и купето.

 

Акцент LK е звуко и топлоизолиращ материал. Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило с лицев, перфориран, звукопропусклив метален слой от Дакрон.

Покривният слой е перфориран, за да може да поглъща резонанси идващи от двигателя и шумовете по време на движение. Това прави Акцент LK идеален за изолиране на преден капак и калници. Много подходящ и за под.

 

Изотон е звукопоглъщащ материал. Състои се от пластична полиуретанова пяна и слой лепило с лицево звукопропускливо перфорирано PVX покритие. Лицевото покритие е устойчиво на автомобилно масло и газове. Материалът е топлоизолиращ. Ефективното звукопоглъщане на материала е в честотите от 600 до 4000 Hz. Работната темература е от - 40° до +100°C. Силата на залепване на материала към повърхността е не по-малко от 4N/cm.Приложение: под преден капак,багажник, отсег между мотор и купе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вибробласт М1 и бимаст супер за да стане тип сандвич. Може и бомб но много се качва сметката. Излиза пари ако решиш СТП. Пробвай в кар системс 14 кинта 50/50мм битум парче и някаква алтернатива на бимаст бомб за над него- това ти е бюджетната. Най бюджетната е флашбанд и нещо над него за да оформиш сандвича :D Ако не става дума за пари взимай СТП смело, но като се замисля винаги всичко опира до пари :D

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вибробласт М1 и бимаст супер за да стане тип сандвич. Може и бомб но много се качва сметката. Излиза пари ако решиш СТП. Пробвай в кар системс 14 кинта 50/50мм битум парче и някаква алтернатива на бимаст бомб за над него- това ти е бюджетната. Най бюджетната е флашбанд и нещо над него за да оформиш сандвича :D Ако не става дума за пари взимай СТП смело, но като се замисля винаги всичко опира до пари :D

 

Човекът, който иска да си слага изолацията е решил СТП-то, та затова конктретно за него попитах.

Автомобилът на който ще се прави тази интервенция е Шкода Октавия дизел, така че освен Вибробласт 1 и бимас супер, който ще се ползва върху под и страници, трябва да се сложи според мен и изотон между двигателя и купето, предполагам и някакъв материал и под капака на двигателя :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човекът, който иска да си слага изолацията е решил СТП-то, та затова конктретно за него попитах.

Автомобилът на който ще се прави тази интервенция е Шкода Октавия дизел, така че освен Вибробласт 1 и бимас супер, който ще се ползва върху под и страници, трябва да се сложи според мен и изотон между двигателя и купето, предполагам и някакъв материал и под капака на двигателя :icon_hmm:

Тя си има и на двете места материал там. Проблемът й е при свалени прозорци на място, иначе в движение си е супер.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя си има и на двете места материал там. Проблемът й е при свалени прозорци на място, иначе в движение си е супер.:icon_thumbup:

Не зная какво има, ама наистина е шумна :icon_hmm:

Става дума за Октавия от 2003г. дизел 4х4, 101к.с. мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който е поставял изолация на Галант, може ли да сподели колко м2 му са стигнали за целият под + четирите врати :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, интересно ми е, за кво ти е шумоизолация на уикендника бре :icon_doh: То е много по - добре да няма, ама кат не щеш да те отърва от мъките... :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който е поставял изолация на Галант, може ли да сподели колко м2 му са стигнали за целият под + четирите врати :icon_hmm:

Аз съм слагал от това http://www.aval-bg.com/car-audio/audio-accessories/zvukoizolaciia-stp/stp-gold и отиде за четирите врати и пода около 14 парчета (май ми остана малко от последното).

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая на клипчето има таблица, на която е показано с колко дицибела спада нивото след слагането на стп-то :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая на клипчето има таблица, на която е показано с колко дицибела спада нивото след слагането на стп-то :)

Братушките колко изолация наблъскаха в това ладе :blink:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,за 4 децибела разлика,тя изолацията стана по-скъпа от колата :).

Редактирано от stevensgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Поупражнявах се малко на Шкодата, пролетта мисля да лепна и Галанта. :rulez:

Да попитам дали навскъде ще глътне 15мм от к-флекса. За пода предполагам няма да има грижи, но под корите на вратите ще има ли проблем?

Ето малко снимки на Оставия. :D

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029157964.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029157975.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029158024.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029158033.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поупражнявах се малко на Шкодата, пролетта мисля да лепна и Галанта. :rulez:

Да попитам дали навскъде ще глътне 15мм от к-флекса. За пода предполагам няма да има грижи, но под корите на вратите ще има ли проблем?

Ето малко снимки на Оставия. :D

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029157964.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029157975.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029158024.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1457/029158033.jpg?r=0

А има ли осезаема разлика в децибелите след тази манипулация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...