vladimirov Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 (редакция) Не трябва да се пропуска нито една пролука със сноп кабели или проста дупка в ламарината и да не се оставя дори минимално разстояние между материала докато се залепва на място. Не мога да се съглася напълно, особено за виброизолацията. Ако сложиш например навсякъде 4мм или по-дебели битумни листи, сметни колко ще тежи това нещо. И ако приемем, че е с еднаква дебелина може да постигнеш и по-лош резултат, от колкото ако се използват малко по-тънки листи и ти останат повече средства за сериозна изолация в зоните източници на шум. От :mitsu-smiley: са се постарали и са направили разпределена виброизолация в критичните зони. Интересно е че и от модел до модел има разлика в дебелината на материала за едно и също място.Искам и да засегна и въпроса с изолацията на недостъпните кухини и шумовете произтичащи от там. Например колонките запълнени ли са с "пяна" и т.н... :icon_hmm: Редактирано 19 септември 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Ами не мога да се съглася напълно, особено за виброизолацията. Ако сложиш например навсякъде 4мм или по-дебели битумни листи, сметни колко ще тежи това нещо. И ако приемем, че е с еднаква дебелина може да постигнеш и по-лош резултат, от колкото ако се използват малко по-тънки листи и ти останат повече средства за сериозна изолация в зоните източници на шум. От :mitsu-smiley: са се постарали и са направили разпределена виброизолация в критичните зони. Интересно е че и от модел до модел има разлика в дебелината на материала за едно и също място. Искам и да засегна и въпроса с изолацията недостъпните кухини и шумовете произтичащи от там. Например колонките запълнени ли са с "пяна" и т.н... :icon_hmm:Какво са направили мицубиши? Я пробвай пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Има колкото да не е без хич. Повози се в някой колт или лансър от старите, където икономията е много по-голяма и ще си промениш мнението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Не знам за лансър вибро изолацията, ама на Галант съм я снимал и на мен ми беше смешно :D ама много смешно :D :D :D Редактирано 20 септември 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 (редакция) Все пак да не забравяме, че :mitsu-smiley: не се води премиум марка. И мисля че е нормално за повечето автомобили от това време да не е наблегнато на изолацията, като има и модели на :mitsu-smiley:, които са много по-зле. в Аз повече се дразня от липсата на шеста скорост например и показанието на оборотомера при 140км/ч, отколкото на аеродинамичния шум. Не че не съм си мислил как да запълня някои кухини и колонките с пяна... Редактирано 20 септември 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Днес реших да пусна и аз Sound Meter-a да видя какво ще ми сподели, като идвах от село към Пловдив с печката. На 100км/ч показваше 70-72 dB, замерих и в офиса където варира от 45 до 65 :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 И аз реших да пробвам с маркучетата в уплътненията на вратите, според мен има малка разлика, към по-добро :icon_thumbup: Само, че аз сложих 5x8мм във всички вътрешни уплътнения и допълнително 4x6 в уплътнението на шофьорската врата, естествено малко по-трудно се затваря, но няма пълно щастие Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifА аз като седна от атв-то в галанта и е еб@*и тихата возия :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 8 октомври 2012 Сподели Публикувано 8 октомври 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifА аз като седна от атв-то в галанта и е еб@*и тихата возия :icon_thumbup: Аз, като седна в него и пътувам по 300км и не ми е много приятно, затова гледам колкото може да бъде по тихичък, когато имам възможност ще се заема и цялостна изолация поне по пода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 (редакция) На мен пък ми е кеф да пътувам с моя Мицубони. Покрай 17-ките и траповете си напълних речника с псувни и бях започнал да не ги спестявам, но сега с 15-ки и по-малко шумящи гуми е доста по-добре откъм всичко, без вид. Всичко ми е под/пред ръка, удобно е вътре, върви си доволно... Ако речеш да го продадеш и да вземеш по-обезшумена кола, каква ще е тя? Нали ще ти дадат я има, я няма 3000 лева за твоята и после какво? Къде ми отиде колцата... Някой ще й се кефи здраво. Другите коли на по 13-14 години, раздрънкани, разбрицани, амортизирани, хич не шумят, бягат, не горят грам ( вкл. масло) и въобще, ама въобще не се чупят :icon_bye: При пода ще има по-голям ефект отколкото при вратите. Най-сериозният шум е точно от предните гуми, а шумът оттам почти не минава през вратите ако сравняваме с пода. Редактирано 9 октомври 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Аз, като седна в него и пътувам по 300км и не ми е много приятно, затова гледам колкото може да бъде по тихичък, когато имам възможност ще се заема и цялостна изолация поне по пода.Не си заслужава да си изолираш пода. Ефектът е приблизително нулев. Шумът идва от вратите и колонките между тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 октомври 2012 Сподели Публикувано 15 октомври 2012 Така е, вратите не уплътняват по най-добрия начин и действително шум се чува от предната част на кората (зоната около вратата и таблото), а също и от задния край на врата при ключалката. Усеща се много добре като стъпиш от сух на мокър асфалт, но без локви и обратно на суха настилка. Все пак мисля, че ефект от шумоизолация на пода ще има, особено ако се обработи и зоната зад таблото. Благодарение на тихата и рафинирана работа на бензиновите двигатели човек може да си помисли, че там са сложили материал. Ама ... тц. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 октомври 2012 Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Ако се използват само материали на STP, за да стане добре обезшумено, кое от долу изброените е нужно да се използва и на кое място е желателно да се залепи? Вибропласт М1 - битумен материал покрит с фолио. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Лесен за рязане и залепва добре. Подходящ за врати, таван, под, странични метални панели, калници, капака на багажника и др. Бимаст Стандарт - битумен материал покрит с тестил. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси. Подходящ за под, странични панели, калници и др. Бимаст Супер - Вибро, звуко изолационен материал, със свойството да поглъща резонанси. Представлява комбинация от полимерен самозалепващ се слой и битум. Покрит с метализирана хартия. Приложение : калници, врати, под, покрив, странични панели , багажник. Бимаст Бомб - Представлява комбинация от полимерен самозалепващ се слой и битум.С този материал най-успешно можете да подобрите басовите възможности на мидбасите.Лесен за рязане. Бимаст Бомб е изработен за истинските меломани и привържениците на High-End инсталации. Алуминиевото фолио позволява лесно поставяне. Визомат ВТ2 - Полимерен самозалепващ се битумен материал с фино тестилно покритие. Може да се използва в агресивна среда. Приложение: Под, багажник, калници, странични метални панели. Не се препоръчва за врати и покрив. Битопласт А5 и А10 - Битопласт е полиуретанова пяна от “отворен” тип, пропита с уникална смес. Проектиран да предотврати скърцане и тропане на пластмасовите части в автомобила. Препоръчителен за изолация на всички пластмасови части. Не се препоръчва за под.Самозалепващ и водоустойчив. Сплен - Звуко и топлоизолиращ материал за автомобили . Сплен е полиетиленова пяна от “затворен” тип. Самозалепващ и водоустойчив.Препоръчва се да се използва във врати, калници, покрив, багажник. Бариер K е звуко и топлоизолиращ материал.Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило. Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив. Най-подходящ за под, като може да бъде използван в комбинация с Бимаст или Вибропласт. Бариер LK - Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило с лицев звукопропусклив метален слой от Дакрон.Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив. Най-подходящ за изолиране на преден капак, покрив, преградата между двигателя и купето. Акцент LK е звуко и топлоизолиращ материал. Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило с лицев, перфориран, звукопропусклив метален слой от Дакрон. Покривният слой е перфориран, за да може да поглъща резонанси идващи от двигателя и шумовете по време на движение. Това прави Акцент LK идеален за изолиране на преден капак и калници. Много подходящ и за под. Изотон е звукопоглъщащ материал. Състои се от пластична полиуретанова пяна и слой лепило с лицево звукопропускливо перфорирано PVX покритие. Лицевото покритие е устойчиво на автомобилно масло и газове. Материалът е топлоизолиращ. Ефективното звукопоглъщане на материала е в честотите от 600 до 4000 Hz. Работната темература е от - 40° до +100°C. Силата на залепване на материала към повърхността е не по-малко от 4N/cm.Приложение: под преден капак,багажник, отсег между мотор и купе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 (редакция) Вибробласт М1 и бимаст супер за да стане тип сандвич. Може и бомб но много се качва сметката. Излиза пари ако решиш СТП. Пробвай в кар системс 14 кинта 50/50мм битум парче и някаква алтернатива на бимаст бомб за над него- това ти е бюджетната. Най бюджетната е флашбанд и нещо над него за да оформиш сандвича :D Ако не става дума за пари взимай СТП смело, но като се замисля винаги всичко опира до пари :D Редактирано 4 ноември 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Вибробласт М1 и бимаст супер за да стане тип сандвич. Може и бомб но много се качва сметката. Излиза пари ако решиш СТП. Пробвай в кар системс 14 кинта 50/50мм битум парче и някаква алтернатива на бимаст бомб за над него- това ти е бюджетната. Най бюджетната е флашбанд и нещо над него за да оформиш сандвича :D Ако не става дума за пари взимай СТП смело, но като се замисля винаги всичко опира до пари :D Човекът, който иска да си слага изолацията е решил СТП-то, та затова конктретно за него попитах.Автомобилът на който ще се прави тази интервенция е Шкода Октавия дизел, така че освен Вибробласт 1 и бимас супер, който ще се ползва върху под и страници, трябва да се сложи според мен и изотон между двигателя и купето, предполагам и някакъв материал и под капака на двигателя :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Човекът, който иска да си слага изолацията е решил СТП-то, та затова конктретно за него попитах.Автомобилът на който ще се прави тази интервенция е Шкода Октавия дизел, така че освен Вибробласт 1 и бимас супер, който ще се ползва върху под и страници, трябва да се сложи според мен и изотон между двигателя и купето, предполагам и някакъв материал и под капака на двигателя :icon_hmm:Тя си има и на двете места материал там. Проблемът й е при свалени прозорци на място, иначе в движение си е супер.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Тя си има и на двете места материал там. Проблемът й е при свалени прозорци на място, иначе в движение си е супер.:icon_thumbup:Не зная какво има, ама наистина е шумна :icon_hmm: Става дума за Октавия от 2003г. дизел 4х4, 101к.с. мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Някой, който е поставял изолация на Галант, може ли да сподели колко м2 му са стигнали за целият под + четирите врати :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Роска, интересно ми е, за кво ти е шумоизолация на уикендника бре :icon_doh: То е много по - добре да няма, ама кат не щеш да те отърва от мъките... :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) Някой, който е поставял изолация на Галант, може ли да сподели колко м2 му са стигнали за целият под + четирите врати :icon_hmm:Аз съм слагал от това http://www.aval-bg.com/car-audio/audio-accessories/zvukoizolaciia-stp/stp-gold и отиде за четирите врати и пода около 14 парчета (май ми остана малко от последното). Редактирано 9 ноември 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 9 ноември 2012 Сподели Публикувано 9 ноември 2012 Накрая на клипчето има таблица, на която е показано с колко дицибела спада нивото след слагането на стп-то Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 Накрая на клипчето има таблица, на която е показано с колко дицибела спада нивото след слагането на стп-то Братушките колко изолация наблъскаха в това ладе :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2012 Сподели Публикувано 10 ноември 2012 (редакция) Да,за 4 децибела разлика,тя изолацията стана по-скъпа от колата . Редактирано 10 ноември 2012 от stevensgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Поупражнявах се малко на Шкодата, пролетта мисля да лепна и Галанта. :rulez: Да попитам дали навскъде ще глътне 15мм от к-флекса. За пода предполагам няма да има грижи, но под корите на вратите ще има ли проблем? Ето малко снимки на Оставия. :D http://media.snimka.bg/s1/1457/029157964.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029157975.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029158024.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029158033.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Поупражнявах се малко на Шкодата, пролетта мисля да лепна и Галанта. :rulez: Да попитам дали навскъде ще глътне 15мм от к-флекса. За пода предполагам няма да има грижи, но под корите на вратите ще има ли проблем? Ето малко снимки на Оставия. :D http://media.snimka.bg/s1/1457/029157964.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029157975.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029158024.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1457/029158033.jpg?r=0А има ли осезаема разлика в децибелите след тази манипулация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.