SpeedFox Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Здравейте искам да попитам какво означава OHC и DOHC ???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Ами SOHC означава един горно разположен разпределителен валDOHC респективно означава два разпределителни горно разположени вала (на кратко двувалки) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Ами SOHC означава един горно разположен разпределителен валDOHC респективно означава два разпределителни горно разположени вала (на кратко двувалки)Респективно в нашия случай-четривалки ... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 22 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2009 Аха, а OHC ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Аха, а OHC ?Over Head Cam - горно разположен вал, вместо долно разположен разпределителен вал както са били ДВГ преди 45 години. Тогава имаше и едни кобилични прътове по 60 см, чрез които се предаваше задвижването от коляновия на разпределителния вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 22 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2009 Ясно.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 По скоро от разпределителния към кобиличките на клапаните. Шкода 120Л са с долен разпределителен вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) И полския фиат май беше така Редактирано 22 юли 2009 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Респективно в нашия случай-четривалки ... :lol: В твоя случай е четиривалка, но на колегата Franio, както и всички атмосферни 2.5V6 след 1997г., са двувалки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Over Head CamshaftSingle Over Head CamshaftDouble Over Head Camshaft,ако трябва да сме точни. :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Over Head Cam - горно разположен вал, вместо долно разположен разпределителен вал както са били ДВГ преди 45 години. Тогава имаше и едни кобилични прътове по 60 см, чрез които се предаваше задвижването от коляновия на разпределителния вал. Как бе, това е най-модерна американска технология. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 А ако трябва да сме още по-точни...http://www.samarins.com/glossary/ohv_engine.gifOHV http://www.samarins.com/glossary/sohc_engine1.gif OHC или SOHC http://www.samarins.com/images/engine_animation6b.gifDOHC Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 Да няма анимиран двигател като на галантите V6 след 96-та за да видя как един разпределителен вал командва толкова клапани? В случая един вал управлява 12 клапана :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 юли 2009 Admin Сподели Публикувано 23 юли 2009 Да няма анимиран двигател като на галантите V6 след 96-та за да видя как един разпределителен вал командва толкова клапани? В случая един вал управлява 12 клапана :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 Това е DOHC. Ето едно филмче с показани различните типовеhttp://videos.howstuffworks.com/howautowor...shaft-video.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 В случая един вал управлява 12 клапана :senile:... А представяш ли си какво им е на 4 цилиндровите да управлява 16 клапана :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 ... А представяш ли си какво им е на 4 цилиндровите да управлява 16 клапана :rolleyes: Както е при моя 4Г92. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 23 юли 2009 Сподели Публикувано 23 юли 2009 (редакция) мисля че той имаше в предвид 4 литров мотор с 2 разпределителни вала всекеи с по 16 клапана.. инак казано 4L V8 32v Редактирано 23 юли 2009 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Това е DOHC. Ето едно филмче с показани различните типовеhttp://videos.howstuffworks.com/howautowor...shaft-video.htm доколкото ми разбира главата на 3:32 е показано модела с хидравличните повдигачи... ;) е чак сега в движение им видях идеята :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Да, точно така е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Като изясним нещата с типовете газоразпределение, може и да продължим с Vtec, Vanos, VVT-i и т.н.. Дори може да синтезираме нещата в крайна сметка в една нова тема и да се оформи едно доста полезно четиво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Най-добре си е с два разпределителни вала във всяка глава. Още две въртящи се зъбчати колелета и малко по-дълъг ангренажен ремък няма да утежнят конструкцията. Ако аз произвеждах двигатели, щях да ги правя:- с по два вала на всяка една от двете :icon_dance: глави - с по 4 клапана на цилиндър- с ангренажна верига- диаметърът на буталото ще е 1,125 пъти по-голям от хода- разпр. валове ще натискат т. нар. чашки, под които има пулове (за топлинната хлабина, т.е. без хидравл. повдиг.)- степен на сгъстяване - около 12-12,5:1- V-образни с ъгъл 90 градуса и с 6 и 8 бр. цилиндри- ще генерират максимална мощност при 8500 об/мин. и 9500 максимални.- ще ги куплирам с 6- и 7-степенни секвенциални кутии (предавките ще се връщат с междинна газ, а нагоре без отпускане на десния педал)- 4х4Отивам да лягам :icon_blush: Горното предложение е много добро! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Отивам да лягам :icon_blush: Горното предложение е много добро!Аз пък помислих, че вече си легнал и спиш дълбоко, като чета поста ти... :lol: :lol: :lol: И защо ти е целият този филм, с по два вала на всяка глава, като и един вал, си ги командва 4 клапана, а при Ауди даже и 5 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Аз пък мислех, че говори за моя двигател :rolleyes: Моя е DOHC, но има по-малка мощност и усложнена/утежнена конструкция спрямо следващия модел, който е SOHC. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Аз пък мислех, че говори за моя двигател :rolleyes: Моя е DOHC, но има по-малка мощност и усложнена/утежнена конструкция спрямо следващия модел, който е SOHC.Ти пък, как можа да си помислиш такива работи ?...Човека е написал и ъгъла на разположение на цилиндрите 90 градуса... :P При теб не е ли + 90... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.