Премини към съдържание

zexer

Потребител
  • От него общо

    782
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    3

zexer беше най-активен на 10 март 2018

zexer има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://zex.earlsbg.net/galant/
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    EA5A 6A13
  • Интереси
    *.*

zexer's Постижения

Форумист с опит

Форумист с опит (11/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

21

Репутация

  1. zexer

    Check engine Galant 2.5 V6

    Ето му профила http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 в ляво има написан тел
  2. Една система трябва да е справедлива за да е успешна и да има събираемост.. било то данъчна, винетки или застраховки или каквото и да е. Едно на ръка, че към момента е мега безмислено да купиш каквато и да е друга винетка освен годишна защото другите са в пъти по скъпи при елементарна сметка. Пример.. 2010г. излезна по няколко медии Над 750 000 автомобила се движат без "Гражданска отговорност" след това не съм попадал на подобно заглавие, но ситуацията надали е много по-различна. И засраховните не са скъпи спрамо в Европа.. даже може би едни от най-евтините.. и тях ще вдигат, но може би до прага да си покриват парите от добросъвестните... така и с винетките... докато почне със седмична да си тарикат цяла година и т.н.
  3. И са с различен дебит Този от 2.5 е доста по-голям
  4. Може да имате и това в предвид обжалване/реалност на нарушение източници: http://nbox.bg/krimi...ari-kameri.html и тук: http://novanews.nova...B5%D1%82%D0%BE/
  5. Почти съм сигурен че колегата се майтапи... щото ако не .. ей затва в България сме на тоя хал
  6. http://i49.vbox7.com/o/e60/e60b5ccea30.jpg?feature=og
  7. zexer

    Волана тресе при спиране

    Rafaelo добре провери къде е проблема преди да сменяш нещо, защото при проблем с криви дискове при спиране се осеща и в педала на спирачката едно "подритване" повече отколкото това тресене във волана, което описваш.
  8. zexer

    Вървеж нa шестaкa

    Определено за v6 по мое мнение искорението се усеща най-добре след 4000rpm Ето ви за сравниение графиките на 2та мотора, но личното ми мнение е че ако усещате v6 да не сърви след 4000 оборора значи колата ви има проблем... Галант EA2A 4G63 2.0 MPI 16V http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_20e.png Галант EA5A 6А13 2.5 MPI 24V http://zex.earlsbg.net/galant/graph/Galant_EA0_Leistungsdiagramm_25v6.png
  9. И аз предполагам бобина понеже съм имал такъв проблем и това го реши ... на 2.5 мотора тя (бобината) е вътре в дистрибутора
  10. Почти всяка японска марка има коли на 5х114.3 Honda (acura), Lexus, Nissan, Mazda, Mitsubishi (lancer, evo, eclipse, 3000 GT, galant vr4, Outlander ...), Subaru, Infinity ... че дори и Форд Мустанг пък и доста други Обаче не само това е фактор... централния отвор (който не го виждам да си го написал) и офсета също зависят Ето тук има малък списък който не е много добре визуализиран (липсват разделители) http://www.answers.com/Q/What_cars_use_a_5_x_114.3_bolt_pattern Най-добре да дадеш пълно инфо за джантите като пускаш обявата, пък за който стават - той сам ще ги намери по данните 5 X 4.512 X 1.5 67.1 MITSUBISHI OUTLANDER 2003 > 5 X 114.3 5 X 4.512 X 1.5 67.1 MITSUBISHI OUTLANDER ES, LS, XLS 2007-08 5 X 114.3 5 X 4.512 X 1.5 67.1 MITSUBISHI OUTLANDER LS, SE, LIMITED 2003-06 5 X 114.3 Аз това го разбирам че Аутлендър от 2003 до 2008г. е с междуболтово разстояние 5 X 114.3 с централен отвор 67.1мм. При теб какъв е Outlander-а и заради кой размер не стават?
  11. zexer

    Годишна винетка

    Тол-таксата ще е само за големи камиони Да видим Аз продължавам да съм скептичен %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifТова ми е мнение 888
  12. zexer

    Годишна винетка

    90 лв. ТОЛ-такса до морето?
  13. zexer

    Годишна винетка

    Доста нелепо... През градовете минават пътища от републиканската пътна мрежа ... как точно ще стане преминаването и през тях Тази тол такса ми се вижда като пробутване на по-скъпа винетка
  14. zexer

    Гарнитура Галант 2.5 в6-24

    Сравнението с импрезата и галанта е че и при двете се шлайфат 2 глави (което ти спомена).. за това го написах Кое точно е измислянето? Ми според мен без да се извади не може ;) Най-много с малки японски ръчички да смениш свещи на място или да свалиш капак на глава ама до там В нета има доста клипове как се разглобява/сглобява
  15. zexer

    Гарнитура Галант 2.5 в6-24

    Егати цените ... скоро не съм ходил до София ама явно стават европейски На Галант гарнитура на главите не съм сменял дано и да не ми се налага, но на субару импреза турбо съм сменял началото на 2014г. в Пловдив - лагери, сегменти, и всички гарнитури и гумички по мотора и турбото (гарнитури), смяна на 2те глави с шлайф и напасване на клапани и дадох 500лв за труд (шлайфа отделно беше около или под 100лв) ... а ако покажа снимки ще се види, че двигателя се вади от колата и всичко става на съставните си части .. миене шлайф пак миене и така ;) Без да искам да налагам мнението си поросто го изказвам (все пак е форум) - аз 450лв само за труд за смяната на гарнитура на 6а13 не бих дал %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif2013г. за 250лв взех цял работещ двигател 6а13, 99г. от англичанка с документи ... ей така да си имам ... още ми седи цял... за части някой ден евентуално хаха
×
×
  • Създаване...