Добре де, аз само да питам. Сутринта ставаш и потегляш за работа. Палиш двигателя на колата, и чуваш силен тътен...Поглеждаш от долу под колата - тръбите висят, катализатора го няма. Сега, да си купиш нов - за да минеш ГТП и утре пак да ти го откраднат, или да не си купиш нов и да не минеш ГТП. Ако ти свалят втори от колата, ще си купиш ли трети?!
Миро, новите дизели да не би да не харчат масло фабрично? На старата ми работа, бяха закупили фиат (нов) който лапаше към 2 литра на 10 000 км. и дилъра твърдеше, че това е нормално...
Моята кола гони 30-те години. ДВГ не е отварян все още. Няма пушеляци след мен, за разлика от нови коли които оставят димни завеси. Ако всички почнем да си връщаме колите за скраб и да си накупим новите чупейки, по ЕКО фриендли ли ще сме ?...