Премини към съдържание

Емил Димитров

Модератор
  • От него общо

    6,826
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    52

Емил Димитров беше най-активен на 28 юни

Емил Димитров има най-харесвано съдържание!

За Емил Димитров

  • Рожден ден 06/06/1981

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • AIM
    Maskata_e
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    196159798
  • Skype
    maskata_e

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.6 16V GLX - Red storm
  • Интереси
    Всестранни...

Посетили профила

12,302 посетили

Емил Димитров's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

136

Репутация

  1. Здравей Емо имаш ли представа от mitsubishi grandis което ме интересува е скоростната кутия от какъв друг модел кола може да е еднаква. 2000 кубика 136 коня 2006 година дизел

     

    1. Емил Димитров

      Емил Димитров

      Здравей! Не нямам идея...попитай DJ Tymbi, смятам че ще е запознат. Поздрави!

  2. Благодаря! 15 години не стихна привързаността към малкия жребец
  3. Старата любов, получи пролетно освежаване, за 26 годишнината си
  4. Колега, аз карам петнадесет години такъв колт, и не съм имал никога подобни проблеми. Проблема при теб е, че явно ходиш при някакви "майстори" които само научкват, но не "нацелват" проблема. И компютърът се чете на диагностична апаратура, явно и там не си уцелил правилния човек. Поздрави!
  5. Здравейте! Частите са напънло съвместими и заменими и няма да имате проблем с подмяната им. Ако случайно решите, че искате да сложите фаровете от фейслифт-а (цели фар+мигач, пластмасови) на вашата (стъклени с отделни мигачи), тогава ще се наложи малко интервенция. Поздрави
  6. Здравейте! Като за начало, можете да си направите диагностика, и да видите какви са грешките в ЕКУ-то. Можете да си направите диагностика и сам, писано е във форума. Поздрави!
  7. Здравей! Предполагам искаш да кажеш, че са изгнили носещите греди, на които се захваща задното окачване (колата е със независимо окачване отзад). Това им е слабо място на тези коли. Може да се направи, но е трудоемко и изисква майстор. Като казвам майстор, не говоря за тези "съвременните" дето искат само да сменят детайли. Преди години, дадох моя колт на такъв майстор. Демонтира всичко което пречи отзад. Ряза гнилото до кокал, огъва и профилира дебела ламарина и заварява. Направи я много кадърно. Освен, че на стенда за реглаж, нещата бяха ок....при дърпане на немски автомобил в зимни условия, който накрая при завой се заби в изринатия сняг, въжето се скъса, но заварките на майстора не мръднаха. Виждал съм, колтове на колеги, на който някой "майстор", им е прикапал една тенекия отгоре в/у язвата, и тях това ги успокоява което може да доведе до крайно нежелани ситуации. Действително колата с подобна компрометация е опасна! В тези зони където гредите гният, се захващат горните носачи, който при завой упражняват натиск/опън върху компрометираните зони... Та, може да се направи....трудната част е намирането, на майстор. Моя колт го карам най-малко 5 години, изкърпен и не е мръднал. За жалост, купето започна - задни вежди и най-вече задна врата. Мотора пък е "перпетуум мобиле". 15 години издевателствам над автомобила и аз също не искам да се разделям с него. Поздрави!
  8. Ако някой иска само джантите, аз ще взема гайките
  9. Здравей. Ето и моето лично мнение. Според мен, смяната на уплътненията на клапаните няма да ти реши проблема, защото аз смятам че той се крие в сегментите (масло-събирателните). Иначе, поне на стария колт на жената, съм сменял вложките на клапаните без да свалям главата. Относно задницата, нямам наблюдение как е изпълнено при галант, но при мен имаше проблем със стабилността от тампоните в шенкелите. Монро доколкото си спомням, дават живот на амортисьорите си ориентировъчно 80 хил. км., казвам го с мисълта, че това са неща които се сменят на изминати километри, а не на години В крайна сметка можем само да изказваме хипотези тук... Поздрави!
  10. Възможно е, голяма част от гамата на мицубиши, да имат проблеми със кривенето на дискове (други марки също се оплакват), но чак да се генерализира, че всички са така... Ми аз имам два колта от различни поколения. Моят е 25 годишен, като аз го карам къде 15 години вече...Смених оригиналните дискове от износване....след което сложих на доверие, някакви боклуци с които колата отказа да спира. После сложих TRW и от години си карам с тях и нямам грижи. Криви дискове не съм имал. Колта на жената е 2007-ма година. С него също нямаме никакви грижи. Караме го с дисковете и накладките с които дойде от Швейцария. И само да спомена, че аз не си жаля колата, понакарвам я прилично... Поздрави!
  11. Пред пасажерската врата, в дясно от жабката. Хванат е странично. Поздрави!
  12. Към колегите, на които логин и потребителското име е различно и не могат да се логнат. Използвайте си същата парола но, потребителското име за логване.
×
×
  • Създаване...