Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

bluffer

Потребител
  • От него общо

    739
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

bluffer беше най-активен на 24 октомври 2010

bluffer има най-харесвано съдържание!

За bluffer

  • Рожден ден 04/05/1980

Местоживеене

  • Град
    в ЕС

Интернет контакт

  • AIM
    nismo25
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant EA5A

bluffer's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Здравей, колега би ли ми дал телефон да се разберем трябва ми предн...

  2. bluffer

    Прибиращи се огледала

    От копчето за управление, трябва да пуснеш два кабела към лявата врата и други два до дясната, така че да стигнат до буската на огледалата. Буксата на старото огледало и тази на новото са еднакви, само че на новото ще ти останат два кабела в повече. Точно тези два кабела, трябва да ги свържеш с новите, които си прокарал от копчето. Като направиш това, вече може да събираш вратите с вече монтираните нови огледала. (Кабели лесно се прокарват към вратите през гумения маншон на съществуващата инсталация.) Накрая остава да смениш копчето и сега се сещам да те питам за новото копче, имаш ли и буксата към него? Буксите са коренно резлични. Ако обаче нямаш буксата, можеш да запоиш кабелчета към пиновете, а след това ще помагаме с свързването към кабелите от старата букса, както и новопрокараните кабели.
  3. Топика е офф От 2004г. книжките в Испания не са тип "розова хартийка", а са като БГ книжките и разбира се, без това досадно талонче. Интересен факт: на няколко пъти ми се е случвало в Испания да ме спре полицейски контрол на пътя и аз да не нося документи, нито лични, а в един от случаите нямах документите и на колата, а тя дори и не беше моя. При направената момента проверка по служебната станция и като отговорих на няколко въпроса от рода "име на баща", "име на майка", "роден град", след което провериха номера на шасито, че съвпада с този регистрационен номер, а от последния им излиза всякаква информация за валидността на застраховката и прочие на колата и накрая ми пожелаха лек път. Глобата за не носене на документите е 10€, но само ми го напомниха. Друг интересен факт е това, че в Испания като ти откраднат книжката (портфейла) и после от КАТ ти дават нова, която преди няколко години се издаваше на момента и то безплатно. Нов талон на колата сега се плаща 19€, а ако искаш да си подмениш вече надраскания регистрационен номер - между 5 и 10€, като това може да го направи всеки ключар, а и при доста от автомобилните сервизи. Истина е, че Испания е с един час назад от България, но и с около 20години напред. Всичките им институции работят много добре, но и продължават да се развиват в посока удобство на гражданина, но никога и в нито една институция в която се извършва някакво плащане, не го е имало това "Банков Превод - 3лв." Друг път ще коментирам и за отношението на държавните, и частни служители към гражданите. В това най-вече е 20 годишната преднина на Испания, спрямо спрялата ни родина.
  4. Здравей, колега имам интерес към боди кита, който предлагаш. Били м...

  5. bluffer

    За предните дискове

    Когато веднъж прегрее един диск, то закаляването му вече не струва и дори и да не се е изкривил, то при всяко следващо затопляне, топлинното разширение на метала вече не е еднакво по цялата повърхност. Най-вероятно нещо такова се е получило и при теб. При студени спирачки всичко може да е ок, но когато загреят дисковете, леко се деформират заради развалената вече структура на метала и оттам се получават тези вибрации. Същото се получава и при шлайфани на струг дискове. Уж са прави, но като загреят добре, започват вибрациите..
  6. Щом задните габарити и километража светят, значи както лоста, така и релето си работят. Другото, което ме кара да изкажа предположението си е, че фаровете,ляв и десен не са отказали едновременно, а за предните габаритите дори не се знае кога са спрели да функционират. Личното ми мнение, на базата най-често случвали се проблеми при Галант е, да са изгорели предните габарити, а на късите да има нагар на буксите към фара. Това последното се случва, когато крушката е правила слаб контакт при буксите, а оттам и нагар, който прекъсва връзката.
  7. bluffer

    Напречни греди

    На комбито, не бяха ли надлъжни? На колегата са му нужни напречни и се сещам, че колеги от форума продаваха такива в раздела Купувам/Продавам Части, но беше преди доста време. Универсалните са алтернатива.
  8. bluffer

    За предните дискове

    Марка EBC се изкривиха още през първия месец с керамични накладки на същата марка. След 6 месеца употреба, вече бяха доста неприятни за използване и ги свалих. Наистина Галант-а никога не е спирал толкова добре, още по-малко при горещи спирачки, но и дисковете са били подложени на екстремни температури. Спомням си , че дори и с вибрациите на волана, колата продължаваше да спира изключително добре, което се дължеше на керамичните накладки. Колкото по-висока температура, толкова по-добро ставаше спирането. http://media.snimka.bg/s1/2688/031620463.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2688/031620464.jpg?r=0
  9. bluffer

    Лампа на таблото светна?

    От много не качествено масло, може и да светне някоя лампа, но тя няма да е тази жълтата за количеството.
  10. Коженият салон не се задължителна част от оборудването на автомобила, независимо от годината на производство. Този Галант е производство 2003г., така че е напълно възможно да е с първоначална регистрация от 2004г. Кожухът на въздушния филтър е точно какъвто трябва да бъде, незнам по какво съдиш, че е сменян. Като цяло, този Галант ми се вижда съвсем изряден, като изключим фаровете, които са от ВР4
  11. bluffer

    Притеснения за Galant 2.4 GDI, '99

    Въпроса с километрите е като, че ли за първи път пишеш в автомобилен форум. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif
  12. Ок, но никой не споменава и това, че колата като си загуби инертността, става доста по-кофти за нормалната ежедневна употреба. Това да ти забива муцуната всеки път като върнеш газта е много неприятно за нормално шофиране.
  13. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif
  14. bluffer

    Неработещ круиз

    Щом е така, предното ми мнение не струва. Пак се връщаме в изходна позиция. Ще трябва да се работи на принципа проба-грешка. Първото нещо , което бих направил аз в този случай е >Откачи буксата на бутончето на съединителя и пробвай да активираш системата при над 40км/ч. Ако пак не става, тогава си върни буксата където беше. Ако имаш уредче можеш направо да замериш дали добре сработват тези бутончета. Сещам се, че двете кабелчета, който отиват към педала на съединителя трябва да НЕ правят контакт за да работи круиза. Мисля че на спирачния педал беше на обратно, трябва да контактуват, за да работи системата. Другото, което можеш да провериш е буксата на самото лостче. Има малка букса зад еърбега на волана и друга букса по кормилния прът надолу. Тези букса е много малко вероятно да се откачат, но за всеки случай можеш да провериш. Другото е да видиш състоянието на самата вакумна помпа, която се намира при отворен преден капак, най-горе , най-вляво, до моторчето за чистачките. В нея влиза една букса с 4 кабелчета, а излиза едно черно маркуче, което отива до дроселовата клапа.
  15. bluffer

    Неработещ круиз

    Все по-близо си до намирането на проблема. Твоята кола е със старото табло, а не оптитронно, нали? При това табло, още при натискането на кръглото бутонче, горе вляво (по спомен) трябва да светне оранжева лампа CRUISE MAIN , а чак след активирването на системата светва и друга лампа в зелено. Щом при теб не светва нито една от лампите на таблото, значи нещо куца откъм захранването и/или управляващия блок. Започни с оглед на всички предпазители.
×
×
  • Създаване...