На някои коли след смяна на батерията триабва да се обучи дистанционното към колата, демек даваш ключа на контакт и после натискасш за заключване копчето. По този начин дистанционното и алармата се намирали след като е била сменена батерията. Не пречи да пробваш. Ти си се бил оправил, ами като не чете до края човек. :icon_blush:
А да попитам тук за да не отварям нова тема - предстои ми покупка на Галант и като го поразгледах отдолу ми направи впечатление че е намазан почти навсякаде даже и по ръбовете на купето с нещо като черна гума или боя ама върху някакво гумено покритие... това заводско ли е или някои се е погрижил вече?
Та последно колко глави заваряте на година , че и аз съм се засилил за дизелче??/ (поне сте му хванали чалъма на заваряне) Баща ми кара своето Л300 2.0 от 1999 г с заварена глава и от тогава само си я кара вече не знам колко хил. км.
Връпроса ми е насочен към 2.0 дизел... интересува ме предавателното число на диференциала. Каква е разликата между 4.42 на лимузината и 3.72 при комбито.. предимства и недостатъци...