Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

  • преди 1 месец ...
  • преди 2 месеца ...
тук

Ето един добър Галант VR4.

Добре де, тоя VR4, че е тунингован е тунингован, ама преработван ли е, защо е с ляв волан, нали уж не е произвеждан с такъв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност му е обръщан волана допълнително, защото типтроника е обратно на нормалните Галанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, виждам че темата е малко стара, но да напиша и аз :) Галант 2.5 V6 TWIN TURBO, 4х4 комби, което за мен е още по-красиво, в Япония се знае като LEGNUM. За 2-3 хиляди паунда може да се намери страшно добър екземпляр :) Много съм зарибен по това Мицубиши :) Другото, което е от подобен тип и е на базата на NISSAN SKYLINE е NISSAN STAGEA.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, виждам че темата е малко стара, но да напиша и аз :) Галант 2.5 V6 TWIN TURBO, 4х4 комби, което за мен е още по-красиво, в Япония се знае като LEGNUM. За 2-3 хиляди паунда може да се намери страшно добър екземпляр :) Много съм зарибен по това Мицубиши :)
Като си зарибен, ползвай търсачката......Ето ти такава тема.....

:link:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

http://uk.youtube.com/watch?v=xRQKcnT3Kq4

Този VR4 се продава в момента в e-bay. Бих го купил, но нямам достатъчно пари :icon_blush: Но въпросът ми е защо е с такива странни стопове? За пръв път виждам комби с такава задница.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този май е японски и за това има разлика в стоповете, иначе другото си е "нормално" :)

Акциза, това му е зора, иначе е обявен на Price: Ј 3990

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Легнумите след 2000 година имат разлика и тя е точно в задната врата на комбитo!

Аз да питам, някой виждал ли е VR-4 седан?

Ами в Youtube име клипчета.

- японска реклама

- и даже една за продан :yes3:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето един седан за малко пари, колко е читав никой не знае.

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/c...icleRegLetter=P

 

 

Този и аз го гледах ама ми се струва подозрително евтин на фона на повечето обяви.Иначе някои може ли да направи една бърза сметка за колко парички ще е в България този красавец?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този и аз го гледах ама ми се струва подозрително евтин на фона на повечето обяви.Иначе някои може ли да направи една бърза сметка за колко парички ще е в България този красавец?

Между 1000-1500лв.е доставката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между 1000-1500лв.е доставката.

 

 

А акцизи, простотии... И изобщо ли няма такъв модел с ляв волан? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Максимално удоволствие доставя оптитронното табло на Mitsubishi Galant VR-4. При стартиране на автомобила първо светват червените стрелки на контролните уреди, а няколко секунди след това за всеобща изненада и останалите неонови светлини.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/vr4v1.jpg

 

 

А тази снимка от къде е... или е просто за снимката? Не се заяждам, просто в началото самата тема започва с тази снимка. Стана ми много интересно когато прочетох по нататък, че няма ляв волан. Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлики в купето (салона) мисля, че няма. Така че снимки като тази не могат да се асоциират към VR4. Оптитронното табло го слагат на всички модификации след 99-2000г. Бих сменил моя 2.5 с VR4, ама ми е късичка чергата, пък и като се замисля то няма къде да го карам такъв самолет. :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оптитронното табло го слагат на всички модификации след 99-2000г.

Само на 2.5 и 2.4 GDI. При дизеловите и 2.0 бензин няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизела не мога да кажа, но за 2.0 има с led табло. Виж тази тема на моя градски, има и снимки.

Не че е важно или общо с темата, но факт...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има GDI модели от 2000 година, които са със старото табло до 240. Има и 2000 кубика с оптитронно табло до 240 км/ч.

Яко ще е дори да се вземе само купе от VR-4 и да се сложи окачването, спирачките и двойното предаване на обикновен 2500 сс.

А да попитам, ръчната скоростна кутия при VR-4 същата ли е като на 2500 атмосферка или не?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам, ръчната скоростна кутия при VR-4 същата ли е като на 2500 атмосферка или не?

Не е същата и няма много общо с нея............. най-малкото защото има още един вал за задното предаване.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има GDI модели от 2000 година, които са със старото табло до 240. Има и 2000 кубика с оптитронно табло до 240 км/ч.

Яко ще е дори да се вземе само купе от VR-4 и да се сложи окачването, спирачките и двойното предаване на обикновен 2500 сс.

А да попитам, ръчната скоростна кутия при VR-4 същата ли е като на 2500 атмосферка или не?

Нямат нищо общо.

ПП. А, той Пламен писал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...