Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан.

 

:) С дясната дирекция свикнах точно за VReme-4 минути.Никакъв проблем, особено с VR-4 мощност!

Аз просто не искам да карам кола с обратен волан. Въпрос на предпочитания и на сигурност. В краен случай ще се задововоля и с V6 мотора.

Моля Poli да ме извини - нищо лично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че цената на цяла кола няма да е много висока, щом идва от Япония, но основния проблем е дясната дирекция...... Искам да карам автомобил с лява дирекция, затова мисля по този вариант с подмяна на мотора. Обръщането на дирекцията си е сложна работа - смяната на местото на волана не е достатъчно, трябва и педалите да се сменят заедно със съответните помпи, както и ново табло заедно с кабелите, защото таблото не може да се обърне, а кабелите ще дойдат къси за новото табло...... Доколкото съм запознат, на колите с дясна дирекция мотора и скоростите са монтират обратно, в сравнение с колите с лява дирекция, но това е съвсем отделен въпрос.

Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан.

Аз дори табло си бях намерил, и кори и какво ли още не.Но на мен обръщането на дирекцията ми се стори по-правилния вариант,и по-лесния,заради разликите в окачването и другите неща изчислени за 2 пъти по-голям мотор.Накрая обаче се сетих за най-големия проблем, ....а той за съжаление е подръжката и сервизирането.Но и с това ще се оправи човек някак си.Иначе имаше миналата година една обява в Естония за такава с десен волан и дори пишеше в нея, че това е единствената кола с десен волан която се продава в момента в Европа.Ама цената беше.... :icon_doh:

Не знам аз бих почнал да събирам подписи и да им пратя писмо в което да ги помоля ако може на 2-3 стари VR4 ,които ще си платим разбира се, да им обърнат дирекцията фабрично още там.Ако може така скромно да ни съдействат,за нуждите на клуба само.

Абе ако и това не стане или да ходим да живеем в Англия или да обръщат движението и тука че не се търпи.Сън не ме хваща да се кача в нещо такова.Ама какво да направя като и аз си искам левия волан и това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Десният волан е голям проблем от световен мащаб. Този въпрос е труден за разрешаване, защото са произведени милиони коли за Япония и Англия. Има и други страни, като Индия например, които също използват този начин на движение. Наскоро се разрастна и голям национален проблем в Казахстан, защото тяхното правителство е обявило закон за забрана за внос от този месец и тотална забрана на движение с автомобили с десен волан от 2009 година. В следствие на което са започнали протести по улиците на тази страна, от водачите закупили такива от Япония. В страната на изгряващото слънце се приема този начин на движение от имератор Хирохито, защото той се сдобива с Ролс Ройс в началото на 20-те години на миналия век. Тази кола била с волан от дясно и е пригодена за движение в лявото платно, като всички са били длъжни да се движат по същия начин като императора.

В Швеция, в края на 60-те години се приема референдум за смяната на десен волан с ляв. Последват я и другите скандинавски страни.

Тук намерих едно старо мнение от форума с линк за страните, които използват ляв и десен волан и историята за възникването на този тип движение.

Моето лично мнение за това, кой е по-добрият вариант - 50 на 50, но ясно е кой по-разпространен. Явно ще трябва навсякъде по света да се уеднакви, но не виждам как ще стане това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам аз бих почнал да събирам подписи и да им пратя писмо в което да ги помоля ако може на 2-3 стари VR4 ,които ще си платим разбира се, да им обърнат дирекцията фабрично още там.Ако може така скромно да ни съдействат,за нуждите на клуба само.

Абе ако и това не стане или да ходим да живеем в Англия или да обръщат движението и тука че не се търпи.Сън не ме хваща да се кача в нещо такова.Ама какво да направя като и аз си искам левия волан и това е.

Напълно подкрепям идеята ти, но ми се струва, че с писмо от фен-клуба на Митсубиши ще имаме повече шансове в завода да обърнат 2-3 употребявани Галанта с лява дирекция. Може би Биг Бос-а ще ни каже дали има поне теоретична възможност това да се осъществи. Ако ти си кандидат, то аз съм втория. Дали ще има и други желаещи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо :)

 

Аз пуснах обява че си продавам Галанта, още дори ,докато мислех други варианти .Ако този може да свърши работа :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пуснах обява че си продавам Галанта, още дори ,докато мислех други варианти .Ако този може да свърши работа :good:

А мога ли да те питам за цена на Галанта ти? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мога ли да те питам за цена на Галанта ти? :D

 

 

Аз се рових в мобелето преди 10-на дена и там го имаше на todor Галанта - за 15000лв. Ама дали е актуално той ще каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми актуална дотолкова,доколкото има и нещо в което да се кача след това. :) Не знам,ама то е ясно че с битурбото ще е много сложно и ако не е с ляв волан в такъв изтребител не ми се качва.Ако я продам то ще е само заради нещо такова или заради атмосферен,но пак комби.Тъкмо съм си сменил всички основни неща като дискове,лагери,амортисьори,нови зимни гуми и добра музика(масла и филтри не ги броя те са задължителни) и ми е такова удоволствие да си я карам, че просто ако в скоро време не се появи нещо свястно ще изтрия обявата и ще се примиря(за известно време). :(

 

А цената, спрямо това което гледахме с Janissаry ми се струва повече от нормална,но тази тема не е за тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този модел на галанта от Ralliart ли се доработва или така излиза заводски.

Питам защото този юнак е написал в обявата си че неговият бил Ralliart. Даже си има сервизна книжка на Ralliart.

 

http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-VR4-RALLI...1QQcmdZViewItem

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-VR4-RALLI...1QQcmdZViewItem

За момент си помислих, че ще ми спре сърцето :icon_blush: като видях това :plane: още не мога да се опомня: въртящ момент 363 Нм и 280 к.с. :senile:

 

П.П. като гледам това тук:

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6834.html

май е заводски, но все пак да кажат и по-запознатите от мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо :)

 

Аз съм сериозен, виждам, че и Тодор е сериозен, а може да има и други кандидати.

Шефе, попитай твоя човек, да видим какво ще ти отговори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Добре. Формулирайте точно едно писмо както искате и ми го пратете на ЛС.

Аз ще го редактирам, преведа и ще му пиша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би било повече от интересно, ако японците се съгласят да направят в заводски условия подобна промяна...може би и аз бих се заинтересувал от това...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение:

Факти:

VR-4 не се пройзвежда вече.VR-4 се произвежда само за Япония заради вредните емиси.VR-4 се произвежда от RalliArt(до там отива просто едно Галантово купе и излиза един VR-4).Заводите се занимават само с нови автомобили.

Предложение:

Тези които имат сериозен интерес за този модел и биха били готови на всичко.За тях съм готов да образувам една цена със доставка на автомобила+всички необходими части НОВИ+работата.

Да ще излезе скъпо особенно с тези нови части,но след като прочетох цялата тема разбрах че сте готови на всичко за да имате този модел с ляв волан та дори той да е обърнат в Япония и то в завода.А имайки в предвид каква е цената за да ти срежат просто колата на две(580$) каква ли ще е да ти обърнат болана от десен на ляв и то с нови части,нови защото там е Япония и те и да искат втора употреба няма от къде да намерят освен да внесат от Европа :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение:

Факти:

VR-4 не се пройзвежда вече.VR-4 се произвежда само за Япония заради вредните емиси.VR-4 се произвежда от RalliArt(до там отива просто едно Галантово купе и излиза един VR-4).Заводите се занимават само с нови автомобили.

Предложение:

Тези които имат сериозен интерес за този модел и биха били готови на всичко.За тях съм готов да образувам една цена със доставка на автомобила+всички необходими части НОВИ+работата.

Да ще излезе скъпо особенно с тези нови части,но след като прочетох цялата тема разбрах че сте готови на всичко за да имате този модел с ляв волан та дори той да е обърнат в Япония и то в завода.А имайки в предвид каква е цената за да ти срежат просто колата на две(580$) каква ли ще е да ти обърнат болана от десен на ляв и то с нови части,нови защото там е Япония и те и да искат втора употреба няма от къде да намерят освен да внесат от Европа :icon_bye:

Колко скъпо може да струва всичко това? Дай цена, пък тогава пак ще решаваме какво ще правим. Би било добре и Биг Бос-а да си каже мнението. Все пак си е за предпочитане (ако има такава възможност) това да се направи в завода или в сервиз на Митсубиши в Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по руските клубове, че и там има ентусиасти, които си взимат VR4 с идеята да го дадат на специализирана фирма да обърне дирекцията. Това там струвало 6-7000 долара. Работата е, че след като го вземат и покарат малко започват да се чудят защо им е да го обръщат :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Големия проблем идва от таблото и рейката кормилната, те са скъпите неща,иначе всичко друго се прави....разбира се трудно, но се прави :) Таблото не е необходимо да се сменя цялото ,с все приборите по него, а само корпуса и тъй като вече е с лява дирекция, то и планките и вс. друго, което държи кормилния прът и волана ще си дойде на мястото,разбира се трябва някоя и друга заварка да се прави,нооо........ :) следват рейката, която трябва нова или поне друга с лява страна............иначе гледам че тампоните са с еднакво разположение, така че няма проблем за захващането й към купето... :) Само че ще трябва маркучите за хидр. помпа да се удължават , защото всичко е от дясно расположено, тук ще създаде проблем евентуално , защото при увеличаване на пътя на флуида налягането пада и не е ясно дали ще работи корм. система правилно и адекватно. :) Когато се сваля таблото ,то трябва да се преместят и педалите, при тях няма какв ода се преправя ззащото те са симетрични,единствения проблем който може да възникне, е че серво помпата на спирачките може и да не влезе там кадето трябва ,поради липса на място.......Виждал съм на Хонда Лежънд сервото е от дясно а педалите са отляво, това става с допълнителна помпа........ :)

Накрая идва ред и на инсталацията , която просто се удължава, за предпочитане е да е с куплунги ........ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммдаам...буро-буро-бла-бла...

Tа май вече ще си имаме и такова тук.

 

 

ПС.Като го вземем ще пусна снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още е някъде в Japan.

Има разни иззисквания от клиента,както беше и при Pajero Evolution.

Както Паджерото така и Галанта ще е в София и ще може да се види.Няма да се обръща волана клиента е бил доста години в Англия където е карал същия автомобил и съжелява че го е продал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз бих си купил един vr-4,око не е тайна каква е цената!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ето един сайт където може да поръ4ате/стига да има кой да ги докара/ galant vr-4,и други модели на mitsubishi!http://www.autotrader.co.nz/DesktopDefault.aspx?Tabid=803531&No=15&N=279%204294967233

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...