Mitsubishi Публикувано 25 ноември 2006 Сподели Публикувано 25 ноември 2006 Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан. С дясната дирекция свикнах точно за VReme-4 минути.Никакъв проблем, особено с VR-4 мощност! Аз просто не искам да карам кола с обратен волан. Въпрос на предпочитания и на сигурност. В краен случай ще се задововоля и с V6 мотора. Моля Poli да ме извини - нищо лично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 ноември 2006 Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Предполагам, че цената на цяла кола няма да е много висока, щом идва от Япония, но основния проблем е дясната дирекция...... Искам да карам автомобил с лява дирекция, затова мисля по този вариант с подмяна на мотора. Обръщането на дирекцията си е сложна работа - смяната на местото на волана не е достатъчно, трябва и педалите да се сменят заедно със съответните помпи, както и ново табло заедно с кабелите, защото таблото не може да се обърне, а кабелите ще дойдат къси за новото табло...... Доколкото съм запознат, на колите с дясна дирекция мотора и скоростите са монтират обратно, в сравнение с колите с лява дирекция, но това е съвсем отделен въпрос. Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан. Аз дори табло си бях намерил, и кори и какво ли още не.Но на мен обръщането на дирекцията ми се стори по-правилния вариант,и по-лесния,заради разликите в окачването и другите неща изчислени за 2 пъти по-голям мотор.Накрая обаче се сетих за най-големия проблем, ....а той за съжаление е подръжката и сервизирането.Но и с това ще се оправи човек някак си.Иначе имаше миналата година една обява в Естония за такава с десен волан и дори пишеше в нея, че това е единствената кола с десен волан която се продава в момента в Европа.Ама цената беше.... :icon_doh: Не знам аз бих почнал да събирам подписи и да им пратя писмо в което да ги помоля ако може на 2-3 стари VR4 ,които ще си платим разбира се, да им обърнат дирекцията фабрично още там.Ако може така скромно да ни съдействат,за нуждите на клуба само. Абе ако и това не стане или да ходим да живеем в Англия или да обръщат движението и тука че не се търпи.Сън не ме хваща да се кача в нещо такова.Ама какво да направя като и аз си искам левия волан и това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 ноември 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Десният волан е голям проблем от световен мащаб. Този въпрос е труден за разрешаване, защото са произведени милиони коли за Япония и Англия. Има и други страни, като Индия например, които също използват този начин на движение. Наскоро се разрастна и голям национален проблем в Казахстан, защото тяхното правителство е обявило закон за забрана за внос от този месец и тотална забрана на движение с автомобили с десен волан от 2009 година. В следствие на което са започнали протести по улиците на тази страна, от водачите закупили такива от Япония. В страната на изгряващото слънце се приема този начин на движение от имератор Хирохито, защото той се сдобива с Ролс Ройс в началото на 20-те години на миналия век. Тази кола била с волан от дясно и е пригодена за движение в лявото платно, като всички са били длъжни да се движат по същия начин като императора.В Швеция, в края на 60-те години се приема референдум за смяната на десен волан с ляв. Последват я и другите скандинавски страни.Тук намерих едно старо мнение от форума с линк за страните, които използват ляв и десен волан и историята за възникването на този тип движение. Моето лично мнение за това, кой е по-добрият вариант - 50 на 50, но ясно е кой по-разпространен. Явно ще трябва навсякъде по света да се уеднакви, но не виждам как ще стане това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 ноември 2006 Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Не знам аз бих почнал да събирам подписи и да им пратя писмо в което да ги помоля ако може на 2-3 стари VR4 ,които ще си платим разбира се, да им обърнат дирекцията фабрично още там.Ако може така скромно да ни съдействат,за нуждите на клуба само. Абе ако и това не стане или да ходим да живеем в Англия или да обръщат движението и тука че не се търпи.Сън не ме хваща да се кача в нещо такова.Ама какво да направя като и аз си искам левия волан и това е. Напълно подкрепям идеята ти, но ми се струва, че с писмо от фен-клуба на Митсубиши ще имаме повече шансове в завода да обърнат 2-3 употребявани Галанта с лява дирекция. Може би Биг Бос-а ще ни каже дали има поне теоретична възможност това да се осъществи. Ако ти си кандидат, то аз съм втория. Дали ще има и други желаещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 ноември 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 ноември 2006 Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо Аз пуснах обява че си продавам Галанта, още дори ,докато мислех други варианти .Ако този може да свърши работа :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 27 ноември 2006 Сподели Публикувано 27 ноември 2006 Аз пуснах обява че си продавам Галанта, още дори ,докато мислех други варианти .Ако този може да свърши работа :good:А мога ли да те питам за цена на Галанта ти? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 27 ноември 2006 Сподели Публикувано 27 ноември 2006 А мога ли да те питам за цена на Галанта ти? :D Аз се рових в мобелето преди 10-на дена и там го имаше на todor Галанта - за 15000лв. Ама дали е актуално той ще каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 27 ноември 2006 Сподели Публикувано 27 ноември 2006 Ми актуална дотолкова,доколкото има и нещо в което да се кача след това. Не знам,ама то е ясно че с битурбото ще е много сложно и ако не е с ляв волан в такъв изтребител не ми се качва.Ако я продам то ще е само заради нещо такова или заради атмосферен,но пак комби.Тъкмо съм си сменил всички основни неща като дискове,лагери,амортисьори,нови зимни гуми и добра музика(масла и филтри не ги броя те са задължителни) и ми е такова удоволствие да си я карам, че просто ако в скоро време не се появи нещо свястно ще изтрия обявата и ще се примиря(за известно време). :( А цената, спрямо това което гледахме с Janissаry ми се струва повече от нормална,но тази тема не е за тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 29 ноември 2006 Сподели Публикувано 29 ноември 2006 Този модел на галанта от Ralliart ли се доработва или така излиза заводски.Питам защото този юнак е написал в обявата си че неговият бил Ralliart. Даже си има сервизна книжка на Ralliart. http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-VR4-RALLI...1QQcmdZViewItem Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 30 ноември 2006 Сподели Публикувано 30 ноември 2006 http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-VR4-RALLI...1QQcmdZViewItemЗа момент си помислих, че ще ми спре сърцето :icon_blush: като видях това :plane: още не мога да се опомня: въртящ момент 363 Нм и 280 к.с. :senile: П.П. като гледам това тук: http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/6834.htmlмай е заводски, но все пак да кажат и по-запознатите от мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 ноември 2006 Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Под 280к.с. няма.Ето тук малко VR4 видео http://www.cardomain.com/ride/532259/1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 ноември 2006 Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Близо 300 км/ч :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 ноември 2006 Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Ако сте сериозни ще питам. Наистина има повече шансове, защото съм личен приятел с един от шефовете им - Хитохиро Кубо Аз съм сериозен, виждам, че и Тодор е сериозен, а може да има и други кандидати. Шефе, попитай твоя човек, да видим какво ще ти отговори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 30 ноември 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Добре. Формулирайте точно едно писмо както искате и ми го пратете на ЛС.Аз ще го редактирам, преведа и ще му пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 1 декември 2006 Сподели Публикувано 1 декември 2006 Би било повече от интересно, ако японците се съгласят да направят в заводски условия подобна промяна...може би и аз бих се заинтересувал от това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 4 декември 2006 Сподели Публикувано 4 декември 2006 Моето мнение:Факти:VR-4 не се пройзвежда вече.VR-4 се произвежда само за Япония заради вредните емиси.VR-4 се произвежда от RalliArt(до там отива просто едно Галантово купе и излиза един VR-4).Заводите се занимават само с нови автомобили.Предложение:Тези които имат сериозен интерес за този модел и биха били готови на всичко.За тях съм готов да образувам една цена със доставка на автомобила+всички необходими части НОВИ+работата.Да ще излезе скъпо особенно с тези нови части,но след като прочетох цялата тема разбрах че сте готови на всичко за да имате този модел с ляв волан та дори той да е обърнат в Япония и то в завода.А имайки в предвид каква е цената за да ти срежат просто колата на две(580$) каква ли ще е да ти обърнат болана от десен на ляв и то с нови части,нови защото там е Япония и те и да искат втора употреба няма от къде да намерят освен да внесат от Европа :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Моето мнение:Факти:VR-4 не се пройзвежда вече.VR-4 се произвежда само за Япония заради вредните емиси.VR-4 се произвежда от RalliArt(до там отива просто едно Галантово купе и излиза един VR-4).Заводите се занимават само с нови автомобили.Предложение:Тези които имат сериозен интерес за този модел и биха били готови на всичко.За тях съм готов да образувам една цена със доставка на автомобила+всички необходими части НОВИ+работата.Да ще излезе скъпо особенно с тези нови части,но след като прочетох цялата тема разбрах че сте готови на всичко за да имате този модел с ляв волан та дори той да е обърнат в Япония и то в завода.А имайки в предвид каква е цената за да ти срежат просто колата на две(580$) каква ли ще е да ти обърнат болана от десен на ляв и то с нови части,нови защото там е Япония и те и да искат втора употреба няма от къде да намерят освен да внесат от Европа :icon_bye: Колко скъпо може да струва всичко това? Дай цена, пък тогава пак ще решаваме какво ще правим. Би било добре и Биг Бос-а да си каже мнението. Все пак си е за предпочитане (ако има такава възможност) това да се направи в завода или в сервиз на Митсубиши в Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Четох по руските клубове, че и там има ентусиасти, които си взимат VR4 с идеята да го дадат на специализирана фирма да обърне дирекцията. Това там струвало 6-7000 долара. Работата е, че след като го вземат и покарат малко започват да се чудят защо им е да го обръщат :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Големия проблем идва от таблото и рейката кормилната, те са скъпите неща,иначе всичко друго се прави....разбира се трудно, но се прави Таблото не е необходимо да се сменя цялото ,с все приборите по него, а само корпуса и тъй като вече е с лява дирекция, то и планките и вс. друго, което държи кормилния прът и волана ще си дойде на мястото,разбира се трябва някоя и друга заварка да се прави,нооо........ следват рейката, която трябва нова или поне друга с лява страна............иначе гледам че тампоните са с еднакво разположение, така че няма проблем за захващането й към купето... Само че ще трябва маркучите за хидр. помпа да се удължават , защото всичко е от дясно расположено, тук ще създаде проблем евентуално , защото при увеличаване на пътя на флуида налягането пада и не е ясно дали ще работи корм. система правилно и адекватно. Когато се сваля таблото ,то трябва да се преместят и педалите, при тях няма какв ода се преправя ззащото те са симетрични,единствения проблем който може да възникне, е че серво помпата на спирачките може и да не влезе там кадето трябва ,поради липса на място.......Виждал съм на Хонда Лежънд сервото е от дясно а педалите са отляво, това става с допълнителна помпа........ Накрая идва ред и на инсталацията , която просто се удължава, за предпочитане е да е с куплунги ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 8 декември 2006 Сподели Публикувано 8 декември 2006 Ммдаам...буро-буро-бла-бла...Tа май вече ще си имаме и такова тук. ПС.Като го вземем ще пусна снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 8 декември 2006 Сподели Публикувано 8 декември 2006 и къде е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 8 декември 2006 Сподели Публикувано 8 декември 2006 Още е някъде в Japan.Има разни иззисквания от клиента,както беше и при Pajero Evolution.Както Паджерото така и Галанта ще е в София и ще може да се види.Няма да се обръща волана клиента е бил доста години в Англия където е карал същия автомобил и съжелява че го е продал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 8 декември 2006 Сподели Публикувано 8 декември 2006 и аз бих си купил един vr-4,око не е тайна каква е цената! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 9 декември 2006 Сподели Публикувано 9 декември 2006 ето един сайт където може да поръ4ате/стига да има кой да ги докара/ galant vr-4,и други модели на mitsubishi!http://www.autotrader.co.nz/DesktopDefault.aspx?Tabid=803531&No=15&N=279%204294967233 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.