Премини към съдържание

Pepper

Потребител
  • От него общо

    932
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

Pepper беше най-активен на 14 юли 2011

Pepper има най-харесвано съдържание!

За Pepper

  • Рожден ден 05/05/1978

Местоживеене

  • Град
    Blagoevgrad

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.8 GDI

Посетили профила

4,490 посетили

Pepper's Постижения

Форумист с опит

Форумист с опит (11/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

14

Репутация

  1. Здравейте, пише Ви Таня от София. Имам Мицубиши спейс стар, 2001г. Вчера ...

  2. Малко развитие по въпроса, ако може да се каже развитие. Значи майстора успял да я запали, сложил обаче нови свещи, махнал иридиевите, сложил на Berau някакви обикновени дето казва, че му излизали по каталог. Аз твърдя, че по каталог трябва да си излизат иридиевите, защото доколкото знам това са истинските свещи за тая кола. Те си имат малко предистория, ремонта беше заради теч на едната гарнитура, беше удавила в масло 1-2свещ, свещите ги смених пролетта на около 4-500 километра са, възможно ли е това масло да ми повреди свещите до такава степен, че преди ремонта да е палила с тях, а след него да трябва да бъдат заменени, защото не работели. А най-интересното в целия филм, е че колата запали, ама не както ни се искаше. Работи само на 3 цилиндъра, като 4 свещ има ток бубината работи, но цилиндъра го няма, така де отиваме сега към, дюзи и инжектори не впръсква гориво явно, няма какво да се възпламени. Оттук ми идва и другия въпрос, откъде ще се е прецакал тоя инжектор, като ремонта не е стигал до там, така де отваряло се е само капака отгоре сменена е гарнитура и повдигачи и е затворен, та как цилиндъра се отказа да поема гориво??? За капак майстора ми съобщи, че и гарнитурата на главата пускала масло на едно място, което си текло и преди ама няма кой да види, та сега се разглобва наново целия двигател. Няма да има край тази история. Сега ще се почистят инжекторите, дано като се сглоби следващият път, колата запали и потегли, защото ми писна.
  3. Маестро Тумби и е прав, тая мисъл за вала ме разби от снощи до днес, все за това си мисля. Благодаря за съветите на двамата! Утре сутринта отивам и нахлувам в сервиза, а дали ша стане далаверата ще се разбере.
  4. Уж се разбра какъв е проблема, само не разбрах дали успяха да я запалят днеска. Имало някаква гарнитура на дросела отдолу, казаха че са я забравили и най-вероятно това е проблема. Само че работния ден свърши и не разбрах запали ли тая кола или не, както и да е темата не е много полезна за повечето хора, ако има резултат ще пиша.
  5. Е това не го помня сега, нали карам друга кола от 3-4 месеца и въобще не се сещам какво прави помпата на контакт. Примерно сега на хондата точно така прави, като дам контакт се чува някакво бжжжк от резервоара. И реших че и каризмата трябва да го прави. И тои ме убеждава, че там е проблема, а аз му казвам, че проблема му е в това, че не е пипал ГДИ, според мен.
  6. Здравейте, смених повдигачите, друго по двигателя всчки ремъци две 3 ролки и общо взето това е не е пипано друго по двигателя. Само дето колата от понеделник насам си стои при майстора, защото не може да схване поради каква причина след като се запали двигателя, гасне не държи обороти. Дайте ми някаква насока, какво може да е пропуснал тоя герой, че немога да я гледам повече вътре стана цял месец. Това и е симптома палиш и държиш газта - работи, пускаш газта и стрелката се залепва на 0 оборота гасне веднага?!?!
  7. Да се поява отново в форумът! Сега милата каризмичка съм я вкарал в бокса, ще сменявам амортисьори, пружини, дискове, барабани, накладки и още доста неща маншончета, тампончета и т.н. Обачр скъпото двигателче и него ще го развасовам, защото тече масло в свещите, така де гарнитура има, задължително, обаче тъпите повдигачи толко ме дразнат, че ще ги сменя този път! Порових се из нашият форум и из ибей, аз в английския ибей не открих за гди 125 к.с., търсих в немския открих ама за 122 кс, което предполагам не става, имате ли идея от къде мога да потърся тея чудеса, някой сайт или нещо друго, защото всички знаеме че иначе струват около 50 лв броя в БГ, ако има някой оферта да свирка.
  8. Аз имам и туба и усилвател в багажника, тясно е поврвай. :P
  9. http://img525.imageshack.us/img525/1185/20120515173438.jpg Ето ни е нас.
  10. Колеги, някои от вас знаят, че търсех да си купя спейс вагон, защото домакинството ми се увиличи още и с две детски столчета на задната седалка и една детска количка в багажника, милата каризмичка издъхва. Обаче доста се колебах, мислих и реших че вагона не е добра опция за мен. Разхода им е прекалено висок на тея коли, ще ми скъса джоба. И така от сайт на сайт от форум на форум стигнах до друга японска машинка, Хонда Стрийм след малко тръгвам да я взема, доста съм развълнуван. Колата е 1.7 втек 125 к.с. почти като каризмичката 1.8 125 к.с, разхода й го дават като на каризмата в ауто.ру, 6+1 е висока е само 1.55 м, а бе идеална за мен. Просто мицу нямат подобен модел, иначе нямаше да избягам. Това не означав, че няма да влизам тука, аз си минавам редовно и си чета теми, нищо че не пиша много много напоследък. Всичко най-най на Вас и ще пусна една две снимки на хондето, като се сближим.
  11. http://img339.imageshack.us/img339/4100/48586032625789408950924.jpg Моята спалня мечта!
  12. Колеги, искам да се похваля, че семейството ми се увеличи с още един член. Роди ми се син, хубав подарък за началото на 2012 г. Пожелавам на всички много усмивки, здраве и приятни изживявания през Новата година.
  13. Пфф, колеги отново имам проблем със сървъра. Ако има линукс просветени нека ми пишат на лични или на скайп pepper0505, проблема ми е в апачето не ще да работи, "угасна" ми сървъра. Имам инсталиран SSH.
  14. Pepper

    Окачване

    Да се мушна в темата на моят съгражданин за окачването, значи проблемът ми е следния: купих пружини преди месец и половина и още не съм ги сменил. Ходих в два сервиза и в двата се опитват да ме убедят, че за да махна пружините, трябва да ми срежат амортисьорите, защото тъпия болт който държи амортисьора, се отвива ама неще да излезе. Ако някой има лек как се откача този болт, без да ме вкарват майсторите още сумати пари за амортисьори - е добре дошъл!
×
×
  • Създаване...