Малко развитие по въпроса, ако може да се каже развитие. Значи майстора успял да я запали, сложил обаче нови свещи, махнал иридиевите, сложил на Berau някакви обикновени дето казва, че му излизали по каталог. Аз твърдя, че по каталог трябва да си излизат иридиевите, защото доколкото знам това са истинските свещи за тая кола. Те си имат малко предистория, ремонта беше заради теч на едната гарнитура, беше удавила в масло 1-2свещ, свещите ги смених пролетта на около 4-500 километра са, възможно ли е това масло да ми повреди свещите до такава степен, че преди ремонта да е палила с тях, а след него да трябва да бъдат заменени, защото не работели. А най-интересното в целия филм, е че колата запали, ама не както ни се искаше. Работи само на 3 цилиндъра, като 4 свещ има ток бубината работи, но цилиндъра го няма, така де отиваме сега към, дюзи и инжектори не впръсква гориво явно, няма какво да се възпламени. Оттук ми идва и другия въпрос, откъде ще се е прецакал тоя инжектор, като ремонта не е стигал до там, така де отваряло се е само капака отгоре сменена е гарнитура и повдигачи и е затворен, та как цилиндъра се отказа да поема гориво??? За капак майстора ми съобщи, че и гарнитурата на главата пускала масло на едно място, което си текло и преди ама няма кой да види, та сега се разглобва наново целия двигател. Няма да има край тази история. Сега ще се почистят инжекторите, дано като се сглоби следващият път, колата запали и потегли, защото ми писна.