Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

  • Admin

Mitsubishi Galant VR-4 е безспорно един от най-красивите автомобили в горният сегмент на средния клас. Той излиза на пазара в края на 1996 година, а на Токийското автошоу през 1997 е избран за колата на годината в Япония. Генерацията е известна със съкращението си ЕАО и е наследник на серията Е 50, която се произвежда от 1992-1996 г. Разновидностите и модификациите на Галант са няколко. Произвежда се различно ниво на оборудване под имената Comfort, Classic, Sport, Elegance. Най-високото ниво на оборудване е отредено на абревиатурата Advance и VR-4.

 

Екстериор

 

Красивата външност на Галант е изваяна от сътрудничеството на инжинерите по дизайн и аеродинамика в Оказаки със студия Pinifarina. Моделът претърпява няколко рейстлинга, а съвременната му форма оставя назад всякъкви съмнения, че е конструирана преди....10 години! Агресивната външност на предната част на колата е призната от мнозина за най-красивият автомобил произвеждана от цялата гама на Mitsubishi. В съчетание с предната решетка и двойните ксенонови фарове и халогенни светлини визията на Mitsubishi Galant VR-4 е магнетична. Красивият седан е оборудван фабрично и с карбонов заден спойлер.

 

Интериор

Интериорът на Галант предлага изобилие от пространство съчетана с безупречно качество. Управлението на климатроника е максимално опростено и не са необходими десетки часове, за да може водача да свиква с многообразието от различните "копчета" по таблото. Активната и пасивна безопасност се подсигурява от 8 SRS Airbag. Фабрично се монтира още ABS (Anti-blocking Brake System). Тази система е електронно контролирана и следи постоянно оборотите на всяко едно от колелата с помощта на сензори. При възникване на опасност от блокиране, водещо до загуба на сцепление с пътната настилка и последваща загуба на управление или стабилност, тя намалява подавания към съответното колело въртящ момент посредством интервенция в управляващия електронен блок на двигателя съчетана с

ЕBD (Electronic Brake Distribution). Eлектронна система, свързана с ABS, която се грижи за безстепенното разпределение на спирачното усилие към всяко едно от колелата с цел постигане на максимална стабилност в режим на спиране.

Максимално удоволствие доставя оптитронното табло на Mitsubishi Galant VR-4. При стартиране на автомобила първо светват червените стрелки на контролните уреди, а няколко секунди след това за всеобща изненада и останалите неонови светлини.

В салона на Галант може допълнително да се монтира и мултимедия. Монитори с течни кристали монтирани на предните подглавници заедно с предният панел Nakamichi доставят цялата необходима информация на водача и забавление на пътниците. Задните седалки се регулират отделно една от друга.

 

Двигатели и трансмисия

Двигателите на Галант са няколко - четири бензинови и два дизелови двигателя. Единият от бензиновите е със системата GDI (Gasoline Direct Injection) , а дизела DI-D MP/HP (Direct Injection-Diesel, Multi-point/High Pressure). Някой от тях не се предлагат в Европа. Най-силният двигател е VR-4 (разглежданият в случая). Неговите характеристики са:

Max.Power: 206kW/5500rpm,

Max.Torque: 363N-m/4000rpm.

Двигателят е оборудван с два турбо компресора (V6 Twin Turbo-Twin Turbo, Intercooled ). Този мощен двигател катапултира тежката лимузина безпроблемно от 0 до 100км/ч за 5,9 секунди! Водачът може да избира два режима Normal и Sport която се адаптира в зависимост от пътя.

 

Galant VR-4 е оборудван и с AYC (Active Yaw Control).

Това е електронно контролирана система, разполагаща със сензор, отчитащ отклонението на автомобила от вертикалната ос, преминаваща през центъра на тежестта му. Данните за това ъглово отклонение служат за изчисляване на опасността от загуба на стабилност при движение по определена траектория и определена скорост. При установяване на надвишение на предварително установените стойности, AYC изпраща сигнал за интервенция от страна на активната система за стабилност МASC.

 

Двигателят може да се ъпгрейдва със специални чипове. Те позволяват на мотора да достигне мощност над 350 к.с. Мнозина наричат Mitsubishi Galant VR-4 - "Японската катана". ..........и с пълно право.....

vr4v.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма място за повече емошъни и няма как да изразя кефа си от гледката на тази ............Фея..........  Една малка новина, има една такава в ...............София..........тя е май на Булгартабак или някоя друга фирма........ :rulez: От одавна я следя и дебна спряла , да й закача една визитка , ма много бързо я прибират в двора на сградата............почти не оставя навън..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rulez:

Невероятен пост!!!

За мен един от най-добрите!!!

Страхотен...

Благодаря БИГ БОС-е

Направо ме развълнува...

:Пред теб големи шефе...

охххх пак усещам онова свиване в стомаха... , все едно съм видял първата си любов... :b

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто не знам какво да кажа!!!

Вече знам че това е моята кола мечта :) ...дано някой ден да се сбъдне.

Биг Бос имаш ли инфо за цените на тези красавици?Просто да знам де, и да продължавам да събирам от закуски ::rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги какво да ви кажа - Mitsubishi Galant VR-4 не е кола а религия. Вижте снимките. Коментара е излишен!

 

 

vrg1.jpg

vrg2.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Има различни клубове по света и се организират срещи и сбирки :rulez:

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно такава искам да си взема(Адванс) и то не заради мотора,а заради визията.

Цените варират в зависимост от годината, киловатите,екстрите и това дали е ударена: и по-точно - най евтиния Адванс, които съм виждал е около 5000 евро в Германия или Холандия(колата е 2000 г.).За тази цена обаче ще вземеш супер издухана кола(да не се забравя, че при този модел се плаща за всеки един киловат над допустимото от закона, при внос).Т.е. при цена около 5000 евро ще платиш за 163 к.с. мотор около 4500 - 5000 лв. мито.

Най-добрата оферта беше 2003 г. , 163 к.с.,мех. трансмисия(защото нямам доверие на автоматици)говоря за Адванс със счупен ляв фар,радиатор за смяна и преден капак - 7500 евро в Холандия.Тук с всичко щеше да стъпи на 20 - 22000 лв.Частите обаче се купуват от там, по-евтини са и има по-голям избор ако са втора употреба(говоря за ламарините).Това е от мен - тази кола ми е :icon_doh: :plane: :mitsu-smiley: :good: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммммм да, няма спор че е :first:

Д.М. няма ли да ти излезе по-евтино ако е за визията да си сложиш Шогун спойлери? :) Даже ще бъде по-уникална :icon_dance: Аз съм се замислил над въпроса, но само да мога да събера някой лев :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено е заради визията.Мислил съм за тях, дори съм си харесал, но не знам дали могат да се поръчат от тук или пък дали някой може да ни ги направи.Кажи ми някаква цена ако знаеш нещо.Преди да хакнат форума, мисля ти беше качил нещо с нагласени Галанти и точно там ги харесах тези спойлери.Имаше един черен :plane: направо не можах да си затворя устата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Определено е заради визията.Мислил съм за тях, дори съм си харесал, но не знам дали могат да се поръчат от тук или пък  дали някой може да ни ги направи.Кажи ми някаква цена ако знаеш нещо.Преди да хакнат форума, мисля ти беше качил нещо с нагласени Галанти и точно там ги харесах тези спойлери.Имаше един черен  :plane: направо не можах да си затворя устата.

5954[/snapback]

 

 

Кликни тук и ще видиш възстановената тема :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

искам да разрежа някоя немска кочина с тази "японска катана" :icon_n_ninjastar: колата е страхотна влиза точно в моята кръвна група -ОМВ 100 + оловен третра етил и някои други подправки :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_drive: Колеги яко се е напекла темата , визията е страшна :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

:D А някои може ли да ми каже колко струва такава красавица, вчера прерових мобиле.де но там нищо няма! :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
:D А някои може ли да ми каже колко струва такава красавица, вчера прерових мобиле.де но там нищо няма! :icon_doh:  :icon_doh:  :icon_doh:  :icon_doh:

6679[/snapback]

 

Трудно ще намериш в mobile.de обява за Mitsubishi Galant VR-4. По добре търси в http://www.clubvr4.com/ или google sell Mitsubishi Galant VR-4 :icon_dance:

 

Ако някой е прекалено пристрастен като мене в Mitsubishi Galant VR-4 по-добре да не влиза в този клуб и да не гледа снимката по-долу :icon_rock: :mitsu-smiley:

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/Meet1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага си я свалих тази снимка... Сега краси десктопа ми...

Тези коли, ах тези колииии...........

Няма друга такава!

:mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ммм...дааа.

Няма спор,колата е доста по-добра от много европейски модели.

Преди два месеца доставих такава за една фирма в Румъния,Galant VR-4,11.98,98000km,Black,TV,Navi,Full Extra,доставката до пристанище Варна му излезе 10 000$.Та тази машина я карах с транзитни номера от Варна до Видин,нямам думи,каква возия,какво седене на пътя,какво ускорение,същото и спиране,комфорт,лукс.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм...дааа.

Няма спор,колата е доста по-добра от много европейски модели.

Преди два месеца доставих такава за една фирма в Румъния,Galant VR-4,11.98,98000km,Black,TV,Navi,Full Extra,доставката до пристанище Варна му излезе 10 000$.Та тази машина я карах с транзитни номера от Варна до Видин,нямам думи,каква возия,какво седене на пътя,какво ускорение,същото и спиране,комфорт,лукс.......

8005[/snapback]

:wub:

Здравей, можеш ли да опишеш малко по-подробно какво е усещането в такава кола... :worthy:

Возия, ускорение, шум в купето, пъргавина?

Това ми е мечта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината имайки предвид масата на колата пъргавината е като при ЕVO 6.Абе уникална е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:mitsu-smiley: http://www.mitsubishibg.com/forum/style_emoticons/default/mig.gif :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колеги това се продава в Европа за 20000 евро(може би сте го видели).Аз просто нямам какво да кажа :icon_doh: ....може би само трябваше да е черно.

А ето и с какво разполага този :plane: :

JDM VR4 from year 2000. Many tuning parts: 12,71sec in 1/4 mile!!2.5 litre TWIN TURBO 400+BHP. Lots of tuning stuff -GREDDY gauges (egt, boost A/F), HKS EVC II, HKS FCD, Erebuni bodykit,Vis Racing Carbon hood, 600x300x76mm Intercooler, 3`cooler piping, 3`exhaust with carbon backbox,Pipercross, MAK 17` with 225/45 new tires,HKS turbo timer , polished manifold.5gear Invecs II automatic.NX wet kit(20-125hp).Custom Yellow/black leather interior.etc,etc Many things more!!! Registered as V6. I live in Europe, but willing to ship all over world

 

Доколкото разбирам колата е тунингована от 285 к.с. до 400 к.с.

 

Аз отивам да взема хладен душ защото много искам да покарам тази кола.Това е първото , което виждам да се продава в Европа ,който има пари да го взема.

 

Аз съм болен :vsurprise:

post-113-1137446417.jpg

post-113-1137446431.jpg

post-113-1137446444.jpg

post-113-1137446453.jpg

post-113-1137446470.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ето ти и черен Митак:

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Както се казваше в една песен: "искам да съм негър в щата Алабама...". Само дето човека с този самолет живее в Ямайка. И там имат същия форум като нашия. Трябва да ви кажа, че винаги когато няма нови мнения и се чудя какво да правя, отварям тази тема и гледам снимките тук и почвам да си мечтая.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя не е от Ямайка, или поне колата му, аз като и гледам номера баш си е Пловдивски! :icon_rock: :D

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...