iskrenkrustev Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Специални благодарности на mario64, че сложи местата на мястото им :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Специални благодарности на mario64, че сложи местата на мястото им :icon_thumbup: Ми дай да видим, де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Ми дай да видим, де. В най-скоро време надявам се :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 В най-скоро време надявам се :good:Браво,айде много безаварийни,и дано го виждаш Марин само за почерпка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 18 юни 2015 Сподели Публикувано 18 юни 2015 Браво,айде много безаварийни,и дано го виждаш Марин само за почерпка Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 юни 2015 Сподели Публикувано 30 юни 2015 (редакция) Галант VR4 2000 година, типтроник, седан.Двигател: 2498 сс, V6, 4 клапана на цилиндър, по два разпределителни вала на глава, диаметър на буталото 81,0 мм, ход 80,8 мм.Максимална мощност 280 конски сили при 5500 оборота/мин; максимален въртящ момент 363 Nm при 4000 оборота; степен на сгъстяване 8,5:1.Максимална скорост 260 км/ч; ускорение 0-100 - 6.0 s; 0-402 m - 14.3 s и 155 км/ч; километър от покой се взима за 26.0 секунди. Максимална скорост на отделните предавки от 1 до 5-та до ограничител:I - 55 km/hII - 101 km/hIII - 146 km/hIV - 207 km/hV - 283 km/h (теоретична)Тегло 1500 кг., което прави 5,4 килограма на конска сила; перманентно 4х4 - 50:50 преден към заден мост. 0-30 km/h - 1.2 s0-40 km/h - 1.5 s0-50 km/h - 1.9 s0-60 km/h - 3.0 s0-70 km/h - 3.7 s0-80 km/h - 4.4 s0-90 km/h - 5.1 s0-100 - 6.0 s0-110 - 7.4 s0-120 - 8.6 s0-130 - 9.8 s0-140 - 11.1 s0-150 - 13.2 s0-160 - 15.2 s0-170 - 17.3 s0-180 - 19.6 s0-190 - 22.3 s0-200 km/h - 25.5 s0-210 - 31.1 s0-220 - 37.4 s0-230 - 45.2 s0-240 - 55.7 s0-250 - 76.0 s Доускорение на 4-та предавка:- 60-100 км/ч - 7,0 сек- 80-120 км/ч - 6,8 сек Същото, но на оптималната предавка:- 60-100 км/ч - 3,0 сек- 80-120 км/ч - 4,2 сек Доускорение от 100 до 180 км/ч - 13.6 s Разход на бензин:- извънградски - 8.2-10.5; градски цикъл: 15.6-19.9; магистрала: 9,5-12,2; Среден - 12,4 л/100 км.Автономия - 483 км (резервоар 60 литра). И малко суха цифра за "Ръчкотроник", който е доста рядък:0-50 - 2.0 сек0-100 - 5.7 сек0-150 - 11.7 сек0-200 - 23.2 секУскорението е плътно и иска мъжка ръка, т.е. предавките да се изреждат със скоростния лост навреме. Ускорението се забавя след 210.Максималната скорост тук е само 247 км/ч. Ето как изглежда максималната скорост до ограничител на всяка предавка:I - 57 km/hII - 89 km/hIII - 134 km/hIV - 183 km/hV - 247 km/h. Теглото е 1460 кг или с 40 кила по-малко от типроника. Редактирано 30 юни 2015 от Andy Van Der Drift 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Да разбутам и аз темата. Гледам вече няколко колеги от форума са се сдобили с Галант VR4, което е доста добре да се вижда по-често по родните пътища. Даже на мен още не ми е излязла мухата да се метна на един такъв звяр. Редовно преглеждам немското мобиле и често излизат добри екземпляри, че даже такива и с обърнати волани...цените обаче са плашещи Сега даже има обява за един доста приятен за окото черен VR4 на скромната сума от 11.990 EUR. Пусти финанси ще си ги гледам май само на картинки още дълго време :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 октомври 2015 Сподели Публикувано 24 октомври 2015 Редовно преглеждам немското мобиле и често излизат добри екземпляри, че даже такива и с обърнати волани...цените обаче са плашещи Ами в Немция обръщането на дирекция струва много пари колега, гледай Английското мобиле, там са по евтини . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 3 ноември 2015 Сподели Публикувано 3 ноември 2015 Колеги виждам ,че четкате темата за Vr4 Трябват ми пиновете за диагностика.Кой кабел какъв цвят,че нещо из интернет не мога да се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bugoi Публикувано 15 декември 2017 Сподели Публикувано 15 декември 2017 Здравейте, обмислям да се опитам да си купя VR-4 и се свързах с фирма, която купува автомобили от Япония и ги праща навсякъде по света. Там VR-4 ми казаха че върви средно около 300000 йени, тоест около 4,5 хил. Лева. Това е само за колата, естествено. После следват такси и т.н. Въпроса ми е-едно е да я взема, ама после ще трябват резервни части, как ли става намирането им? И другия- имате ли на представа какво се плаща за да може да се кара тази кола по нашите пътища- мито ли, еко такса ли, сигурно са доста сериозни суми, не съм информиран. Някой има ли такава информация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 декември 2017 Сподели Публикувано 17 декември 2017 А защо не си го купиш от Англия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.