DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2006 Сподели Публикувано 17 януари 2006 И там имат същия форум като нашия. Трябва да ви кажа, че винаги когато няма нови мнения и се чудя какво да правя, отварям тази тема и гледам снимките тук и почвам да си мечтая.... :mitsu-smiley:На какъв език пишат там??? прати линк към техния форум........... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 17 януари 2006 Сподели Публикувано 17 януари 2006 :mitsu-smiley: На английски пишат. Значи това е един голям, общ за различни модели автомобили в Ямайка форум, който има и "подфорум" за Мицубиши. Ето и връзка към една от темите за Галант. http://www.wheelsjamaica.com/wheels_forum/...f&topic=30292.0 Горе вляво може да си избереш към форума на кой модел да идеш. Задават си разни въпроси хората, помагат си, имали са срещи.. но изобщо не могат да се мерят с добре подредения и поддържан наш форум. От там си "откраднах" аватара :giggle: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 17 януари 2006 Сподели Публикувано 17 януари 2006 Момчета недейте така, че ще получа инфаркт :heart: , няма по красива кола от тази! :wub: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2006 Сподели Публикувано 17 януари 2006 Момчета недейте така, че ще получа инфаркт :heart: , няма по красива кола от тази! :wub: :icon_blush: хахаха.......аз от одавна съм на "командно дишане" :icon_doctor: То с тия самолети не мога да претръпна.......... :icon_thumbup: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.M. Публикувано 17 януари 2006 Сподели Публикувано 17 януари 2006 Да ти кажа честно jolly_roger повече ми харесва "Шогун" пакета(спойлери и прагове) като на този Галант, който съм постнал аз.Не ми харесва как под наклон са сложили допълнителния интеркулер в средата на предната маска...... :icon_blush: ама ще го преживея някак ако има кой да ми го подари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SunnyFen Публикувано 20 януари 2006 Сподели Публикувано 20 януари 2006 Красавци са тия пусти галанти. Влюбен съм в тая кола ! :wub: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Me4ok Публикувано 1 април 2006 Сподели Публикувано 1 април 2006 Как може да опишем Mitsubishi Galant с 2 думи (доколкото е възможно да се опише такова чудо на природата и техниката): "Кола Мечта" :rulez: :rulez: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siromah Публикувано 28 април 2006 Сподели Публикувано 28 април 2006 :first: невероятен автомобил :good: дано по-скоро си закупи всеки един :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 19 Май 2006 Сподели Публикувано 19 Май 2006 Гледам в мобилето се е появила една VR4 -ка. 96г. за 12000 лв.!???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 20 Май 2006 Сподели Публикувано 20 Май 2006 Гледам в мобилето се е появила една VR4 -ка. 96г. за 12000 лв.!???? Струва ми се, че има нещо гнило в тази работа. За автомобил с такава мощност само мито, ДДС и акциз би следвало да са над посочената продажна цена :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 20 Май 2006 Сподели Публикувано 20 Май 2006 :mitsu-smiley: Погледнах обявата - колата е нов внос от USA и 12000лева е цената със всичко платено!!! :icon_hmm: !!! Кой ли ще се върже на тази цена... Струва ми се реална само ако в коша му няма нищо!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 20 Май 2006 Сподели Публикувано 20 Май 2006 Гледам в мобилето се е появила една VR4 -ка. 96г. за 12000 лв.!???? Току що си направих труда и използвах митническият калкулатор в mobile.bg. За автомобил на тези години и с тази мощност, произведен извън Европа се получи следната забавна комбинация от цифри: МИТО: 2898 АКЦИЗ: 12368.16 ДДС: 8093.232 ОБЩО: 23359.392 Какво ще кажете за това? :D Онзи, който продава автомбила, вероятно е мощен меценат, който е решил да спонсорира феновете на Мицубиши? Ако е така, да го взимаме в клуба и скоро всички ще караме VR-4 :good: Впрочем...не изключвам възможността при вноса на автомобила да са му махнали турбините и той да е обмитен като обикновен 6-так :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 20 Май 2006 Сподели Публикувано 20 Май 2006 Аз мисля да му званна и да я видя утре!? Гледам софийска е обявата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 Май 2006 Сподели Публикувано 21 Май 2006 Аз мисля да му званна и да я видя утре!? Гледам софийска е обявата! Ако на всичко отгоре е и автоматик... Още 12 000 лева в ремонти... След 164 000 км с кик даун като единствена опция за спортно каране, от автоматичната трансмисия, която дори не е INVEX II, вероятно са останали шепа стружки... Сигурно и нови турбини му трябват, вероятно и масло лапа... Те обикновените коли почват да горят по малко след толкова пробег... Голям песимист съм, нали? (или реалист?) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 26 Май 2006 Сподели Публикувано 26 Май 2006 Аз мисля да му званна и да я видя утре!? Гледам софийска е обявата! И какво..звънна ли му? :D Казвай, да разберем и ние що за VR4 е това :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 22 юни 2006 Сподели Публикувано 22 юни 2006 Не си правете труда колеги...обявата е менте.... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ARMIN SWARZ Публикувано 31 юли 2006 Сподели Публикувано 31 юли 2006 ЗАПОЧВАМ ДА СТАВАМ ФЕН НА МАРКАТА :first: А НЕ САМО НА ЕВО :mitsurally: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 8 август 2006 Сподели Публикувано 8 август 2006 За да не пускам нова тема,реших тук да попитам.Какъв е кода на двигателя на VR-4 2,5 V6 Turbo и на 2,5 V6 атмосферен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 август 2006 Сподели Публикувано 8 август 2006 За да не пускам нова тема,реших тук да попитам.Какъв е кода на двигателя на VR-4 2,5 V6 Turbo и на 2,5 V6 атмосферен? на атмосферен като моя е 6А13 (ако zа това става дума) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 септември 2006 Сподели Публикувано 6 септември 2006 Може би ще ви е интересно едно клипче(2MB) - Galant VR4 как прави 400 м за 10.3 секунди :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 13 ноември 2006 Сподели Публикувано 13 ноември 2006 дали не може да се намери един GALANT VR-4 280к.с. 2000-2002г., с нормална дирекция! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 ноември 2006 Сподели Публикувано 25 ноември 2006 дали не може да се намери един GALANT VR-4 280к.с. 2000-2002г., с нормална дирекция! Аз пък се интересувам дали е възможно на Галант V6 да се постави мотор от VR-4 ? Мисля, че за Poli няма да е проблем да докара един такъв двигател от Япония, при това ще му свали турбините и ще го декларира като нормален мотор за V6. Предполагам, че единствения проблем в случая ще е монтажа на ECU-то на VR-4 в купето на V6. Надявам се DJ-я да ни даде малко инфо по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 ноември 2006 Сподели Публикувано 25 ноември 2006 Не е много висока цената и цяла кола да си докараш,аз мислех доста сериозно по един такъв вариант.Дори търсех начин за обръщане на дирекцията.Цената на битурбо и на атмосферен в Япония е почти идентична.Само че засега ще си остана с дизела и ако по-нататък не е VR4, ще е Subaru Legasy 3.0L . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 ноември 2006 Сподели Публикувано 25 ноември 2006 Не е много висока цената и цяла кола да си докараш,аз мислех доста сериозно по един такъв вариант.Дори търсех начин за обръщане на дирекцията.Цената на битурбо и на атмосферен в Япония е почти идентична.Само че засега ще си остана с дизела и ако по-нататък не е VR4, ще е Subaru Legasy 3.0L . Предполагам, че цената на цяла кола няма да е много висока, щом идва от Япония, но основния проблем е дясната дирекция...... Искам да карам автомобил с лява дирекция, затова мисля по този вариант с подмяна на мотора. Обръщането на дирекцията си е сложна работа - смяната на местото на волана не е достатъчно, трябва и педалите да се сменят заедно със съответните помпи, както и ново табло заедно с кабелите, защото таблото не може да се обърне, а кабелите ще дойдат къси за новото табло...... Доколкото съм запознат, на колите с дясна дирекция мотора и скоростите са монтират обратно, в сравнение с колите с лява дирекция, но това е съвсем отделен въпрос. Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 25 ноември 2006 Сподели Публикувано 25 ноември 2006 Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан. С дясната дирекция свикнах точно за VReme-4 минути.Никакъв проблем, особено с VR-4 мощност! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.