Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

93TSIAWD

Потребител
  • От него общо

    101
  • Регистрация

  • Беше тук

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    1993 Eagle Talon TSI AWD

93TSIAWD's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Вероятно объркването идва от това че модел '95 почва да се произвежда още през '94.
  2. Перфектен ще е да я изгори, да. Иди чети за ток и напрежение.
  3. Аз що си мисля че всичкото service manual го има в нета? Мисля че единствената разлика беше в буталата... а от мен да знаеш, нормалния 4G63 е точно Т модела, другото е пълнеж ;)
  4. Balance shaft се маха ако ще караш агресивно без значение дали ти е 200кс или 500кс. Проблемът е, че се въртят с, все забравям, 2х или 3х оборотите на коляновия вал. Сега си представи за какво безумие става дума ако всеки ден си развърташ мотора до, примерно, 8000 оборота. А ако ти се е разглобило турбото от колектора, то е защото не си ползвал правилните шайби и болтове или не са били затегнати. А завинтени болтчета няма как да дрънчат - дрънчат само хлабави неща, най-вече пластмасите в интериора. Аз в момента съм го изчегъртил почти целия и много добре виждам какво дрънчи. Или пък ако ти е вързан предния номер с жичка за бронята, как да не дрънчи :icon_angel:
  5. 2Gb и след това 1Gb Talon са най-красивите DSM.
  6. Аз нямах проблеми докато имах такъв, а педала ми е поизяден. Сега съм със SPEC който не разчита на безобразен притескателен диск и педала си е ок. Даже захапва доста високо.
  7. Разлика има между 90та и 91-94. Но това не е 90та, доколкото си спомням.
  8. 93TSIAWD

    Mitsubishi Galant Vr-4

    Това ми е колата-мечта
  9. Аз съм карал моята с абсолютно същата конфигурация без проблеми.
  10. ъъ задния вал е на маслената помпа. Другия е предния. Според ориентацията на мотора в колата.
  11. Какво стана с водната инжекция?
  12. Ти много изпусна като не дойде беше страхотно и вероятно скоро няма да има второ подобно... имаше маниаци от Гърция и Сърбия и от цяла Б-я. Във Варна ще съм от утре или вдругиден до към края на другата седмица, така че дай тел. на лс ако си там и ще се видим.
  13. ... мислех че съм ти отговорил ама не съм... както се спомена по-горе, кита беше показан в една тема в dsmtuners и "авторът" почна да го продава. аз бях един от първите купувачи. Само че кита е само за 1G. Не знам дали има версия и за 2G.
  14. На моята определено има осезаема разлика със и без катализатор както във вървежа, така и в шума. Хем съм с т.нар. high-flow сега. Турбото се развърта малко по-бавно (примерно 100-200 оборота по-късно) и над 6000 оборота виждам как се задушава.
×
×
  • Създаване...