Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

И аз така предположих. По-напред в темата четох за форсиран модел, който взима 400 метра за 10,3 сек. Това трябва да значи финална скорост от около 210-215 км/ч, което пък ще рече, че ускорението е... изродско. А на вид си е като нормална семейна лимузина от среден клас. Точно такива коли харесвам - вълк в овча кожа :icon_dance: Т.к. нормалната скоростна кутия няма да устиска. Ще кара и тя, но докога... хич няма да е много. Ще се сцепи като диня всеки момент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше въпрос за това мнение на Божо:

Може би ще ви е интересно едно клипче(2MB) - Galant VR4 как прави 400 м за 10.3 секунди :icon_rock:

Публикувано е на 06.09.2006 - 21:11 ч. Клипчето естествено не тръгва след толкова време :rolleyes:

Точно сега нямам време да търся клипове с напомпани галанти, но мисля че има такива в нета. 700 коня може да няма, но 400-450 сигурно :icon_blush:

Нямам дребни, иначе бих си взел два - единият за резервни части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм виждал само 2 коли да минават това време за под 10.3 и това са сиерата на цунами (600 коня с яко нитро) и Скайпайна на Дани (около 1000 коня без нитро)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Във Враца един колега, който даже е регистриран тук, докара Vr-4-ка 97-98г.

Колата вчера я видях на живо и наистина е уникална :mitsu-smiley:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Враца един колега, който даже е регистриран тук, докара Vr-4-ка 97-98г.

Колата вчера я видях на живо и наистина е уникална :mitsu-smiley:

Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush:

Тодор се казва ,пуснал е тук теми за един Пинин и един Галант на части

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде може да се види VR-4ката във Враца и кой ли е колегата с нея, даже регистриран и във форума? :icon_blush:

Светле , колегата или бърка името на собственика на VR-4 -ката , или във Враца има повече от една . Ей сега ще ти драсна на ЛС , къде можеш да я видиш :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светле , колегата или бърка името на собственика на VR-4 -ката , или във Враца има повече от една . Ей сега ще ти драсна на ЛС , къде можеш да я видиш :yes3:

Името на колегата няма как да бъркам защото го познавам има няма от 5-6 години :icon_thumbup:

и тогава излиза,че има две вр-4-ки във Враца за което е интересно ,че незнам

Редактирано от БОРКО-ЧИПА
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 3 седмици ...
А я не могу понять,он что там рекламу делает?

Он только сказал правду о Галант VR-4. Ничего больше.

 

П.П. Моля за извинение, ако не ми е добър руския.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер си ти е руския.

И колата е супер.

Онзи ден насадихме един такъв двигател на Паджеро,как бута само...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер си ти е руския.

И колата е супер.

Онзи ден насадихме един такъв двигател на Паджеро,как бута само...

А лесно ли сложихте мотора на паджерото.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, Поли, хубава работа.

 

В тази тема вече четири години и половина точно за това говорим.

 

Раздуй повече подробности де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ми за 3-4 дни бе монтиран.На скорости от 3.5сс.

Турбините са вече тотал,макар англичанина да ни оверяваше че бил перфектен.

Абе не е ли японец от Япония...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачи

и от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.

почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.

относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавите

всички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тях

спортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на коли

Пак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразява

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачи

и от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.

почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.

относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавите

всички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тях

спортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на коли

Пак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразява

Да и моя е грей инпорт от япония ненормален ама е каран в англия и има какво да се иска още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак не те разбрах какво точно искаше да кажеш :icon_thumbup:

аз лично сам имал 5 различни туин турбо коли и никога сам нямал проблеми с моторизацията

по вероятно е нещо по купето да има да се прави.

Ако се потърси винаги се намира читав автомобил,но ако ще се тарикатеим да намираме наи ниската цена на пазара е тогава е вероятно да имаме проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак не те разбрах какво точно искаше да кажеш :icon_thumbup:

аз лично сам имал 5 различни туин турбо коли и никога сам нямал проблеми с моторизацията

по вероятно е нещо по купето да има да се прави.

Ако се потърси винаги се намира читав автомобил,но ако ще се тарикатеим да намираме наи ниската цена на пазара е тогава е вероятно да имаме проблем.

Точно такова беше положението колата беше евтина и така. Цялата предница беше сменена с таивански части. Сменил съм капака калниците и мисля и маска фарове. По всички части имаше ръжда не пасваха. А имаше няколко бои по предната броня. Добре че имам няколко такива галанта на части та смених всичко с ново и хубаво. Не е малко че мотора работи много хубаво де. И нищо не е пипано по колата да се тунингова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста читави ВР4 ки и в УК но не са с цена атрактивна за БГ купувачи

и от там идват легендите че повечето турбо коли от островите нестават.

почти всеки легнум над 3500 паундс е добра кола.

относно директно внос на коли от Япония позволи ми да не се саглася че са от наи читавите

всички които внасят тук такива дори и по на 40-50к км.после набиват сумати пара в тях

спортед мое лично виждане Японеца не е от наи съвестните собственици на коли

Пак казвам мое мнение е незадълвам никого да се саобразява

Не бих иска да влизам в ролята на адвокат,но не мога да не ти отговоря.

Бараките в Англия са закупени бараки от Япония.

Пример,едно Паджеро,дълга база 2.8ТД може да се закупи в Япония на цане от около 700ЩД,това определено е ниска цена,автомобила е на около 60 000км,но има зад себеси поне 8 години паркинг(подобен бе първия автомобил който внесох),определено личи че е на тези километри,но му личи че е и седял доста.

Същото въжи и за ВР4,може да се вземе и на цена от около 2200лв,и когато един англичанин който се занимава професионално с вноса на автомобили и покрай поръчаните си допълни бройката с един-два такива автомобили,и понеже автомобила седи и не се продава заради състоянието му той хептем не става за нищо.

Естественно че има много добри автомобили в Англия,тези които след пристигането си са сервизирани и движени.

А и има още нещо,нека не искаме много от автомобили на по 10 и кусор години.

Аз винаги съм отказвал да внасям автомобили на хора с малък бюджет,не искам да ги унижавам или да им се подигравам,а гледам да ги предпазя,тях,моето име като вносител и не на последно място японските автомобили.

Само си помисли този автомобил паркиран някъде 1999г. в пефектно състояние,а днес е закупен от Англия,сипваму се гориво и се кара на ход до България,този маслен филм който се е намирал по основни и биелни лагери и по остта на турбината/те ,и се е запекъл със седенето,е кажи как маслото ще стигне до там?И ако не се строш днес,то утре ще стане,просто е не избежно.

Смятам че си ме разбрал.

Редактирано от Poli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че си наи популярния вносител на втора ръка Японски автомобили няма да се съглася с теб :icon_blush:

Ако беше прочел какво сам написал щеше да разбереш че говорим за едно и също

Повечето които си купуват машини от Япония после набиват зверски суми в тях(писал сам го по горе)

и според мен заради това тук е по лесно да си вземеш читава кола от автомобилен манияк(почти всички, които карат колите за които говорим са такива).

Тои е отстранил повечето от описаните от теб болежки веднага след като е я закупил и е бил мераклия-направено е почти винаги в някои тунинг гараж а не с четене по форуми.

Това е сценария в 80 процента от случаите с такива коли (темата не е за дълга база Пайеро).

другите 20 процента са както ти написа пълначки на квота или взети бонус

По добрия вариянт е да се вземе кола от човек от тук отколкото от Японска автоборса

П.С Ако можеш да ми докараш Легнум за 2500 лв.до бг ще си поръчам веднага при теб :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...