s_mitko Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 Куца работа! По добре но моя май да му направя реконструкция!Кое точно е куца работа ?Твоят галант не е ли същия?Ето една статия за този прекрасен автомобил:http://www.zerotohundred.com/newforums/mit...galant-vr4.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 26 юни 2007 Сподели Публикувано 26 юни 2007 :icon_hmm: :icon_doh: Ами то всичко е 1:1, само турбина нямам! Даже броните са ми такива!!! Май ще се заема с това!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 4 юли 2007 Сподели Публикувано 4 юли 2007 Куца работа! По добре но моя май да му направя реконструкция! Кое е куца работа колега :icon_hmm: VR4 ли? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 22 юли 2007 Сподели Публикувано 22 юли 2007 Като гледах линка ми направи впечатление ето тази обява http://cars.rte.ie/usedcars/index.cfm?fuse...mp;carID=615183 , такъв галант срещнах на ОМВ Пловдив когато се връщах от срещата и да ви кажа честно този направо излетя от бензиностанцията на излизане ..... :plane: Последвах го само до 150 и после отпуснах педала, оня явно реши че искам да се дърпаме :icon_blush: А случайно да беше бял и да те изпреварих няколко пъти!? :icon_blush: "Куцо" в смисъл: 1. са супер редки; 2. предимно с десен волан 3. мита акцизи и други разправии... В действителност, ако имам нужната информация и повече свободно време ще го направя моят истински VR4, просто трябва да знам какво ми трябва и от къде да го купя! Било то турбини и други по особени неща!!! Ако някой е по сериозно запознат и има желание да ми помогне нека ми пише на ЛС! Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 5 януари 2008 Сподели Публикувано 5 януари 2008 ТУКА: http://www.carzone.ie/usedcars/index.cfm?f...mp;carID=872649 Намерих още една VR-4 ka за продажба :mitsu-smiley: :icon_thumbup:и ТУКА: http://www.carzone.ie/usedcars/index.cfm?f...mp;carID=862977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 ТУКА: http://www.carzone.ie/usedcars/index.cfm?f...mp;carID=872649 Намерих още една VR-4 ka за продажба :mitsu-smiley: :icon_thumbup:и ТУКА: http://www.carzone.ie/usedcars/index.cfm?f...mp;carID=862977Тези двата се водят легнум и ако не се лъжа са ограничени до 180 км/ч . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pretorianec Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Привет из России!!! Добро пожаловать www.vr-4.ru Вот я: http://foto.mail.ru/mail/mtoid/1/7.htmlhttp://foto.mail.ru/mail/mtoid/1/11.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 предницата е неотразима,не можеш да я сбъркаш....форма,стил,класа,спорт :worthy: :worthy: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pretorianec Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 предницата е неотразима,не можеш да я сбъркаш....форма,стил,класа,спорт :worthy: :worthy: :first:Sorry. I overestimated his knowledge of the Bulgarian language.Some of the words I do not understand. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 20 март 2008 Сподели Публикувано 20 март 2008 това е най добрата кола съществувала някога :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 20 март 2008 Сподели Публикувано 20 март 2008 Колата е супер, но ми хареса фона. Ладичка от зад и бутилка водчица в долния десен ъгъл на снимката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колеги, сериозно съм решил да взема Галант VR-4! Единственото което ме спира е десния волан...има ли някой идея, дали рейката и останалите необходими части за обръщането на волана са идентични с тези на 2.0 или 2.5 модела? Доколкото знам VR-4-ки се произвеждат само с десен волан или поне само такива намерих, та за това се налага обръщането... Една мечта е на път да се сбъдне :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колега, ако вземаш VR4 изобщо не си прави труда да го обръщаш :icon_crying: Пътищата за климатика са различни, части от таблото, доста от ел.системата е също различна и още неща - просто разстоянията на всяка от системите до купето е вече различно. Направих проучвания в руски, английски и още бая сайтове и форуми и няма сметка за обръщане. Поне за сега е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колега, ако вземаш VR4 изобщо не си прави труда да го обръщаш :icon_crying: Пътищата за климатика са различни, части от таблото, доста от ел.системата е също различна и още неща - просто разстоянията на всяка от системите до купето е вече различно. Направих проучвания в руски, английски и още бая сайтове и форуми и няма сметка за обръщане. Поне за сега е така. Предполагам че няма да е лесна работа, но чувам че за около 1000лв без частите ги обръщат :icon_hmm: Иначе поне за климатроника си мислех че няма проблем, защото мястото му е едно и също и в двата модела, но щом казваш :icon_doh: Предполагам най-сложно ще е с рейката и спирачките, а с тях шега не бива! Дали поне рейката е същата като при по-слабичките галанти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 За около 1500 лв подобно обръщане може и да стане - но не всичко отговаря на по-слабия галант. Ако си замислил да ползваш собствения си Галант като донор за VR4 ( което и аз мислех едно време :icon_blush:), ще останеш малко разочарован - климатроника - само управлението е на едно и също място, тръбите, филтрите и тн са различни понеже вече е с дясно кормило - представи си твоя Галант, но всичко да му е огледално - включително и мястото на запалката (ако не си забелязал ;) ) Спирачките са различни - за да издържат тези кончета и двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 За около 1500 лв подобно обръщане може и да стане - но не всичко отговаря на по-слабия галант. Ако си замислил да ползваш собствения си Галант като донор за VR4 ( което и аз мислех едно време :icon_blush:), ще останеш малко разочарован - климатроника - само управлението е на едно и също място, тръбите, филтрите и тн са различни понеже вече е с дясно кормило - представи си твоя Галант, но всичко да му е огледално - включително и мястото на запалката (ако не си забелязал ;) ) Спирачките са различни - за да издържат тези кончета и двигател. Лошо! Предполагах, че понеже е японска кола и оригинално е с десен волан ще е по-лесна процедурата. Под спирачки имах предвид сервото... :icon_blush: Иначе си прав, карам донора в момента Ще разпитам тук там за точни цени и ще пиша! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Ами нашите атмосферки оригинално са с ляв волан - от там и идва проблемацията. За Япония не са предвидени такива галантчета атмосферки. :icon_hmm:А и съвета ми е да си запазиш този Галант, защото другия ако ти стане за ежедневна разходка - няма да смогваш на бензин (разход около 12-13 извън и 18-20 градско), а газ да му слагаш.......малко е "несериозно" спрямо колата :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Ами нашите атмосферки оригинално са с ляв волан - от там и идва проблемацията. За Япония не са предвидени такива галантчета атмосферки. :icon_hmm:А и съвета ми е да си запазиш този Галант, защото другия ако ти стане за ежедневна разходка - няма да смогваш на бензин (разход около 12-13 извън и 18-20 градско), а газ да му слагаш.......малко е "несериозно" спрямо колата :icon_blush: Една мечта е на път да не се сбъдне Ще премеря всичко отначало и ще тегля на ново :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
solomyr Публикувано 31 март 2008 Сподели Публикувано 31 март 2008 А случайно да беше бял и да те изпреварих няколко пъти!? :icon_blush: "Куцо" в смисъл: 1. са супер редки; 2. предимно с десен волан 3. мита акцизи и други разправии... В действителност, ако имам нужната информация и повече свободно време ще го направя моят истински VR4, просто трябва да знам какво ми трябва и от къде да го купя! Било то турбини и други по особени неща!!! Ако някой е по сериозно запознат и има желание да ми помогне нека ми пише на ЛС! Благодаря Понеже се споменава мита акцизи, а аз имам информация от първа ръка. Реших, че може да е полезно да внеса малко светлина по темата: за стари автомобили:облагат се авт.с мощност от 120 до 150 кв по системата DIN по 35 лв. за всеки кв./ не само над 120/над 150 кв / по същата система / по 60 лв. за всеки киловат по системата SAE от 126 до 157,5 кв - по 33.33лв. за всеки киловатнад 157,5 кв. по 57,14 лв. за всеки киловат за нови автомобили :700 лв. плюс 90 лв. за всеки киловат за разликата над 120 кв. по системата DIN700 лв. плюс 85,71 лв. за всеки кв за разликата над 126 кв. по системата SAE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
solomyr Публикувано 31 март 2008 Сподели Публикувано 31 март 2008 Още едно пояснение: 16. (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г.) "Нов автомобил" е автомобил, за който към датата на внасяне, съответно към датата на подаване на декларацията по чл. 76г пред митническите органи, е налице едно от следните условия: а) не са изминали повече от 6 месеца от датата на първата му регистрация (включително в чужбина), или б) е изминал не повече от 6000 км. Чл. 76г. (Нов - ДВ, бр. 105 от 2006 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2007 г.) Всяко лице, което въвежда на територията на страната акцизни стоки по чл. 2, т. 5 от територията на друга държава членка, е длъжно да подаде декларация по образец, определен с правилника за прилагане на закона. (2) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2007 г.) Декларацията по ал. 1 се подава пред компетентното митническо учреждение по постоянния адрес, съответно по седалището на лицето в 14-дневен срок от въвеждането на стоките. Декларацията се подава преди първоначалната регистрация на автомобила в Република България. Чл. 40. (В сила от 1.07.2006 г.) (1) Акцизната ставка за употребяваните автомобили е, както следва: 1. за автомобили с мощност на двигателя над 120 kW до 150 kW по системата DIN - 35 лв. за 1 kW; 2. за автомобили с мощност на двигателя над 150 kW по системата DIN - 60 лв. за 1 kW; 3. за автомобили с мощност на двигателя над 126 kW до 157,5 kW по системата SAE - 33,33 лв. за 1 kW; 4. за автомобили с мощност на двигателя над 157,5 kW по системата SAE - 57,14 лв. за 1 kW. (2) Акцизната ставка за новите автомобили е: 1. седемстотин лева + 90 лв. за 1 kW за разликата над 120 kW по системата DIN; 2. седемстотин лева + 85,71 лв. за 1 kW за разликата над 126 kW по системата SAE. Това е за мита за акциза, дано някой го намери полезно. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4angov Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Galant_VR-4 :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4angov Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 http://www.clubvr4.com/forum/Gallery/ :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Последното е задължително за фенове на VR-4 !!! A MUST SEE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 А за който не му се кара с десен волан си взима една предница и си сади двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 А за който не му се кара с десен волан си взима една предница и си сади двигателя. Двигателя ОК, но няма как да стане 4х4, ако е само предница? А и може ли да се намери рейка за ляв волан който да пасне на този двигател? Идята ми е такава: Ако го "посадя" в Галант 2.0....дали въобще някоя част от настоящата ми кола ще пасне на този двигател? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.