Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Имаме си Mitsubishi Lancer


lubenti

Препоръчано мнение

Здравейте,

Ами да се похваля :-) и аз от известно време съм с Лансер [intense 1.8 CVT] и бих искал да попитам за няколко неща:

1. Автоматика изключвате ли го на магистралата - т.е. ръчния режим ли използвате.

2. Круз контрола реално приложим ли е някъде в бг ?

3. На праговете на вратите някой да си е слагал фолио или нещо такова. Един приятел вече успя да направи

2-3 малки драскотини като се качваше ... вярно че праговете не се виждат като се затвори вратата, но все пак си мисля

за такъв вариянт за да се предпазя от такива неща :-)

4. Може ли еднократно вдигане на оборотите до към 5 хил. да доведе евентуално до някакъв проблем - спазвам

ограничетнието до 3500 об , но веднъж цъкнах грешното лостче и върнах надолу :icon_blush: и ги качи към 5 някъде...

Здравей колега ,първо искам да те поздравя за автомобила.Със здраве да си го караш и много приятни моменти с него.

Сега по темата

1.Зависи как те кефи да караш,аз лично не намирам смисъл от ръчния режим,освен като спускам по нанадолно за да си отбия скороста.

2.Круиз контрола по принцип е да ти поддържа скороста по дълъг участък от пътя,можеш и в града да си го включваш ама я си представи след потегляне от светофар набираш до 50 км/ч(тази система работи над 45 км.ч) включваш круза и хоп дупка,съвестен колега който ти отнема предимство или друг светофар и ти натискаш спирачката и язък що си си играл с копчетата да го включваш.

3.За това не съм се замислял но пък и да се притесняваш за такива неша няма смисил.И аз от начало се чудих как да си запазя колата в заводския и вид но няколко малки драскотини от съвестни колеги които като си отварят вратите не внимават каде ще се спрат ме отказаха.

4.Несе притеснявай и 20 пъти да ги вдигнеш до 5000 няма да навреди на двигателя,това се прави с цел плавното сработване на частите в двигателя и при евентуален дефект да няма по сериозни щети по колата и пътниците.

Дано съм ти бил полезен. :drive: и умната по пътищата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 304
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей колега ,първо искам да те поздравя за автомобила.Със здраве да си го караш и много приятни моменти с него.

Сега по темата

1.Зависи как те кефи да караш,аз лично не намирам смисъл от ръчния режим,освен като спускам по нанадолно за да си отбия скороста.

2.Круиз контрола по принцип е да ти поддържа скороста по дълъг участък от пътя,можеш и в града да си го включваш ама я си представи след потегляне от светофар набираш до 50 км/ч(тази система работи над 45 км.ч) включваш круза и хоп дупка,съвестен колега който ти отнема предимство или друг светофар и ти натискаш спирачката и язък що си си играл с копчетата да го включваш.

3.За това не съм се замислял но пък и да се притесняваш за такива неша няма смисил.И аз от начало се чудих как да си запазя колата в заводския и вид но няколко малки драскотини от съвестни колеги които като си отварят вратите не внимават каде ще се спрат ме отказаха.

4.Несе притеснявай и 20 пъти да ги вдигнеш до 5000 няма да навреди на двигателя,това се прави с цел плавното сработване на частите в двигателя и при евентуален дефект да няма по сериозни щети по колата и пътниците.

Дано съм ти бил полезен. :drive: и умната по пътищата.

 

Мерси много за инфото !

Колкото до ръчния режим на магистралата - струва ми се че ще е по-лесно с него ... може би просто още не съм усетил CVT-то - някой път примерно държи по-високи обороти при една и съща скорост и трябва да отнема от газта и пак да подам и за да ги сваля надолу...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само едно допълнение към круиз контрола да знаеш голяма работа е, но сега по същество.

Първите 20км. е малко тегаво и непривично, но се свиква много бързо (вече само дебна удобна възможност да карам с включен круиз), в София практически можеш да го ползваш на Цариграддско (ако няма задръстване), на бул. България и за градско приложения повече не се сещам. Вече за извън града практически на всякъде можеш да го ползваш, а най хубавото, е че си задаваш ограничението, и не дебнеш къде има хранилки.

 

Поздрави и със здраве да си я караш

:rulez:

 

 

ПП: забравих, с включен круиз дава по-малък разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само едно допълнение към круиз контрола да знаеш голяма работа е, но сега по същество.

Първите 20км. е малко тегаво и непривично, но се свиква много бързо (вече само дебна удобна възможност да карам с включен круиз), в София практически можеш да го ползваш на Цариграддско (ако няма задръстване), на бул. България и за градско приложения повече не се сещам. Вече за извън града практически на всякъде можеш да го ползваш, а най хубавото, е че си задаваш ограничението, и не дебнеш къде има хранилки.

 

Поздрави и със здраве да си я караш

:rulez:

ПП: забравих, с включен круиз дава по-малък разход.

 

Можеш ли да дадеш няколко практически съвета как да се използва ... ако има някакви "трикове" и т.н. :-). Днес пътувам Пловдив - София и ще го пробвам :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да дадеш няколко практически съвета как да се използва ... ако има някакви "трикове" и т.н. :-). Днес пътувам Пловдив - София и ще го пробвам :-)

 

Ами ще ти кажа, какво правих с Outlander-а и ти сам ще си прецениш дали ти харесва или не.

След като минах караулката си зададох скоростта спрямо оборотите (в моя случай беше 120 при 2200 оборота), в началото ползвах бутоните АCC съответно за ускорение и Coast за намаляване. В моя случай с Coast бутона, според мен, намаля значително по бавно отколкото с Cancel бутона.

Общо взето е това, също може да ползваш и педалите, за друго не се сещам.

 

Ако те интересува още нещо питай.

 

Поздрави

 

ПП: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4713 има съвети, как да ползваш автопилота на автоматик. Темата е за Галант, но си мисля, че ще ти е от полза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще ти кажа, какво правих с Outlander-а и ти сам ще си прецениш дали ти харесва или не.

След като минах караулката си зададох скоростта спрямо оборотите (в моя случай беше 120 при 2200 оборота), в началото ползвах бутоните АCC съответно за ускорение и Coast за намаляване. В моя случай с Coast бутона, според мен, намаля значително по бавно отколкото с Cancel бутона.

Общо взето е това, също може да ползваш и педалите, за друго не се сещам.

 

Ако те интересува още нещо питай.

 

Поздрави

 

ПП: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4713 има съвети, как да ползваш автопилота на автоматик. Темата е за Галант, но си мисля, че ще ти е от полза.

 

Мерси !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде напред прочетох че колата с двигател 1.5 давала разход 6/100л. Извинявам се но това е пълен ъпсурд или си се объркал с новите контролери по таблото или датчика не е в изправност,първото е по вероятно. Аз имам същия двигател и за сега максималното което ми е показало за градско е 7.9л което е с 0.3л по малко от заводското. Но по долу от 7.5 не е падало и то без да я натискам,мен ме и страх още :) !

 

 

:D За разхода изобщо не съм се объркал. Аз и тогава уточних, че ходя на работа сутрин в 7 и се връщам в 3 и избягвам задръстванията. Напоследък ми дава около 7, щото все се успивам и я понастъпвам. Но в реални градски условия на няколко пъти ми се налага да карам и ми даде с включен климатик към 8,4 - 9, колкото си е по книжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже някакъв по-точен разход за 1.8 CVT? Адски много се колебая между двата типа трансмисии. Ще карам предимно в София в централните райони. Тествах въпросния двигател с CVT и на автоматичния режим ми се стори доста муден в извънградски условия. Като минах на "типтроник" се усети разлика в динамиката, но въпреки всичко ми се струва, че ръчната ще бъде по-добра в това отношение (не успях да я тествам). На хартия разхода на CVT е малко по-голям, което принципно е странно. Отделно все пак 2 бона отгоре е... вярно голям удобство, но адски се колебая и май очаквам някой да ме навие за да реша ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази седмица ще ходя до София да си взема Митсубишито :drag: - 1.8 с CVT.

И на мен ми се искаше с ръчна ск. кутия, защото често карам по инерция, но ми я измъкнаха под носа.

Докато се разберам с диларите и платя капарото - Лансерчето заминало.

Другото със същите екстри и цвят се оказа автоматик и няма на къде - навих се и то заради жената, защото най-много тя се зарадва на тази екстра. Като гледам май тенденцията е към автоматика. Новия Ягуар дори няма скоростен лост.

Мисля, че автоматика е по-икономичен, защото държи двигатела в оптимални обороти, но предимствата идват като че ли по-късно след като се разработи колата.

В началото докато всичко се напасне по ходовата част - лагери, окачване, наклатки и т.н. не очаквам разхода да падне под 7/100, а в града 10-12 и повече (зависи от града), поне за първите 5-6 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здрасти на компанията! :icon_thumbup:

карам 1.8 автомат вече 20тина дни, минах 2000км. и мога да кажа, че колата е невероятна! а ако някой се двоуми между ръчка и автомат просто незнам?! автоматика си е велико нещо. особено при тия задръствания вече. но на мен не ми пука - седя си в Лансера, слушам си музичка и тва е! ако ще и един час да съм на светофара.....

иначе да ви кажа - на 1000-1200км колата се разработи и усетих сериозна разлика като мощност, просто колата не дава да докосна педала на газта!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здрасти на компанията! :icon_thumbup:

карам 1.8 автомат вече 20тина дни, минах 2000км. и мога да кажа, че колата е невероятна! а ако някой се двоуми между ръчка и автомат просто незнам?! автоматика си е велико нещо. особено при тия задръствания вече. но на мен не ми пука - седя си в Лансера, слушам си музичка и тва е! ако ще и един час да съм на светофара.....

иначе да ви кажа - на 1000-1200км колата се разработи и усетих сериозна разлика като мощност, просто колата не дава да докосна педала на газта!

 

А забеляза ли някаква разлика в разхода след разработването ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже някакъв по-точен разход за 1.8 CVT? Адски много се колебая между двата типа трансмисии. Ще карам предимно в София в централните райони. Тествах въпросния двигател с CVT и на автоматичния режим ми се стори доста муден в извънградски условия. Като минах на "типтроник" се усети разлика в динамиката, но въпреки всичко ми се струва, че ръчната ще бъде по-добра в това отношение (не успях да я тествам). На хартия разхода на CVT е малко по-голям, което принципно е странно. Отделно все пак 2 бона отгоре е... вярно голям удобство, но адски се колебая и май очаквам някой да ме навие за да реша ;).

 

Отиваш правиш едно кръгче с едната трансмисия, после и с другата и сам си преценяваш, коя да бъде. Като гледам вече си достатъчно зарибен и каквото и да избереш няма да сбъркаш.

 

За мен автомата печели.

 

Поздрави

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се искаше с ръчна ск. кутия, защото често карам по инерция, но ми я измъкнаха под носа.

 

Колега, не виждам какъв е проблема и автоматика да го караш по инерция, макар да не виждам някаквa особена разлика, защото при отпуснат педал на газта CVT трансмисията държи доста ниски обороти. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А забеляза ли някаква разлика в разхода след разработването ?

 

не мога да ти кажа точно, но може би гори малко отгоре/около литър/.

но не съм много сигурен, защото я карам предимно градско и ми е без значение дали гори 9-10-11...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не мога да ти кажа точно, но може би гори малко отгоре/около литър/.

но не съм много сигурен, защото я карам предимно градско и ми е без значение дали гори 9-10-11...

 

Мерси. Питах тъй като съм чувал че след разработка разхода падал ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Питах тъй като съм чувал че след разработка разхода падал ...

 

може и така да е.

да покараме още малко и пак ще сравним.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sleepless, честито за Лансъра. В Пловдив виждам все повече колеги с този прекрасен автомобил. Аз с моя вече минах 3000, но още немога да преценя дали е паднал разхода. Моят не е автоматик и е с малкия двигател 1.5, 109кс. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

може и така да е.

да покараме още малко и пак ще сравним.....

Така е........разхода пада ,освен това докато се адаптира по твоя си начин на каране - също още ще падне................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

sleepless, честито за Лансъра. В Пловдив виждам все повече колеги с този прекрасен автомобил. Аз с моя вече минах 3000, но още немога да преценя дали е паднал разхода. Моят не е автоматик и е с малкия двигател 1.5, 109кс. :D

 

мерси, честито и на теб! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е........разхода пада ,освен това докато се адаптира по твоя си начин на каране - също още ще падне................

 

 

Абе, нещо моят разход не пада... Вече 4000 км съм минал. Но пък и къде под 6 да падне, я :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си взехме нашия Лансер 1.8 INTENSE с CVT. Засега минах 100 км но наистина

е супер кола.Ще пиша за следващите ми впечатления.

:icon_clap:

И аз! :icon_rock: :icon_thumbup:

Изминах 290 км със среден разход 7,6L/km и естествено с климатик.

Основен проблем - липса на съединител и наличие на свободен ляв крак, който все се опитва да помага. :bang: :icon_n_lol_2:

Още с потеглянето от "Балкан стар" (от бариерата до портала - 5-7м) два пъти щях да изляза през стъклото.

Много нервни спирачки. Не дават да ги погледнеш, а това е първото, което се проверява.

От там нататък само натисках газта и така до Видин.

Иначе слагаш всичко на AUTO и караш. Колата всичко сама прави.

Голям зор ще видя с връзването на GSM към колата. Много приказва тая кола и иска да й приказваш.

Къде си нямах работа да й кажа SETUP като почна да изброява - мани мани. Голям майтап!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap:

И аз! :icon_rock: :icon_thumbup:

Изминах 290 км със среден разход 7,6L/km и естествено с климатик.

Основен проблем - липса на съединител и наличие на свободен ляв крак, който все се опитва да помага. :bang: :icon_n_lol_2:

Още с потеглянето от "Балкан стар" (от бариерата до портала - 5-7м) два пъти щях да изляза през стъклото.

Много нервни спирачки. Не дават да ги погледнеш, а това е първото, което се проверява.

От там нататък само натисках газта и така до Видин.

Иначе слагаш всичко на AUTO и караш. Колата всичко сама прави.

Голям зор ще видя с връзването на GSM към колата. Много приказва тая кола и иска да й приказваш.

Къде си нямах работа да й кажа SETUP като почна да изброява - мани мани. Голям майтап!

 

За телефона е много лесно, имаш и тренировъчен режим, също и в книжката за експлоатация е описано стъпка по стъпка, ако не, ако ходиш към Варна на море, така и така се минава през Шумен, "свиркай" ще ти ги свържа за 2 минути е работа.

И поздрави за добрия избор, дълги и безаварийни километри :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap:

И аз! :icon_rock: :icon_thumbup:

Голям зор ще видя с връзването на GSM към колата. Много приказва тая кола и иска да й приказваш.

Къде си нямах работа да й кажа SETUP като почна да изброява - мани мани. Голям майтап!

Синият зъб е страшно яка работа. Карам си и някой решава да ми звънне, цък копчето, говорим си, аз си карам, абе кеф!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За телефона е много лесно, имаш и тренировъчен режим, също и в книжката за експлоатация е описано стъпка по стъпка, ако не, ако ходиш към Варна на море, така и така се минава през Шумен, "свиркай" ще ти ги свържа за 2 минути е работа.

И поздрави за добрия избор, дълги и безаварийни километри :icon_thumbup:

Като че ли и в тази система намирам леко несъвършенство! При няколко последователни свързвания между колата и телефона,независимо дали влизам и излизам няколко пъти или пък запаля колата няколко последователни пъти,се стига до едно положение при което не мога да направя контакт м/у двете или поне още не съм разбрал как да го излъжа. Мислех че ми е от телефона ,но се оказа че прави същото и с телефона на баща ми,който го купихме чисто нов специално заради колата,та и той да се възползва от екстрата. То като цяло Блутуут технологията не е от най-усъвършенстваните!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...