Премини към съдържание

johnnyji

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

johnnyji's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. johnnyji

    Зимни гуми за новия Lancer

    И аз се оборудвах с 16' джанти и гуми Michelin Primacy Alpin PA 3. Всичко излезна към 1600 лв :icon_thumbup:
  2. Не съм разбрал ... иначе щях да споделя
  3. Здравейте, Знаете ли как и дали може да се активира/деактивира, тихият режим на алармата (пускане/спиране без звуков сигнал) на новия Lancer?
  4. johnnyji

    Носене надясно

    Хмм това е интересно, значи би трябвало ако това е проблема при някаква позиция на кормилото колата да не носи и да си върви направо (въпреки че кормилото ще е накриво :rolleyes: )
  5. johnnyji

    Носене надясно

    Баланс в Балканстар ли трябва да бъде направен след като колата е гаранционна ?
  6. johnnyji

    Носене надясно

    Не мисля че е от пътя - пробвах на няколко места ... Сетих се за налягането на гумите преди малко - ще го проверя преди следващата проба, но преди няколко дена си беше ОК. Сега бях да гледам джантите - видимо им няма нищо, а и съм 100% сигурен че не съм удрял дупки ... с тия 18 очите ми са на 6 :rolleyes:
  7. Днес на магистралата забелязах че колата [Lancer 1.8 CVT ; 3000 км] носи лекo надясно като пусна волана. Не съм удрял дупки и т.н. - т.е. нищо което да доведе до криви джанти и т.н. Някакви идеи на какво може да се дължи това ? Уикенда пак ще пробвам на магистралата и другата седмица ще я закарам в Балканстар да видим какво ще кажат.
  8. johnnyji

    Налягане на гумите

    Значи идва следващия въпрос - някой може ли да каже от къде може да се вземе хубав/точен манометър ?
  9. Здравейте, Изправен съм пред следната дилема - как да отчетем точното налягане на гумите ? Хубав манометър ? На новия Лансер налягането го дават 2.5 [даже и по-високо] заради ниско профилните гуми и ми се иска да го поддържам такова - проблема е че апаратите на безиностанциите са неточни - на едно Еко ми даде 2.6 а на Лукойл 2.2 което си е голяма разлика ... общо взето на 3 безиностанции ми даде различни стоиности и то значително различни ... Вие как сте го решили този проблем ?
  10. johnnyji

    Lancer X

    Колеги как го докарвате тоя разход от 9-10 градско ? Аз съм с 1.8 Intense CVT и разхода ми е около 13 когато има много задръствания. Около 10 съм правил само 1-2 пъти когато е нямало почти никакви коли А колкото до извънградско при около 150 км/ч си лапа около 11 , а при 130 км/ч мисля че около 9.
  11. johnnyji

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    Да, явно ги променя. Същото се получава ако се използва функцията за "продължаване" на круз-а - т.е. ако е бил влючен круз-а и си намалил, да върне старата зададена скорост - в този случаи пак ги вдига до около 3000 об. докато ускори и после падат оборотите.
  12. johnnyji

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    При мен ако включа круз-а на 120 примерно си държи около 2300 об. , но когато започне да изкачва баир стигат до към 3000 об. а колкото до моментния разход - скача си с около 3-4 л - т.е. при 2300 об. да речем е 8 а като тръгне да качва баир при 3000 об. отива към 12
  13. johnnyji

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    Как успя да изкараш такъв разход :rolleyes: ? Аз като карам градско в яки задръствания с климатик ми дава 13 даже някой път и към 14. А на магистралата 7 ще ми даде ако карам с 100. При около 140 си дава към 9 а при 120 около 8. ... Днес тествах круз контрола на магистралата ... голям кеф :rolleyes: Да попитам нещо - ако съм на ръчен режим и включа круз контрола ще сменя ли скорости или ще държи на тази която съм избрал ? Като изкачва наклон примерно ще вдига ли оборотите (сваля надолу "предавка") както като е на автоматик, или ще ги вдига само на тази скорост която е била избрана ?
  14. johnnyji

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    Мерси. Питах тъй като съм чувал че след разработка разхода падал ...
×
×
  • Създаване...