Премини към съдържание

Mitsubishi Fan

Потребител
  • От него общо

    42
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Кара
    Lancer GTS, X (2008)

Mitsubishi Fan's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Интересен проблем колега. Преди време бях писал и в друга тема по същия въпрос, че при мен това го няма, но аз карам американския модел с двулитров двигател и същата CVT. Когато съм на ръчен режим спокойно мога да форсирам до 6000 оборота без никакви проблеми (мисля бях стигнал до 6200 като двигателя спокойно имаше аванс за още, но аз не исках повече да го тормозя). Очевидно настройките на компютъра в европейските модели са други.
  2. Mitsubishi Fan

    Lancer X

    Степените са фиксирани за да има смисъл ръчния режим според мен, когато водача решава сам да контролира оборотите.
  3. Mitsubishi Fan

    Lancer X

    Колега, нещо не мога да разбера как става цялата работа. Нали когато е в автоматичен режим "D", компютъра сам си управлява оборотите и колкото и да се опитвам да я напъвам, никога не доближава дори 5000. Напротив, когато превключа в ръчен режим и например тръгна от място на първа, много бързо и лесно минавам 6000 оборота без никакви проблеми (не ми даде сърце да я пробвам до 6500). Просто не мога да разбера как става при теб този странен номер. :icon_hmm:
  4. Mitsubishi Fan

    Lancer X

    Колега, явно доста тежко е станало градското в София. При нас трафика е сравнително добре регулиран, когато няма инциденти или сериозни ремонтни дейности по маршрута. От стотина километра дневно навъртане, имам някъде около 20 по магистрала, което сигурно се отразява на разхода. Проблемът обаче е, че точно тази магистрала понякога е най-задръстената артерия. Вчера след работа успях да го докарам до 9.4, но тази сутрин беше някакъв кошмар и средния разход се закова на 11.3. Но в повечето случаи е около 10.5. ;)
  5. Mitsubishi Fan

    Lancer X

    Колега, карам новия Лансър с посочените екстри макар и американската модификация вече една година и не мога да кажа, че забелязвам нещо подобно. Звукът на Rockford-Fosgate аудио системата е повече от перфектен, дори когато го усиля до степен самата кола да започне да подскача - дори в този случай не мога да забележа никакви странични ефекти от вибриране на кори или нещо подобно. Разхода на бензин също е в рамките на обявените от производителя (9.6 градско, което е доста условно разбира се, аз го докарвам средно до 10.5 като имам доста моменти на каране в задръствания). Това обаче за CVT трансмисията ме хвърля наистина в дълбок размисъл. Колега, сигурен ли си, че можеш да докараш 6750 оборота в автоматичен режим - това звучи меко казано невероятно, при положение, че червения сектор започва от 6500 оборота?
  6. Докато бях в България карах само немски модели (VW, Audi), но откакто се преместих на другия край на света вече разбрах какво означава да караш японска машина. В началото на миналата година посетих автомобилното изложение във Ванкувър с цел да си харесам нещо в класа на компактните седани, защото бях почнал да въртя твърде много градско, което не е особено удобно с голям SUV. Така попаднах на новия Лансър 2008, който вече се предлагаше на пазара и просто останалите марки нямаха никакъв шанс. Първо дизайна на автомобила те зашеметява още преди да си се качил, след което идва цяла поредица от технологични екстри - нетипични изобщо за този клас автомобили като CVT трансмисията с 6 степени и управление от волана, както и много други изпипани детайли като добре напомпан двулитров MIVEC, 18'' джанти с нископрофилни гуми, перфектна аудио система на Rockford-Fosgate с интегриран Bluetooth и още много други. Накрая ме зашемети и цената - $26,000 за топ модела с всички екстри, което направо си крещеше: "Вземи ме!". Е, аз това и направих - взех я. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:
  7. Mitsubishi Fan

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    Колега, не виждам какъв е проблема и автоматика да го караш по инерция, макар да не виждам някаквa особена разлика, защото при отпуснат педал на газта CVT трансмисията държи доста ниски обороти. ;)
  8. Колега, не знам но ако автоматиците не са удачни за градски условия, то май изобщо трябва да се изхвърлят, щото за извънградско ползване пък съвсем им се губи смисъла. Освен това тази трансмисия е CVT, което е нещо доста по-различно от традиционния автоматик. Колега, на американския пазар е достъпна по-обикновена CVT (в същност 5-степенна CVT е погрешно и объркващо наименование, но не знам защо го използват) за по-евтините конфигурации, която няма ръчен режим и е с предавателни отношения в интервала 2.349 - 0.394. Тази 6-степенната (която наистина има 6 предавки в ръчен режим) се води Sportronic-CVT или просто S-CVT. Не знам дали има принципно голяма конструктивна разлика между двете, май е по-скоро въпрос на софтуер и електроника, но по-запознатите да кажат.
  9. Mitsubishi Fan

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    Или не са го направили достатъчно добре, или нашите изисквания за шумоизолация са прекалено високи.
  10. Mitsubishi Fan

    Имаме си Mitsubishi Lancer

    След малко повече от десет месеца с този автомобил и аз мисля, че това му е слабото място - шумоизолацията на купето. Друго не ми е направило впечатление.
  11. Колега, вече почти десет месеца карам американския модел - двулитров двигател с шестстепенна Sportronic CVT трансмисия и съм повече от доволен. По принцип производителя дава по-нисък разход за CVT трансмисията в сравнение с ръчната и до голяма степен това сигурно отговаря на истината. Забелязал съм, че в автоматичен режим трансмисията поддържа доста ниски обороти, което няма как да не се отрази на разхода. За мен всъщност комплекса от качества на въпросната 6-степенна Sportronic CVT (да не се бърка с обикновената 5-степенна CVT) са далеч по-важни и подобна дилема на практика никога не е стояла. Ако човек може да си позволи допълнителната цена, просто трябва да заложи на тази трансмисия без да се замисля. :icon_thumbup:
  12. Колеги, няма наистина такова усещане. Днес оставих моя Lancer GTS за смяна на маслото в сервиза и използвах възможноста да се запозная отблизо с този невероятен звяр. Управлението може да се опише само по един начин - душевен оргазъм. Всичко е подчинено на подчертано спортния дух, който те обзема още при първия поглед. Отвън а и отвътре Evo X е почти досущ като GTS модела, който имам щастието да карам вече осем месеца. Основните разлики са въздухозаборника на предния капак за турбото, по-голямата радиаторна решетка, както и червения отблясък на Brembo спирачките и черните решетки на предните калници за охлаждането им. Отвътре основната разлика са спортните Recaro седалки и леко видозименения волан. Съществената разлика обаче се усеща най-вече, когато човек седне зад волана. С този зверски напомпан двигател купето се изстрелва като балистична ракета. Най-жестоко обаче е поведението на автомобила в остри завои, където 4WD задвижването си казва тежката дума. Неописуемо е също усещането при яко натискане на спирачките - колата заковава безкомпромисно, стабилно и светкавично. За съжаление, имах възможност да пробвам по-евтиния GSR модел, който идва с ръчна трансмисия. Много ми се искаше да пробвам MR модела с Twin-Clutch SST трансмисията, но дилъра бяха предпочели по-евтиния вариант. Другото, за което съжалявам е, че бях забравил да заредя батериите на фотоапарата и от бързането и липсата на светкавица станаха доста нескопосани снимки, но въпреки всичко се добива някаква представа за модела. http://img187.imageshack.us/img187/3528/mg1661hw8.png http://img515.imageshack.us/img515/7107/mg1662hs7.png http://img292.imageshack.us/img292/2825/mg1663ai8.png http://img404.imageshack.us/img404/345/mg1664yk8.png http://img299.imageshack.us/img299/9908/mg1665zt6.png
  13. Колеги, следващата събота (15-ти) съм на тест драйв на :mitsu-smiley: Evo X! Очаквайте скоро споделени впечатления от този автомобилен звяр. :icon_thumbup:
  14. Колеги, най-сетне доживях! При нас пристигна и черешката в тортата - Mitsubishi Lancer Evolution. Предлага се в два варианта: по-евтиния GSR с ръчна 6-степенна трансмисия (базова цена около $41,500) и варианта MT със забележителната Twin-Clutch SST трансмисия (базова цена от $47,500). Същият двулитров агрегат, обаче напомпан с турбокомпресор до 291 к.с. Уникално 4WD задвижване, Brembo спирачна система и какво ли не още. Вече ме е яд, че не изчаках няколко месеца появата на този уникален модел а си взех по-слабичкия му събрат миналата година, но сега със сигурност поне ще му направя един серозен тест драйв. :icon_thumbup:
  15. Субаруто може и да е малко по-бързо, но е толкова отчайващо грозно и безлично, че никога не бих си помислил да го карам. :D
×
×
  • Създаване...