Колеги, няма наистина такова усещане. Днес оставих моя Lancer GTS за смяна на маслото в сервиза и използвах възможноста да се запозная отблизо с този невероятен звяр. Управлението може да се опише само по един начин - душевен оргазъм. Всичко е подчинено на подчертано спортния дух, който те обзема още при първия поглед. Отвън а и отвътре Evo X е почти досущ като GTS модела, който имам щастието да карам вече осем месеца. Основните разлики са въздухозаборника на предния капак за турбото, по-голямата радиаторна решетка, както и червения отблясък на Brembo спирачките и черните решетки на предните калници за охлаждането им. Отвътре основната разлика са спортните Recaro седалки и леко видозименения волан. Съществената разлика обаче се усеща най-вече, когато човек седне зад волана. С този зверски напомпан двигател купето се изстрелва като балистична ракета. Най-жестоко обаче е поведението на автомобила в остри завои, където 4WD задвижването си казва тежката дума. Неописуемо е също усещането при яко натискане на спирачките - колата заковава безкомпромисно, стабилно и светкавично. За съжаление, имах възможност да пробвам по-евтиния GSR модел, който идва с ръчна трансмисия. Много ми се искаше да пробвам MR модела с Twin-Clutch SST трансмисията, но дилъра бяха предпочели по-евтиния вариант. Другото, за което съжалявам е, че бях забравил да заредя батериите на фотоапарата и от бързането и липсата на светкавица станаха доста нескопосани снимки, но въпреки всичко се добива някаква представа за модела. http://img187.imageshack.us/img187/3528/mg1661hw8.png http://img515.imageshack.us/img515/7107/mg1662hs7.png http://img292.imageshack.us/img292/2825/mg1663ai8.png http://img404.imageshack.us/img404/345/mg1664yk8.png http://img299.imageshack.us/img299/9908/mg1665zt6.png