Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Resource Manager

Потребител
  • От него общо

    109
  • Регистрация

  • Беше тук

За Resource Manager

  • Рожден ден 05/03/1980

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    New Lancer 1.5

Resource Manager's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Resource Manager

    Lancer 1.5 MIVEC 2008 г.

    Аз бих се включил тук като собственик на точно този модел - базовото ниво от март 2008 г. Колега vakaman, предполагам, че си се загледал в тази кола главно поради причините, които и аз гледах - икономична, комфортна на дълъг път, надеждна, достатъчно пъргава. Мога със сигурност да ти потвърдя, че всичко това е ТОЧНО така. Не съм имал никакви технически проблеми досега. Мога да потвърдя всички наблюдения за плюсовете и минусите, като по въпроса за спирачките ще ги включа в плюсовете - както наскоро установих, на 60 хил. км. не са ми мръднали накладките (купих нови и бяха абсолютно еднакви с оригиналните)!!! На дълъг път всички се учудват колко дърпа такъв двигател на такова купе, което е достатъчно широко за комфортно пътуване. Вярно е, че е шумничка, но това не е толкова голям проблем, като се има предвид доброто аудио. А и съм се возил на голф петичка дизел и мога да кажа, че беше по-шумен, ако трябва да сравняваме по този показател (има и доста и по-тихи коли, естествено).
  2. Абе, аз да дойда, ама като не се чува всеки път... Иначе няма никакви признаци на изтриване на феродовия диск - зацепва си стабилно, не отлепя високо педалът. Когато не се чува това свирене, си е абсолютно в рамките на нормалното колата. Няма смисъл да ти губя времето, но ако мислиш, че можеш да разбереш по някакъв начин...? А до колегата с шума от съединителя при отпуснат педал - и аз го имам това от самото начало. Съвсем леко се чува и според мен си е от триенето на елементите при отпуснат съединител.
  3. Resource Manager

    Мнение

    Колкото и да си харесвам лансъра, ако са на едни пари, бих взел хондата. Понеже обичам тишината, си мисля, че хондата ще вози по-тихо. Но първо бих я тествал на дълъг път за стабилност при висока скорост - лансъра е супер в това отношение и ми е трудно да си представя, че има по-добри при положение, че возията му не е много твърда.
  4. Помислих си го, но защо на свободен ход не свири, а после само на първа? На втора и нагоре не се чува нищо...
  5. Вчера ми се появи някакво странно свирене от съединителя (предполагам, че е от него поне), когато бях в задръстване. При потегляне на първа, може би на полу-съединител или някъде в подобно положение се чува звук като от.... флейта (знам, че звучи смешно, но няма друг такъв подобен звук, за да го оприлича:icon_blush: ) Едно такова леко пронизително просвирване, някъде около секунда и утихва. Пробвах да задържа педала на позиция, където се появява, но пак си утихва въпреки всичко, та затова и не мога да му хвана спатиите от къде точно се чува и при какви обстоятелства. Не беше при всяко потегляне - един път го има, друг път не. Така стана и сутринта на отиване, и вечерта на връщане. Днес обаче го нямаше сутринта въпреки старанието ми да го предизвикам.:icon_hmm: Притеснява ме, че имам само още 2 месеца гаранция, но как да отида в сервиза и какво да им кажа? Те само ще ми кажат, че е наред. А едва ли ще си мине само и ще ми се появи сериозно точно, когато вече съм извън гаранция... Дали мога да претендирам, че все пък съм отишъл с оплакването още в гаранция и те не са ми го оправили?
  6. Resource Manager

    Накладки

    Не знам на 1.5 дали са същите, но аз в друга тема писах, че моите са на над 50 хил. км и се оказа, че не са мръднали, като нови са! Един пишман майстор ме наплаши, че били свършили и си купих нови, но като ги сравнихме, се оказа, че старите са еднакви с новите:icon_dance:
  7. Не съм чувал за възможност за сензор за дъжд, но ако има някаква, веднага слагам - писна ми да ръчкам като диджей тия копчета.
  8. Resource Manager

    Парктроник?

    Много добра идея. И аз съм се замислил да слагам, че веднъж годишно все ми се случва да се отплесна и да се бутна, като давам назад. И на мен ми казаха сам да си го сложа, което ми подсказва, че е доста просто нещо - някъде около 80 лв струвало.
  9. Дните, в които не е карана през тези 3 години, се броят на пръстите на едната ми ръка;) А и нямам гараж...
  10. Странно, при мен няма такива проблеми. Вярно, след 2.5 години си личат автомивките, в смисъл че лакът не е толкова блестящ, но нищо, което да си личи на пръв поглед. На нито едно място нямам паднала боя, а драскотините са само от врати на съседни коли, дето са ми удряли моята... което си е нормално.
  11. Resource Manager

    за накладки

    Преди няколко дена бях шокиран от състоянието на накладките ми. Когато сменях гумите, майсторът ме стресна, че положението било критично и били за смяна, особено предните... Отидох, купих си нови предни накладки ТЕКСТАР и я закарах колата, (но в друг сервиз) да ги сменят. Онзи свали старите и ме извика да ме пита дали нещо им е имало на накладките - дали не са свирили или нещо такова, че съм тръгнал да ги сменям. Казах му, че са ми казали да ги сменям спешно, а той ми извади новите, извади старите и ми ги сравни - старите НЕ БЯХА МРЪДНАЛИ:icon_thumbup: Бяха като нови... а колата е на 51 000 км вече. Направо се шашнах, като знам, че тука има хора, които сменят на по 20-30 хил км, че и дискове са сменяли вече.
  12. Преди 2 седмици смених отново в БС Севлиево (след като останах много доволен предния път) и отново не ме подведоха: масло + маслен + въздушен + реглаж преден и заден мост = 256 лв.
  13. Колега, май не си разбрал какво съм написал - когато сменях в БС София, ми взеха пари за 42 лв/литъра, а са ми сложили масло за 27!!! "Пича" от Севлиево просто ми каза какво е трябвало да са ми сложили, а какво всъщност имам в двигателя и ми предложи да си избера - по фирмено предписание било онова от 42 лв, за което съм си платил, но не съм получил. Практически, и ти си сложил същото, което и аз съм наливал последните два пъти, но на мен първия път са ми го таксували по 42 лв.
  14. Бях забравил да похваля хорицата от БС Севлиево, но като видях темата, се сетих. Есента ходих на 30000 км да ми сменят маслото и бях очарован от обслужване. Първото, което ме попитаха по телефона, беше дали искам да ми сменят филтър на купето (предния път от БС София хич не се загрижиха дали искам!) и казаха, че е по мое усмотрение. Като отидох в Севлиево, ми погледнаха бележката от предната смяна и какво се оказа... тези п.....сти от София са ми наляли по-евтиното масло, а са ми взели пари за по-скъпото. Пичът в Севлиево ми каза, че е трябвало да ми налеят от 42 лв литъра, но са ми наляли от 27 лв и ме попита кое искам да ми сложи. Естествено, сложих от по-евтиното - някакъв кастрол беше. До тук всичко в рамките на любезното обслужване. Това, което наистина ме впечатли беше друго - по едно време идва шефът и започва да ми се извинява, че имали някакъв вирус в компютъра и затова нямало да могат да ми нулират ремайндъра на бордовия... и за причиненото "неудобство" не ми начислиха пари за труд. Да не говорим, че в София ми отиде цялата сутрин, а в Севлиево за 30 мин бях готов. На следващото минаване се отбих да ми нулират еку-то и това беше. Цялата сума беше 210 лв., което е доста приемливо, като се има предвид, че това са 4 литра масло и маслен и въздушен филтър.
×
×
  • Създаване...