Премини към съдържание

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Да се оплача.. снощи и направих сефтето.. на боята.. :(

 

някакво гнусно колче на 1 паркинг .. хем го виждах в огледалото, но не се виждаше че имало горе заварени метални "уши" за въже.. и виждах, че минавам на 2-3 см от колчето.. когато се чу ужасния стържещ шум.... бррр :(

резкра и леко изкривен калник :(

мрън!!!

 

мислех си че ще изкарам повече от 20 дена без поражения.. :)

 

ясно че има каско.. тъпото е че се губи време.. в ходене до застраховател.. после 2 дена в сервиза и т.н.. ;...

 

whatever...

Лоша работа. Все пак добре че е само драскотина - лесно ще я оправят. Дано по-бързо да я спретнат, че знам какво е без кола....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

аааа.. няма да я дам скоро.. нямам време.. не мога да остана без кола и 1 час.. ноември евентуално ще правя накуп (ако не дай си боже има още) :0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

най-накрая доживях и аз да си получа аутландера - 2.4 МИВЕК, СиВиТи, Инстайл +.

Може да съм пристрастен, но си заслужаваше всяка секунда чакане - перфектна е.

Здравейте,и аз да се похваля, миналата седмица капапирахме outlander 2.4 CVT Intese+.До края на месеца трябва да дойде
Хайде и аз да се похваля - днес капарирах един 2.4 / CVT / Instyle. Живот и здраве - до края на септември ще мога да се похваля с него.
От скоро и аз съм щастлив собственик на Outlander MVTEC 2.4 CVT Intense+

Избрах този модел след повече от 6 месеца проучване на пазара за small SUV модели.

 

И това само за една седмица!!!

А кой каза ,че Volkswagen била народната кола.....

Скоро само диаманти :mitsu-smiley: ще се движат по пътищата :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте колеги,

имам едно въпросче към колегите с бензиновите двигатели.

Искам да ви попитам, за колко километра ви стига един резервоар в софийските задръствания?

За пример при мен е 530 - 600 км. с един резервоар само градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имам едно въпросче към колегите с бензиновите двигатели.

Искам да ви попитам, за колко километра ви стига един резервоар в софийските задръствания?

За пример при мен е 530 - 600 км. с един резервоар само градско.

 

Много зависи от задръстването. Обикновено зареждам като ми светне резервата. До тогава съм направил между 350-450 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като карането ми е много неравномерно, не мога да съдя още добре за разхода, но като че ли градско и извънградско са ми почти на 1 и същ разход. Последното според мен се дължи на 2 фактора:

1. CVTто много спомага за намаляне на градския разход ако се гали газта.

2. аз извънградско не мога да карам под 120.. пък и редовно си доставям удоволствието да "наказвам" колеги на пътя, който незнаят че имам 170 к.с. под капака.. и съответно извънградския ми разход е почти като градски

 

средно 10.5-11 л/100

 

около 450 км/резервоар

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От няколко дни съм горд собственик на Outlander, MIVEC 2.4, CVT, Instyle. Имам един въпрос към собственици с CVT трансмисии. Става дума за последователността за паркиране на автомобила. Ето какво разбрах аз:

1. Натиска се спирачката.

2. Вдига се ръчната.

3. Отпуска се спирачката (колата остава само на ръчна).

4. Премества се лоста на P.

5. Спира се двигателя.

 

Въпросът е, че когато следвам горната последователност, след като вдигна ръчната и отпусна спирачката (колата остава само на ръчна), като започна да местя лоста към P, усещам придърпване при преместване към всяка позиция на лоста (D -> N -> R -> P), особенно R -> P.

Това нормално ли е, или нещо бъркам в последователността на паркиране?

Благодаря предварително за помоща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последователноста е: по точките които си писал 1,4,2,3,5 . Целта на ръчната и спирачката е да приведат или да държат колата в покой. Понеже при спирачката участва цялата спирачна система със съотношение на спирачното усилие 70/30 % /предни/задни колела/ и при превключване на скоростния лост не се помръдва колата.А при ръчната заключени остават само задните и затова ти се струва че се надига или снижава задницата. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имам едно въпросче към колегите с бензиновите двигатели.

Искам да ви попитам, за колко километра ви стига един резервоар в софийските задръствания?

За пример при мен е 530 - 600 км. с един резервоар само градско.

 

Трябва да се брои на час! Днес 10 км ги минах за 1:40 ч.! Как да е нормален разхода на километър при това положение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като карането ми е много неравномерно, не мога да съдя още добре за разхода, но като че ли градско и извънградско са ми почти на 1 и същ разход. Последното според мен се дължи на 2 фактора:

1. CVTто много спомага за намаляне на градския разход ако се гали газта.

2. аз извънградско не мога да карам под 120.. пък и редовно си доставям удоволствието да "наказвам" колеги на пътя, който незнаят че имам 170 к.с. под капака.. и съответно извънградския ми разход е почти като градски

 

средно 10.5-11 л/100

 

около 450 км/резервоар

Как ги постигате тези разходи? При ма мен на градско под 15/100 не пада, а извънградското е под и около 10 само по нанадолнище. При 130 на магистралата е 12,5/100, а при 160-170 отива към 20...Става дума за бензиновия двигател...И при това имам чувството, че карам някой мъртвец...Единствено при добра скорост и рязко слизане в предавките и качване на оборотите се държи като 170 к.с....С две думи, никаква динамика...

Какво ще кажете за "климатроника"? Не ви ли се струва, че е най-обикновен климатик?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ги постигате тези разходи? При ма мен на градско под 15/100 не пада, а извънградското е под и около 10 само по нанадолнище. При 130 на магистралата е 12,5/100, а при 160-170 отива към 20...Става дума за бензиновия двигател...И при това имам чувството, че карам някой мъртвец...Единствено при добра скорост и рязко слизане в предавките и качване на оборотите се държи като 170 к.с....С две думи, никаква динамика...

Хмм.. странно, но и друг колега се оплака от същото (че колата все едно не е с 170 к.с.) обаче тук трябва да вземат отношение колегите с бензиновите двигатели.

 

Какво ще кажете за "климатроника"? Не ви ли се струва, че е най-обикновен климатик?

 

Какво точно те притеснява с климатроника?

Аз лично съм много доволен от климатроника, след цял ден на слънце беше ~30+ градуса и охлади колата за отрицателно време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм.. странно, но и друг колега се оплака от същото (че колата все едно не е с 170 к.с.) обаче тук трябва да вземат отношение колегите с бензиновите двигатели.

Какво точно те притеснява с климатроника?

Аз лично съм много доволен от климатроника, след цял ден на слънце беше ~30+ градуса и охлади колата за отрицателно време.

От климатроник се очаква не само да духа еднакво студено с различна сила, но и в автоматичен режим да променя температурата на въздуха , който издухва, така че да бъде най-комфортно на пътниците, т.е. почти да не усещаш работата му с изключение на първите няколоко минути, ако колата е била нагрята преди това чувствително.

Карал съм преди това VW и Audi и при тях като поставех един път климатроника на 22 градуса, по цяла година не си спомням да съм го пипал. А тук си играя неперкъснато с температурата, така че да не ми замръзва я рамото, я главата. Това ми се е случвало само преди това, когато съм карал коли с най-обикновен климатик.

Освен това липсата на вентилация за втория ред седелки води до постоянно силно и едновременно студено духане, което както казах вече не е особено комфортно. А като добавим и абсолютната липса на затъмнение (оцветяване) на предните стъкла се получава една гадна комбинация от много студено духане и в същото време прежуряне от печащото навън слънце. Като изход виждам карането с дълги ръкави, което обаче лятото не е особено подходящо.

 

 

Що се отнася до мощноста, имам предвид, че ако искаш да ги усетиш тези 170 к.с., а не да галиш педала, за да поддържаш някакъв човешки разход (10-12/100), тогава започва да гълта повече от S 500-класа, но динамиката съвсем не е толкова впечатляваща. Ясно ми е, че въртящия момент на бензиновия двигател е много по-нисък, но не очаквах, че това ще влияе толкова лошо на динамиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за климатроника и аз го забелязах .. и то още като карах преди това на баща ми Л200-та.. и силно се надявах на аутландера да не е така... Определено е по-добре от пикапа.., но можеше да е и по-добре. Преди това на роувъра ми (75) беше както каза колегата и за аудита и пр.. никога не ми се е налагало да барам копчетата веднъж наглася ли температурата.. на аутлендърчето обаче честичко ми се налагаше да ръчкам. Това може да е и заради кофти форма и разположение на отворите и жалузите. въздуха бие в рамо или врат.. решавах лятото проблема като затварях 2та отвора от моята страна и оставях другите да охлаждат купето.. Що се отнася до темепратурата на въздуха определено си работи като климатроник, защото преди 1 седмица като беше 36 в бургас и като излязах от подземен гараж изведнъж почна да духа арктически студ.... Може би с малко препрограмиране на а/с компютъра може да се регулира това.

 

Аз от динамиката съм доволен. Според мен много просто хора не я усещат. Вижте при тръгване и поддържане дори на 2200-2500 оборора на СиВиТито как се отдалечавате от нормално набиращи уастници в движението. От старт е тромав, но малко да се движи, с по-рязко поддаване на газ, почва да превърта предни гуми. Гледайте и другите наоколо.. не те ускоряват супер бавно, вие ускорявате по-бързо от колкото предполагате..

 

Моя е едва на 7500 км, но 5-6000 оборота хич не са му чужди като ме прихванат.. :).

 

Разбира се мнението и впечатленията ми са субективни :)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...можете да ми кажете и на мен добре дошъл в клуба :)

 

Вчера капарирах един тъмносив 2.0 DI-D, та се надявам до две-три седмици да мога да го :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...можете да ми кажете и на мен добре дошъл в клуба :)

 

Вчера капарирах един тъмносив 2.0 DI-D, та се надявам до две-три седмици да мога да го :drive:

 

Честито колега , със здраве да си го караш и да се слушате:)

 

А сега и аз да си изкажа мнението по темата за климатроника и мощността на колата:

И аз съм забелязал ,че климатроника в Outlaner-a не работи много конфортно ,но иначе си е такъв! Казвам неконфортно ,защото както казва колегата много лесно се настива- винаги като си го пусна в колата става хладно за отрицателно време и я врат ме боли после , я кръст,рамо..... В това отношение климатроника на Каризма-та ми харесва много повече :)

По отношение на вървенето - не мога да кажа ,че не върви , но като чуя за 170 к.с. си представям друго ядче нещата ;) Според мен наистина си е до това как ще работиш с педала-един път ти се изтрелва като пушка,друг път се влачи..не знам.. малко ми е странно при положение ,че колата тежи 1600кг- един Галант с 2.5 V6 163к.с. ,който е почти 1450 кг се движи доста по-бързо според мен! Иначе за комфорта ,няма сравнение -особено като говорим за високите степени на оборудване:)

За разхода:

Последния път като ходих от Стара Загора до Албена направих:8,1л/100км , Албена-Шабла: 7,8л/100км .За извънградско това е разхода който постигам най-често (да се има предвид , че скороста не е като при повечето колеги , ами 100-130км/час)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...можете да ми кажете и на мен добре дошъл в клуба :)

 

Вчера капарирах един тъмносив 2.0 DI-D, та се надявам до две-три седмици да мога да го :drive:

 

Здравей колега!

Честит да ти е Аутландера! :icon_clap:

Очаквам да кажеш как е немският двигател. Тук има повече фенове на френския мотор, но аз съм си заклет фен на германците и бих предпочел именно 2.0 DI-D.

Поздрави! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...можете да ми кажете и на мен добре дошъл в клуба :)

 

Вчера капарирах един тъмносив 2.0 DI-D, та се надявам до две-три седмици да мога да го :drive:

 

Колега добре дошъл

и да ти е честит и със здраве да си го караш и да му се радваш!

 

Видях, че си питал и за зимните гуми в другата тема, но ще ти отговоря тук. Видях един Outlander с 16" гуми и изобщо не ми хареса (но това е субективно), затова слагам Vredestein 4 Xtreme 235/50/18 срещу 480 лв. с ДДС.

 

А тъй като вече имах възможност да врътна към 300 км. на един бензинов Outlander с CVT трансмисия, искам и аз да изкажа възмущението колата наистина не върви. Онзи ден (Петак) на околовръстното една Астра просто ме разглоби :icon_box: газта до дупка и пак не ще да върви :icon_hmm: . След това вчера решихме да ги пробваме срещу 2,2 HDi (моя :icon_thumbup: ) и пак същата картинка резил. За съжаление не съм срещал човек с бензинов двигател и ръчни скорости, иначе ще е интересно там как се представя двигателя, защото за мен това CVT го спъва.

 

@ Ивайло,

май миналата седмица те видях пред мола на Хемус, но до като паркирам и изляза тръгна :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам да кажеш как е немският двигател. Тук има повече фенове на френския мотор, но аз съм си заклет фен на германците и бих предпочел именно 2.0 DI-D.

Ами честно казано не очаквам кой знае колко от 2.0 DI-D. Още повече, че се качвам на тази кола от друга 140 к.с., но с около 550-600 кг по лека :) На пробно каране за едно кръгче в града не може да се разбере кой знае колко.

Но ще видим...напоследък японците ме изненадват доста и с бензиновите и с дизеловите си двигатели...та и аз така...от фен на немското, ще се метна на Аутлендъра, пък каквото сабя покаже :icon_rock: Вчера в офиса на Балканстар се чувствах като немец в нелегалност, давах си вид, че оглеждам повече Evo-то и не спрях да си повтарям, че като станеш на 30 е крайно време да се откажеш от ревящите ниско-прелитащи зверове и да си купиш нещо, в което има достатъчно място за жената, 6-те и куфара, пък дай боже и за дечурлигата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам, си избрал STONE GREY. Според мен, това е най-хубавият цвят за Аутландер.

Черното също добре стои, но според мен това е цвят, който повече отива на катафалка или на правителствен автомобил(лично мнение).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам, си избрал STONE GREY. Според мен, това е най-хубавият цвят за Аутландер.

Черното също добре стои, но според мен това е цвят, който повече отива на катафалка или на правителствен автомобил(лично мнение).

 

Да, точно този цвят. Първо се бях огледал в черния, даже имаше и един черен наличен, но тъмносивият ми хареса повече. Черното си ходи повече на Паджерото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусти мерак...Изтеглих си книжката на потребителя за Аутлендъра и взех, че я изчетох почти цялата :)

Намерих нещо, обаче, което ме озадачи и донякъде ме притесни защото именно поради това, че ми се налага да пътувам доста и без оглед на пътните условия и именно поради разбирането ми, че Outlander би трябвало да се държи по-добре при тежки пътни условия от БМВ-то ми, ме накара да се насоча към тази кола.

 

На страница 4-24 пише следното:

It is particularly important to note that 4-wheel drive may not

give sufficient hill climbing ability and engine braking on steep

slopes. You should try to avoid driving on steep slopes.

 

Аз поне си го превеждам така:

Много е важно да обърнете внимание на това, че е възможно по стръмни хълмове колата с двойно предаване да няма достатъчно голяма възможност за изкачване по наклон и достатъчна моторна спирачка. Би трябвало да избягвате да се изкачвате по стръмни наклони :icon_hmm: .

 

Това някак не ми се вързва с представата за SUV?!

Аз ли нещо греша като смятам, че след като старото ми БМВ с неговото задно предаване има достатъчно climbing ability и engine braking по стръмни наклони, би следвало и всеки SUV да има? Или Mitsubishi имат друга дефиниция за стръмен наклон?

 

За пръв път ще имам кола с 4WD и май се оказва, че доста неща не зная за тях...:bang:

Ако някой ми даде повече информация от първа ръка, ще съм много благодарен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че си питал и за зимните гуми в другата тема, но ще ти отговоря тук. Видях един Outlander с 16" гуми и изобщо не ми хареса (но това е субективно), затова слагам Vredestein 4 Xtreme 235/50/18 срещу 480 лв. с ДДС.

 

А защо 235/50/18, няма ли оригиналния размер 225/55/18

 

Тази нископрофилна гума не създава ли проблеми по нашите надупчени пътища (например балони, цепене на гумата)?

Какво е твоето мнение по този въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо 235/50/18, няма ли оригиналния размер 225/55/18

 

Тази нископрофилна гума не създава ли проблеми по нашите надупчени пътища (например балони, цепене на гумата)?

Какво е твоето мнение по този въпрос?

 

225/55R18 има Bridgestone и момчета ми я препоръчаха(беше 440лв. с ДДС), обаче скоростният и фактор е Q (демек 160км/ч) и това ме отказа от тази гума.

Относно Vredestein-а пак след съвет на момчетата от гумите се обадих в БС и ги питах на 18", какъв размер гуми слагат и получих този отговор 235/50R18.

Не мисля, че ще имаш особенни проблеми, то балон може и на 16" гуми да ти излезе въпрос на експоатация, а и аз съм много доволен от Vredestein като марка и си бях наумил, че ще сложа такива гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

Това някак не ми се вързва с представата за SUV?!

Аз ли нещо греша като смятам, че след като старото ми БМВ с неговото задно предаване има достатъчно climbing ability и engine braking по стръмни наклони, би следвало и всеки SUV да има? Или Mitsubishi имат друга дефиниция за стръмен наклон?

 

За пръв път ще имам кола с 4WD и май се оказва, че доста неща не зная за тях...:bang:

Ако някой ми даде повече информация от първа ръка, ще съм много благодарен!

 

Ако те интересува дали в 4WD режим ще можеш на втора да спускаш баири. Да няма проблем.

 

Колеги най - накрая го направих.

Тествах възможностите на машината извън пътя icon_thumbup.gif, въпреки че стана съвсем случайно изживяването беше на макс.

Трасето беше една стръмна черна пътека и нещото, което ме накефи най - много беше, че даже не се наложи да включвам LOCK режима, а само на 4WD first.gif

Това отговаряли на другият ти въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На страница 4-24 пише следното:

Аз поне си го превеждам така:

Това някак не ми се вързва с представата за SUV?!

Аз ли нещо греша като смятам, че след като старото ми БМВ с неговото задно предаване има достатъчно climbing ability и engine braking по стръмни наклони, би следвало и всеки SUV да има? Или Mitsubishi имат друга дефиниция за стръмен наклон?

 

За пръв път ще имам кола с 4WD и май се оказва, че доста неща не зная за тях...:bang:

Ако някой ми даде повече информация от първа ръка, ще съм много благодарен!

 

Има се в предвид да не се унасяш, че като си 4WD и си "безсмъртен". И че въпреки, че си с 4WD може да нямаш дост. спирачна сила.. то и 8х8 да си е все тая за спирането.. броя на двигателните колела нямат отношение към него..., че въпреки че си 4х4 пак трябва да се съобразяваш с пътните условия и прочее в този дух ... :)

..демек - "не бъде идиот като си се качил на SUV" :) :) :) .. като някой добре облечени бизнесмени дето (лека им пръст) се опитват да карат кайен със 150 по огледално заледен път...

 

всичко това е подразбиращо се от самосебе си.. не се вглъбявай в тия неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...