Премини към съдържание

Holmes

Потребител
  • От него общо

    28
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander 2.4 CVT

Holmes's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Според мен проблема не в скоростната кутия (CVT), а в новия двигател (обем 2.0 150 к.с. и 195 N/m въртящ момент). За сравнение по-стария модел от 2008 г. двигателя е 2.4, мощност 170 к.с. и обърни внимание 230 N/m въртящ момент. А като се има предвид, че новия дизайн на купето е малко по-различен от стария, което според мен води и по-голям коеф. на въздушно съпротивление (поне визуално така ми изглежда), това всичко води до ефектите за които пишеш. Аз карам стария модел от 2008 г. и по магистрала карам съвсем спокойно със 140 км/ч и обороти около 2800. Естествено, че ако се настъпи газта до края, оборотите ще се повишат доста (кик даун ефекта), но това е само докато се достигне желаната скорост, а после при отпускане на газта те отново ще спаднат до минимално необходимите за поддържане на тази скорост. А дали може да се направи нещо по новия двигател за повишаване на мощността това не знам.
  2. Благодаря на всички за мненията. Изгледах и клипа, но моя ключ е друг модел. На този линк може да види какъв модел: Моят сайт Въпросната батерия е доста голяма и едва ли може да се побере вътре. Може би пък и проблема да не е в батерията, защото досега не съм получил никакво предупреждения на дисплея. Отдадох го на студа, защото се случва, когато например съм на ски и след това искам да си отключа. Въпреки, че ключа е в джоб, той все пак е доста студен.
  3. Дистанционното на ключа вече ми прави проблеми. Когато е студено, по-трудно включва, изключва. Предполагам че вече батерията е паднала. Как да си смена батерията, в сервиз или мага да пробвам и сам. Чувал съм, че смяната на батерия може да доведе до проблеми.
  4. Аз съм с Outlander 2008, но бензин автоматик. Само с един бутон Cruise НЕ СТАВА, поне при мен. Той само включва тази функция. След достигане на желаната скорост се натиска бутоне ..SET. Тъй като не съм на волана, не мога да си спомня какво точно пишеше на него. След като се установи желаната скорост, с тези два бутона (SET и този над него) се сваля или вдига поддържаната скорост с 1.6 км. Защо точно с 1.6 км. Това е правено за Америка и 1.6 км = 1 миля. Първото натискане на спирачка изключва този режим, въпреки че на дисплея си свети Cruise в зелено. С повторното натискане на бутона Cruise се изключва тотално режима. При бензин автоматик работи перфектно. Ако изкачваш баир, вдига обороти, после сваля обороти. Не знам това как ще работи при ръчна скоростна кутия.
  5. Аз също съм усещал тази миризма (Оutlander 2008 2.4 CVT). Усещал съм я и даже когато карам на 2WD. Усещам я само когато сприрам колата и излезна отвън. При каране не се усеща. Последно малко преди да навърши три години я вкарах в БС за преглед и смяна на масло и консумативи. Споделих това приемчика. Той ми каза да не се притеснявам и че това били миризма от катализатора, като се прочиствал. Не знам дали да вярвам на това, просто каквам каква информация съм получил. Дали той ме разбрал добре, също не мога да гарантирам, но това беше отговора.
  6. Не искам да се заяждам, но човека е прав, наистина отдавна имаше подобна дискусия. Може би по това време още не били членове на форума. Ето примера Аз също бях останал с впечатлението, че 4WD се изключва при скорости над 100 км. в час.
  7. Едва ли е това. Преди да се случи, колата беше в движение около 15-20 мин. и работеше нормално в автоматичен режим. Ако правилно съм преценил, когата блокира, мисля че това беше 1 скорост, защото се движеше бавно при обороти около 2000 до 3000. Без да съм много сигурен, си мисля, че на светофара поставих лоста на N. След това потеглих на D и после вече нямаше проблем.
  8. Здравейте колеги, Изкам да споделя за един може би проблем (може би не) със CVT-то. Пътувах в доста снежно време (понеделник 15.02. сутринта)по панорамния път в Бояна. Излизах от София и отивах в Банско на ски. Влкючва се често ABS-а, понякога се случва и да пробуксува. В един момент усетих, че CVT-то работи като че ли само на една предавка (не сваля обороти като отпусна газта). Опитах се да мина на ръчен режим като преместих ръчката на скоростите на ръчно превключване. Опитах се да свалям или да качвам предавки но нищо не се получаваше. На дисплея на компютъра стоеше D, въпреки че бях в ръчен режим. Върнах отново на автоматичен режим, но отново нищо. Едва когато спрях на сфетовара на пътя за Перник и след това потеглих установих, че нещата са се оправили. Работеше нормално в ръчен и в автоматичен режим. За съжаление нямам спомени дали на светофара съм превключил на N и при потегкяна отново на D. Всъщност това състояние продължи само няколко минути, около половината панорамен път. След това колата се държа перфектно въпреки, че условията по пътя до Банско бяха доста лоши. Вчера се върнах и ме налегнаха едни съмнения. Та въпроса е дали трябва да ходя на сервиз(гаранционна е още) или това е нормална ситуация поради лошите пътни условия?
  9. Здравейте колеги От известно време ме мъчи следния въпрос. Има ли някой в България Mitsubishi Outlander 2.4 Mivec с ръчни скорости (модел след 2007 г.? Съгласно сайта на вносителя трябва да има такъв модел. Но аз лично не съм виждал, нито чувал за това. Ще ми е интересно ако някой има такава кола или знае нещо да сподели впечатление от нея. С колко скорости е, как дърпа и т.н.?
  10. Под взимане на старта на светофар съм разбирал при нормално потегляне, а не двигателя форсиран на макс, съединителя отпуснат до границата на зацепване и после свирене на гуми. Т.е. чакаш да ти светне зелено, подаваш газ без обаче да е кик даун и потегляш равномерно и достатъчно бързо за да изпревариш другите, докато превключват от 1-ва на 2-ра. В началото тествах и OUTLANDER 2.0 TDI, изобщо не не съм впечатлен от динамиката. Намирам 2.4 литровия MIVEC за достатъчно добър и за изпреварване, и за нормално и спокойно каране за максималем комфорт, за състезателно каране с вдигане на адреналина сигурно не става, но не съм и търсил това. А за разхода на бензин, той е съвсем нормален, стига човек да не прекалява с газта и спирачката. П.С. Без да искам го тествах и за офф роуд. Държеше супер. Поради някаква грешка на Google map реших, че има добър път от Банкя до Перник. Оказа се , че няма такова нещо и трябва да преминавам през разни коларски пътища покрай вилни зони, да карам около 100 м през някаква река и всички това след дъждовна вечер и обилна кал по пътя. При това натоварен с 4 човека и багаж. След около 1 час балтавене по баири, реки и ровове , най-накрая успях да стигна до някакво село (Дивотино) откъдето вече имаше нормален път до Перник.
  11. Преди да си взема OUTLANDER-а тествах RAV бензин с ръчни скорости на познат. OULANDER-а като поведение на пътя е значително по-стабилен, по-комфортен и по-тих от RAV-a. При неравности на пътя Тойотата така се разлюляваше, че все едно си в лодка. Освен това поддържа определена скорост (напр. 120 км/ч) с много по-високи обороти на двигателя. Прочел съм по Интернет стотици коментари основно чуждестранни. Единствения конкурент на OUTLANDER-а в този клас е HONDA CR-V по отношение на комфорт на возията. Аз обаче исках бензин, а HONDA-та е добра с дизелов двигател. Все при :mitsu-smiley: имаш 170 к.с. и 230 Nm въртящ момент на двигателя, което в момента в без конкуренция в този клас. Аз решиш. че това което искам е :mitsu-smiley: OUTLANDER бензин със CVT скоростна кутия Това е само субективно мнение. Все пак прегледай и по-стари коментари по темата. Решаваш сам.
  12. Карането на OUTLANDER с CVT автоматична скоростна кутия е голямо удоволствие. Изключително плавно возене, без даже и грам придърпване. Даже и при рязко натискане на газта, ще ускори плавно, което може да се приеме и като известна мудност на скоростната кутия. Но даже и така при потегляне от светофар, трудно някой може да ти вземе старта. Освен това при включен круиз контрол и при изкачване на стръмнина сама си вдига оборотите на двигателя, ако трябва минава и на по-ниска предавка. Макар че по-ниска предавка при безстапенна скоростна кутия не знам как да се разбира. Аз го усещам по това, че оборотите на двигателя рязко се покачват с около 400-500. Аз се опитвах в началото да карам и с ръчно превключване на скорости, но просто не си заслужава усилието. Освен това като достигнеш желаната скорост и отпуснеш газта, ще видиш как можеш да поддържаш добра скорост при ниски обороти на двигателя например 100км/ч при 2000 об. на двигателя, което за бензинов двигател е много добро постижение и спомага за по-ниското ниво на шум в купето. разход градско в София - 12-13 л. разход междуградско - 8-9 л. Това е при спокойно каране. Ако искаш караш икономично при градско гали газта, придвижвай се в задръствания само с отпускане на спирачката. Е все пак гледай да не нервираш много задните коли. През зимата ходих до Австрия с разход около 11 л. Но тук говорим за часове каране със скорост 130-140-150 км без никакво спиране или намаляване на скоростта под тези граници. Карах основно с включен круиз контрол. Успех и много безаварийни километри.
  13. Получих писмо от Балкан Стар, с което ме уведомяват за някаква клиентска кампания на Митсубиши. Имало проблем с някакъв превключвател, който включвал стоп светлините при натискане на спирачката. Явно е дефектирал често. Канят ме в сервиз за подмяна. Аз до момента проблем с стоп светлините не съм имал. Някой получавал ли е такова писмо и дали някой е ходил в сервиз за такава подмяна? P.S. Карам 2.4 MIVEC със CVT.
  14. Някой платил ли си е данъка за бензинов Аутлендър (2.4 CVT)? Днес ми искаха 539 лв. в данъчната служба. Сумата ми изглежда доста висока, особено сравнена с 387 лв. за дизелов (2.2) Това е чистата сума, без наказателната лихва, за закъснението
  15. Честито на новите новите собственици. Хиляди безаварийни километри. По отношения на бензиновия автомобил Аз карам същия. Разхода от самото начало беше по-малък. На градско се движа между 12 и 14 л. на 100 км. Разбира се това е много относително, защото зависи от това в какво задръстване попадаш. Междуградското ми е също по-малко от това, което казваш. Например отиване до Пловдив - 8.9; връщане 9.7, като по магистралата си карам с около 130 км.ч. НА връщане е повече, защато има изкачване. Старал съм се да карам и в двете посоки с еднаква скорост. Карам с в включен "cruise control", мисля, че това помога за по-икономично каране. Разбира се това е възможно практически само по магистрала. Но искам да засегна и един друг въпрос. Всички говорим за разход, който ни дава борд компютъра на автомобила. Някой опитал ли е се да го засича по доливане в резервоара догоре. Аз веднаж се опитах и разхода ми по изчисления, които направих излезе с 0.8 л. на 100 км повече от това, което показваше борд компютъра за това разстояние. Но и този начин не е абсолютно точен, защото аз доливам не до капачката, а до изключване на помпата, което не винаги е еднакво. Ще ми е интересно, ако някой друг е правил подобни опити за засичане на среден разход. Нека да сподели.
×
×
  • Създаване...