Премини към съдържание

Ивайло Нинов

Потребител
  • От него общо

    714
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ивайло Нинов

  • Рожден ден 01/16/1984

Интернет контакт

  • AIM
    Ivailo Ninov
  • ICQ
    321636662

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GDI EXE 16v('99); Mitsubishi Outlander 4WD 2.4 Mivec('08)

Посетили профила

3,373 посетили

Ивайло Нинов's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Темата е за триене. Outlander-а вече е обут с джанти и гуми. Безавароийно на всички.
  2. Carisma-та е тази от аватара ми, но там е малко разкрасена на photoshop. Иначе това е колата: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/carisma-1-8-gdi.5145798 Имам я от 2004 година и много си я харесвам и не мога да се откажа от нея. За това търся и съвети какво да гледам, колко може да ми струва и къде може да се погледне. П.П. Предлагат ми цял двигател за 600лв - нормална ли е цената?
  3. Здравейте колеги, Имам проблем с моята Carisma 1.8 GDI 1999 година (125 к.с.). Преди седмица се прибирах към Ст.З. и по пътя колата загуби мощност, притриса на ниските предавки и особено на празен ход когато колата е в покой (сякаш иска да загасне). При тръгване мотора тресе и както казах няма мощност. Като се прибрах в Стара Загора я закарах на майстор, който смени свещите с чисто нови иридиеви на Bosch и замерил компресията на цилиндрите, като се установило, че в един от тях няма достатъчна компресия. След смяната на свещите колата работила на празен ход по-добре (така казва баща ми, защото аз я оставих в Ст.З.), но се усещало пак неравномерното работене, но много по-слабо. П.П. За протокола: при нормален разход от 5,5/100км, който правя всеки път като си пътувам към Ст.З., сега разхода ми беше 8,1/100. Според вас какво може да се е случило с мотора и какво да очаквам, като трябва да спомена, че ?: - преди три години скъсах ремък (на 40к км) и вместо да правя моята глава, сложих глава от друга такава Carisma. Всички процедури по обслужването на главата + на мотора бяха направени с чисто нови части среден клас (гумички на клапани, семеринги на разпределителните валове, гарнитури на капака на главата + на самата глава, всички ремъци и ролки + хидравличния обтегач); - при последната смяна на маслото го гореше доста - за изминати 9500км долях някъде към 3,5л. Маслото беше Motul Sinergy 6100 10W-40. Сега колата е с ново масло на няма и 500-1000км. Ще съм благодарен ако споделите вашето мнение относно това: 1. дали проблема може да е в главата или да се търси и в блока; 2. ако проблема е в блока какви пари ще ми струва да го ремонтирам и какво трябва да му се прави? 3. ако проблема е в блока кой е по-добрия вариант (най-вече от финансова гледна точка питам): да се зе занимавам с преправянето на моя двигател или да купя цял оборудван двигател от друга Carisma 1.8GDI? 4. Колко излиза като пари една подмяна на двигателя - говоря като цена за труд? Благодаря ви предварително.
  4. Здравейте, Търся да закупя джанти + зимни гуми за Mitsubishi Outlander 2008 година. Джантите могат да бъдат 18 цолови с гуми 225/55/18 или 16 цолови с гуми 215/70/16. Меддуболтово разстояние 5х114,3; офсет ЕТ38; централен отвор 67,1мм; ширина на джантата 7J (за 18 цола) и 6,5J (за 16 цола). Очаквам вашите предложения, като с голямо предимство са градовете София и Стара Загора. Може да ми изпращате снимки и допълнителна информация тук или на viber на тел. 0883 33 12 19 Поздрави.
  5. Ето Малко нови снимки и от мен: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.909372.36917995
  6. Здравейте колеги, Искам да се похваля, че колата ми отново лети по пътищата и се надявам още години да се возим с нея. Ремонта се получи много добре - колата направо не се чува да работи. Поздрави и безаварийни километри с вашите Мицубишита.
  7. Колеги, някой може ли да ми предложи датчик за колянов вал за Carisma 1.8 GDI (1999година)? За предпочитане е нов, но в крайна сметка може и втора ръка. По-горе в постовете ми има албум със снимки на датчика.
  8. Колеги, кои от изброените марки са по-добри за следните консумативи: - ангренажен ремък: Sun или Continental - обтяжна ролка: Koyo или SKF - пaразитна ролка: koyo или Ina - хидравличен обтегач: NTN или Herth+buss - гумички на клапани: Reinz или Riken - гарнитури: Stone или Elring
  9. Здравейте, На вас са ви сменили явно датчик на разпределителен вал (Nockenwellen Sensor на немски значи датчик на разпределителен вал). Благодаря все пак за информацията, която ми дадохте.
  10. Разликата при мен е драстична - за оригинален датчик ми искат 190 лв чисто нов (най-ниската цена, която намерих).
  11. http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774 - моя датчик. Има ли проблем, че цифрите и буквите са различни - J5T25374 (8x28) Иначе на пръв поглед изглежда еднакъв.
  12. Благодаря Пламене, Малко се обърках, понеже в интернет дават няколко модела датчици с различни форми и не знам кой точно е за моя мотор: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774
  13. Колеги, можете ли да ми покажете със снимка как изглежда датчика на коляновия вал (за Каризма 1.8 ГДИ) и да ме ориентирате колко пари струва? Поздрави.
  14. Здравей колега, Моя съвет е да обърнеш внимание сериозно на този шум и да закараш колата на преглед. Няма да ти казвам какво се случи с моята кола (със същия двигател) при същото тракане, за да не те плаша, а и защото при мен тракането се появи като единично почукване и се разрастна до подобно на твоето и по-бързо само в рамките на 5-10км; не като при теб с утихване при загряване на мотора.
×
×
  • Създаване...