-
От него общо
714 -
Регистрация
-
Беше тук
За Ивайло Нинов
- Рожден ден 01/16/1984
Интернет контакт
-
AIM
Ivailo Ninov
-
ICQ
321636662
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI EXE 16v('99); Mitsubishi Outlander 4WD 2.4 Mivec('08)
Посетили профила
3,373 посетили
Ивайло Нинов's Постижения
-
Джанти + зимни гуми за Outlander 2008 година
Тема е на Ивайло Нинов към темата на Ивайло Нинов Части
Темата е за триене. Outlander-а вече е обут с джанти и гуми. Безавароийно на всички. -
Carisma-та е тази от аватара ми, но там е малко разкрасена на photoshop. Иначе това е колата: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/carisma-1-8-gdi.5145798 Имам я от 2004 година и много си я харесвам и не мога да се откажа от нея. За това търся и съвети какво да гледам, колко може да ми струва и къде може да се погледне. П.П. Предлагат ми цял двигател за 600лв - нормална ли е цената?
-
Здравейте колеги, Имам проблем с моята Carisma 1.8 GDI 1999 година (125 к.с.). Преди седмица се прибирах към Ст.З. и по пътя колата загуби мощност, притриса на ниските предавки и особено на празен ход когато колата е в покой (сякаш иска да загасне). При тръгване мотора тресе и както казах няма мощност. Като се прибрах в Стара Загора я закарах на майстор, който смени свещите с чисто нови иридиеви на Bosch и замерил компресията на цилиндрите, като се установило, че в един от тях няма достатъчна компресия. След смяната на свещите колата работила на празен ход по-добре (така казва баща ми, защото аз я оставих в Ст.З.), но се усещало пак неравномерното работене, но много по-слабо. П.П. За протокола: при нормален разход от 5,5/100км, който правя всеки път като си пътувам към Ст.З., сега разхода ми беше 8,1/100. Според вас какво може да се е случило с мотора и какво да очаквам, като трябва да спомена, че ?: - преди три години скъсах ремък (на 40к км) и вместо да правя моята глава, сложих глава от друга такава Carisma. Всички процедури по обслужването на главата + на мотора бяха направени с чисто нови части среден клас (гумички на клапани, семеринги на разпределителните валове, гарнитури на капака на главата + на самата глава, всички ремъци и ролки + хидравличния обтегач); - при последната смяна на маслото го гореше доста - за изминати 9500км долях някъде към 3,5л. Маслото беше Motul Sinergy 6100 10W-40. Сега колата е с ново масло на няма и 500-1000км. Ще съм благодарен ако споделите вашето мнение относно това: 1. дали проблема може да е в главата или да се търси и в блока; 2. ако проблема е в блока какви пари ще ми струва да го ремонтирам и какво трябва да му се прави? 3. ако проблема е в блока кой е по-добрия вариант (най-вече от финансова гледна точка питам): да се зе занимавам с преправянето на моя двигател или да купя цял оборудван двигател от друга Carisma 1.8GDI? 4. Колко излиза като пари една подмяна на двигателя - говоря като цена за труд? Благодаря ви предварително.
-
Здравейте, Търся да закупя джанти + зимни гуми за Mitsubishi Outlander 2008 година. Джантите могат да бъдат 18 цолови с гуми 225/55/18 или 16 цолови с гуми 215/70/16. Меддуболтово разстояние 5х114,3; офсет ЕТ38; централен отвор 67,1мм; ширина на джантата 7J (за 18 цола) и 6,5J (за 16 цола). Очаквам вашите предложения, като с голямо предимство са градовете София и Стара Загора. Може да ми изпращате снимки и допълнителна информация тук или на viber на тел. 0883 33 12 19 Поздрави.
-
Ето Малко нови снимки и от мен: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.909372.36917995
-
Здравейте колеги, Искам да се похваля, че колата ми отново лети по пътищата и се надявам още години да се возим с нея. Ремонта се получи много добре - колата направо не се чува да работи. Поздрави и безаварийни километри с вашите Мицубишита.
-
Колеги, някой може ли да ми предложи датчик за колянов вал за Carisma 1.8 GDI (1999година)? За предпочитане е нов, но в крайна сметка може и втора ръка. По-горе в постовете ми има албум със снимки на датчика.
-
Колеги, кои от изброените марки са по-добри за следните консумативи: - ангренажен ремък: Sun или Continental - обтяжна ролка: Koyo или SKF - пaразитна ролка: koyo или Ina - хидравличен обтегач: NTN или Herth+buss - гумички на клапани: Reinz или Riken - гарнитури: Stone или Elring
-
Здравейте, На вас са ви сменили явно датчик на разпределителен вал (Nockenwellen Sensor на немски значи датчик на разпределителен вал). Благодаря все пак за информацията, която ми дадохте.
-
Разликата при мен е драстична - за оригинален датчик ми искат 190 лв чисто нов (най-ниската цена, която намерих).
-
http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774 - моя датчик. Има ли проблем, че цифрите и буквите са различни - J5T25374 (8x28) Иначе на пръв поглед изглежда еднакъв.
-
Благодаря Пламене, Малко се обърках, понеже в интернет дават няколко модела датчици с различни форми и не знам кой точно е за моя мотор: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/datchik-kolyanov-val.901774
-
Колеги, можете ли да ми покажете със снимка как изглежда датчика на коляновия вал (за Каризма 1.8 ГДИ) и да ме ориентирате колко пари струва? Поздрави.
-
Здравей колега, Моя съвет е да обърнеш внимание сериозно на този шум и да закараш колата на преглед. Няма да ти казвам какво се случи с моята кола (със същия двигател) при същото тракане, за да не те плаша, а и защото при мен тракането се появи като единично почукване и се разрастна до подобно на твоето и по-бързо само в рамките на 5-10км; не като при теб с утихване при загряване на мотора.