Оказа се, че някакви маркученца за вакуум, но не за картерните газове. Обаче кабелите и бубините се съмнявам, че са пробили. Споделете да купя хубави/марка/ и от къде . Поздрави
След измиване на двигателя, подсушаване на всички ел. връзки, проверени и сухи лули двигателя неможе да се изфорсира с рязка газ, сякъш глъхне и дори изгася. Понеже съм с автомат щом включа на предавка недостига мощност, притриса и гасне. Изключих клема на акумулатора за да изчисти грешките , но ще разберем утре да ли ще има резултат. Моля, за коментар на евентуални насоки.
Привет колеги!Колата е с 2 бубини.При смяна на свещи, в едно от гнездото на свещта с бубината, лулата се отдели от бубината и остана на свещта. Помъчих се с тънки клещи да я извадя, но спечената пластмаса на лулата се чупеше и си остана при свещта. Горния капак-картер ли да извадя или ... Моля за помощ :mitsu-smiley:
Привет колеги. Свалил съм предната броня, та гледам че радиатора е наблъскан с мухи и боклуци. Дайте идея с какво да го почистя външно. Мислех със спрей за климатици :mitsu-smiley:
Питането ми е да разбера при Аутлендар 1 кои двигатели с какво задвижване са. Виждам обяви с двигател 2.0 да пише 4х4, а доколкото разбрах от форума е само с предно, при 2.4 е постоянно зацепено ли 4х4 или само единия мост, а при нужда се включва и другия мост. Понеже не виждам копче или ръчка вътре в купето за превключване та моля някой да ми разясни. :mitsu-smiley: