Премини към съдържание

forever

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

forever's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря Holmes! Значи наблюденията ни се припокриват. Аз зареждам 95 само на ОМВ и съм доволен засега. Един път пробвах по-високооктанов от Шел, но не забелязах никаква разлика. За колегите, които си мислят, че има разлика във вървенето и разхода до 1000 км и след това ще допълня, че не забелязах нищо такова.
  2. Пичове, като говорим за бензиновия двигател, ще споделите ли, как е с разхода при вас, особена на градско и извънградско при скорости над 130 км/ч.
  3. От климатроник се очаква не само да духа еднакво студено с различна сила, но и в автоматичен режим да променя температурата на въздуха , който издухва, така че да бъде най-комфортно на пътниците, т.е. почти да не усещаш работата му с изключение на първите няколоко минути, ако колата е била нагрята преди това чувствително. Карал съм преди това VW и Audi и при тях като поставех един път климатроника на 22 градуса, по цяла година не си спомням да съм го пипал. А тук си играя неперкъснато с температурата, така че да не ми замръзва я рамото, я главата. Това ми се е случвало само преди това, когато съм карал коли с най-обикновен климатик. Освен това липсата на вентилация за втория ред седелки води до постоянно силно и едновременно студено духане, което както казах вече не е особено комфортно. А като добавим и абсолютната липса на затъмнение (оцветяване) на предните стъкла се получава една гадна комбинация от много студено духане и в същото време прежуряне от печащото навън слънце. Като изход виждам карането с дълги ръкави, което обаче лятото не е особено подходящо. Що се отнася до мощноста, имам предвид, че ако искаш да ги усетиш тези 170 к.с., а не да галиш педала, за да поддържаш някакъв човешки разход (10-12/100), тогава започва да гълта повече от S 500-класа, но динамиката съвсем не е толкова впечатляваща. Ясно ми е, че въртящия момент на бензиновия двигател е много по-нисък, но не очаквах, че това ще влияе толкова лошо на динамиката.
  4. Как ги постигате тези разходи? При ма мен на градско под 15/100 не пада, а извънградското е под и около 10 само по нанадолнище. При 130 на магистралата е 12,5/100, а при 160-170 отива към 20...Става дума за бензиновия двигател...И при това имам чувството, че карам някой мъртвец...Единствено при добра скорост и рязко слизане в предавките и качване на оборотите се държи като 170 к.с....С две думи, никаква динамика... Какво ще кажете за "климатроника"? Не ви ли се струва, че е най-обикновен климатик?
  5. Колеги, някой има ли някакъв напредък с намирането на карти на България за навигацията?
×
×
  • Създаване...