От климатроник се очаква не само да духа еднакво студено с различна сила, но и в автоматичен режим да променя температурата на въздуха , който издухва, така че да бъде най-комфортно на пътниците, т.е. почти да не усещаш работата му с изключение на първите няколоко минути, ако колата е била нагрята преди това чувствително. Карал съм преди това VW и Audi и при тях като поставех един път климатроника на 22 градуса, по цяла година не си спомням да съм го пипал. А тук си играя неперкъснато с температурата, така че да не ми замръзва я рамото, я главата. Това ми се е случвало само преди това, когато съм карал коли с най-обикновен климатик. Освен това липсата на вентилация за втория ред седелки води до постоянно силно и едновременно студено духане, което както казах вече не е особено комфортно. А като добавим и абсолютната липса на затъмнение (оцветяване) на предните стъкла се получава една гадна комбинация от много студено духане и в същото време прежуряне от печащото навън слънце. Като изход виждам карането с дълги ръкави, което обаче лятото не е особено подходящо. Що се отнася до мощноста, имам предвид, че ако искаш да ги усетиш тези 170 к.с., а не да галиш педала, за да поддържаш някакъв човешки разход (10-12/100), тогава започва да гълта повече от S 500-класа, но динамиката съвсем не е толкова впечатляваща. Ясно ми е, че въртящия момент на бензиновия двигател е много по-нисък, но не очаквах, че това ще влияе толкова лошо на динамиката.