Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

someone

Потребител
  • От него общо

    83
  • Регистрация

  • Беше тук

За someone

  • Рожден ден 04/21/1979

Интернет контакт

  • AIM
    h.panev
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    244502731

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    2008 Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D Intense+

someone's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Май го разбрах - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...mp;#entry137448 ;)
  2. Колеги, да ви питам само - за този производител ли става въпрос - Waywell? http://szwaywell.com/prod_dtl.asp?id=495 http://szwaywell.com/Editor/uploadfile/20090302004406162.jpg
  3. И все пак, някой слагал ли е ксенони допълнително? И как стои въпросът с гаранцията? След чудесата с оправянето на щетата от катастрофата не искам и да чувам за Балканстар, но все пак, нека някой да каже нужно ли е изрично да заявят в писмена форма, че гаранцията не отпада заради ксеноните. С шума се примирих...няма оправия. Според мен трябва да се прави цялостна изолация на купето, включително откъм двигателния отсек, а това не ми изглежда оправдано като инвестиция.
  4. Ами това което знам е, че различният диаметър при износване на гумите води до повишено триене в диференциала, което води до повреда. Чел съм, че поради тази причина Jeep препоръчват да се въртят гумите през 10 000 км, като задните се поставят отпред и обратното, като не се променя това от коя страна на автомобила са монтирани. Моят въпрос по повод аутлендърите е провокиран от това, че колата няма централен диференциал и по принцип водещо е предното предаване, като задното се включва рядко. Това според мен означава значително по-голямо износване на предните гуми. Затова ме интересуваше трябва ли след някакъв пробег да се местят отзад.
  5. Така и не ми дадоха книжка :(
  6. Това правило за четири абсолютно еднакви гуми, важи ли и за Аутлендърите, ако се карат основно в режим 4WD? И трябва ли след определен пробег да се въртят предни-задни?
  7. Интеркулерът охлажда турбото, нали :icon_crying: Ми добре, айде кажи ми как се кара с мисълта, че имаш нещо крехко и важно завинтено на погрешно място? По добре да не знаех ;) Второто, при повреда ще ми разреши проблемът с вибриращите кори на вратите, така че там нещата са фифти-фифти И един съвет - като паркирате си намалявайте музиката, защото пиукането на парктроника не се чува. Аз онзи ден така направих сефтето :icon_blush:
  8. Добреее...така и така сме почнали с въпросите Да питам и аз на свой ред. 1. Какво е това алуминиево радиаторче от долната страна на колата? За какво служи? И важна част от колата ли е, защото ми изглежда голяма вероятността да го целна някъде... 2. Каква е тази странна черна кутия под дясната предна седалка? П.С. vladimirov, мери за инфото!
  9. И мен нещо взе да ме вълнува този въпрос, още повече, че вече си изгорих седалката :( Не знам обаче как лизингодателите биха приели подобно нещо? И прословутата гаранция? Всъщност гаранцията при какви условия отпада?
  10. Здравей, колега, за джантите и гумите, мисля, че сам ще трябва да го установиш с експериментиране, защото не съм чел някой от форума да е слагал гуми по-широки от 235 на джанти по-големи от 18 цола. А може и да е писано, но аз да съм пропуснал. За втория въпрос - има писано в другите теми. Можеш да караш с колкото може колата и колкото ти стиска. Над 100 км/ч си само с предно предаване и задният мост не се включва. Не знам ти към кой мотор си се ориентирал. Но аз съм с най-слабото моторче - 2.0 Di-D и правя точно това - по магистралите поддържам 160-170, като моторчето определено може и още и се държи много прилично на тази скорост. А за разхода не бери много грижа - последният път при подобно каране беше 8.2/100
  11. Само да направя едно уточнение - информацията от тази статия в Actualno.com, където пише "Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност." не се припокрива с информацията от сайта на Щайнбауер. Също така в една друга тема, колега писа, че е звънял в сервиза им и от там са казали, че не знаят за такава гаранция.
  12. Хм...в момента се чувствам доста тъпо, защото след като прерових основно сайта на Щайнбауер, намерих къде съм го чел това, но не е на техния сайт - просто съм прочел тази статия в Actualno.com, където пише "Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност." и съм дал вяра на журналистическите глупотевини, без да ги проверя от източника, с което съм заблудил и другите потребители на Mitsubishibg.com :sorry:
  13. Не знам...аз още нямам вяра на хибридните технологии...преди да взема мицубишито, имах доста добра оферта за хибриден автомобил, внос от САЩ, пробвах го, хареса ми много, но реших, че не си струва, да експериментирам.
  14. Хм...аз бях останал с впечатление, че трилитровият е дизел. Явно толкова съм и чел. А какво ще е това хибридче, само не ми казвай Тойота Приус ;)
  15. Струва си Не знам с какви характеристики е предлаганият само в Русия Аутлендър 3.0 Di-D... Но със сигурност ще е нещо много по-приятно за каране.
×
×
  • Създаване...