Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

angel1st

Потребител
  • От него общо

    59
  • Регистрация

  • Беше тук

За angel1st

  • Рожден ден 05/29/1972

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2008, 2.4 MIVEC, CVT, Instyle

angel1st's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за отговора. При това положение, т.к. в края на месеца ми предстои смяна на накладки, ще им кажа в сервиза да погледнат и аз това - предполагам на тях ще им бъде по-лесно да се оправят.
  2. Здравейте, Днес съпругата без да иска изтърва няколко монети и една от тях падна под кората на ръчната спирачка. Въпросът ми е - това може ли да предизвика проблем? Как да процедирам - лесно ли може да се разглоби кората (ако може да се даде упътване с картинки ще е чудесно)? Поздрави и весели празници!
  3. Здравей, да питам и аз някои неща: 1. Виждам, че самата с-ма няма хард диск - може ли да чете музика / филми от SD картата? 2. Ако се върже външен диск през USB порта ще може ли да се ползва отново за филми музика? Ако да, в какъв формат? 3. Кой може да ти смени фабричната с-ма с тази? 4. Нарушава ли се гаранцията? Благодаря предварително за отговорите.
  4. Не съм го плащал още, но миналата година ми казаха, че данъка ми ще бъде около 600 лв. така че си късметлия. Имай в предвид, че данъка е местен и по различните общини е различен (аз съм от Варна). До колкото знам, данъка може да се плати до края на април и да получиш отстъпка, не знам за каква наказателна лихва говориш към момента?
  5. Това, който ти го е казал, да му кажеш да прочете закона за защита на потребителите http://www.bcnl.org/doc.php?DID=61 Накратко - времето, през което колата стои в сервиза се приспада от гаранцията. Иначе - съжалявам за това, което ти се е случило и дано да ти я оправят колата по скоро - успех.
  6. Здравей, ето малко инфо и от мен, касаещи Outlander-a: 1. Бензиновия двигател е много добър, особенно съчетан с CVT - върви добре, няма придърпвания и след 3 000 км. показва на какво е способен. 2. Интериор - наистина малко "куца" - особенно тези пластмаси, но честно казано поне при мен не са се разхлопали все още (10 000+ км.) 3. Екстериор - поне на мен Outlander-a ми харесва повече, X-trail-a ми стои малко "дървен", но това е субективно. 4. Багажник - достатъчно голям, рампата, която се получава, като се смъкне долната част е много удобна при подреждане на по-тежки неща.
  7. А дали не зависи от типа двигател? Питам, защото аз също нямам оплаквания, а и моята е MIVEC като на earendil. До колкото виждам всички, които се оплакват са с дизели...
  8. Колега, виждам, че и на теб болтовете на новите джанти са ти 19-ки, та да питам - намери ли си ключ, за аварийни случаи?
  9. За момента съм много доволен от моите Michelin Alpin - добро сцепление, мека возия. Все пак, да не забравяме, че съм от Варна, където снегът и ледът по улиците все още не са факт, т.е. не съм ги тествал екстремно. Към someone: За по-меката возия все още смятам, че основната причина е материала, не по-високия борд, т.к. и Милен Димитров спомена за по-мека возия, а той реално е с по-нисък борд от летни гуми (50, ако не се лъжа). Освен това по-високия борд не гарантира по-меко возене, ако гумата е на същото налягане и разбира се, ако приемем, че не удряш джантите по дупките :icon_crying: Поздрави на всички
  10. Здравейте и от мен, Вече съм оборудван със зимни гуми и джанти - гуми Michelin Alpin 215/70/R16 - 275 лв, джанти HRS 114/7JJ/ET40/R16 - 150 лв. Според мен не изглежда зле количката дори с тези гуми / джанти. Наистина вози малко по-меко - аз лично си го обеснявам с това че зимните гуми са все пак от материал, който следва да запазва еластичност при по-ниски температури. Ето и снимка: Поздрави
  11. И още един въпрос за джантата - широчината трябва да е 7.0, нали?
  12. Здравей колега, Кажи цени на джантите и гумите, както и от къде си ги купил. Благодаря предварително :icon_thumbup:
  13. Здравей и добре дошъл в клуба. Сега за дългите. Левия лост като го дръпнеш леко към теб присвяткат. Ако го дръпнеш по-силно, светват за постоянно (ако си на къси разбира се). За да ги изключиш - пак го дърпаш към теб. Малко е трудно в началото, но след няколко дни ще свикнеш. За пръскалките - десния лост. Като дръпнеш лоста към теб пръскат на предното стъкло и чистачките автоматично го забърсват. По принцип в ръководството, което идва с колата всичко е много добре обяснено, но човек последно се сеща за него, нали? :icon_doh: Един съвет за гумите - идват малко пренапомпани (на 2.4). По спецификация ги дават 2,2 (става дума за 18R). Погледни си ги. За габаритите на колата си много прав. И на мен това ми е първи SUV, и да ти кажа в началото много трудно се ориентирах особенно за "муцуната" - оставях по половин метър при маневри. Освен това до сега винаги съм се обръщал назад когато карам на задна, а тук от това няма никакъв смисъл, даже е опасно - трябва да използваш само страничните огледала. Абе както казва един съсед, да ви имам проблемите :icon_thumbup: Хайде да си я караш със здраве и безаварийно.
  14. Здравейте, За бензина - ползвам А95 - Лукойл, OMV, доволен съм към момента. Двигателя позволява и по-добър, но както каза DJ Tymbi - няма смисъл. За динамиката - за това купе 170 к.с. не са малко. Причината за сравнително мудния режим според мен е, че просто еку-то пази двигателя - все пак 2000 - 2500 оборота за бензинов двигател не са много, а реално това са оборотите, които се поддържат. Надявам се, след първите 1000 км да се почувства разлика. Освен това винаги може да се смъкне предавка и ръчно за да се ускори. Един от колегите във форума - earendil споменава, че обича да "наказва" колеги на пътя - може би той трябва да сподели за динамиката?
  15. Здравейте, От няколко дни съм горд собственик на Outlander, MIVEC 2.4, CVT, Instyle. Имам един въпрос към собственици с CVT трансмисии. Става дума за последователността за паркиране на автомобила. Ето какво разбрах аз: 1. Натиска се спирачката. 2. Вдига се ръчната. 3. Отпуска се спирачката (колата остава само на ръчна). 4. Премества се лоста на P. 5. Спира се двигателя. Въпросът е, че когато следвам горната последователност, след като вдигна ръчната и отпусна спирачката (колата остава само на ръчна), като започна да местя лоста към P, усещам придърпване при преместване към всяка позиция на лоста (D -> N -> R -> P), особенно R -> P. Това нормално ли е, или нещо бъркам в последователността на паркиране? Благодаря предварително за помоща.
×
×
  • Създаване...