Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

 

п.с.Един месец не бях зареждал бензин и днес реших да покарам на бензин ,пуши страшна работа,не като дизел ама -представете си какви бензини наливаме.

Продължавай с тая практика, карай и с до 10л макс в резервоара и може да започваш да се оглеждаш за бензинова помпа, евентуално и дюзи.. не е от бензина ше знайш с други думи..

 

Между другото попаднах на една добавка, която може да се ползва като не се опреснява често резервоара, около 3-4 лв струва шишенцето, Тех-Ко я продават.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

В селските градове заплатите на повечето хора са малко над минималната. Как да напълня резервоара? То ако взимаме по 1000 ще го напълня. Обичам си колата, кефи си ме и искам да е пълен, ама просто не може. Затова мислим за варианти. Един с нисан каза че е минал 40 000 км с обикн. газ. И аз като сметнах колко хиляди лева ще дам (и съм дал) за бензин, направо ме втресе :icon_doh: - 2 галанта. А можеше да е един... По-добре късно, отколкото още по-късно. Или май беше никога :rolleyes:

На мен и 12/100 да ми харчи на дълго съм на черешата дет се вика. И 20 в града - голяма работа. Виждал съм 20/100, ама с друго гориво. Не е приятно :icon_hmm: За това е цялата работа, а не че опитваме да @*& дявола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, това важи като си на газ и топлия бензин се претака нонстоп през системата без да изгаря, в резултат се разлага и става мазало.

А сметката си я правиш криво, няма никакъв смисъл с твоя пробег да слагаш газ, говорили сме го това, но ти си знаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз те това искам да питам,колко икономия ще направиш от литър-два газ и ако изгорят я клапани или нещо друго,тая кола трябва да я пускаш за части и това за 2,40 лв. на 100 километра,е това вече много трудно го разбирам. Всички бъзикаме габровците,ама като гледам май те са се оправили,за сметка на други.

7 години карах Фиат само на газ,бензин не е виждал от последното преминаване на халеевата комета нищо му няма.Още върви като отвързан а е на 22 години.Сега сложих ГИ на каризмата ще е пълен смях ако и стане нещо от това :) И разликата хич не е 2,40 на 100 км.Преди Пловдив–София-Пловдив за 45 лева сега на газ 24 лева,което ще рече 7 лева разлика на всеки 100 км.В града разликата в парите е по-голяма.

P.S.

Май нещо не съм дочел всички постове ама както и да е :)

Редактирано от Ivaylo_B
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, .......

.......А сметката си я правиш криво, няма никакъв смисъл с твоя пробег да слагаш газ, говорили сме го това, но ти си знаеш.

Аз затова не съм я закарал да слагат ГИ досега :-) На два пъти събирам парите и се отказвам. Не знам ще го карам ли, ще ми седи ли, какво ще се случва. Абе за бой съм. Последните 10 дни 106 лева за бензин. 350 км е минала и има още няколко литра да падне по Е-то както си беше. Нещо около 10/100 ще дойде в крайна сметка като измуче остатъка. Ако реша да бръмна до Плевен трябва да имам 10 литра бензин - 26 лева. Сипвам за 25 и малко ми остава там като опъна 2-3 тегела из града да си свърша работа. Тези пари са 20 литра газ. 12 да изпие, 8 ще ми останат да ида няколко пъти до работа.

Не съм от тези, които цепят стотинката на две и АКО сложат обикн. газова в колата ще я карам докато загрее, ще прехвърлям на газ, ще стигна табелата на Плевен примерно и ще стигна с 400-500 мл бенц закъдето съм тръгнал. После ако е изстинала пак на бенц, пак на газ до табелата и последните 2-3 км. на бенц да не забравят тия инжектори защо са там. Няма да треперя над всяка капка бензин, да не би случайно да сгреша някъде и колата да го глъгне. Ми да го гори, нали е кола. Да беше поп е друго.... Иначе да, не минавам някакви грандиозни километри. Още не съм сменял маслото за пробег. Гледам си табелката кога е сипано и като наближи заминава и сипвам ново. Ако е имало много градско и чести стартове, старото масло заминава и по-рано. Тук ми се смеят, но така си обичам :rolleyes:

 

Я да питам дали може да държи оборотите на климатик, или ще трябва да го пускам само на дълъг път и вляза ли в града, да го спирам, че като натискам съединителя ще вземе да гасне, което няма да ми хареса. Аз толкова се кефя на тихия и рафиниран ход на шестачето :icon_angel: Ама сега кой ще вдига оборотите на 900 като пусна робота да духа Сибир :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря за врътването на кранчето на изпарителя,само и само да гори по-малко,нали това е любимото упражнение на баш майстора Ганьо Балкански,че и се хвали даже,колко малко му гори на газ,а в двигателя става леща. Като се закачи за диагностика сигурно няма да има и един показател в нормата. Както се казва в любимия ми северозападен край: "Оно и я и тате го моем,ама она коза си сака пърч.",затова ви пиша за смешни суми на 100 километра. И да много добре ми е ясно и аз съм виждал коли карани с години само на газ,палят на газ,не са карани на бензин незнайно от кога и ....... си вървят,да така е. Само да не забравяме,че това се случва най-често при старите модели двигатели,които не са махнати и горят както газ,така и спирт,водка,ракия,патоки или изгорели газове от ЗИЛ 131. Като пътувах последния път видях на 2 километра от Сливен, Гоуфо закъсал и го бутат към бензиностанцията,вероятно и той не виждал бензин от най-добрия си стопанин-Ханс. Икономия,икономия,ама след нея следва темата: Много се чупят тия Галанти бе,как можах да се прекарам толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова не съм я закарал да слагат ГИ досега :-) На два пъти събирам парите и се отказвам. Не знам ще го карам ли, ще ми седи ли, какво ще се случва. Абе за бой съм. Последните 10 дни 106 лева за бензин. 350 км е минала и има още няколко литра да падне по Е-то както си беше. Нещо около 10/100 ще дойде в крайна сметка като измуче остатъка. Ако реша да бръмна до Плевен трябва да имам 10 литра бензин - 26 лева. Сипвам за 25 и малко ми остава там като опъна 2-3 тегела из града да си свърша работа. Тези пари са 20 литра газ. 12 да изпие, 8 ще ми останат да ида няколко пъти до работа.

Не съм от тези, които цепят стотинката на две и АКО сложат обикн. газова в колата ще я карам докато загрее, ще прехвърлям на газ, ще стигна табелата на Плевен примерно и ще стигна с 400-500 мл бенц закъдето съм тръгнал. После ако е изстинала пак на бенц, пак на газ до табелата и последните 2-3 км. на бенц да не забравят тия инжектори защо са там. Няма да треперя над всяка капка бензин, да не би случайно да сгреша някъде и колата да го глъгне. Ми да го гори, нали е кола. Да беше поп е друго.... Иначе да, не минавам някакви грандиозни километри. Още не съм сменял маслото за пробег. Гледам си табелката кога е сипано и като наближи заминава и сипвам ново. Ако е имало много градско и чести стартове, старото масло заминава и по-рано. Тук ми се смеят, но така си обичам :rolleyes:

 

Я да питам дали може да държи оборотите на климатик, или ще трябва да го пускам само на дълъг път и вляза ли в града, да го спирам, че като натискам съединителя ще вземе да гасне, което няма да ми хареса. Аз толкова се кефя на тихия и рафиниран ход на шестачето :icon_angel: Ама сега кой ще вдига оборотите на 900 като пусна робота да духа Сибир :icon_hmm:

Анди що не метнеш 1 обикновенна газова ще ти се върже едни 500-600лв. А с тоя пробег ако я палиш на бензин и не гониш макс. икономия няма да имаш проблеми с дюзите, бенз. помпа и ламбдите. Отделно с тоя пробег докато се появи проблем, ще минат сигурно 5-10години, а до тогава....

Има и друго, като имаш газова изведнъж почваш да караш повече :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди що не метнеш 1 обикновенна газова ще ти се върже едни 500-600лв. А с тоя пробег ако я палиш на бензин и не гониш макс. икономия няма да имаш проблеми с дюзите, бенз. помпа и ламбдите. Отделно с тоя пробег докато се появи проблем, ще минат сигурно 5-10години, а до тогава....

Има и друго, като имаш газова изведнъж почваш да караш повече :-)

И моят съвет е Анди да си сложи обикновена газ, може да му дойде и под 500лв, даже към 400 го виждам аз :). Има келепир, така да знайш :), пък ако няма - поне инвестицията не е голяма. Аз с обикновена газ правя така: лятото карам на газ, понеже докато запаля, и тя е загряла. На студент старт паля на бензин, колкото да се намокрят дюзите, после обръщам на газ и през целия ден си паля и гася на газ. Зимата обаче карам предимно на бензин. Понеже в малък град, докато загрее, аз съм отишъл и съм се върнал, няма смисъл да си играя с копчето. На газ евентуално на дълъг път ще обърна зимата. И всичко това поради още една причина - като имаш газ, психологически те натоварва факта, че поддържаш два вида горива, т.е. уж сипваш евтина газ, но мисълта ти непрекъснато е в скъпия бензин и дали го има в резервоара. Да не говорим, че погледа винаги е на стрелката, а дори и да се кара само на газ... имаш чувството, че стрелката се движи надолу. И затова психологически разделям горивата по сезони - лятото на газ, зимата на бензин... Не знам дали го обясних ясно, дано не е смешно само :)

Друг е въпросът, че аз отдавна разкачих газовата от буксите на емулатора, защото ми правеше панаир. И сега си пердашам на бензин само... Не е сложен проблема, бих я оправил скоро на газ, но все време нямам...

Така че, Анди, ако акъла ти е само в цената на бензина и неговата икономия, по-добре пробвай с газ. Защото ако не пробваш, тази мисъл ще те тормози вечно и накрая ще получиш нервни кризи :D

Ако пък ли не, стискаш зъби и пълниш догоре онзи ламаринен сандък... но залъка е голям, емоцията е ужасна. Аз не бих си позволил този лукс :)

 

ПП: За малко да забравя за третия вариант - стоиш си на бензин, а за нервните кризи се снабдяваш с няколко кашона мащерка :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, има една програма, викат и Excel. Та, пак опряхме до груби сметки. 5лв/100 да е макс икономията в града и то при пробег над 10км на излизане ако ще загряваме до 40 градуса преди превключването, 8лв/100 да е извън града. А сега сметката: при 2000км градско и 2000км извън на Анди на година (ако прави и толкова) далаверата му ще е 20*5+20*8=260лв на година. Е той обикновена газ ще избива 2 години .. и това в идеалния случай ако не прецака нещо друго заради газта .. за какво си говорим изобщо ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моят съвет е Анди да си сложи обикновена газ, може да му дойде и под 500лв, даже към 400 го виждам аз :).

 

А моят съвет е да си вземе един Колт 1.1, по 4500-5000лв са на средна възраст, харчат 5 литра бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Пичове, има една програма, викат и Excel. Та, пак опряхме до груби сметки. 5лв/100 да е макс икономията в града и то при пробег над 10км на излизане ако ще загряваме до 40 градуса преди превключването, 8лв/100 да е извън града. А сега сметката: при 2000км градско и 2000км извън на Анди на година (ако прави и толкова) далаверата му ще е 20*5+20*8=260лв на година. Е той обикновена газ ще избива 2 години .. и това в идеалния случай ако не прецака нещо друго заради газта .. за какво си говорим изобщо ..

Така е колега, абсолютно! Ако трябва да говорим с точни сметки - ако не се кара много, смисъл от газ няма. Моят пост по-скоро беше насочен към психологическата страна на нещата. Както се изразих - газ та газ, газ та газ... докато не се пробва, няма да стане ясно. И аз бях така - много исках газ, впоследствие разбрах, че икономия има, но минимална... и идва с карането. За две години успях да я избия и сега карам на чисто и на бензин :). Да се счупи колата от обикновена газ - едва ли (има вероятност), дали си заслужава - едва ли :D. Дали трябва да се пробва - задължително :).
Обикновена газ се слага и за 300лв - бутилка 50лв, тръби 20лв, изпарител 100лв, всичко друго втора ръка (смесител, емулатор, сонда)... За 300лв що пък да не се пробва... Ако караме много и искаме сериозна инсталация, минаваме на ГИ. Което е и всъщност същността на темата, с което аз приключвам изказванията си и се извинявам за спама :icon_blush:

ПП:
А моят съвет е да си вземе един Колт 1.1, по 4500-5000лв са на средна възраст, харчат 5 литра бензин.

Да, но Анди обича да настъпва яко. И аз се сетих този вариант, но го изпуснах умишлено :)
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, има една програма, викат и Excel. Та, пак опряхме до груби сметки. 5лв/100 да е макс икономията в града и то при пробег над 10км на излизане ако ще загряваме до 40 градуса преди превключването, 8лв/100 да е извън града. А сега сметката: при 2000км градско и 2000км извън на Анди на година (ако прави и толкова) далаверата му ще е 20*5+20*8=260лв на година. Е той обикновена газ ще избива 2 години .. и това в идеалния случай ако не прецака нещо друго заради газта .. за какво си говорим изобщо ..

 

Не знам за ГИ ли имаш в предвид Любо или за обикновена газ, ноооо сметките са много погрешни.

1. Всеки ГИ вече включва на 30 градуса, ако сложим и летния сезон който настъпва сега - само докато се качиш в колата , палиш слагаш колана изкарваш от паркинг да речем минаваш 10 метра и си вече на газ.

В моя случай се получава следното нещо 30лв газ, от 180км на горе минавам, 30лв бенз са 100км.

Е според това не се ли спестяват едно 25-30лв ако се кара на синьо гориво? Това е само градско каране, при извънградско каране е същата работа почти двойно спестяваш от газта.

На 2000км градско са 300лв спесени, всичко това е груби сметки, да сложим че на 3 зареждания газ сипваш 20лв бенз което е средно 70лв за бензин за тия 2к км градско, т.е. 230лв само от градското.

На 2к км извънградско ти идва 190лв газ и над 400лв за бензин при 8/100.

Анди може и да прави 4к км на година, но тука е и момента да разбере че тогава не е рентабилно да поддържа кола от този клас заради толкова малко км на година.

Но на много хора им е в пъти по евтино, особено при положение че газта е два пъти по евтина.

И да ми се прецака горивната помпа, не е болка за умиране, 80 кинта е чисто нова.

Едно време и аз карах само на бензин, но тогава изобщо не ме интересуваше колко струваше литъра на бензиностанцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, но Анди обича да настъпва яко. И аз се сетих този вариант, но го изпуснах умишлено :)

 

Само си сметни с Колт каква икономия става. Ако кара 10000км на година с разход 10/100, това са около 2600лв, а с разход 5/100 - 1300лв, т.е. 1300лв спестени. За 6 години това са спестени около 8000лв. Със сток кола.

Е, не е Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Само си сметни с Колт каква икономия става. Ако кара 10000км на година с разход 10/100, това са около 2600лв, а с разход 5/100 - 1300лв, т.е. 1300лв спестени. За 6 години това са спестени около 8000лв. Със сток кола.

Е, не е Галант.

 

В този ред на мисли, защо не сложиш на Колт-а газова?

За Галанта вече почти избих газовата, защото два пъти пътувам до Австрия за няколко месеца.

Сега пак ще ходя до Zell Am See. Е, няма чак толкова много газ станции в Австрия, но до вас има в Словакия за зареждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, има една програма, викат и Excel. Та, пак опряхме до груби сметки. 5лв/100 да е макс икономията в града и то при пробег над 10км на излизане ако ще загряваме до 40 градуса преди превключването, 8лв/100 да е извън града. А сега сметката: при 2000км градско и 2000км извън на Анди на година (ако прави и толкова) далаверата му ще е 20*5+20*8=260лв на година. Е той обикновена газ ще избива 2 години .. и това в идеалния случай ако не прецака нещо друго заради газта .. за какво си говорим изобщо ..

Как я сметна тая икономията от 5лв/100км?

 

Ако градско ти харчи 10/100 бензин това прави 25-26лв, при газ е 10литра + 1 литъра бензин за подгряване което е 12+2.5 = 14.5, което си е 10лв / 100 градско икономия.

 

Извъградско 9/100 там подгряване почти нямаш... 9х2.5 = 22.5лв или 9х1.2 = 10.8... 10лв/100 км икономия, т.е. обикновенната газ се изплаща за едни 5000км.

 

Анди кара 2.5 мотор, няма как да му е 10/100 разхода най-вероятно е повече съответно по-бързо ще се изплати инсталацията. Лично аз пак бих метнал една обикновенна газова инсталация все пак е на цената на 3 резервоара с бензин. Има и вариянт и цената от 500лв да падне, ако си намери запазена АГУ втора употреба(100-200 лв) и си я монтира сам, после само бяга при газаджията да му я провери/настрои и си кара. А преди време бях мернал и 1 тема за ГИ в раздел продава на цена от 350лв. Варианти има само човек да разполага с време и нерви да се занимава, винаги може да се намери евтино решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А преди време бях мернал и 1 тема за ГИ в раздел продава на цена от 350лв. Варианти има само човек да разполага с време и нерви да се занимава, винаги може да се намери евтино решение.

 

Мернал си, но ГИ-то беше за 4 цилиндъра(OSCAR-N Mini с полски комп).

И аз мисля, че за Анди няма голяма сметка от газ, с обикновената ще има доста игра докато се настрой като хората и да не му светка чека. А за ГИ за 6-так цената е доста прилична и има да я избива с години.. през които, дори може да смени колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой май не може да смятааааааа! Как икономия на 100км 2.40лв.На мене икономията ми е над два пъти.Това не е пример ,а реалност-всеки ден минавам един и същ маршрут без никакви отклонения,бензин зареждах на 2 дена 20лв,а сега зареждам газ на три дена 10лв,ахм сори дето се казва ама бая над 2.40 е икономията.

 

п.с.Това за изгарянето на клапани и разни други простотии въобще не са вярни.То като е тръгнало да заминава газта само му помага,ама я сложете едни нови и да видим колко ще изкарат на газ.

Редактирано от iliqn.kalinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавай с тая практика, карай и с до 10л макс в резервоара и може да започваш да се оглеждаш за бензинова помпа, евентуално и дюзи.. не е от бензина ше знайш с други думи..

 

Между другото попаднах на една добавка, която може да се ползва като не се опреснява често резервоара, около 3-4 лв струва шишенцето, Тех-Ко я продават.

 

Колега проблема е ,че имах много бензин и тоя бензин като горя само сутрин и вечер по малко и става на гняс,със сигурност бензините са страшни боклуци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мернал си, но ГИ-то беше за 4 цилиндъра(OSCAR-N Mini с полски комп).

И аз мисля, че за Анди няма голяма сметка от газ, с обикновената ще има доста игра докато се настрой като хората и да не му светка чека. А за ГИ за 6-так цената е доста прилична и има да я избива с години.. през които, дори може да смени колата.

 

ОООООО колега той чека с ГИ хич ама хич не светва ,айде тея които са с ГИ да кажат колко пъти са го гасили,на мене ми светваше и изгасваше на интервали-1 ден свети ,два дена не и ми писна и свалих таблото и махнах крушката.По принцип комповете на нашите мицита са много умни и трудно се лъжат

Анди ,а ти колкото и малко да въртиш пак ще ти е по евтино,като слушам кви пари зареждаш,не караш хич малко.

Аз по принцип настръхвам като чуя за газ,мразя газта ,аз писах и преди -не съм виждал кола дето е карана на газ да върви както трябва на бензин.

Значи колегите които се чудят за малкия изпарител,според мен така е по добре,а и все пак за какво се слага газ-да се наси...ш да и подаваш и да гори евтино или да гониш икономия.Аз моята откакто и сложих газ станах супер спокоен драйвър-първо ,че ме е страх от напъване да не изпатка и да ми се вие свят и второ за да гоня икономия.Все пак ако някой иска да се гаври с колата да кара на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих газово при "отвертките" от Казанлък, имали клон и в Стара Загора.

Харесва ми изработката и вървенето. Ще споделя за разхода след месец-2. Свалиха колекторите и пробиха преди бензиновите инжектори, без да се намесвам с акъл.

 

Замерих - първи разход пълно - пълно

163,7км заредих 15,3литра газ с клатене на колата, принципно спря да пълни на 14,6литра

разхода е за извънградско 70% и градско останалото

Недостатък, е че индикатора в бутилката не предава реално нивото на газта! Светна ми лампата за резервата и мислех, че ми е изгорила 25 на сто.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОООООО колега той чека с ГИ хич ама хич не светва ,айде тея които са с ГИ да кажат колко пъти са го гасили,на мене ми светваше и изгасваше на интервали-1 ден свети ,два дена не и ми писна и свалих таблото и махнах крушката.По принцип комповете на нашите мицита са много умни и трудно се лъжат

Анди ,а ти колкото и малко да въртиш пак ще ти е по евтино,като слушам кви пари зареждаш,не караш хич малко.

Аз по принцип настръхвам като чуя за газ,мразя газта ,аз писах и преди -не съм виждал кола дето е карана на газ да върви както трябва на бензин.

Значи колегите които се чудят за малкия изпарител,според мен така е по добре,а и все пак за какво се слага газ-да се наси...ш да и подаваш и да гори евтино или да гониш икономия.Аз моята откакто и сложих газ станах супер спокоен драйвър-първо ,че ме е страх от напъване да не изпатка и да ми се вие свят и второ за да гоня икономия.Все пак ако някой иска да се гаври с колата да кара на бензин.

 

Ми вече 2 години, лампата не ми е светвала... нещата опират до качествен монтаж и качествена уредба.

Аз лично съм доволен от този който ми монтира BRC-то, не случайно ходих до Ловеч, нищо че в града ни най-известните са FOBOS. Защо ли....???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Замерих - първи разход пълно - пълно

163,7км заредих 15,3литра газ с клатене на колата, принципно спря да пълни на 14,6литра

разхода е за извънградско 70% и градско останалото

Недостатък, е че индикатора в бутилката не предава реално нивото на газта! Светна ми лампата за резервата и мислех, че ми е изгорила 25 на сто.

Индикатора е пълен ташак на тия тороидалните бутилки, моята резерва светва на около 200км пробег и после бръмча още 170-180км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, защо не сложиш на Колт-а газова?

За Галанта вече почти избих газовата, защото два пъти пътувам до Австрия за няколко месеца.

Сега пак ще ходя до Zell Am See. Е, няма чак толкова много газ станции в Австрия, но до вас има в Словакия за зареждане.

 

Няма газостанции наблизо, тук е до Словения, не Словакия, но това не променя нещата. Иначе предполагам ще стане още по-икономичен, но с колко... с еквивалента на 1 литър бензин? Има опасност да му спадне мощността, която е критично ниска, а и в багажника никак няма излишно място... занимавка е, времето е по-ценно в крайна сметка. Преди мислех на Галанта да слагам газова, с него си струваше, но се отказах заради липсата на газостанции наоколо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОООООО колега той чека с ГИ хич ама хич не светва ,айде тея които са с ГИ да кажат колко пъти са го гасили,на мене ми светваше и изгасваше на интервали-1 ден свети ,два дена не и ми писна и свалих таблото и махнах крушката.По принцип комповете на нашите мицита са много умни и трудно се лъжат

Анди ,а ти колкото и малко да въртиш пак ще ти е по евтино,като слушам кви пари зареждаш,не караш хич малко.

Аз по принцип настръхвам като чуя за газ,мразя газта ,аз писах и преди -не съм виждал кола дето е карана на газ да върви както трябва на бензин.

Значи колегите които се чудят за малкия изпарител,според мен така е по добре,а и все пак за какво се слага газ-да се наси...ш да и подаваш и да гори евтино или да гониш икономия.Аз моята откакто и сложих газ станах супер спокоен драйвър-първо ,че ме е страх от напъване да не изпатка и да ми се вие свят и второ за да гоня икономия.Все пак ако някой иска да се гаври с колата да кара на бензин.

 

Еми никога не ми е светвала крушката check engine,ако искаш вярвай и да не е откачена,не е свързана с някоя друга и си показва напълно нормално,как ли,ами като и се закачи диагнозата си мига правилно през интервалите . Така че,май пак опираме до евтин инжекцион,калпав монтаж или не знание за настройка на софтуера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Moя чек не ми е светвал досега, колата работи без грешка на газ и на бензин също...Автоматика ми с климатик и поддържане на 130-140км/ч гори 12/100 газ, сметнато в пари това са 13,60лв, което е ценово е около 5,3 л нафта...Градското си гори бая + бензин обаче, но това е положението, пак е по - добре отколкото 13/100 бензин в града :)

Анатоли, БРЦ и Заволи са на един собственик, скъпички, но качествени уредби :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...