Премини към съдържание

Subsa

Потребител
  • От него общо

    125
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 24V
  • Интереси
    Електроника

Subsa's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Честито на новия собственик, да си я кара без инциденти. Ще ви стане колега във форума, помагайте си!
  2. Subsa

    Проблем Mitsubishi Galant

    Виждал си ме, много лошо се отнесе с мен, на първите 2 минути ме обяви за некадърен и там приключих с теб. Написах дълъг пост, но го изтрих, защото не си заслужава да отежнявам темата. Питащия просто да си прочете коментарите и да си реши сам. Вероятно няма да се хване да прекосява страната до Пловдив, въпреки че специалиста там е добър, но Шумен ей го къде е. Но той пита: "Някой ако е имал подобен проблем да помогне?" По чуждите форуми казват да провериш или почистиш: - MAF/MAP - бензинов филтър - моята кола не палеше заради този филтър - свещи кабели - обаче казват, че точно помпата и разпределител на налягането прави точно това ето линк - http://en.allexperts.com/q/Mitsubishi-Repair-824/f/GDI-fuel-pump-issue.htm Можеш да си превеждаш с гоогъл трънслейт, ако не знаеш езика. Цитат на предните тирета: Since you don't have any mileage; I am going to start with basics. Tune up. When was the last time you tuned the car? Plugs, wires, air filter, oil filter, and P.C.V valve? When was the last time you took a rag, and cleaned the M.A.F/M.A.P., and throttle body? When was the last time you replaced the fuel (petro) filter? Clutch: is your clutch slipping? Good test for the is place the cat on a level surface. Put it in high gear(5th in this case), and let out the clutch until the cat starts to stumble/stall. The higher the clutch pedal is the more the clutch is worn, and could fail at any moment.
  3. Subsa

    Проблем Mitsubishi Galant

    Само не ходи в София при DJ Tymbi
  4. Може да използвате направо този линк: http://olx.bg/dzhanti-s-gumi-za-mitsubishi-galant-mitsubishi-galant-17ki-i65772542 Знам, че не е сега сезона, но сега се налага
  5. Subsa

    Галант покупка

    От същия човек си взех моята кола, доволен останах в интерес на истината. Сега я продавам във форума, но нямам снимки към момента.
  6. * забравих, че стъклата са фабрично тонирани - задните, на задната врата и шибидаха * Ако някой ми остави предплата и стиска до средата на Януари да си я вземе, ще му направя добра отстъпка от цената. При мен идеята е да не я оставям на приятели да я продават, а пък без кола, докато замина ще ми е мнооого трудно. http://s30.postimg.org/u41dedkf5/IMG_2982.jpg
  7. Колата е след градушка! модела е GALANT SWISS Edition оборудването е: * оптитронното табло * новия модел автоматик, типтроник * панорамен шибидах, който се отваря целия * бежова кожа, изключително запазена * нарди волан (дърво+кожа), махагоново табло * темпомат * предната броня е с облите халогени, което не знам коя модификация е... * подгряващи седалки, ел. седалки, огледала, прозорци се подразбират, всичко работи * прозрачни мигачи, ако има значение... и други още: 1999 година 2,5 V6 мотор, комби, тъмно син металик Други забележки: * лява задна вежда е за правене, заради едно място с ръжда под боята * дясна втара е вдлъбната, ниско долу, заради едно колче, което ми убягна, оправимо е разбира се * ляв стоп/мигач го купих с липсващо парченце пластмаса, но го запълних със силикон и не му дойде реда за нов * градушката е повдлъбнала дясната и горната част на колата, десния стоп/мигач е с липсващо парче пластмаса (малко). Стоповете са изправни, даже с нови крушки. Здрави, но втора ръка са 30+30лв. * десен или ляв фар дойде с пукнатина, но стъклар го залепи много здраво и няма нужда от смяна, даже не си личи * задната броня има натиснато в областта на десния стоп, но трябва да го знаеш, за да го видиш * предната броня е без забележки * лявата лайсна на вратата е много упорита и постоянно се разлепя и ме отказа да я лепя, няма драскотини, нито е счупена, мисля да я оставя на новия собственик История: закупена е началото на Май 2013г, нов внос от Швейцария на ~164000км, сега е около 183к, карана е само от мен Същия месец са сменени: * предни дискове * предни и задни накладки, тези на ръчната бяха сменяни * предните носачи, дори боята по тях още стои (черни) * масло с 5W-30 синтетика и се разчукаха повдигачи * Сложена е алармена система Юни месец е инсталирана газова система с полски компютър с 64Mhz процесор, инжектори lovato 3ома и забравих какъв изпарител, но аз си избирах компонентите. Софтуер за настройка има 3 вида, върви и с 3те, подарявам и кабела, който работи и с windows 8 Излезна ми 1400лв с тороидална бутилка 50литра, монтажа е правен професионално със сваляне на всмукателите, газовите инжектори пръскат директно зад бензиновите, а не по средата на всмукателите. Монтажа е правен в Казанлък. По-късно през същото лято: * ангренажен ремък, пистов ремък, ролки и 2 хидравлични повдигача и почистихме останалите, съответно все още не чукат и давам към 8 резервни повдигача! * мисля, че и тук някъде сменях капачка с палец на делкото, защото колата започна самоволно да гасне, заради озносване там. Имам и резервно делко с бобина, което ще дам, но капачката и палеца са втора употреба и май не ставаха. Мислех си, че е бобината... *Зимата 2013/2014 акумулатора умря и колата сега е с нов *Антифриза е сменян като я взех, ако има някакво значение. * Март 2014 е сменено маслото отново с кастрол 5W-30 golden edge * Около август 2014 сменях външни накрайници и излезна и вътрешен накрайник - десен, та като махнаха маншона се оказа, че рейката е прокапала, айде и рейката рециклирах, преди да се е влошила. Има 1 година гаранция до август 2015 при момчетата зад техническия университет в София. * Минала е преден мост веднага след рейката и накрайниците, предни и задни гуми бяха успешно настроени. Смениха ми и бензиновия филтър, който е под купето, отдясно. * съответно и хидравличната течност е нова * пак август, седмица две след рейката - смяна на свещи с DENSO двойно платинени, забравих модела, но по препоръка от форума и с намалено разстояние на 0,7мм. Пазя старите, които са оригиналните за модела, според майстора, ама срещу игличката е направо изкопано * по някое време това лято си купих 15ки джанти и 2 нови летни гуми, но точната дата ми убягва в момента Друго: * в крайна сметка сега се разтропа левия вътрешен накрайник (36лв TRW), а уж беше здрав лятото и не ми го смениха тогава. Та сега тропа, но още не редовно или силно и не дразни, но новия собственик трябва да го има предвид. Идва с 3 комплекта джанти с гуми: - 17ки алуминиеви с 225/45 гуми, които са на 3 до 4мм. 2бр са FALKEN и 2бр са HANKOOК, мисля, като давам една резервна гума FALKEN 225/45. След сватба в Пловдив, намерих едната гума дупната с отвертка или нож в борда, разбрахме се, че не е безопасно да го лепят на борда, та тогава ми продадоха 2ра употреба HANKOOK - Малко след това купих 15ки джанти, по ирония пак от Пловдив, оригиналните алуминиеви за галант. Дойдоха с 3 запазени гуми 195/65/15 и една с жаба, но си отбрах 2 и си купих през Май 2014 - 2бр DUNLOOP 195/65/15. Пазя и 3тата здрава гума, която дойде с джантите. А тези 15ки всъщност са 5бр и на 5тата има монтирана чисто нова гума, за резервна. - Имам и един комплект железни 15ки със зимни гуми 195/65/15, които са на 5-6мм - Отделно имам и 15ка на желязна джанта, с нова гума 195/65/15, оригиналната резервна * 2 ключа, едно оригинално дистанционно за централното, 2 дист. за алармата * Маслото скоро ще мине 10к и ще е за смяна, новото е купено и ще го дам, но ще оставя на новия собственик да си го смени. * Имам и един преден главинен лагер, защото ми се стори, като я взех, че шуми и от тогава не е сменен, защото шума се оказа от гумите, но и той е подарък. * автоматика върви без забележка * климатика е без забележка * окачването е без забележка * задния нивомат си работи *** Планирам да емигрирам в Англия за няколко години и до последно смятах да си я взимам там, но брат ми ме разубеди. Трябваше ми седмица, за да осъзная, че е прав. В крайна сметка ще е доста по-неудобно за каране, застраховане или паркиране, ако си оставя бг номера. Там ще си взема друга с десен волан. Колата съм я взел за 5000лв, като я регистрирах в бг, платих разни такси, с газовата, окачване, ремъци, дискове и др ми дойде малко над 7800лв. Наливал съм и още пари за подръжка като: свещи, рейка, преден мост, джанти, гуми, все неща, които новия собственик няма да мисли. Знам, че тези пари няма да си ги взема, той и плана не беше да я продавам. Знам, че и пустата градушка свали цената драстично, затова 4100лв за всичко (газовата, 3 компл. джанти с гуми, рез. части, регистрирана в София и с вс. платено) 0896800530 Тихомир Снимки, според правилата на форума!
  8. Трябват ми 16 броя гайки, шайбата мисля е 30мм Ако имате и секретни също имам интерес. Ако си намеря секретни и 12бр гайки ми вършат работа. Моите са с конус, а джантите, които взех са за гайки с шайби. До четвъртък включително ще продължи търсенето с доставка за петък. 0883360073 или лично съобщение във форума
  9. Свършва ти бензина
  10. Subsa

    Сервиз в и около Младост 1

    Нямаше нужда от регулиране +0,1 и +0,3, ама той се прави там въртя и ми взе 20лв за 0.1 -0.1, хехе
  11. Subsa

    Сервиз в и около Младост 1

    Ако е на фулда, много хора хем го плюят, хем го харесват. Ама пък ми е супер близо. Ще се обадя на Иван от Казичане утре, да го вида може ли да ме вземе и да ми изправи 4+1 джанти и да им монтира 4 нови гуми, мигрирам на 15ки оригинални, 17ките са за продаване, вози ми твърдо и това си е, иначе стабилно Та до него са Полмо Авто, може там да мина мост, докато станат джантите или обратното , хехе
  12. Subsa

    Сервиз в и около Младост 1

    Влезнах в сервиз зад 9ти блок на техническия, 2ма братя, млади момчета, доволен съм от работата им. Моята диагноза се потвърди, външен ляв накрайник и десен вътрешен. Свалихме и 2та външни накрайника и ги рециклирах в Казанлък, силиконови маншони - яко грес,станаха много добре. При сваляне на маншона на вътрешния накрайник, се оказа, че е пълен с хидр. течност и рейката тече, та я свалихме за рециклиране, преди да е станала зле. Луфт няма в рейката. Обаче пак имам едно тракане във волана и младежа ми каза, че е каре на волана. Рециклирах рейката зад 12ти блок на техническия (до кафене сонети) 335лв всичко Сега съм за реглаж и още не знам къде да ходя. Като спирам лявата гума скърца
  13. Защо на моите денсота, които ойдоха от Англия пише, че са PK20PR11 и на опаковката пише: copper core & U-grooved не пише да са платинени ???? от eurocarparts.com с тоя номер как така има други, които не са платинени, то на тях си пише, че не са, но номера е PK20PR11 * намерих този списък и не дават за 2,5 мотора да е с такива свещи http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/catalog/asia/pdf/pdfcatalog_all.pdf
  14. Добре де, един таймер 555, транзистор 40-50А и много-оборотен потенциометър с платката и другата карантия може да се сглобят на 6-7лв с малка печалба Може да се помисли за закъснението. Пропускам ли нещо, което на ДРЛ-а е голям плюс и само процесора му може да го направи Ако се изпълни на SMD може да влезе в размери 2*3см макс., с обикновен тример на смд, може да е с дебелина 3мм настройката ще става с отвертка
  15. Subsa

    Сервиз в и около Младост 1

    Благодаря Светльо Рейката намерих къде да я рециклират, сетих се за един приятел, който работи точно зад 12ти блок на техническия. Стария ми офис беше там, но бях го забравил просто. От цялата страна му пращат рейки за рециклиране, ние реално и в еконта се запознахме, пък сме работили един до друг Те ще ми сменят и накрайниците. Аз имам вътрешен на TRW Трябва ми външен напрайник 1бр, искам да е пак TRW. Коя марка слагат грес и качествени уплътнители ? Че съм виждал и без грес от евро07, само че за фиат, н.з. * тампоните са на зверски цени, мисля да намеря размерите и ще си го направя сам. * темата за свещите, която имаме във форума е без снимки, но предполагам ще се справя сам, ако не хората на Светльо ще се справят
×
×
  • Създаване...