Премини към съдържание

Как можем да вдигнем кончетата на колата.......


Препоръчано мнение

Това с разхода са трикове. Примерно може да има по-нисък разход при 110 км/ч на пета на 3500 оборота при 24 градуса температура на въздуха и не знам си колко още условия :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Малко въпросче, къде по темата къде не ...

Проверих за чип за моя двигател. Диджиталтунинг имат един, който звучи добре.

ТУК!

Погледнах и една тема в която ставаше въпрос за по-екологичен начин на шофиране. Там беше споменато , че чипосването води до повече вредни емисии, а по принцип се твърди , че пък водело до по-нисък разход на гориво ... кое от двете е вярното в крайна сметка ?

Няма начин да падне общия разход, просто няма... Карал съм едно ауди А6 2,5 дизел, чипната до около 180 коня по думите на майсторите. Вървеше много бясно, но наистина попушваше малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм...аз сега се сетих как може да се вдигне малко мощността и да се намали разхода. Ако се намали подаваното гориво така, че сместа да обеднее и да стане доста агресивна, дори да се потърсят детонации, близки до някакъв праг няма ли да се получи някакво повишение на мощността, което да си заслужава или ще е незначително??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като прочетох всичко до тук, се породиха някой въпроси. Да уточним, става въпрос за атмосферен двигател в моя случай 4g63, но предполагам ще е интересно и за собствениците на други. Ето и въпросите:

1. испускателните колектори, какви да бъдат в смисъл 4> 2> 1 или 4.> 1 с еднакви рънъри?

2. Intake Manifold с къси рънъри и по- голям дросел, как ще се отрази?

3. по- агресивни разпределителни валове?

 

Като разбира се остават предварително уточнените, спортен филтър, права по широка тръба до последното гърне, без катализатор и допълнителни гърнета, на финала само едно спортно гърне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самоче до колкото знам, на мястото на катализатора и средното гърне слагат резонатори. То иначе ще стане голяма улелия, и ще те скъсат от актове :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самоче до колкото знам, на мястото на катализатора и средното гърне слагат резонатори. То иначе ще стане голяма улелия, и ще те скъсат от актове :)

 

Напротив. Резонаторите затихват звуковите вълни посредством резонанс, с обатна фаза, което водо до неутрализиране на шума.

 

Иначе за атмосферен двигател мисля, че няма смисъл от тези дреболи. Най-добре сгъстяване + смяна на валове и ремонт на главата за по-високи оброти (8500 да речем) + смяна на бенз. помпа и поставяне на бенз. регулатор, както и разширяване на генерацията е най-доброто решение, но за малък двигател като 2.0 не съм сигрен какъв е ефектът?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи...ако се прави като хората 10 000 и колата ще стане 200 коня. Също може да се увеличи обема със строукър кит на 2.3, което ще вдигне въртпщия момент...не си струва според мен. По-добрият вариант е турбиниране :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи...ако се прави като хората 10 000 и колата ще стане 200 коня. Също може да се увеличи обема със строукър кит на 2.3, което ще вдигне въртпщия момент...не си струва според мен. По-добрият вариант е турбиниране :)

A най-лесния, направо да се купи кола с турбо мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отидох в един сервис и попитах колко ще струва да ми направат колата с турбо и те ми отговориха около 8000 евро,аз ще си купя кола с турбо имали за тия пари тук някои да продава във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отидох в един сервис и попитах колко ще струва да ми направат колата с турбо и те ми отговориха около 8000 евро,аз ще си купя кола с турбо имали за тия пари тук някои да продава във форума.

 

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=10293 :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колеги из темата прочетох че премахването на катализатора влияело на работата на ламбда сондите.Моя катализатор вече минава 125 000км и сигурно е за смяна.Ако го махна,и на негово място сложа тръба,ще повлияе ли лошо на мощността?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Самоче до колкото знам, на мястото на катализатора и средното гърне слагат резонатори. То иначе ще стане голяма улелия, и ще те скъсат от актове :)

Едно леко въпросче, като прочетох цялата тема се зачудих и отидох да погледна под моя Галантец, и се сетих за нещо което и преди ми е правило впечатление и то е следното : значи след катализатора и преди задното гърне имам едно оширение , което е около Ф100 по тръбата а след него едно по-малко, те са там кадето аз си мисля ,че би трябвало да има средно гърне, незнам може и дса бъркам. Та въпроса ми е това нещо там, което е заварено за тръбата , е средното гърне или......, и ако не е гърне каква роля изпълнява?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здавейте! Казвам се Георги и живея в Норвегия. Купих си Мицубиши Галант 2.5 V6, 1997 г., автоматик. Имам доброто желание да му покача мощността, но това ми е първата японска кола и не са ми ясни нещата. Купих си КН спортен филтър от оторизиран представител. Четох за различни чипове по американски сайтове, но нищо конкретно. В градски условия стрелката ми пада доста сериозно...може ли да не е наред стрелката или нещо по компютъра да има грешка. Благодаря предварително.

Редактирано от Emil Dimitrov
Писането на кирилица е задължително!!! Следващ подобен пост ще бъде директно изтрит!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Значи първото е че при смяна на възд. филтър само по себе си дава ефект, но той е различен за различната кубатура на мотора и какъв е самия мотор...... :D Ако ти е 1.3 мотора , то ти няма да го усетиш осезаемо, но има разлика и тя е положителна............ако ти е 2.0 или по голям , то пак ще има , но по осезаема........ :D

Наред с това да смениш филтъра , можеш и това е задължително, да се сменят и тръбите на ауспуховата система..................естествено че ще има разлика ако махнеш катализатора, защото той е един вид пречка........когато го махнеш и махнеш и средното гърна например (т.е. колата ти остава само с задно ) и увеличиш диаметъра на тръбите то по този начин даваш допълнителна свобода на изг. газове да се отвеждат от гор. камера..... Махането на катализатора обаче е в противоречие на стандартните настройки на ЕКУ-то и на работата на мотора, и тук идва първото блъскане по главата, както каза Бат Гого, че при слагането на една екстра може да навредиш повече , отколкото да го подобриш.......Това е така ,защото мотора има ламбда сонда, и тя за да анализира изг. газове трябва малко или много тези газове да се задържат в ауспуховата с-ма, защото иначе газовете ще се отвеждат много бързо и сондата няма да отчита правилно......това от своя страна ще наруши работата на мотора...........значи има вариант да махнеш гърнето , но трябва да сложиш и по бърза сонда, ако има такава...........другия вариант е да се махне тази сонда изобщо и да се преконфигурира ЕКУ-то на мотора........... :D Има разлика м/у спортно гърне и обикновенно...... и тя е че при спортното вътре в самото гърне е друга конструкция, с цел да се улесни отвеждането на газовете за сметка на по високия шум който е неизбежен..........друга конструкция има, с други материали е направено и т.н. :D

За даването на аванс на мотора......чрез делкото................. да , и ти можеш да си го направиш ,така на око.............както казах то трябва да е умерено , не до края защото така може да излезне от нормалните граници и тогава става лошо...........но първо трябва да знаеш на каде се върти, това обаче зависи на каъде върти коляновия вал...........ако върти на дясно , то и делкото се завъртя на наляво..........ако е обратно и делкото се върти на обратно ........колега ....нямам време сега ............довечера ..... :mad: :D

Чувал ,че това сас смяната на гарнетата и тръбите ако не е изчислено според твоита кола може значително да вдигне разхода!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви и една добавка, която е за бензина и която повишава мощността на мотора като прави бензина да се възпламенява по лесно........ :D Лично аз съм я пробвал, на трите коли които имам под ръка............има ефект и то осезаем, но за всяка кола е различен...... :D

Колегата Nikicar я дистрибутира, лошото е че е във Варна, но той ще ви я праща по куриер ако някой се интересува..........цената е около 30 лв. /л. а 1 л. стига за един резервоар нормален (до 60 л.) :D

 

http://www.mitsubishibg.com/phpbb/files/dscn0119.jpg

Колеги каква е тая добавка и кой я продава, че някак си взе да ме човърка да пробвам диаманта със нея. Дайте ми някакъв номер за връзка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви и една добавка, която е за бензина и която повишава мощността на мотора като прави бензина да се възпламенява по лесно........ :D Лично аз съм я пробвал, на трите коли които имам под ръка............има ефект и то осезаем, но за всяка кола е различен...... :D

Колегата Nikicar я дистрибутира, лошото е че е във Варна, но той ще ви я праща по куриер ако някой се интересува..........цената е около 30 лв. /л. а 1 л. стига за един резервоар нормален (до 60 л.) :D

 

http://www.mitsubishibg.com/phpbb/files/dscn0119.jpg

Колеги каква е тая добавка и кой я продава, че някак си взе да ме човърка да пробвам диаманта със нея. Дайте ми някакъв номер за връзка.

 

Ми то за тия 30 лева на резервоар по-добре 100 октана да налееш! :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то за тия 30 лева на резервоар по-добре 100 октана да налееш! :rolleyes:

Да то лошо няма но дали ефекта ще е същия или като да налееш нитро-метан.

Редактирано от D.Valchanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да то лосхо няма но дали ефекта ще е същия или като да налееш нитро-метан.

 

Ми сори ама 30 лв за добавка са много, още повече ако ще я сипваш на всеки резервоар. Ако е така намираш си нитро-метан и готово. Лично мнение, не спор !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявайте ама забелязахте ли че добавката за която говорите се е продавала за 30 лв. преди 7 години. едва ли сега вече се продава... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Да вдигна темата с един конкретен въпрос: някой пробвал ли е 4г92, издържат ли му буталата на леко турбиниране, в рамките на 0.6-0.7 бара примерно?

На няколко места намерих материали по нета, на пичове, които са правили такова изпълнение, но нещо не откривам колко изкарва мотора...

То в конкретния случай мотора е прежален, разбира се. Имам и доста резервни части, та не се притеснявам особено, но все пак, ако някой си е чупил главата да подскаже, да не откривам топлата вода по скъпия начин :)

 

П.П. Моля за конкретни отговори, поредната дискусия от сорта на "ама що" и "ама знаеш ли колко е скъпо/сложно" едва ли ще е от полза. Отговорите са "щото жената я захапаха кучетата и ми изпили главата за турбина" :) и "да, знам, имам някакъв опит, макар и не с конкретния мотор."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна темата с един конкретен въпрос: някой пробвал ли е 4г92, издържат ли му буталата на леко турбиниране, в рамките на 0.6-0.7 бара примерно?

На няколко места намерих материали по нета, на пичове, които са правили такова изпълнение, но нещо не откривам колко изкарва мотора...

То в конкретния случай мотора е прежален, разбира се. Имам и доста резервни части, та не се притеснявам особено, но все пак, ако някой си е чупил главата да подскаже, да не откривам топлата вода по скъпия начин :)

 

П.П. Моля за конкретни отговори, поредната дискусия от сорта на "ама що" и "ама знаеш ли колко е скъпо/сложно" едва ли ще е от полза. Отговорите са "щото жената я захапаха кучетата и ми изпили главата за турбина" :) и "да, знам, имам някакъв опит, макар и не с конкретния мотор."

Колега, аз имам опит, но с друг мотор и то не на Митсубиши. Не съм слагал турбина, само свалих главата с около 3 мм, ефекта е същия - по-голяма компресия и по-голяма мощност. Километража на тази кола беше до 140 и го прехвърляше, но много за кратко... за два месеца три пъти сменях счупени сегменти и бутала и накрая сложих две гарнитури на главата, с което се възстанови заводската компресия и повече такива експерименти няма да си правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...