Премини към съдържание

gruew

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

За gruew

  • Рожден ден 09/17/1972

Местоживеене

  • Град
    Елин Пелин гара

Интернет контакт

  • AIM
    i_gruew
  • MSN
    GSM 0877 464165
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    159810172

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    MITSUBISHI ECLIPSE

gruew's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След като прочетох всичко до тук, се породиха някой въпроси. Да уточним, става въпрос за атмосферен двигател в моя случай 4g63, но предполагам ще е интересно и за собствениците на други. Ето и въпросите: 1. испускателните колектори, какви да бъдат в смисъл 4> 2> 1 или 4.> 1 с еднакви рънъри? 2. Intake Manifold с къси рънъри и по- голям дросел, как ще се отрази? 3. по- агресивни разпределителни валове? Като разбира се остават предварително уточнените, спортен филтър, права по широка тръба до последното гърне, без катализатор и допълнителни гърнета, на финала само едно спортно гърне.
  2. Каква по- основателна причина от видимостта? Не си малоумник, ха сега обясни как се извършва маневрата "изпреварване" с лява дирекция при така организираното движение по- пътищата в България и с дясна дирекция при същите условия. На пръв поглед няма разлика ама дали? Май трябва да погледнеш на още едно място, какво ще ти покаже камерата или системата от огледала, а всяко едно действие изисква време, а с времето ... . Твоя воля, карай с десен волан и безпроблемно по- пътищата.
  3. Извинявай, но нещо неможах да разбера :confused1: Кой "Pioneer" да се навре под седалката (дясната)? И ако може за "селянията, тубата и басрефлекса" отново, малко по- подробно?
  4. Както чета, оставам с впечатлението че се препоръчват СУБ- ове 12" за които нормално да трябва по- голям обем но не е задължително. Аз съм с DLS OA12D който свири МНОГО ДОБРЕ в затворен обем и кутията не е голяма Но защо не се помисли за вариянт с 10" СУБ като пример ОА10D на DLS.
  5. След последната смяна на маслото в ДВГ не съм доволен от работата му, не казвам че няма проблеми но не съм доволен от самото масло (ползва се и на друг автомобил и мотор). Тази година искам да сменя маслата на ДВГ, скоростна кутия, хидравличната уредба и спирачна система. Ако правилно съм разчел МАНУАЛИТЕ които колегата BOJO е предостaвил за ползване, то трябва да бъдат: За ДВГ: SAE 10W -30 За скоростна кутия: API classification GL4 or higher (API класификация GL4 или по- висока) За хидравлична уредба: MOPAR Multi- mileage lubricant Part No. 2525035 or … (MOPAR Multi- mileage Партиден No. … или еквивалент??? ) За спирачна система: DOT 3 Автомобила е Mitsubishi Eclipse 1gen. VIN:4MBMND22APE005720 ДВГ 4G63 И сега въпроса ми, тези масла на MOTUL, добри ли са, подходящи ли са и евентуално препоръчайте. За ДВГ: MOTUL 8100 Eco-nergy 5W-30 http://www.prospeed.bg/cat/product_info.ph...roducts_id=3710 Или: MOTUL 300V Power 5W-40 http://www.prospeed.bg/cat/product_info.ph...roducts_id=3658 За скоростна кутия: MOTUL Hypo Synt 75W-90 http://www.prospeed.bg/cat/product_info.ph...roducts_id=4120 За хидравлична уредба: ПРЕПОРЪЧАЙТЕ За спирачна система: MOTUL DOT 3 Brake Fluid http://www.prospeed.bg/cat/product_info.ph...roducts_id=4198 Също така ако може да препоръчате Почистващи добавки с които да прочистя ДВГ и другите системи преди смяната. Иван Груев
  6. За скъсването на ремъка ти казаха, от там проблемите стават други, ако не си го поръчал и колата ти е първа генерация, и номера на частта е, стар: MD190988 нов: MD308586 мога да ти дам на същата цена без да чакаш 7 дни така се случи че като сменях на моята кола поръчах в един магазин но и познат от сервиз ми достави така че имам нов резервен имам и за втора генерация, втора употреба от Лео номер немога да кажа но на някой ако му трябва да пита Лео за номер на часта по VIN- декодера.
  7. Не е, :D и аз возя моето
  8. Да попитам, акциза само за разликата между 120 kW до 150 kW ще се плаща или за всичките киловати?
  9. До колкото разбрах ще има втора среща с хората от фирмата, карам MITSUBISHI ECLIPSE G1 имам интерес към това което предлагат и подобна промяна на таблото, цвета на таблата за всички един ли ще е, или всеки може да си избере, и, може ли да ги попитате, могат ли да направят при контаткт - преди запалване (докато свети check engine) еднократно стрелките на скоростомера и оборотомера да скачат (от 0 до края на скалата) като на мотоциклетите - SUZUKI Gsx примерно (на такъв съм го виждал а може и други да го имат) Ако могат евентуално ще го оформя като допълнителна поръчка.
  10. Много добър монтаж са ти направили, днес гледах на един ситроен монтирана такава уредба и с чиста съвес мога да кажа че много са я претупали, ти ли си избра мястото за зареждане :D да му мислят на газколонките.
  11. Двама познати ползват такива хапчета (дали са тези за които става въпрос тук незнам) автомобилите са ауди80 и фиат пунто, собственика на пунтото е доволен но за проблеми не е споменавал, а и незнам за тези 6 месеца от както ги ползва дали е имал, собственика на аудито каза че ползвал и някаква добавка и за газ но с нея не усетил разхода да пада а колата сякаш била по- слаба. Това е което съм чул за тези неща, гледам на лукойла ги има и хората ги ползват, нямам личен опит.
  12. Ако ще е само за MITSUBISHI ОК, но към кой раздел ще включим окачване, спирачки, светлини и т.н. неща които не са в СИЛОВИЯТ но не влизат и в ОПТИЧЕН
  13. Колеги, проблема е със следната пред история: Закупих MITSUBISHI ECLIPSE 2.0 16V 1993' G1 - Декември месец с огромно желание, но се оказа че продавача ме е подвел че автомобила е подготвен за зимата, за зла беда точно тогава бях 72 часа на работа а се уцелиха и студове :( , не искам да търся под вола теле и не съм тръгнал да го съдя тук (продавача) трябваше да не приемам на доверие думите му но уви вече е факт че колата тогава замръзна и 2 дни я размарзявах защото беше с вода а не с антифриз. Споделих проблема с DJ_tymbi и той ми каза как да проверя дали е спукана главата, метода няма да го описвам сега но ако се наложи ще го опиша, при първата проверка чрез казанчето на разширителя изглежда не съм го направил както трябва и не установих проблем, но забелязах че колата губи вода - приблизително 50 - 100 грама на седмица без да е карана (паля я веднъж седмично и е в гараж). Днес реших пак да я запаля, проверих масло - ОК и вода - пак 50 - 100 грама долях, реших и повторих експеримента но този път ползвах шише с вода а не разширителя и открих проблем :( прави балончета :( (за шишето пак преди това питах DJ_tymbi). Също така и от ауспуха конденза е много и със сладникав мирис като на антифриз - ето къде отива водата :( . Извън това има и шум в главата - трака повдигач. Ето и въпроса ми: какво да правя, ако е издухана гарнитура (ясно ми е че може да се установи след сваляне на главата) ще се сменят гарнитури, но ако е спукана какво да правя, ремонта на тази ли е по- изгоден или да търся друга, имайки в предвид че, ще се сменят и повдигачи. Със свалянето ще се справя и сам но със сглобяването не, а в това състояние мога ли да я транспортирам до сервиз? Моля ВИ дайте съвет какво да правя. номера на рамата е: 4MBMND22APE005720 номера на ДВГ е: 4G63В1565 С уважение Иван Груев
  14. здравейте, казвам се Иван, на 35 съм и работя в системата на НЕК по- точно ЕСО София област, имам MITSUBISHI ECLIPSE 2.0 16V 1994г. фен съм на Японските коли и тази ми е 3, MAZDA, TOYOTA и сега MITSUBISHI
×
×
  • Създаване...