Kryndon Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Да ви попитам, могат ли скоростите на една кола да се направят по-дълги, тоест да стигат до по-високи обороти преди да трябва да се сменя на следваща скорост? Ако да, някакви промени в скоростната кутия ли ще трябва да се правят, и има ли опасности при правенето на това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Въпросът не е формулиран правилно. При по-"къси" скорости мотора ще се развъртва по-бързо, за сметка на по-ниската скорост достигната на всяка една предавка. Съответно при по-"дълги" скорости, мотора ще се развъртва по-бавно, за сметка на по-високата скорост достигана на всяка предавка. Това зависи от предавателните числа на предавките и предавателното число на главния диф. Давам пример: на колт V-та генерация, при 4G13 (1300cc) и 4G92 (1600cc) предавателните числа на всички предавки са еднакви, но предавателните числа на главните диференциали са различни. Ако сложим например 4g92 мотора на мястото на 4g13, то колата ще има по-къси скорости и по-ниска максимална скорост, но ще ускорява по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 15 октомври 2013 Сподели Публикувано 15 октомври 2013 Въпросът не е формулиран правилно. При по-"къси" скорости мотора ще се развъртва по-бързо, за сметка на по-ниската скорост достигната на всяка една предавка. Съответно при по-"дълги" скорости, мотора ще се развъртва по-бавно, за сметка на по-високата скорост достигана на всяка предавка. Това зависи от предавателните числа на предавките и предавателното число на главния диф. Давам пример: на колт V-та генерация, при 4G13 (1300cc) и 4G92 (1600cc) предавателните числа на всички предавки са еднакви, но предавателните числа на главните диференциали са различни. Ако сложим например 4g92 мотора на мястото на 4g13, то колата ще има по-къси скорости и по-ниска максимална скорост, но ще ускорява по-бързо. Да, прав си. След повторно прочитане на моя въпрос и твоето обяснение, наистина не съм го задал въпроса правилно. Мисълта ми идваше от скоростите на един велосипед. Ако тръгвам направо на 4та скорост, с достатъчно сила ще мога да ускоря бързо, но и в същото време ще мога да достигна максимална скорост... Ох нещо много взех да мисля, ще си почина малко. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad_Eclipse Публикувано 2 ноември 2013 Сподели Публикувано 2 ноември 2013 Здравейте, нов съм във форума но попаднах на тази тема и много ми хареса а така или иначе ми се въртеше в главата идеята за тунинг на това мицубиши.Дайте съвет за вдигане мощност на : Mitsubishi - Eclipse IV - 2.4 L (162 Hp)http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15614 - технически х-ки Купих го на скоро внесен от америка.Виждам че тук има много специалисти и се надявам някой да даде съвет какви са най-удачните варианти за вдигане на мощноста на този автомобил. Предварително благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кокича Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 DJ Tymbi ореди ми час да ти дойда на гости да си говорим за ъпгрейди на 4г63 :D сигурно съм чел началото на темата няколко часа ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rscossworth Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Това със спортния въздушен филтър и "къстъм" генерацията правена от самоук заварчик си е направо в графа сваляне на конете и вдигане на разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Не съм съгласен....Със панелния спортен филтър колата се чувства по-добре .....Колкото до генерацията ,ако я направи професионалист ,колата ще издиша по-добре ,което си е + Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rscossworth Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Не панелен филтър ами направо да махнеш филтъра няма да вдигнеш и един кон (тествано на дино стенд) понеже оригиналния няма почти никакво забавяне на въздушния поток. Ако си мислиш че един прост железарин може да подобри генерация плод на работата на стотици инженери и на десетки години подобряване на конкретния автомобил (затова им вика еволюшъни)... значи не си в ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rscossworth Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Да ви попитам, могат ли скоростите на една кола да се направят по-дълги, тоест да стигат до по-високи обороти преди да трябва да се сменя на следваща скорост? Ако да, някакви промени в скоростната кутия ли ще трябва да се правят, и има ли опасности при правенето на това?Скоростите се сменят като се достигне лимита от обороти. Това няма нищо общо с "дължината" на скоростите. освен това вземаш ли под внимание че колата освен скоростна кутия има и диференциал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.