Премини към съдържание

Как можем да вдигнем кончетата на колата.......


Препоръчано мнение

Да ви попитам, могат ли скоростите на една кола да се направят по-дълги, тоест да стигат до по-високи обороти преди да трябва да се сменя на следваща скорост? Ако да, някакви промени в скоростната кутия ли ще трябва да се правят, и има ли опасности при правенето на това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Въпросът не е формулиран правилно. При по-"къси" скорости мотора ще се развъртва по-бързо, за сметка на по-ниската скорост достигната на всяка една предавка. Съответно при по-"дълги" скорости, мотора ще се развъртва по-бавно, за сметка на по-високата скорост достигана на всяка предавка. Това зависи от предавателните числа на предавките и предавателното число на главния диф. Давам пример: на колт V-та генерация, при 4G13 (1300cc) и 4G92 (1600cc) предавателните числа на всички предавки са еднакви, но предавателните числа на главните диференциали са различни. Ако сложим например 4g92 мотора на мястото на 4g13, то колата ще има по-къси скорости и по-ниска максимална скорост, но ще ускорява по-бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е формулиран правилно. При по-"къси" скорости мотора ще се развъртва по-бързо, за сметка на по-ниската скорост достигната на всяка една предавка. Съответно при по-"дълги" скорости, мотора ще се развъртва по-бавно, за сметка на по-високата скорост достигана на всяка предавка. Това зависи от предавателните числа на предавките и предавателното число на главния диф. Давам пример: на колт V-та генерация, при 4G13 (1300cc) и 4G92 (1600cc) предавателните числа на всички предавки са еднакви, но предавателните числа на главните диференциали са различни. Ако сложим например 4g92 мотора на мястото на 4g13, то колата ще има по-къси скорости и по-ниска максимална скорост, но ще ускорява по-бързо.

 

Да, прав си. След повторно прочитане на моя въпрос и твоето обяснение, наистина не съм го задал въпроса правилно. Мисълта ми идваше от скоростите на един велосипед. Ако тръгвам направо на 4та скорост, с достатъчно сила ще мога да ускоря бързо, но и в същото време ще мога да достигна максимална скорост... Ох нещо много взех да мисля, ще си почина малко. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте, нов съм във форума но попаднах на тази тема и много ми хареса а така или иначе ми се въртеше в главата идеята за тунинг на това мицубиши.

Дайте съвет за вдигане мощност на :

 

Mitsubishi - Eclipse IV - 2.4 L (162 Hp)

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15614 - технически х-ки

 

Купих го на скоро внесен от америка.Виждам че тук има много специалисти и се надявам някой да даде съвет какви са най-удачните варианти за вдигане на мощноста на този автомобил. Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

DJ Tymbi ореди ми час да ти дойда на гости да си говорим за ъпгрейди на 4г63 :D сигурно съм чел началото на темата няколко часа !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Това със спортния въздушен филтър и "къстъм" генерацията правена от самоук заварчик си е направо в графа сваляне на конете и вдигане на разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен....

Със панелния спортен филтър колата се чувства по-добре .....

Колкото до генерацията ,ако я направи професионалист ,колата ще издиша по-добре ,което си е +

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не панелен филтър ами направо да махнеш филтъра няма да вдигнеш и един кон (тествано на дино стенд) понеже оригиналния няма почти никакво забавяне на въздушния поток. Ако си мислиш че един прост железарин може да подобри генерация плод на работата на стотици инженери и на десетки години подобряване на конкретния автомобил (затова им вика еволюшъни)... значи не си в ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви попитам, могат ли скоростите на една кола да се направят по-дълги, тоест да стигат до по-високи обороти преди да трябва да се сменя на следваща скорост? Ако да, някакви промени в скоростната кутия ли ще трябва да се правят, и има ли опасности при правенето на това?

Скоростите се сменят като се достигне лимита от обороти. Това няма нищо общо с "дължината" на скоростите. освен това вземаш ли под внимание че колата освен скоростна кутия има и диференциал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...