Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ivan Zdravkov

Потребител
  • От него общо

    259
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ivan Zdravkov

  • Рожден ден 01/10/1968

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.mitsubishibg.com
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Eagle Talon Tsi FWD
  • Интереси
    Силов и оптичен тунинг

Посетили профила

2,849 посетили

Ivan Zdravkov's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Тел: 0886144734. Цена по договаряне. Upgrade of Eagle Talon 2.0 16v 135 hp 1.Интейк: -спортен Филтър -преграда на филтъра с/у горещия въздух -отвор в/у капака на фара за студен въздух за възд.филтър -Въздухозаборник на пр.капак за охлаждане на всм.колектор -пътища 50мм -тd 04HL-13G-по гол.турбина и компресор от TD04-13G/сменена с GARRETT TO4B H3 compr.70 A/R 70 Trim 58.4/70 перки Турбина Т3 Stage 3 .63Housing 76 Trim 65/56.6 перки -интерколер 3.0 литра/чист обем/ челно разположен -спортен всмук.колектор от хром никел /по-голям общ колектор и по- къси и по-широки възд.магистрали/-полирани -по-широк възд.път преди дросела -изолиран EGR -портната и полирана всм.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -MAF Eclipse 2G 2.ЕКСХАУСТ: -полирана изпуск.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -колектор с по-голям диаметър -термоизолационна лента до меката връзка -термоизолационен щит в/у турбинния кожух -тръба след турбината/даун пайп/-70мм вътр.диам. -след меката връзка-2 реда хр.никелови тръби с общо сечение 65мм/вътр./ -задно гърне право от хр.никел 3.ГОРИВНА СИСТЕМА: -8 бр.дюзи/4 бр.от Еклипс турбо нискоомни 450+4 бр. от Крайслер високоомни/+power rezistor -2бр.бенз.регулатори-единия настроиващ се -2 бр.бенз.помпи-Walbro HP 255Lbs+външна 6 барова Bosch/за резерва/ 4.МАСЛЕНА СИСТЕМА: -маслен охладител от VW ТД -прехвърлящ клапан към радиатора от GALANT 5.ВОДНА СИСТЕМА -радиатор алуминиев-по дебел 6.ЕЛ.СИСТЕМА: -Еку-от Еклипс турбо -свещи DENZO IRIDIUM по-студени -допълн.инжектор драйвер за допълнителните 4бр.дюзи -система за смяна на настройките към режим "СПОРТ" 7.ДВИГАТЕЛ: -блок от Талон турбо/с маслени пръскалки/-челосан -бутала JE PISTONS-900 кс/ст.сгъстяване 8.5/1 с/у 7.8/1 на ориг. 317 гр.с/у ~380 гр.на ориг. -биели EAGLE-900кс -болтове ARP/шпилки/-глава -болтове ARP-биели -болтове ARP-колянов вал -JE-сегменти -шлайф до 2020 куб.см-от 1995 -глава от Еклипс-райберени кл.легла+нови клапани -разпр.валове с по-голяма гърбица с 0.4-0.5мм от ECLIPSE /тип "А"/ всм:35.49мм изп.:35.20мм всм.26"отв./46"затв. изп.55"/3"или9" -настройващи се ангренажни колела на разпр.валове -баланс валове-отстранени -алум. ремъчна шайба на коляновия вал -спортни хидр.повдигачи на клапаните 8.СЪЕДИНИТЕЛ: -маховик 4.5кг с/у 9кг сток -притискател+керамичен диск 550 кс 9.Спирачна система: -big brakes от Stelt-двубутални спир.апарати/предни/ -дискове/drillet and slottet/ от Стелт -керамични накладки/предни/ 10.Окачване: -нови ОЕМ втулки-стаб.щанга и носачи -протанови тампони на двигателя и скор.кутия -осигурителна щанга м/у предните амортисьори -амортсъори KYB AGX-регулируеми 11.Джанти: -17 цола 7 инча 10кг[aлум.]-с/у 16цола 23кг.[мет.] -гуми:235/45/17 12.СКОР.КУТИЯ: -F5M31 oт ECLIPSE -пред.число 4.95 на дифер-а 13.ТАБЛО: от EAGLE TSI 14.ДАТЧИЦИ: -boost -темп.масло -налягане бензин -температура на изход./вход. газове -волтметър -детонации
  2. Две врати,заден капак,блок,колянов вал,преден мост,хидравлика волан,серво спирачки,диск съединител,стопове от Талон,капак глава,компресор климатик,динамо,оригинален касетофон и др. Тел: 0886144734
  3. Две необорудвани врати, заден необорудван капак и др. части. Ако някой търси нещо ще проверя какво е останало.Тел.0886144734
  4. Честит рожден ден и от мен!
  5. С друга марка кола може ли да дойда? Че Талона нещо ми изневери и му се сърдя и скоро няма да го правя.По-ми беше лесно да си купя резервна кола.Е...струва колкото четирите ми бутала,ама поне е в движение.
  6. Оставих я да си чака реда за майстора.М/у другото в този сервиз има тестер за Митсубиши.Ако някой от колегите му се наложи(да не чува дявола) може да го има в предвид.Сервиза е точно с/у обръщача на автобус номер 13-"Йоан сервиз" на околовръстното.Майстора се казва Слави и ме е спасявал не един път-0895616479
  7. Стискай ми палци,че тази година не ни върви с Талона!
  8. Ред Рок работи още.Тази неделя бяхме там към 19 часа и беше мн спокойно.Заети бяха само 3-4 маси.В събота може би е по-натоварено.От 20.00 часа започва "жива" музика-предимно евъргрийни.Извинявам се на колежката,че я освободих от ангажимента
  9. Или ще стане мармалад,или няма да стане.Два пъти късам малкия ремък.Първият път се разминах,но "два пъти любов в живота няма!"Не просто се скъса ремъка(поради което прескочиха 5 зъба и удариха всм. клапани),а се е скъсал,защото лагера на бал. вала се е изхлузил от блока.....така,че не мармалад,а мармалад с чесън.В този случай,става мн. сложно,щото леглото на лагера се е разширило от въртенето на бал. вала на сухо и не може просто да се набие нов лагер.Сега съм без валове и с уретанови тампони.Дразнещото не са вибрациите,а мърморенето на жената :D
  10. "Ултра звук" има на ж.п.гара.Като се спуснеш от Полиграфията надолу към гарата,преди паркинга на автобусите,в ляво има магазин за алтернатори и др. ел.части.В този магазин правят почистване.Мисля 15 лв на дюза,трае няколко часа.
  11. При студен двигател стрелката за налягането иска да превърти :D .Но аз направих и "сюнет" на баланс-валовете,а и маслото ми е 15/50.Като стане по-студено май-ще трябва да подгрявам картера като тираджиите за да понижа вискозитета :D .
  12. Ники,доколкото разбрах от статията дето ми я прати-проблема при 7 болтовия е във фабричното разпробиване на маслените магистрали в блока.Били по-тесни и смазвали по-лошо кол. вал(или нещо подобно),оттам по-бързото му износване.За пръскалките пишеше май,че е възможно да се развият и да направят поразии,аз реших проблема като ги залепих(е не с 'Прома' естествено).
  13. Ivan Zdravkov

    Пукнат картер

    Аз така залепих един резервоар за нафта.Беше ударен от долу и капеше постоянно.Даже без да го източвам,само го забърсах с разредител и с поксипол.Само,че със сивия.Е,трябва и да се зашкури малко преди да се лепи.
×
×
  • Създаване...