Две врати,заден капак,блок,колянов вал,преден мост,хидравлика волан,серво спирачки,диск съединител,стопове от Талон,капак глава,компресор климатик,динамо,оригинален касетофон и др. Тел: 0886144734
С друга марка кола може ли да дойда? Че Талона нещо ми изневери и му се сърдя и скоро няма да го правя.По-ми беше лесно да си купя резервна кола.Е...струва колкото четирите ми бутала,ама поне е в движение.
Оставих я да си чака реда за майстора.М/у другото в този сервиз има тестер за Митсубиши.Ако някой от колегите му се наложи(да не чува дявола) може да го има в предвид.Сервиза е точно с/у обръщача на автобус номер 13-"Йоан сервиз" на околовръстното.Майстора се казва Слави и ме е спасявал не един път-0895616479
Ред Рок работи още.Тази неделя бяхме там към 19 часа и беше мн спокойно.Заети бяха само 3-4 маси.В събота може би е по-натоварено.От 20.00 часа започва "жива" музика-предимно евъргрийни.Извинявам се на колежката,че я освободих от ангажимента
Или ще стане мармалад,или няма да стане.Два пъти късам малкия ремък.Първият път се разминах,но "два пъти любов в живота няма!"Не просто се скъса ремъка(поради което прескочиха 5 зъба и удариха всм. клапани),а се е скъсал,защото лагера на бал. вала се е изхлузил от блока.....така,че не мармалад,а мармалад с чесън.В този случай,става мн. сложно,щото леглото на лагера се е разширило от въртенето на бал. вала на сухо и не може просто да се набие нов лагер.Сега съм без валове и с уретанови тампони.Дразнещото не са вибрациите,а мърморенето на жената :D
"Ултра звук" има на ж.п.гара.Като се спуснеш от Полиграфията надолу към гарата,преди паркинга на автобусите,в ляво има магазин за алтернатори и др. ел.части.В този магазин правят почистване.Мисля 15 лв на дюза,трае няколко часа.
При студен двигател стрелката за налягането иска да превърти :D .Но аз направих и "сюнет" на баланс-валовете,а и маслото ми е 15/50.Като стане по-студено май-ще трябва да подгрявам картера като тираджиите за да понижа вискозитета :D .
Ники,доколкото разбрах от статията дето ми я прати-проблема при 7 болтовия е във фабричното разпробиване на маслените магистрали в блока.Били по-тесни и смазвали по-лошо кол. вал(или нещо подобно),оттам по-бързото му износване.За пръскалките пишеше май,че е възможно да се развият и да направят поразии,аз реших проблема като ги залепих(е не с 'Прома' естествено).
Аз така залепих един резервоар за нафта.Беше ударен от долу и капеше постоянно.Даже без да го източвам,само го забърсах с разредител и с поксипол.Само,че със сивия.Е,трябва и да се зашкури малко преди да се лепи.