Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

D.Valchanov

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

За D.Valchanov

  • Рожден ден 07/06/1985

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.5 V6 24

Интернет контакт

  • Skype
    dian.valchanov

D.Valchanov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Или поне някой сервиз във Варна към когото да се обърна или направо да я давам на вторични и да си вземам друга?
  2. Колеги извинявам се за темата ако вече има такава пусната но не намерих точно това та имам проблем с километража на Galant 2,5 V6 1999 стрелката падна и така не се вдигна. Вадих датчика от скоростната кутия и се опитвах да напипам вътре запчатките но тази която върти датчика превърта. Та мисълта ми е може ли да се смени без да се разглабя скоростната кутия или е неизбежно? Благодаря предварително ще ми е от полза всякаква помощ.
  3. Колеги имам същия проблем с километража на Galant 2,5 V6 1999 но при мен стрелката падна и така не се вдигна. Вадих датчика от скоростната кутия и се опитвах да напипам вътре запчатките но тази която върти датчика превърта. Та мисълта ми е може ли да се смени без да се разглабя скоростната кутия или е неизбежно? Благодаря предварително ще ми е от полза всякаква помощ.
  4. D.Valchanov

    Омаслени свещи отвън

    След голяма борба намерих пълен комплект гарнитури на Victor Reinz, но сега последващият въпрос е че искам да сменя и всички ремъци, ролки, филтри, свещи и т.н. И един безкрайно страничен въпрос за ремонта се нуждая и от 2 задни вежди и радиатор защото и той пострада след като духна гарнитурата но него мисля да го направя по поръчка да е от алуминий а не от пластмаса като оригиналния.
  5. D.Valchanov

    Омаслени свещи отвън

    Колеги имам проблем с моя Galant 2.5 V6, издуха ми гарнитурата на предната глава и в момента ми надува охладителната система, гледах за гарнитури в ebay но имат само за 3.0 или 3.5 за 6A13 имат на някаква луда цена. Та искам да попитам някой може ли да ме посъветва от къде да си взема и дали ако поръчам от ebay ще станат? http://www.ebay.com/itm/Full-Gasket-Set-99-05-Mitsubishi-Eclipse-Galant-3-0-SOHC-24V-6G72-/271935578061?hash=item3f509f9fcd:g:1hEAAOSwyQtV1hnF&vxp=mtr това дали би станало?
  6. Колеги тая сутрин ми се появи проблем с километража на Galanta, когато тръгнах стрелката подскочи 2-3 пъти и падна на нулата и не се вдигна повече. Всичко друго по таблото работи нормално, можете ли да ме насочите къде е проблема.
  7. Да колега, прав си. Преди малко я сглобих отново черната кутийка която управлява клапите и имаше един липсващ зъб, но тъй като колелото не прави цял оборот просто завъртях колелото и за сега се оправи. Но яъпреки всичко ми се иска да си поръчам едно ново управление за да го сменя. Защото това вече зная че е взело български въздух.
  8. Колеги, искам да попитам за дисплея на Галанта, дали има някакви други функции, които при мен не работят. Тъй като днес като разглобих видях, че има надпис FULL над степените на усилване, което при мен никога не е светило или под скалата на степените има три вълнообразни чертички и още някакъв знак. Някой знае ли нещо по въпроса?
  9. Колеги пускам нова тема тъй като никъде не намерих информация за моя проблем (ако има се извинявам). Преди около седмица, сутринта тругнах за работа и когато тръгнах да паля колата от таблото зад парното се чу едно цъкане, което се ускори след като запалих двигателя, а след около минута спря. По-интересното е че след ден разбрах, че цъкането изчезва когато настроя климатроника да не духа на предното стъкло. Днес "натроших" централната конзола на таблото и ми се струва че звука идва от една бяла кутия зад самото табло (точно зад управлението на климатроника). Ако някой се е сблъсквал с това да помага че нямам идея какво да правя.
  10. Благодаря на всички за отзивчивостта и за мненията, ще се възползвам и ще взема някакво 10W40 по-евтино то така или иначе го взема и аз ще му взема повече и готово.
  11. Благодаря за изчерпателните отговори колеги, ще се възползвам от съветите, а що се отнася до типа масло избрах 15/50 защото ми казаха че е с по-голям вискозитет и би могло да харчи малко по-малко. А така или иначе от масла не разбирам защото не съм се интересувал но ще се възползвам от съветите и ще опитам с 5/40 или 5/50 а за марка ще видим някое ефтино ще да е защото дедо Galant няма да живее още много, соления въздух във Варна не му влияе добре на кожата и много се бръчка на доста места. :D И само да добавя за картерните газове, тъй като карам един слъжебен Land Rover до скоро милия се смилаше да гори масло, но ни посъветваха да сменим филтъра на картерните газове и кочината се оправи, та мисълта ми е дали и нашите Мицута нямат нещо такова?
  12. Благодаря колега сега ще я прегледам и ако нещо не ми е ясно пак ще задам някой тъп въпрос. :D
  13. Ами честно казано не я гоня кой знае колко много рядко я вдигам над 3000 оборота, но за припушването си го има, маслото е Motul 15/50. А като я купих беше още по зле но тогава сменях и влошките на клапанитеа за омасляване до колкото ми е известно никъде по колата няма защото я гледам редовно.
  14. Колеги искам да попитам някой има ли схема къде по Galanta какви трябва да са крушките или по скоро да бъдат заменени с диоди защото с това ще се занимавам тая зима че рязко намаля осветлението в купето. 2,5 V6 1999 ЕА5А 6А13
  15. Колеги искам да опитам за моя Galant вече на 210 000км на смяна ми взема по литър масло сменям го на около 7000км, та мисълта ми е може ли малко да се намали тоя разход на масло или направо да сменям колата вече, а за клапаните от време на време като я натисна и позадържа млъкват за малко и после пак си цъкат, но може и да се бъркам с клапаните на газовия инжекцион. И бихте ли ми препоръчали някакво масло 2.5 V6 1999.
×
×
  • Създаване...