Премини към съдържание

Как можем да вдигнем кончетата на колата.......


Препоръчано мнение

Ето ви и една добавка, която е за бензина и която повишава мощността на мотора като прави бензина да се възпламенява по лесно........ :D Лично аз съм я пробвал, на трите коли които имам под ръка............има ефект и то осезаем, но за всяка кола е различен...... :D

Колегата Nikicar я дистрибутира, лошото е че е във Варна, но той ще ви я праща по куриер ако някой се интересува..........цената е около 30 лв. /л. а 1 л. стига за един резервоар нормален (до 60 л.) :D

 

http://www.mitsubishibg.com/phpbb/files/dscn0119.jpg

 

 

А дали дава икономия на гориво?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Намерих разрешение на проблема и сега работя по въпроса.Смятам да вдигна кончетата на 163.Най-лесния начин е да продам дизелчето и да взема 2.5 бензин 99година :plane: ..... Надявам се това да се случи до 2-3 месеца.... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих разрешение на проблема и сега работя по въпроса.Смятам да вдигна кончетата на 163.Най-лесния начин е да продам дизелчето и да взема 2.5 бензин 99година :plane: ..... Надявам се това да се случи до 2-3 месеца.... :mitsu-smiley:

:good: ....То при тебе, това е единственият начин за тунинговане-с тая механична помпа....... :P :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good: ....То при тебе, това е единственият начин за тунинговане-с тая механична помпа....... :P :lol:

 

 

Да,но важното е,че намерих начин.... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли чипове за Галант 2.5 V6 от 1997-2003 г.?

Ако има, дайте информация за фирми с цени и ефект.

Може да си взема ако не са много скъпи откъм цена/ефект и само ако разбера какво е доработвано по онзи Галант с компресор, който наскоро е направен и се пуска на божурлука. Повече ме интересува ресурса и здравината на железата, иначе тягата ме устройва и при това положение.

163 коня се вадят от по-стари двигатели с обем 2000 кубика и 4 цилиндъра (астра с двигател С20ХЕ с чип). Даже има чип със 167 к.с. при 150 фабрични, като въртящият момент е колкото на галанта. А той е с 2 бутала повече и 500 сс отгоре. В крайна сметка това е важното за да върви (в. м.).

Едно БМВ 2.5 (от Е36 например) е 192 к.с. А не е по-нова разработка и оборотите са същите. Тоест, на теория може да станат 182 понита при галант. Ако в. м. стане 240-250 Nm ... ехххеееее... екстра :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е дъвкана, само "чип" на атмосферна кола е безмислено, трябва да се направят и куп други неща.

Астрата която цитираш със сигурност има и други модификации освен ремапване и вдигане на ограничителя ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц, такива данни за Астра с този мотор (С20ХЕ) са си стандартни за мотор в добро състояние с чип и колектор, НО самият мотор е фабрично създаден за "тормоз" от небезисвестните Cossworth, които в онези години знаеха как се правят нещата. Отделно, че и моторът е орязана версия на турбинирания C20LET. Колкото до Galant V6 съм на мнение, че може да се поизтискат повечко коне с малко доработки (ремап/чип, филтър, добра генерацийка). И все пак няма по-добър начин за вадене на коне от това да си направиш мотора в перфектно базово състояние и оттам нататък при възможност да се правят доработки. Няма смисъл на мотор гълтащ промишлени количества масло и с течащи гарнитури да се правят доработки - или ще се скапе съвсем или ще доближи реалните си коне ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Dj Ти си моят герой. Аз ще започна от тръбите но не знам от каде мога да си закупя цяла генерация и за колко пари горе долу ще става на вапрос, някой ако има сведения моля помогнете :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чип не може да свърши работа. Двигателят е старо поколение. Най-добре ни пипай нищо за да не се счупи нещо по двигателя. Един беше подал на турбината и се хвалеше колко му бяга колата, предупредиха го няколко пъти, но той не слушаше и след няма и 2 седмици двг "роди" ... приключи.

 

Колеги, гледах характеристиките на двигателя 2500 сс на БМВ 5-ца от 2001 г. Той работи с 10,5 степен на сгъстяване, докато двг на галант 2500 сс с 9,5. Не знам как са го направили, но харчи същото количество бензин, тегли повече кг., има по-висок въртящ момент (245 Nm при 3500 rpm) и като цяло този автомобил ускорява по-добре и развива по-висока макс. скорост. Не случайно в името на този производител фигурира названието "мотор" - Bayerishe Motoren Werke. Макар и не с този двигател, те неслучайно спечелиха титлата "Двигател на годината" през ... не помня, но не беше отдавна.

Разбира се, същинските разлики са скрити и за мен поне си остават загадка. Все пак 8,1 сек. от 0-100 км/ч за кола 1575 кг. и дълга 4,77 си е мноооого добро постижение при същия разход на гориво :rolleyes: Сметнал го е немеца...

Имаше една формула за изчисляване на мощността, в която участва и степента на сгъстяване. Може би при 10,5 (ако двг. издържи дълго) ще се постигнат 180-182 кончета и като добавим филтър и ауспуси - може и 190 да станат.

 

Неверни хипотези...

Двигателят 4D68 на Галанта е изключително стар, поне на 25 години е блока. Главата и горивната система са обновени в началото на 90те... Бъркам ли?

 

С механичната дозировка на впръскване как ще се сравни с този на БМВ от 2001, с прецизно електронно управление? Аз бих го казал другояче - сметнал го е японеца, преди толкова години, когато немеца хал хабер е нямал от това, вижте старите немски дизели... Грешката на японеца е, че го е сложил през 2001 в колите си - поради липса на друг. И въпреки това, дизеловият Галант е отлична кола! Изпробвана с годините. Грешката на българина - купува такъв на 10 години/400 хил км и тръгва да мисли как да вдига конете. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неверни хипотези...

Двигателят 4D68 на Галанта е изключително стар, поне на 25 години е блока. Главата и горивната система са обновени в началото на 90те... Бъркам ли?

 

С механичната дозировка на впръскване как ще се сравни с този на БМВ от 2001, с прецизно електронно управление? Аз бих го казал другояче - сметнал го е японеца, преди толкова години, когато немеца хал хабер е нямал от това, вижте старите немски дизели... Грешката на японеца е, че го е сложил през 2001 в колите си - поради липса на друг. И въпреки това, дизеловият Галант е отлична кола! Изпробвана с годините. Грешката на българина - купува такъв на 10 години/400 хил км и тръгва да мисли как да вдига конете. :icon_blush:

Е той говори за 2.5 моторите, ти го заби при дизеловия Галант....... :icon_crying: .....Трябваше да го пратиш да си сравнява BMW-то, с Хонда VTEK па тогава да говори за вървене и горене......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е той говори за 2.5 моторите, ти го заби при дизеловия Галант....... :icon_crying: .....Трябваше да го пратиш да си сравнява BMW-то, с Хонда VTEK па тогава да говори за вървене и горене......

 

Да, не съм видял добре... :D Къде съм гледал...

Не знам защо все с БМВ се сравнява...

 

Кой е казал че Галанта 2.5 е силен за "размера" си?? Никой не твърди това. И въпреки това вдига 230, нали? Вдига 100 за 9 секунди? Остави това, че единия е 190 коня, а другия 163... Важен е крайният ефект, а той е, че Галанта е по-кола от изброените. Кола класика, вече ретро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и евото е само 2 литра, ама американците го изцедиха до 1130 конски сили нали :)

А за галанта, специално като този на аватара на aga, бе кое бмв има такава мутра? А и както вече съм казал, като дойде зима, тия бмв-та да ги прибират по гаражите, че само ми се пречкат и правят задръствания :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Andy Van Der Drift ти от собствен опит ли твърдиш,че разхода на 525 24V е същия като на галанта ?

Явно не... Недей забравя, че перпетуум мобиле още не е създадено, камоли от немците :icon_bye:

Това е кола тежаща 1600 килограма почти , със задно предаване в което има повече загуби от предното,

горивната система е същата като при галанта (не е с директно впръскване като новите мотори),

единствено на дълъг път може да повлияе челното съпротивление ако евентуално е по-ниско от това на Галанта.

Не се изказвам сектантски, позовавам се само на физични закони и факти :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Andy Van Der Drift ти от собствен опит ли твърдиш,че разхода на 525 24V е същия като на галанта ?

Явно не... Недей забравя, че перпетуум мобиле още не е създадено, камоли от немците :icon_bye:

Това е кола тежаща 1600 килограма почти , със задно предаване в което има повече загуби от предното,

горивната система е същата като при галанта (не е с директно впръскване като новите мотори),

единствено на дълъг път може да повлияе челното съпротивление ако евентуално е по-ниско от това на Галанта.

Не се изказвам сектантски, позовавам се само на физични закони и факти :)

Ей, колко плодотворна дискусия... има един чудесен японски мотор КА20, слагат го на едни избушени сивици :icon_clap: :icon_clap: Двулитров, атмосферен, купето е малко над 1100 км., мощността 201 к.с. Друг симпатичен мотор, също толкова стар като идеология е H22. Подготвяхме такъв суап за хондата, но я продадох... Но един приятел от варна преди седмица суапна този мотор в акорд-купето си - пак 200 коня. Оххх котьоо как върви... Мотори има бол, на хонда двигателите са легендарни в това отношение, 6а13 е нелош мотор за възрастта си... Основно на звук го докарва :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе то и евото е само 2 литра, ама американците го изцедиха до 1130 конски сили нали :)

А за галанта, специално като този на аватара на aga, бе кое бмв има такава мутра? А и както вече съм казал, като дойде зима, тия бмв-та да ги прибират по гаражите, че само ми се пречкат и правят задръствания :)

Мхмм да напълно съгласен с тебе и на мене много ми се пречкат тия катафалки :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX не разбрах в каква връзка споменаваш за наистина добрите мотори на хонда, като се говори за галанти и бмв-та :)

Колите са съвсем различни класове , няма смисъл да се сравняват :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX не разбрах в каква връзка споменаваш за наистина добрите мотори на хонда, като се говори за галанти и бмв-та :)

Колите са съвсем различни класове , няма смисъл да се сравняват :)

Защо ли споменавам... Ами защото темата е за вдигане на кончетата, а любимият на мнозина 6а13, какъвто имам и аз, не е от най-податливите на тези упражнения. Между другото имам алгоритъм за ремапване на горивните карти на 6а13 от старите, тоест отпреди 99 г. Обаче не се наемам да го правя на моя първо... След Нова година ще се разходя до Пловдив, за да го обсъдя подробно с Милен и ще ви информирам за резултата... Също получих обещание от един американец да даде олекотен маховик за 6а13- не е истина колко тежи оригиналния. Изпускателната система вече съм я направил наполовина :icon_clap: Но споменавам хондовите двигатели щото са значително по-податливи на силов тунинг,а и серийно са доста агресивни. Н22 е двигател от времето и класа на галант а е в класи по-добър редови четирицилиндров мотор. Ей затова го споменавам... Иначе за БМВ-тата. Един от най-добрите ми приятели има Е30 от 94-та, 2,5 шестак, автомат. Сега е на около 490к. км. Ползвах го преди няколко месеца да ходя до Свиленград... Много добра кола, много. И много сила има в него дори на половин милион км. Вярно е, че със задно е по-трудно управляем, но преимуществото му откъм мощност е очевидно... Гори обаче много повече от галанта... И ме спряха полицаи с БМВ-то и на отиване, и на връщане :icon_clap: Попитах ги защо ме спират- отговор "звука на колата ви". Не е истина бавареца как звучи...

Коли има много и не е задължително с цената на всичко да аргументираме коя е номер 1 :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX би ли споделил разликата между оригиналния и олекотения маховик колко е? А изпускателната система си намалил теглото на половина или просто я сменяш и е готова на половина :) Каква е разликата там според теб?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX би ли споделил разликата между оригиналния и олекотения маховик колко е? А изпускателната система си намалил теглото на половина или просто я сменяш и е готова на половина :) Каква е разликата там според теб?

2,5 кг. е разликата. Готова е наполовина генерацията, защото засега има само крайно гърне... ремусче. С тия безброй ламбди изпускателната система трябва да се пипа внимателно... Но пък интейка даде много сериозна промяна в звука, че и не само... Разликата при изпускателната система на шестака би се усетила доста добре, ако се изправят кривините и се увеличи диаметъра, но, както казах, това не е толкова лесно, колкото звучи. Най-сериозната разлика би дошла от ремапването, но там също е деликатна материя... Изобщо много деликатно е правенето на силов тунинг на тоя мотор, което ми беше основната теза...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давай смело с гърнетата......имам готови решения за ламбди и катализатори.......Твори смело, ако се наложи ще оправим нещата. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давай смело с гърнетата......имам готови решения за ламбди и катализатори.......Твори смело, ако се наложи ще оправим нещата. :icon_bye:

Хехе, ето го бат Милен, ще дойда скоро да видиш едно нещо, което се оказа чудесен избор :icon_clap: Иначе твоята технология ми е добре позната - казва се "Как да излъжем ламбда сонда по Миленски" Но исках да видиш едни неща по ремапа, преди да уморим мотора завинаги...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа сам по себе си няма да реши нищо. Най-много да дигнеш 4-5 коня в ниските и да поизправиш и без друго достатъчно плоския въртящ момент. :)

Истинската модификация, за която плаче този разреден мотор е принудително пълнене. Без смяна на карантиите ще държи 0.5 бара, от диджея имам гарантирани 280 коня на трансмисията без да се счупи. :) Но става дълго и широко и не знам дали си струва да се занимаваш с кола с предно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давай смело с гърнетата......имам готови решения за ламбди и катализатори.......Твори смело, ако се наложи ще оправим нещата. :icon_bye:

Е аиде де аз съм първият кога и каде ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но става дълго и широко и не знам дали си струва да се занимаваш с кола с предно.

Струва си,вервай ми! Докога ще робувате на тезата: кола с предно-до 200 коня.Първо: с мн. мощна кола със задно-можеш да се претрепеш още на старта. И второ:говорим за коли,а не за катапулти.Защо отъждествявате мощна кола с драгрейсинг.А колко коня е този талон с предно според теб? Според мен поне три пъти по 200,ако не и повече,щом е компенсирал така омаловажаваното предно предаване.

 

1/4 Mile ET: 10.727

1/4 Mile MPH: 142.120

1/8 Mile ET: 7.130

1/8 Mile MPH: 109.430

0-60 Foot ET: 1.731

Temperature F: 0.0

Timeslip Scan:

Car Make: Eagle

Car Model: Talon

Car Type: TSi FWD

Car Year: 1990

Driver: Rob McKellar

E-Mail: Click HERE

Videos: Talon Videos

Web Site:

http://www.sgangafamily.com/talon.html

 

E,този е направо слабак в сравнение с предния:

 

 

1/4 Mile ET: 11.171

1/4 Mile MPH: 129.720

1/8 Mile ET: 7.338

1/8 Mile MPH: 104.060

0-60 Foot ET: 1.779

Temperature F: 0.0

Timeslip Scan:

Car Make: Eagle

Car Model: Talon

Car Type: tsi fwd

Car Year: 1996

Driver: Eric Cavalieri

E-Mail: Click HERE

Videos: Talon Videos

 

 

 

Ето и още:

http://www.sgangafamily.com/images/media0007b.bmp

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа сам по себе си няма да реши нищо. Най-много да дигнеш 4-5 коня в ниските и да поизправиш и без друго достатъчно плоския въртящ момент. :)

Истинската модификация, за която плаче този разреден мотор е принудително пълнене. Без смяна на карантиите ще държи 0.5 бара, от диджея имам гарантирани 280 коня на трансмисията без да се счупи. :) Но става дълго и широко и не знам дали си струва да се занимаваш с кола с предно.

Даа, прав си напълно. Сега набързо една много мила история. Малко по-нагоре ви говорих за един суап на ейч 22 хондов мотор в акорд купе. Двигателят е 2,2 литра, 200 коня, двувалов витек, 225 нютона. Вчера се видяхме с колегата с хондата... :icon_clap: Моменталически се натоварихме първо на неговата, после на моята. Хондата, каквато и аз доскоро имах, преди тоя мотор беше с двулитров с мощност 147 коня. Колегата доста се кефи на новото сърце.... Качих се да карам с доста респект... все пак сила голяма... колата много върви, особено като се отпуши витека на 5300 оборота... рязах я до червеното в студентски град, много е много зла... :icon_clap: Забавното започна, когато колегата се метна на галанта :icon_clap: Предавам репликите му в съответната последователност: Я бе, то моторът не се чува.... Охаааа, (това на втора с около 5500 оборота), после трета... и вика "ми то върви като хондата" каза накрая... Сега, истината е, че неговият мотор още не е настроен добре, въпреки, че е с олекотен маховик и спортно гърне, но пък интейка и тръбите са му от стария мотор... Абе кеф е неговата кола, но още по-голям кеф ми беше реакцията му като подкара галанта :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: А моят галант в момента върви много... и още повече ще почне да върви в близките месеци...

ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...