Премини към съдържание

Как можем да вдигнем кончетата на колата.......


Препоръчано мнение

Даа, прав си напълно. Сега набързо една много мила история. Малко по-нагоре ви говорих за един суап на ейч 22 хондов мотор в акорд купе. Двигателят е 2,2 литра, 200 коня, двувалов витек, 225 нютона. Вчера се видяхме с колегата с хондата... :icon_clap: Моменталически се натоварихме първо на неговата, после на моята. Хондата, каквато и аз доскоро имах, преди тоя мотор беше с двулитров с мощност 147 коня. Колегата доста се кефи на новото сърце.... Качих се да карам с доста респект... все пак сила голяма... колата много върви, особено като се отпуши витека на 5300 оборота... рязах я до червеното в студентски град, много е много зла... :icon_clap: Забавното започна, когато колегата се метна на галанта :icon_clap: Предавам репликите му в съответната последователност: Я бе, то моторът не се чува.... Охаааа, (това на втора с около 5500 оборота), после трета... и вика "ми то върви като хондата" каза накрая... Сега, истината е, че неговият мотор още не е настроен добре, въпреки, че е с олекотен маховик и спортно гърне, но пък интейка и тръбите са му от стария мотор... Абе кеф е неговата кола, но още по-голям кеф ми беше реакцията му като подкара галанта :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: А моят галант в момента върви много... и още повече ще почне да върви в близките месеци...

ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе...

 

Остави мотора, ако сравниш двете коли като коли, хондата губи... Като возене, като качество, като външен вид (приличат на евтини кецове за 20 лева). Като безопасност - стават на баница при удар, смърт на колела. Говоря за старите. Къде ще сравниш с Галант - класа и стил, сила, звук, качество. Галанта може да мине за стилен аксесоар, ако съм с хондата ще трябва да паркирам на две преки да не ме видят с каква кола съм. Камо ли БМВ Е30... И нито една от трите не е предвидена да е бегачка! А 6а13 е направен да е мек, мазен, инертен, а не да реже! Затова е с тежък маховик, и затова толкова ни кефи, нас, ценителите! :D Ако търсим резачка, ще си намерим! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ако търсим резачка, ще си намерим! :D
Аз съм го казвал и в други теми, но пак ще го спомена : Който си търси резачка, да знае че ЩИЛ са едни от най добрите....... :lol: ......

Весели празници....... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Остави мотора, ако сравниш двете коли като коли, хондата губи... Като возене, като качество, като външен вид (приличат на евтини кецове за 20 лева). Като безопасност - стават на баница при удар, смърт на колела. Говоря за старите. Къде ще сравниш с Галант - класа и стил, сила, звук, качество. Галанта може да мине за стилен аксесоар, ако съм с хондата ще трябва да паркирам на две преки да не ме видят с каква кола съм. Камо ли БМВ Е30... И нито една от трите не е предвидена да е бегачка! А 6а13 е направен да е мек, мазен, инертен, а не да реже! Затова е с тежък маховик, и затова толкова ни кефи, нас, ценителите! :D Ако търсим резачка, ще си намерим! :D

Eeee, ти всъщност ме познаваш чрез битието ми на собственик на 6а13, а моите автомобилни залитания не започват от тук :icon_thumbup: :icon_thumbup: Надали и тук ще свършат. За хондата не съм съгласен, поне за купето... Също не съм съгласен за капацитета на 6а13, нов интейк с фубав филтър, ремап, нова изпускателна система цялата, олекотен маховик и хубав бензин :icon_thumbup: правят от мазния мотор в комбинация с ръчни скорости доста непослушно зверче... Ама въпрос на приоритети, време и друг тип ценителство...ЧНГ... Търкаля ми се тук един стар славен нисан, като си дойдеш в БГ те каня да те повозя малко с него, да порежем лекичко... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Така де, така. ;)

Обаче 6а13 не е толкова за тази цел. По-добрия вариант е 4G63 с турбо за ъпгрейт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа, прав си напълно. Сега набързо една много мила история. Малко по-нагоре ви говорих за един суап на ейч 22 хондов мотор в акорд купе. Двигателят е 2,2 литра, 200 коня, двувалов витек, 225 нютона. Вчера се видяхме с колегата с хондата... :icon_clap: Моменталически се натоварихме първо на неговата, после на моята. Хондата, каквато и аз доскоро имах, преди тоя мотор беше с двулитров с мощност 147 коня. Колегата доста се кефи на новото сърце.... Качих се да карам с доста респект... все пак сила голяма... колата много върви, особено като се отпуши витека на 5300 оборота... рязах я до червеното в студентски град, много е много зла... :icon_clap: Забавното започна, когато колегата се метна на галанта :icon_clap: Предавам репликите му в съответната последователност: Я бе, то моторът не се чува.... Охаааа, (това на втора с около 5500 оборота), после трета... и вика "ми то върви като хондата" каза накрая... Сега, истината е, че неговият мотор още не е настроен добре, въпреки, че е с олекотен маховик и спортно гърне, но пък интейка и тръбите са му от стария мотор... Абе кеф е неговата кола, но още по-голям кеф ми беше реакцията му като подкара галанта :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: А моят галант в момента върви много... и още повече ще почне да върви в близките месеци...

ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе...

Абе вие двамата какви ги бършолвите??Я дай я насам твоя галантец да видим подобренията в него че много вървяла.........

пробвал съм няколко пъти да "модвам" 6А13 и нещата не са такива розови.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото имам алгоритъм за ремапване на горивните карти на 6а13 от старите, тоест отпреди 99 г. Обаче не се наемам да го правя на моя първо... ..

Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............

Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........

Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............

Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........

Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. :)

Мдааа, ще видим...Иначе съм съгласен с почти всичко, написано от теб... Напролет пак ще говорим. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...... Напролет пак ще говорим. :icon_clap:

Ако все още е останал онзи читав Галант ,който го видях за последен път преди 2 месеца.................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе...

 

Това от атмосферен 2.5 мотор не можеш да го постигнеш, освен ако не налееш нечовешки много $$$. И се лишиш от карането всеки ден...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............

Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........

Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. :)

 

15 коня е малко оптимистично, но да видим. :) Купил съм спортно гърне, като се върна от командировката ще разджиткам и симулатора. После ще мерим на дино ефекта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбо и на предно си струва така, че който има възможност да го прави. За вдигане на конете на атмосферка, освен нещата, които DJ спомена и едно състяване и смяна на валовете ще свършат мноооого добра работа, но се искат и пари. Едни читави валове са 4-500 долара, бутала и биели са 700 и нагоре...да не говорим, че ще трябва някаква електроника (освен, ако не може да се сменят картите на оригиналната)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбо и на предно си струва така, че който има възможност да го прави. За вдигане на конете на атмосферка, освен нещата, които DJ спомена и едно състяване и смяна на валовете ще свършат мноооого добра работа, но се искат и пари. Едни читави валове са 4-500 долара, бутала и биели са 700 и нагоре...да не говорим, че ще трябва някаква електроника (освен, ако не може да се сменят картите на оригиналната)

Оххх, Лео. Няма за галант нито валове, нито електроника, ремапа е тежка мъка...не е еклипс това. Иначе ако имаше валове за 500 долара, това щеше да е една великолепна инвестиция, да, не евтина, но с много сериозен ефект... Затова обикаляме нещата по тоя бабешки начин. Според едни хора от Нова Зеландия :rolleyes: и ремапът е невъзможен, ама няма да приказвам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колко е степента на сгъстяване на този мотор? В хеед ауто нали бяха направили един такъв галант, но с компресор...може да се запита при тях евентуално за информация..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колко е степента на сгъстяване на този мотор? В хеед ауто нали бяха направили един такъв галант, но с компресор...може да се запита при тях евентуално за информация..

9,5 Чак такива старания не ща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оххх, Лео. Няма за галант нито валове, нито електроника, ремапа е тежка мъка...не е еклипс това. Иначе ако имаше валове за 500 долара, това щеше да е една великолепна инвестиция, да, не евтина, но с много сериозен ефект... Затова обикаляме нещата по тоя бабешки начин. Според едни хора от Нова Зеландия :rolleyes: и ремапът е невъзможен, ама няма да приказвам...

 

Валове, с които колата все още да става за всекидневна употреба, няма да изкараш повече от 5 коня. От валове, при които празния ход е на 3000 об. и трябва да се учиш да тръгваш наново, ще изкараш макс. 15 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Валове, с които колата все още да става за всекидневна употреба, няма да изкараш повече от 5 коня. От валове, при които празния ход е на 3000 об. и трябва да се учиш да тръгваш наново, ще изкараш макс. 15 коня.

Няма смисъл тоя разговор, щото валове няма... Ела да те повозя на една П10-ка ГТ с тия валове, при които празния ход си е на мястото :icon_clap: Гриша, Гриша... да си бяхме купили по една S13-ка,

Хехе, шегувам се...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, S13-ката е по традиция втора кола. :) И празния й ход да на 3000 на никой няма да му пука.

Иначе за ефективност на дадена модификажия може да се съди по един-единствен начин - на диното, преди и след.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

S13 е хубава кола, ама не и тези с CA18DET, които са ни набутали на нас - европейците :( виж с SR20DET вече може да говорим за наистина много добър автомобил :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Момчета и момичета в турбото е истината :icon_dance: . Вчера си взех колата от Ники ( Eagle TSi ) . Ненормална работа пожелавам го на всеки това подобрение :plane:

post-2580-1234594437_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета и момичета в турбото е истината :icon_dance: . Вчера си взех колата от Ники ( Eagle TSi ) . Ненормална работа пожелавам го на всеки това подобрение :plane:

Колега, а колко ти струваше търбото с монтажа и всичко останало ?! (ако не е тайна разбира се)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е снимка от снощи като си взех колата, днес ще направя още на светло. А удоволствието струваше ами несъм смятал точно но над 7000 лв.

 

 

А между другото за това бях дошъл във Варна да оставя колата за преформацията която стана благодарение и под ръководството на Ники от Бургас :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля също да слагам турбина...но това е в далечното бъдеще (някаде средата на лятото) защото сега искам да и сложа някой и друг спойлер...но проекта ми ще се осъществява поне 1-2 години докато стане Каризмата така както аз искам да е...младо момче съм не бързам а и пари нямам хахаха

А като казваш 7000 какво точно включва тази цена ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писано е много за турбинирането на атмосферки, голямо приключение си е , за каризма просто се откажи, много ще е трудно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...