aga Публикувано 31 декември 2008 Сподели Публикувано 31 декември 2008 Даа, прав си напълно. Сега набързо една много мила история. Малко по-нагоре ви говорих за един суап на ейч 22 хондов мотор в акорд купе. Двигателят е 2,2 литра, 200 коня, двувалов витек, 225 нютона. Вчера се видяхме с колегата с хондата... :icon_clap: Моменталически се натоварихме първо на неговата, после на моята. Хондата, каквато и аз доскоро имах, преди тоя мотор беше с двулитров с мощност 147 коня. Колегата доста се кефи на новото сърце.... Качих се да карам с доста респект... все пак сила голяма... колата много върви, особено като се отпуши витека на 5300 оборота... рязах я до червеното в студентски град, много е много зла... :icon_clap: Забавното започна, когато колегата се метна на галанта :icon_clap: Предавам репликите му в съответната последователност: Я бе, то моторът не се чува.... Охаааа, (това на втора с около 5500 оборота), после трета... и вика "ми то върви като хондата" каза накрая... Сега, истината е, че неговият мотор още не е настроен добре, въпреки, че е с олекотен маховик и спортно гърне, но пък интейка и тръбите са му от стария мотор... Абе кеф е неговата кола, но още по-голям кеф ми беше реакцията му като подкара галанта :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: А моят галант в момента върви много... и още повече ще почне да върви в близките месеци...ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе... Остави мотора, ако сравниш двете коли като коли, хондата губи... Като возене, като качество, като външен вид (приличат на евтини кецове за 20 лева). Като безопасност - стават на баница при удар, смърт на колела. Говоря за старите. Къде ще сравниш с Галант - класа и стил, сила, звук, качество. Галанта може да мине за стилен аксесоар, ако съм с хондата ще трябва да паркирам на две преки да не ме видят с каква кола съм. Камо ли БМВ Е30... И нито една от трите не е предвидена да е бегачка! А 6а13 е направен да е мек, мазен, инертен, а не да реже! Затова е с тежък маховик, и затова толкова ни кефи, нас, ценителите! :D Ако търсим резачка, ще си намерим! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 декември 2008 Сподели Публикувано 31 декември 2008 Ако търсим резачка, ще си намерим! :DАз съм го казвал и в други теми, но пак ще го спомена : Който си търси резачка, да знае че ЩИЛ са едни от най добрите....... :lol: ......Весели празници....... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 януари 2009 Сподели Публикувано 1 януари 2009 Остави мотора, ако сравниш двете коли като коли, хондата губи... Като возене, като качество, като външен вид (приличат на евтини кецове за 20 лева). Като безопасност - стават на баница при удар, смърт на колела. Говоря за старите. Къде ще сравниш с Галант - класа и стил, сила, звук, качество. Галанта може да мине за стилен аксесоар, ако съм с хондата ще трябва да паркирам на две преки да не ме видят с каква кола съм. Камо ли БМВ Е30... И нито една от трите не е предвидена да е бегачка! А 6а13 е направен да е мек, мазен, инертен, а не да реже! Затова е с тежък маховик, и затова толкова ни кефи, нас, ценителите! :D Ако търсим резачка, ще си намерим! :DEeee, ти всъщност ме познаваш чрез битието ми на собственик на 6а13, а моите автомобилни залитания не започват от тук :icon_thumbup: :icon_thumbup: Надали и тук ще свършат. За хондата не съм съгласен, поне за купето... Също не съм съгласен за капацитета на 6а13, нов интейк с фубав филтър, ремап, нова изпускателна система цялата, олекотен маховик и хубав бензин :icon_thumbup: правят от мазния мотор в комбинация с ръчни скорости доста непослушно зверче... Ама въпрос на приоритети, време и друг тип ценителство...ЧНГ... Търкаля ми се тук един стар славен нисан, като си дойдеш в БГ те каня да те повозя малко с него, да порежем лекичко... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 януари 2009 Admin Сподели Публикувано 2 януари 2009 Така де, така. ;) Обаче 6а13 не е толкова за тази цел. По-добрия вариант е 4G63 с турбо за ъпгрейт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2009 Даа, прав си напълно. Сега набързо една много мила история. Малко по-нагоре ви говорих за един суап на ейч 22 хондов мотор в акорд купе. Двигателят е 2,2 литра, 200 коня, двувалов витек, 225 нютона. Вчера се видяхме с колегата с хондата... :icon_clap: Моменталически се натоварихме първо на неговата, после на моята. Хондата, каквато и аз доскоро имах, преди тоя мотор беше с двулитров с мощност 147 коня. Колегата доста се кефи на новото сърце.... Качих се да карам с доста респект... все пак сила голяма... колата много върви, особено като се отпуши витека на 5300 оборота... рязах я до червеното в студентски град, много е много зла... :icon_clap: Забавното започна, когато колегата се метна на галанта :icon_clap: Предавам репликите му в съответната последователност: Я бе, то моторът не се чува.... Охаааа, (това на втора с около 5500 оборота), после трета... и вика "ми то върви като хондата" каза накрая... Сега, истината е, че неговият мотор още не е настроен добре, въпреки, че е с олекотен маховик и спортно гърне, но пък интейка и тръбите са му от стария мотор... Абе кеф е неговата кола, но още по-голям кеф ми беше реакцията му като подкара галанта :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: А моят галант в момента върви много... и още повече ще почне да върви в близките месеци...ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе...Абе вие двамата какви ги бършолвите??Я дай я насам твоя галантец да видим подобренията в него че много вървяла.........пробвал съм няколко пъти да "модвам" 6А13 и нещата не са такива розови............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2009 Между другото имам алгоритъм за ремапване на горивните карти на 6а13 от старите, тоест отпреди 99 г. Обаче не се наемам да го правя на моя първо... ..Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. Мдааа, ще видим...Иначе съм съгласен с почти всичко, написано от теб... Напролет пак ще говорим. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2009 ...... Напролет пак ще говорим. :icon_clap:Ако все още е останал онзи читав Галант ,който го видях за последен път преди 2 месеца................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 ПП.Гриша, на мен повече от 185 на колелата ми не требе... Това от атмосферен 2.5 мотор не можеш да го постигнеш, освен ако не налееш нечовешки много $$$. И се лишиш от карането всеки ден... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Това недей го прави, за да няма после " как се търси ново ЕКУ по Миленовски" за препрограмииране.............Ако искаш да си правиш експерименти там, по добре не барай оригиналното ЕКУ ами си направи универсално ЕКУ ала "по Реконструктор"..........Освен това само с промяна на таблиците почти нищо няма да направиш, осеща се разлика ,но не е голяма...........по скоро разлика ще усетиш с промяна на колекторите и генерацията ,а на 6А13 не е много удачна тази промяна ..........след това идва ред на ЕГР - и вакууми и накрая с ламбди симулатори и прочие...........така общо сумарно ще вдигнеш не повече от 15 коня, но и по добър върт.момент при по ниски обороти ,но били си задал въпроса за разсхода как седят нещата??? Да не стане така че после да чувам реплики от рода " Търся си АГУ за моята, моля кажете коя е най добрата" и т.н. 15 коня е малко оптимистично, но да видим. Купил съм спортно гърне, като се върна от командировката ще разджиткам и симулатора. После ще мерим на дино ефекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Турбо и на предно си струва така, че който има възможност да го прави. За вдигане на конете на атмосферка, освен нещата, които DJ спомена и едно състяване и смяна на валовете ще свършат мноооого добра работа, но се искат и пари. Едни читави валове са 4-500 долара, бутала и биели са 700 и нагоре...да не говорим, че ще трябва някаква електроника (освен, ако не може да се сменят картите на оригиналната) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Турбо и на предно си струва така, че който има възможност да го прави. За вдигане на конете на атмосферка, освен нещата, които DJ спомена и едно състяване и смяна на валовете ще свършат мноооого добра работа, но се искат и пари. Едни читави валове са 4-500 долара, бутала и биели са 700 и нагоре...да не говорим, че ще трябва някаква електроника (освен, ако не може да се сменят картите на оригиналната)Оххх, Лео. Няма за галант нито валове, нито електроника, ремапа е тежка мъка...не е еклипс това. Иначе ако имаше валове за 500 долара, това щеше да е една великолепна инвестиция, да, не евтина, но с много сериозен ефект... Затова обикаляме нещата по тоя бабешки начин. Според едни хора от Нова Зеландия :rolleyes: и ремапът е невъзможен, ама няма да приказвам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 колко е степента на сгъстяване на този мотор? В хеед ауто нали бяха направили един такъв галант, но с компресор...може да се запита при тях евентуално за информация.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 колко е степента на сгъстяване на този мотор? В хеед ауто нали бяха направили един такъв галант, но с компресор...може да се запита при тях евентуално за информация..9,5 Чак такива старания не ща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 не е малко...без кованяци няма да мине при слагането на евентуално турбо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Оххх, Лео. Няма за галант нито валове, нито електроника, ремапа е тежка мъка...не е еклипс това. Иначе ако имаше валове за 500 долара, това щеше да е една великолепна инвестиция, да, не евтина, но с много сериозен ефект... Затова обикаляме нещата по тоя бабешки начин. Според едни хора от Нова Зеландия :rolleyes: и ремапът е невъзможен, ама няма да приказвам... Валове, с които колата все още да става за всекидневна употреба, няма да изкараш повече от 5 коня. От валове, при които празния ход е на 3000 об. и трябва да се учиш да тръгваш наново, ще изкараш макс. 15 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Валове, с които колата все още да става за всекидневна употреба, няма да изкараш повече от 5 коня. От валове, при които празния ход е на 3000 об. и трябва да се учиш да тръгваш наново, ще изкараш макс. 15 коня.Няма смисъл тоя разговор, щото валове няма... Ела да те повозя на една П10-ка ГТ с тия валове, при които празния ход си е на мястото :icon_clap: Гриша, Гриша... да си бяхме купили по една S13-ка, Хехе, шегувам се... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 Е, S13-ката е по традиция втора кола. И празния й ход да на 3000 на никой няма да му пука.Иначе за ефективност на дадена модификажия може да се съди по един-единствен начин - на диното, преди и след. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 S13 е хубава кола, ама не и тези с CA18DET, които са ни набутали на нас - европейците :( виж с SR20DET вече може да говорим за наистина много добър автомобил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Момчета и момичета в турбото е истината :icon_dance: . Вчера си взех колата от Ники ( Eagle TSi ) . Ненормална работа пожелавам го на всеки това подобрение :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Другия път я докарай пак, да я видим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroPetrov Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Момчета и момичета в турбото е истината :icon_dance: . Вчера си взех колата от Ники ( Eagle TSi ) . Ненормална работа пожелавам го на всеки това подобрение :plane:Колега, а колко ти струваше търбото с монтажа и всичко останало ?! (ако не е тайна разбира се) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Това е снимка от снощи като си взех колата, днес ще направя още на светло. А удоволствието струваше ами несъм смятал точно но над 7000 лв. А между другото за това бях дошъл във Варна да оставя колата за преформацията която стана благодарение и под ръководството на Ники от Бургас :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroPetrov Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Аз мисля също да слагам турбина...но това е в далечното бъдеще (някаде средата на лятото) защото сега искам да и сложа някой и друг спойлер...но проекта ми ще се осъществява поне 1-2 години докато стане Каризмата така както аз искам да е...младо момче съм не бързам а и пари нямам хахахаА като казваш 7000 какво точно включва тази цена ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Писано е много за турбинирането на атмосферки, голямо приключение си е , за каризма просто се откажи, много ще е трудно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.