Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

tef4o

Потребител
  • От него общо

    259
  • Регистрация

  • Беше тук

За tef4o

  • Рожден ден 11/28/1972

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    каквото му падне
  • Интереси
    Промишлена електроника, автомобили

tef4o's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. tef4o

    Накладки Колт

    Емо, хайде по-сериозно. Първо, изрично уточних, че гуменетките са на около 40 дена от магазина. Много отдавна съм спрял да се майтапя с тия неща. Второ, дори и гумите да са "за мъгла", от това на спирачките не им става по-тежко. Вярно, че колата не спира, но човек трябва да е бая подпийнал, за да сбърка кофти спиране заради калпави гуми или хлъзгава настилка, с кофти спиране поради прегрели спирачки. Знам, че го знаеш, та се чудя що изобщо го повдигаш като въпрос?
  2. tef4o

    Накладки Колт

    Дисковете, убий ме, не помня какви са, освен че ме оръсиха доста за тях. По-важното е, че са си все същите дискове. Не са се износили видимо от предишните тестове (то не съм минал и толкова километри де), дебелината е в норми, не са криви. Когато накладките бяха нови - цветя и рози. Сега ... нищо подобно. Единствената разлика е, че съм с една идея по-големи гуми, но не вярвам това да е проблема. Преди бяха 185/60/14 сега са 185/65/14.
  3. tef4o

    Накладки Колт

    Тъй, време е за дългосрочен отчет ... Колта "налапа" още 15-тина хиляди километра, накладките в момента са на около 70% (че и отгоре) от началната дебелина. Преди няколко дни се случи да минавам с него прохода Твърдица-Елена, сам в колата, без багаж. Пълна скръб. Хем пътувах късно вечерта и вече поизморен, тоест - бързичко, но без захождане с вратите напред. Нагоре от Твърдица - как и да е, макар че по нагорнището почти не съм ползувал спирачки. Надолу се "сготвиха" още на третия завой и малко остана да се запознаем с мантинелата. Добре, че гумите са на месец и половина и че точно на тоя завой нямаше пясък/чакъл/конски аки и прочее "красоти", каквито се срещат редовно по въпросния маршрут. След около две минути бааааааааавно каране, спирането се нормализира, но повече не посмях да напъна. Не изключвам вероятността да съм попаднал и на менте, но ... Практически не са карани екстремно (чакам дете, а това променя някои навици ), освен един-два бързи теста в началото, но тогава се държаха отлично. Аз лично с тая марка накладки приключих, вие - както си решите.
  4. tef4o

    Проблем с двигателя

    Кофти... Да си я чипосвал тая печка? Или просто толкова си им е ресурса?
  5. Дали годините или моточасовете? Имам тука един производство 1992ра, на около 320 хиляди реално, продължава да си работи като кукла. Не ми заучи като слабо място...
  6. Роско, ако си намерил читав Колт 4та генерация, взимай и не мисли. Вярно, че 5та е с по-готин дизайн, обаче тъкмо заради дизайна, видимостта назад, че и встрани е доста по-лоша от на 4ката, пък и май мястото отзад на 5та генерация е по-малко (това чисто субективно, не съм го мерил всъщност). Отвътре сериозна разлика нямат, окачването е конструктивно същото (въпреки, че не всичко търпи замяна 1:1), части се намират без проблем. Когато взимахме Колта на жената (който някак без да разбера стана мой...), се вързахме точно на дизайна и честно казано - леко съжалявам.
  7. Нова и качествена наистина е добре, обаче си мисля, че е добра идея първо да се премери налягането в рейката, щото нова читава помпа не е 5 лева. Проблема спокойно може да е от друго, примерно задръстен горивен филтър, разкачен термодатчик, прецакан дебитомер, заседнал регулатор на бензина, прецакан горивопровод и така нататък. Въпрос: когато я запалиш студена на бензин и подадеш газ пак ли гасне или го прави само на загрял двигател? Втори въпрос: ако задържиш 3000-3500 оборота и превключиш на бензин без да пускаш подала на газта, пак ли гасне или тогава се форсира?
  8. Не ги знам ИТА как се справят с Мицубиши, но като знам каква са трагедия с Мерцедес (уж основната им марка), бих послушал Светльо... Проблема не е в скъпото, проблема е, че са на принципа: "а, тва тряя се смени ... а, не се оправи ... ми добре, ся ш сменим и другото ... а, и от него не е ... м добре, ся ш сменим и ..." и така, докато уцелят ... затова е скъпо ... казвам го от личен опит, от това лято.
  9. +1 за Blizzak-а. Не съм с Оутлендър, но миналата зима в снега, на голо предно, бях единствена кола, която издрапа до махалата и то без вериги. Двама с все 4х4 си останаха на последния завой и мнооооооого им се смях Тая зима ще им е втори сезон и бях малко притеснен как ще се държат, но написаното ме успокои. С Мишелин-а приключих преди 4-5 години точно заради серията Алпин. Нови от магазина - кукла. След 2 месеца топла зима дойде снега и ... си купих други.
  10. tef4o

    Тракане във волана.

    Провери си вътрешните шарнири на кормилните пръти, дето са под маншоните.
  11. Може и да е тъпо предположение, но ... да не ти е заминала бензиновата помпа? Или кабелите към нея? проверявал ли си какво излиза от "обратното" гориво? Надявам се да го откриеш скоро, че като чух какви са цените на майсторята във ваш'та махала ...
  12. tef4o

    Турбо на Лансер X

    Стана ми интересно, за колко дълбоки джобове все пак става дума? Щото ... ясно, че ако абсолютно всичко се купува, цената може да ойде ... на едно място. От друга страна, ако човек не го мързи да се поогледа и да помисли, цената може да падне доста само заради "дреболии". На 10-ката ремапва ли се компа или е по-лесно да се сложи друг?
  13. tef4o

    Съвет за зимни гуми

    От Дебица, Барум и Матадор съм с .... как да го кажа по-меко ... противоречиви впечатления... За самата гума, единствения съвет, койо мога да дам е: гледайте да са произведени скоро. Може да имат и 2 сантиметра грайфер, но ако са произведени преди 7 години ... не, благодаря много, каквато ще марка да са. Аз самия живея на много интересно място (стръмно, тесни завои, не се чисти) и Колта се кара зимата с Бриджстон Blizzok- 15-20 кинта отгоре, но пък съм единствения без 4х4 и без вериги, който успява да се качи като завали сняг.
  14. 20-30% ми се вижда множко, за да е само от задънени канали около дросела, но знам ли... Почисти го да не те подвежда, ако има друг проблем, ще го умуваме.
  15. Ако имаш условия, разкачи внимателно корпуса на дроселната клапа. Имаш да откачиш 2 маркуча, 2 букси, 4 болта и едно жило. на 1.3-то ЕГР-а излиза точно срещу байпаса и е нормално да се оплеска след n-годишна експлоатация, а ефекта е точно тоя. Е, може да имаш и някоя допълнителна "екстра", но едва ли. Всичкото това се чисти по два начина. Лесен: накисваш цялото тяло в смес от обезмаслител (да речем А1) и бензин, изчакваш го 10 минути, след което яко почистване с водоструйката на всички възможни канали. Съхне, слагаш новата гарнитурка, стягаш и забравяш, че си имал проблем. Трудния начин: разглобяваш целия възел, повтаряш процедурата с чистенето, псуваш 2-3 часа докато наместиш гарнитурката на байпаса, от там нататък като в точка едно Резултата е приблизително еднакъв и за мен поне не си струва изгубеното време за пълно разглобяване. Ако пипаш оборотите (не го прави без нужда), винта е скрит под една гумена тапичка на тялото на дросела. опорния винт на дроселната клапа НЕ ГО ПИПАЙ! Изобщо! Успех!
×
×
  • Създаване...