Премини към съдържание

Как можем да вдигнем кончетата на колата.......


Препоръчано мнение

..............до колкото виждам това е смукателен колектор, но от каква кола е......от кой мотор и т.н. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 208
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

другия щт те излажа ама ще питам какво можеш да ми кажеш за плазмените бобини ако не нахалствам мноо щот тиа дни маи ти се окаснаха рътзете от писане :D от писане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На тая дълга и обширна тема да взема и аз да се включа :icon_box: Полирането на колекторите действително има за цел въздушния поток който влиза да не се завихря преди горивната камера,а във нея.По този начин се увеличава и количеството постъпил въздух. ÒБАЧЕ тази цялата хамалогия си губи смисъла ,ако не е свалена сянката между смукателен колектор и главата и между главата и изпускателния :guns: от там нататък не можеш безкрайно да увелиаваш сечението на генерацията защото отново се получава завихряне и пречи :shades За всеки мотор е индивидулна настройка/от специалист ауспохджия/Та уж леки безболезнени нещица,а като почнеш............ :icon_box: :icon_cheers:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз много неразбирам от тунинги ама миналата година смених ауспуха в Уолкър в Дружба.Само от една смяна на цялото гърне колата тръгна като :plane: незнам какво направиха тия юнаци там обаче има много голяма разлика .само че бързо свикнах и сега искам колата да ми е по- силничка.Следващата ще гледам да бъде поне 1.6 90 кончета

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Нищо необичайно не са направили, просто ти е било задръстено гърнето старото, и като са сложили новото , и всичко се е оправило.........това е......все едно катализатора да ти е запушен и да го махнеш след време, когато ти вече си свикнал на запушен такъв....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ха-ха... аз досега не съм виждал запушен катализатор :D

зада се запуши трябва да харчи поне литър на метър масло :D , ама тогава и цялата генерация ще е пълна :D

Мрежата на катализатора просто задържа изгорелите газове, и като се махне, както правят навсякъде резултата е налице...

предполагам не си дал 1500лв. за нов :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм виждал запушен катализатор, мога да ти го покажа............ :D Не е необходимо да гори масло колата обаче, за да се запуши той...........е, ако гори процеса на запушване се ускорява ,но и той си има експоатационен срок.......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

когато мине експлоатационният му срок, контактната му площ не функционира, т.е. вредните газове не се преобразуват. Ако се запуши колата въобще няма да запали :D . Пробвай и си завари изхода на генерацията и ще видиш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха така,.................няма да влизам в излишни спорове, но ще ти кажа да питаш този, който ти подържа колата да ти каже от какво може да се запуши катализатор, а именно: от богата смес............. :D покарай около 3-4 месеца на богата смес и после виж какво става......... Това е първото..............второ, от бедна смес също се задръства............защото температурата на изгорелите газове е по висока.............и нали се сещаш какво се получава...... :D Трето, може да се запуши от механичен удар..............тъй като има керамика и тя сечупи, ако стане това, то ще го запуши защото става като ефекта на тапа на шампанско........... :D Да, точно така, като се запуши един катализатор ,почти не можеш да запалиш колата, виждал съм и такъв случай............и то в автокъща........ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Здравеите.

Дали някои ще може да ме светне как мога да си вдигна кончетата?

Карам Галант 97г. 2.0 ТД 90коня. Нямам намерение да ходя на състезания,а просто искам малко повече мощност. Може ли да се смени или да се пипне нешо по турбината,или да се сложи "чип"?Много съм зле с колите и моля да ме просветите малко. :icon_blush:

И накрая, ако не ставам много нахален, ще помоля да ми кажете къде мога да направя този "ремонт" и колко ще ми струва. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Чип не може да свърши работа. Двигателят е старо поколение. Най-добре ни пипай нищо за да не се счупи нещо по двигателя. Един беше подал на турбината и се хвалеше колко му бяга колата, предупредиха го няколко пъти, но той не слушаше и след няма и 2 седмици двг "роди" ... приключи.

 

Колеги, гледах характеристиките на двигателя 2500 сс на БМВ 5-ца от 2001 г. Той работи с 10,5 степен на сгъстяване, докато двг на галант 2500 сс с 9,5. Не знам как са го направили, но харчи същото количество бензин, тегли повече кг., има по-висок въртящ момент (245 Nm при 3500 rpm) и като цяло този автомобил ускорява по-добре и развива по-висока макс. скорост. Не случайно в името на този производител фигурира названието "мотор" - Bayerishe Motoren Werke. Макар и не с този двигател, те неслучайно спечелиха титлата "Двигател на годината" през ... не помня, но не беше отдавна.

Разбира се, същинските разлики са скрити и за мен поне си остават загадка. Все пак 8,1 сек. от 0-100 км/ч за кола 1575 кг. и дълга 4,77 си е мноооого добро постижение при същия разход на гориво :rolleyes: Сметнал го е немеца...

Имаше една формула за изчисляване на мощността, в която участва и степента на сгъстяване. Може би при 10,5 (ако двг. издържи дълго) ще се постигнат 180-182 кончета и като добавим филтър и ауспуси - може и 190 да станат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите.

Дали някои ще може да ме светне как мога да си вдигна кончетата?

Карам Галант 97г. 2.0 ТД 90коня. Нямам намерение да ходя на състезания,а просто искам малко повече мощност. Може ли да се смени или да се пипне нешо по турбината,или да се сложи "чип"?Много съм зле с колите и моля да ме просветите малко. :icon_blush:

И накрая, ако не ставам много нахален, ще помоля да ми кажете къде мога да направя този "ремонт" и колко ще ми струва. :mitsu-smiley:

 

Може да се сложи "чип".

Сменя се и генерацията.

Има подобни теми в раздел Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Искам да ви питам дали според вас 320лв. е нормална цена за "чип"?

Благодаря ви предварително :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При цена от около 2000лв за новите модели, производство на Ralliart мисля че би трябвало да имат голяма разлика. Аз лично нямам доверие на съмнителни фирми - цената не е решаващ фактор, но обикновенно има значение. Все пак в интернет може да се намери доста информация и отзиви за всякакви продукти и по-този начин да се подбере по-качествен продукт.
Сигурно имаш предвид ето тази разлика.....http://cement1000.hit.bg/
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно имаш предвид ето тази разлика.....http://cement1000.hit.bg/

 

 

ХЕХЕ

Мario недей така.казаха ми даже че за модела имал 2 или 3.Слага ги един по един и които си харесам след тест него взимам.Дано не ме излъжат много. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ХЕХЕ

Мario недей така.казаха ми даже че за модела имал 2 или 3.Слага ги един по един и които си харесам след тест него взимам.Дано не ме излъжат много. :mitsu-smiley:

ами да ви кажа маи на галанта 2.0тди неможе да се сложи чип само защото тои е с процесор,а пък ако има някои заинтересован от слагане на чипове мога дажи дам телефона на един приятел които се занимава с тази деиност. той е от пловдив ,ако някои го интересува да ми пише :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

А някой знае ли как да подобря 4d55 двигателя?(2.3td, 84коня, 175Nm)

Дали може да му се сложи глава с два разпределителни вала от 2.5литровия дизел на Pajero/L200/L300?

Или по-голяма турбина? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.

Искам да ви питам дали според вас 320лв. е нормална цена за "чип"?

Благодаря ви предварително :mitsu-smiley:

 

Евтиничко ми се струва! На предишната си кола слагах чип и беше доста по-скъп, хем преди наколко години!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтиничко ми се струва! На предишната си кола слагах чип и беше доста по-скъп, хем преди наколко години!

Зависи - аз за моята кола имам чип за 30 стотинки + програмата за тунинг (30 долара) + устройство за флашване на чипа (200 долара)... не е много скъпо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...