Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ivan1984

Потребител
  • От него общо

    103
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ivan1984

  • Рожден ден 01/22/1984

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://investor.bg
  • Skype
    zhelyazkov1984ivan

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Honda Civic Aerodeck 1.8VTi
  • Интереси
    Икономика, политика, спорт, високи технологии, автомобили... ЖЕНИ :)

Ivan1984's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте бивши колеги, днес поради някаква случайност се сетих за тази тема и с удоволствие я изчетох цялата отново, та с умиление се сетих през какво съм минал, докато сменя Галанта. Иначе Хондата( Сивик В18С4) вече втора година вярно служи на сестра ми, а аз се метнах на една от най- недолюбваните в България коли, а именно Алфа 159 1.9 jtdm. Взех Алфата от много читав човек и тези две години само ми доказаха колко прав съм бил, като си купувам кола, само от хора, които ми харесват, а не от разни бастуни, дето се чудят каква шмекерия да направят. Противно на търсенето на Хондата, Алфата я взех директно от човека, без пазарлъци, майстори, форуми и т.н. и смело мога да заявая, че това е най- безпроблемната кола, която съм имал Поздрави, Иван
  2. Прилагам една софийска алтернатива. Прочетох, че момчетата са "хондаджии" http://progas.bg/ Газовото ще бъде Romano Antonio ECO с подсилен филтър. Този вариант е по- евтин от другите два със съответно 300 и 200 лв.
  3. Здравейте колеги, както знаете след дълго търсене преди година се сдобих с Хонда Сивик 1,8 Vti 169к.с. B18C4, която замени добре служилия ми Галант. Сега е време да сложа газово и след прочитане на всичко, което намерих относно майсторите във Варна се спрях на следните двама: http://www.alfagas-bg.com/ Майсторът е Наско, а газовото GFI Teleflex http://eltech-bg.com Майсторът е Иво, а газовото е Фобос 1( Бързи инжектори Баракуда и изпарител Романо ХД) Моля, ако някой има преки или косвени впечатления от майсторите и/или системите, да ги сподели. Благодаря предварително! P.S. Газовото ще се слага понеделник.
  4. 1.8T/150 к.с. София- Варна по Тракия до Ямбол, после през някакъв проход до Омуртаг и така до Варна, каран както се кара служебна кола :rolleyes: , даде разход точно 8л./100 км.( на магистралата рядко слизах под 150, през прохода газ-спирачка, както дойде) :icon_doh: P.S. Колата беше Октавия 1 седан на 230 х.км.
  5. Причината е, че няма Галант( иначе щях да си го карам докато се разпадне), а иначе Хондата е същата, като години, но наистина по-нисък клас. Първоначално бюджета беше 7500-8000 лв., но по-време на търсенето половината пари отидоха за по-важни в дългосрочен план неща, за мен колата е преди всичко средство за придвижване. За около 4000 избора на здрави коли в и около Варна е направо никакъв. За данъка, при мен се получава така, че имам малко готови пари( което ограничава избора на кола), но пък сравнително добри доходи, така че данъци, граждански и т.н. не са проблем към момента. Все пак това е форум и няма как да изпадам в подробности, но колите никога не са били удоволствие, за което да съм готов да се жертвам( просто тези дето наистина радват са ми тотално извън възможностите), така че се разпростирам според чергата си. Галанта верно е само 33 коня по-малко, но усещането в Хондата, като ускорение е съвсем друго, пък звука от v-tec :rolleyes: .
  6. Здравейте, колеги! Извинявам се за внезапното и дълго отсъствие от темата. След няколко лични перипетии и прекроявания( разбирайте намалявания) на бюджета( поради предвидени и непредвидени причини) от петък ще карам Хонда. Надявам се съм направил смислен избор, определено ще ви държа в течение как вървят нещата. Приятлеката е още същата, която беше и преди да отворя темата http://www.cars.bg/c590828 С момчето се разбрахме на 4000 лв. Количката просто много ми хареса наживо и е невероятно запазена за годините си. Вероятно е крачка назад в сравнение с Галант-а, но за момента по- смислена не намерих. Благодаря ви за активното участие и помощ, и всички усмивки, които ми докарахте с мненията си P.S. Приятелката не е тази от снимката
  7. Поредният ъпдейт по темата. Утре ще се гледа тази кола http://www.cars.bg/c578273 Руснака от Бургас вече е свалил Волво-то на приемлива цена http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378056993420430&f1=details&slink=5o61uy Засега това е положението с автомобилите, колеги. Ще видим, дали една от двете ще излезе добър екземпляр. P.S. За V-70 то от София, приятелката ми орева света, че това е най-грозната кола, която някога е измислена.
  8. На Пасат не се радвам, вчера най-накрая ми се обади собственика, че колата може да се види. Нямаше как да мръдна от работа обаче, днес му звъннах и колата беше продадена. На този етап търсенето се замразява за месец. Благодаря на всички! Все пак се получи добра тема за колегите търсещи живот след Галант-а. P.S. Ще продължавам да следя темата, така че ако попаднете на нещо, което ви харесва, не се притеснявайте да го предложите. Изискванията остават същите- бензин( за предпочитане с газ) ръчни скорости след 2001 с климатроник от частно лице до 7500 лв. Вече без значение- седан, комби или купе( стига да е поне с размерите на БМВ 3-та серия)
  9. Още като се чухме по телефона, собственика на Пасат-а ми каза, че реално е на 235 000 км., като преди две години е вкаран на около 210 000, в това отношение нещата с проверката се засичат. Снимките са от предната година, нещо решил да я продава, обаче опсле се отказал. Та има голяма вероятност, колата да е на истински 235 000 нм. На таблото са със 100 000 по- малко, защото по негови обяснения от сервиза, в който са я обслужили ги върнали без негово знание. Остава да ми се обади за оглед, ама като гледам нещо не се е разбързал. Волвото за мен като цена е кантар с Пасата, предвид нуждата от газов инжекцион, ходене до София, нови номера и т.н., обаче наистина е грозно, чак красиво, но само за мъжете
  10. Малко ъпдейт по темата, която уверено върви към своето приключване. Приятел във Автотрейд провери пасата по VIN и нещата изглеждат добре, колата е обслужена последно през 2011 г. на 204 000 км. в официален сервиз в Италия, като е сложен нов акумулатор и динамо. Сменяни са само консумативи, няма регистирани удари или ремонти, обслужвана е редовно, само с оригинални консумативи и части. Остава собственика да ми се обади за оглед и да действаме. Вчера ми се обади собственика на Волво-то, като ми предложи 5100 лв. Ако отпадне Пасат-а, ще се пътува до София. Истински се надявам до края на седмицата, да се похваля с нова придобивка
  11. За Пасата за 7600 лв., се обадих на човека още като излезе обявата, говорохме поне 10 мин., при което той ми обясни, че не е очаквал толкова скоро да има интерес и ме попита дали мога да изчакам с огледа за няколко дни. Записа ми телефона и се уговорихме да ми звънне, когато ще е удобно и това е, разбира се ако не звънне до неделя ще проверя какво се случва с нещата. За Волвото съм предложил 5000 лв.( знам че е малко ниско, но това е при което ми излизат сметките), ако Пасата отпадне ще гледам да се разберем с продавача на нещо между 5000 и 5500 лв.
  12. Аз вече съм избрал един такъм дизелов Пасат www.cars.bg/c591909 все още обаче чакам човека, да ми звънне за оглед, защото когато аз се обадих беше неудобно.
  13. http://www.cars.bg/c550662 Сега разбрах пича от София що не ми е звъннал, той просто леко сменил цената
  14. Волвото е вариант само ако отпадне Пасат-а. Чакам да се обади собственика и ще го видя на живо в някоя "топла" варненска сутрин, така леко изненадващо, докато е приятно замръзнал. Иначе е на реални 235 000 км., купен от Италия с предишен собственик лекар, внесен по поръчка за текущия собственик. Няма проблем да го гледам където и колкото искам, снимките са от предната година. Волвото сигурно има скъпи неща, но няма турбо и маховик, а и окачването на Пасат-а знам, че е не от евтините, което за мен в голяма степен изравнява нещата. Хоризонта, в който ще се ползва автомобила( освен ако рязко не забогатея) е 5 год., колкото беше планирано и за Мицубишито. P.S. Волво-то ще го мисля на цена близка до 5000 лв., засега по телефона продавача свали на 5500 лв., защото газовия инжекцион е 1700 лв.( Заволи с туруидална бутилка и зареждане при капачката на бензина). Каквато и кола да взема, ще се кара на 90% извънградско.
×
×
  • Създаване...