Kokito Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 За да съм честен трябва да кажа, че нямам нито един от изброените от колегата проблеми, а карам Outlander от 11.2007. Това ми е 4-та зима и нямам оплаквания, освен бавното парно, но това не го отчитам като проблем.Единствената ми забележка към мотора ми е, че му пада мощността при разреден въздух, а именно високо в планината и като затънеш или трябва да потеглиш на наклон натоварваш много съединителя. Карам малкия мотор 2.0 BSY на VAG.Корите не ми тропат, а съм на 140 000. Музиката си е супер, нямам течове и т.н.Може би колегата просто е попаднал на лоша сглобка, макар, че не знам как може да се получи. Лоша работа все пак.Поздрави. Много странно, аз пък точно от това, че парното ми идва много бързо се кефя най-много /2.0Did/. Принципно колата ми седи в гараж, но даже и като е спала навън след студен старт за няколко минути почва да духа топло. Имам и други дизели, даже още един ВАГ дизел, но е 1,9 монтиран на кадди 2009г. и там е мъка, нужни са около 15 минути докато почне да топли при минусови темп. Колкото до сглобката в купето общо взето няма много неприятни звуци, скърцания и потропвания....тук таме по нещичко се чува, но съвсем в рамките на нормалното като за след 105000 по нашите безумни кратери. А за Лукойл не ми се говори, пълна боза сипват вместо нафта :( Зареждам четери коли там:1. Аутлендъра - 2.0Did - рядко спи на открито, но до сега не съм имал проблеми даже и да остане на студ2. Кадди - 1.9ТДИ - спи само навън и не е имало проблеми3. Пежо партнер - 1.9 чист стар дизел - замръзна му нафтата при последните студове4. Крафтер 2.5 комън рейл - Яко проблеми при темп. под -1 /-2/ градуса - загуба на мощност, гаснене, авариен режим и т.н.- оправи се с нов филтър добавки. Чудя се дали да не отсвия Лукойл и да взема карти за ОМВ..... П.С. и на мен ми текна заден ляв стоп преди месец. Тия дни ще го свалям да му силиконирам едното ъгълче - според мен е срамота, още повече след като и при други колеги се случва.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 16 февруари 2011 Сподели Публикувано 16 февруари 2011 П.С. и на мен ми текна заден ляв стоп преди месец. Тия дни ще го свалям да му силиконирам едното ъгълче - според мен е срамота, още повече след като и при други колеги се случва....Погледни от хубавата страна...децата ще се радват на аквариум, остава само да купиш рибки... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigY Публикувано 18 февруари 2011 Сподели Публикувано 18 февруари 2011 За да съм честен трябва да кажа, че нямам нито един от изброените от колегата проблеми, а карам Outlander от 11.2007. Това ми е 4-та зима и нямам оплаквания, освен бавното парно, но това не го отчитам като проблем.Единствената ми забележка към мотора ми е, че му пада мощността при разреден въздух, а именно високо в планината и като затънеш или трябва да потеглиш на наклон натоварваш много съединителя. Карам малкия мотор 2.0 BSY на VAG.Корите не ми тропат, а съм на 140 000. Музиката си е супер, нямам течове и т.н.Може би колегата просто е попаднал на лоша сглобка, макар, че не знам как може да се получи. Лоша работа все пак.Поздрави.Здравейте, това за падането на мощността е напълно нормално. Живях 5 години на 2100 метра надморска височина и това ставаше с всяка една кола до кяото съм имал допир. Така че това си е нормална реакция на двигателя когато въздуха е разреден. А за замръзналите оутлендъри все си мился, че е от калпавата нафта. Няколко вечери се наложи моя да спи навън когато температурата беше -8,-10 градуса (преди около месец мисля беше) тогава запали от раз без абсолютно никакъв проблем. Днес колата ми даде разход който си мислех че е невъзможен, при съвсем спокойно каране 90-100км/час за разстояние от около 260км ми даде разход 5,7/100 това разбира се е по борд компютър, но дори и да има малка грешка пак е доста добър разход. По книга го дават 5,6/100. Ще ми е интересно колегите с оутлендер да споделят какви са им техните наблюдения.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Ах, този PSA двигател....При японския common rail с филтър за твърди частици такова нещо няма.Смея да твърдя, че и BMW са железни в тази посока.Хайде сега! Не е виновен Лукойл. Той произвежда горивата в България и продава на всички останали - Еко, Ромпетрол, Шел, ОМВ и др.От няколко години карам само с Лукойл нафта, проблеми не съм имал.Нито е виновен филтърът, нито нафтата. Нещо друго е сбъркано в тия френски мотори, май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Подкрепям колегата на 100 %. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Не е във филтъра проблема, той играе роля след изгарянето - автомобила трябва да запали и загрее, не е и течностите които се добавят, те са еднакви за почти всички автомобили. Лукоил произвежда горивата ама по някои бензиностанции продават странни смеси, а от както всеки може да си плати и направи бензиностанцията да е Лукоил, Шел и т.н, контрола трудно се осъществява. Колкото цените на горивата стават по-високи, толкова по-голяма става вероятността за некачествени горива. Вариантите са няколко - горивните филтри, софтуерен проблем и разбира се горивата, но ако приемем че е зареждано на една и съща бензиностанция и другите автомобили нямат проблем, бих се насочил към горивен филтър и софтуерния проблем. Ако проблема е в софтуера, трябва нов а той трябва да дойде от Mitsubishi или Peugeot, не знам дали двигателите като са еднакви и софтуера е еднакъв, понякога двигателите са еднакви, но ЕКУ-тата и софтуера в тях е различен. Филтъра за твърди частици има отношение върху изгорелите газове и то след като двигателя достигне работна температура - тогава започва подаване на тази течност. Сега чета тук и се замислих, че току-що ми предложиха аутландер с този пежо двигател доста изгодно. Да разбирам ли, че проблемът е сериен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Никой от нас не може да каже със сигурност сериен ли е проблемът. По мое мнение - да. Не бих рискувал тук, в България. Мисля си, че проблемът е в Аутландерите на PSA за България. Ако човек си купи Аутландер от Германия, например, едва ли ще има този проблем. Това се отнася и за др. стоки, не само за автомобили.Колкото до горивата, вярно, скапани са. Но чак пък всички да са зареждали в бензиностанции с гадна нафта, е, това е прекалено голямо съвпадение.От горчив опит знам, че няма добри и лоши марки горива в България, защото всички са ЛОШИ.По-скоро човек трябва да открие ДОБРАТА БЕНЗИНОСТАНЦИЯ с най-малко злоупотреби с качеството на горивото, независимо от коя верига, да зарежда само там и никъде другаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 ЗдравейтеТази седмица и аз имам същия пробле със загубата на мощност и светването на лампата на двигателял Това се случи в понеделник след което отидох в сервиза на БСр смениха горивния филтър понеже колта била на 54 000 а той се сменял на 60 000. Сменха филтъра и така карах вторник и сряда. В сряда сутринта същия проблем Горивото което съм сипал е от OMV обикновен дизел Двигатела е 2,2. В сряда вечерта като се стопли времето нямах никакъв броблем и тогава купих добавка за 22 лева за един резервоар. В четвъррък т.е. тази сутрин пак го имаше проблема. Не знам какво да правя.Ако може някой да ме посъветва.Пълен е резервоара и няма как да сипя Алпиндизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 ЗдравейтеТази седмица и аз имам същия пробле със загубата на мощност и светването на лампата на двигателял Това се случи в понеделник след което отидох в сервиза на БСр смениха горивния филтър понеже колта била на 54 000 а той се сменял на 60 000. Сменха филтъра и така карах вторник и сряда. В сряда сутринта същия проблем Горивото което съм сипал е от OMV обикновен дизел Двигатела е 2,2. В сряда вечерта като се стопли времето нямах никакъв броблем и тогава купих добавка за 22 лева за един резервоар. В четвъррък т.е. тази сутрин пак го имаше проблема. Не знам какво да правя.Ако може някой да ме посъветва.Пълен е резервоара и няма как да сипя Алпиндизел. Сипи едно шише спирт за горене(лилавия)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsenov76 Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Много летен джип :icon_crying: Във вторника ми замръзна при Алпин Дизел от ОМВ, горивен филтър сменен преди 20000км. поради същата причина. В БС казаха че може и да не се сменя филтъра, посъветваха ме за добавка, седя цял ден да се размръзне при тях и оттам пак в ОМВ, Алпин дизел догоре, отделно добавка за един резервоар (60л). В сряда сутринта същото. Айде пак в БС, т.к. бях минал само 8км. от дозареждането и добавката и в БС казаха, че т.к. филтъра събира много гориво, то може добавката да не е стигнала навсякъде. Голяма простотия с тоя двигател (2.2 2008г.), уж 4х4, високопроходимо, но предназначено само за летни условия! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Горивото е лошо, не колата.Бях си налял нафта за печката от бензиностанция, тази която слагат и на колите, еми... при -10 (тубата от минерална вода в която е нафтата е на терасата) взе да заприличва на мармалад.Как да работят тези двигатели с такава помия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Днес ходих в БС и източиха пълния резервоар и ходих до ОМВ и сипах Максмоушън. За сега се държи добре, но имам чуство че не е пъргав като преди струва ми се по тромав. Днес горивен филтър не съм сменял. Казха че няма нужда защото в понеделик го смених. Според мен тези двигатели на Пежо са доста капризни по отношение на горивото. Дано измислят някаква оптимозация на софтуера за да решат проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нилро Публикувано 6 февруари 2012 Сподели Публикувано 6 февруари 2012 Здравейте колеги!Неприятно е автомобила ти да загуби мощност и да мине в авариен режим баш когато му трябва мощността в дълбоките коловози и големите преспи!Мога да дам съвет от личен опит:за тези които са замръзвали и в резервоарите им има кофти гориво-на 10л дизел/1л газ за горене(за газените лампи от едно време); за тези които все още не са замръзвали гориво само от РОМПЕТРОЛ и дизел и бензин и за дизела добавка на Лики Моли-против замръзване.Надявам се да бъда полезен със съвета си и да имате успех в размразяването на колите и за напред да нямате такива проблеми!!!:mitsu-smiley::good::plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ta33ik Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Абсолютно същия проблем и при мен. Аутлендъра ( 2,2 ; 2010 ; 30К км ) работи нормално до -5, макс -10. След това при най-малкото подаване на повече газ авариен режим и гасне в движение. Стига до етапа при който дори на място при "форсиране" до 2500 рпм гасне. Имаше го проблема и миналата зима, но бяха много по-малко студените дни явно. Последните 2 седмици обаче не се трае !!! Буквално е неизползваема колата, и то точно в сезона в който трябва да разбереш защо си дал повече пари за уж високопроходим автомобил. Нарочно фулирах с МаксМоушън и същата история. Вдругиден съм в БС ( ако успея да измина 100-те км до там де), дано имат някакво логично обяснение. Поне да ги продаваха в комплект с безплатен отопляем гараж тези комбита. Като го комбинираме и с факта, че на 300 км смених дюза, а на 1500 км стоя в сервиза 2 седмица заради "влага по системите", мога с ръка на сърцето да кажа - никога повече Аутлендър, никога повече Мицубиши ... поне не в България от Балканстар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 февруари 2012 Сподели Публикувано 7 февруари 2012 Абсолютно същия проблем и при мен. Аутлендъра ( 2,2 ; 2010 ; 30К км ) работи нормално до -5, макс -10. След това при най-малкото подаване на повече газ авариен режим и гасне в движение. Стига до етапа при който дори на място при "форсиране" до 2500 рпм гасне. Имаше го проблема и миналата зима, но бяха много по-малко студените дни явно. Последните 2 седмици обаче не се трае !!! Буквално е неизползваема колата, и то точно в сезона в който трябва да разбереш защо си дал повече пари за уж високопроходим автомобил. Нарочно фулирах с МаксМоушън и същата история. Вдругиден съм в БС ( ако успея да измина 100-те км до там де), дано имат някакво логично обяснение. Поне да ги продаваха в комплект с безплатен отопляем гараж тези комбита. Като го комбинираме и с факта, че на 300 км смених дюза, а на 1500 км стоя в сервиза 2 седмица заради "влага по системите", мога с ръка на сърцето да кажа - никога повече Аутлендър, никога повече Мицубиши ... поне не в България от Балканстар.Ееее не така колега, моята кола е с мотора на VAG, 2.0 помпа-дюза. Едва преди 2 седмици за сефте влязох в сервиз за нещо различно от масло за 4,5 години.Колата е на 162.000 и до сега само с AGR клапана съм имал проблем, но за 30 лева го чистят и си карам. Колата е здрава и държелива, няма хлопане и тропане по купето и въобще съм много доволен.Дано така да продължи и занапред. Като чета темата излиза, че съм извадил късмет, че през 2007 ma Аутлендъра не се продаваше с мотора на Пежо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emonikiforov Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 ЗдравейтеМиналия петък ми източиха почти пълне резервоар в БС и след това сипах максмоушън на ОМВ и от тогава вече цяла седмица нямам проблеми Най вероятно проблема е в горивото и тези двигатели малко по капризни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2012 Сподели Публикувано 9 февруари 2012 Сипи едно шише спирт за горене(лилавия)!Сакън ,недей..........че 4000 лв няма да му се разминат........... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Като чета какви проблеми имате...май трябва да се нагласям психически да ги посрещам и аз, моят аутлендър е на 2 месеца а вече е за смяна на съединител. Проблеми с нафтата не съм имал, и при минус 23 гр. пали и работи добре,зареждам само обикновен дизел от шел. Относно парното-пълна скръб, 10 км. след потеляне започва да топли, ако имах подгреватели на седалките щеше да е по-добре-всъщност има някакви жици под седалките, но няма копче за включване! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Аз зареждам на Ромпетрол и нямам проблеми с паленето. Просто слагайте 1 литър бензин на 10 литра дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spas_Spasov Публикувано 11 февруари 2012 Сподели Публикувано 11 февруари 2012 Колеги, не си правете експерименти с двигателите на колите си, добавяйки всякакви знайни и незнайни хим. съединения към нафтата. Ползвайте само добавки от утвърдени марки и/или проверени търговци. Всякакви дизели имат проблеми с лошата нафта, не само тези на Пежо или VW. Имам 43 дизелови машини - коли, камиони, строителни машини. При студено време единствено качествената нафта позволява нормална работа. Използвам такава от голяма верига, но не искам да я казвам, за да не звучи като реклама. Вярно, че е малко по скъпа, но пък няма проблем. Слагам добавки против замръзване, когато темепературата падне под -15. Ще ви кажа къде да не зарежадте - Петрол :icon_censored: . С петролска нафта един багер го палих 36 часа и го запалих, след като го обвих целия с найлон, шест духалки вътре и 4 часа чаках да се сгрее. Двигателя му е помпа - дюза, също като джипката. Това при -24. Другите ми машини запалиха без проблем, ама този багер беше с петролска бъркоч :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 12 февруари 2012 Сподели Публикувано 12 февруари 2012 (редакция) Колеги за газта за горене (за газените лампи) , изпробвано не на Аутлендера , но на голф 4 , слагам 2 литра на един резервар , за почистване на системата вече 3 години нямам грижи , не слагам добавки в горивото освен газ , и двете коли спят на вън , при минус 20 палят никакви грижи не че нещо но Голфа(1.9 тди 110 коня не е помпа дюза) пали по добре от Аутлендера при ниски температури под -7-8 и надоло . Редактирано 12 февруари 2012 от junakov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 21 февруари 2012 Сподели Публикувано 21 февруари 2012 цяла зима зареждам на бензиностанцийката на едим мой клиент и паджерото и пежото и форда с 1 л. газ за осветление на всеки 10 че и 20 литра дизел и никакви проблеми и при - 19. Че в резервоара на паджерото имаше и 5 литра отработено олио. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nik666 Публикувано 22 януари 2015 Сподели Публикувано 22 януари 2015 И запомнете колеги газ за горене,а не за разредител там има едни други добавки. Слагам на 25-30 литра нафта 1литър и мирише сттранно , но Мицубиша пали при -24 на третото помолване!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogo1 Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 То за горивото се видя, че има различни марки но качеството е почти еднакво особено след експеримента по ТВ. В хладилника почти всичко стана на петмез. Аз карам с двигател VAG 2.0 DiD. Досега не е правил проблеми да не пали или да губи мошност. При обслужване в БС и Ратола както и след гаранционното в сервиз при мои познати задавах въпроса за добавките. Всички ми отговориха на този двигател да не слагам нищо. Зарежадам Еко, Ромпетрол и в краен случай ОМВ обикновен дизел.Преди Аутлендъра карах Волво бензиново. Редовно на 3 месеца слагах 200гр. медицински спирт от аптеката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulproex Публикувано 23 февруари 2015 Сподели Публикувано 23 февруари 2015 Аз съм със същия мотор 2,2 , нямам никакви грижи , колата стои вън , подгрявам пали от раз , гориво от една местна бензиностанция не е от големите вериги но нафтата е добра всичките ни коли там зареждат 3 са на по 1-2 години , другите малко по дърти и никои няма проблем , добавката на кастрол тда е добра ползвал съм я и съм доволен ,а за проблемите където е писал колегата няма и помен всичко си е 6 , аз съм с най-високо ниво на оборудване и нави , парното при около -10 загрява доста бързо за около 3-5 мин (колата е в движение , е верно не става баня но духа топло ), явно нямаш късмет с твоя аз съм доволен от колата . А на зубару, да си му сменял диференциали и сегменти, щото са тежък knock-out! ?Чест проблем! Моля ви със Субарутата - чудесни са на име и на вид, 4х4 то им е добре, ама да е ново! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.