Премини към съдържание

Ta33ik

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Враца

Ta33ik's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Абсолютно същия проблем и при мен. Аутлендъра ( 2,2 ; 2010 ; 30К км ) работи нормално до -5, макс -10. След това при най-малкото подаване на повече газ авариен режим и гасне в движение. Стига до етапа при който дори на място при "форсиране" до 2500 рпм гасне. Имаше го проблема и миналата зима, но бяха много по-малко студените дни явно. Последните 2 седмици обаче не се трае !!! Буквално е неизползваема колата, и то точно в сезона в който трябва да разбереш защо си дал повече пари за уж високопроходим автомобил. Нарочно фулирах с МаксМоушън и същата история. Вдругиден съм в БС ( ако успея да измина 100-те км до там де), дано имат някакво логично обяснение. Поне да ги продаваха в комплект с безплатен отопляем гараж тези комбита. Като го комбинираме и с факта, че на 300 км смених дюза, а на 1500 км стоя в сервиза 2 седмица заради "влага по системите", мога с ръка на сърцето да кажа - никога повече Аутлендър, никога повече Мицубиши ... поне не в България от Балканстар.
  2. Здравейте колеги ! От вече месец съм горд собственик на Outlander 2,2 HDI мотор, ниво Instyle. Първоначални впечатления - предостатъчна динамика, много добра стабилност имайки предвид теглото и по-високия ц-р на тежестта, много добра сноуроуд ( друга не съм тествал ) проходимост, приятна возия. Страхотно вътрешно оборудване - имам предвид глезотийките, местата за съхранение на предмети и т.н. Слаба шумоизолация, нискокачествени пластмаси - не отиват на такъв клас автомобил. Дотук добре. За съжаление се вкарах в голямо приключение с тази кола. На 300(триста) км пробег изгуби мощност, започна да работи като на 3 цил и вкара авариен режим. Репатрак, БС, след 3 дни установиха, че е дала фира дюза. Причина - лош късмет . На 1500 км колата угасна в движение при 120 км/ч и не искаше да запали около 20 мин. В крайна сметка запали, но познатата схема - авариен режим, репатрак, БС. 1 седмица там, през което време проблема се е повторил неколкократно, причина неустановена, най-вероятно влага в ел. инсталацията. Всичко това при условие, че все още я "разработвам". Моля за впечатления ако има колеги, закупили бройки последните месеци - опитвам да разбера дали наистина е лош късмет, или качеството на изработка е спаднало драстично в Холандия. Като база за сравнение ползвам Авенсис 2,2 D4D, който за 100К км влизаше само за филтри, масла и 1 път дискове. П.С. БС и Асистанса реагираха много адекватно, като и в двата случая осигуриха заместващ автомобил ( било изключение, но ги "убедих", че и случая с колата е изключение )
×
×
  • Създаване...