Здравейте колеги ! От вече месец съм горд собственик на Outlander 2,2 HDI мотор, ниво Instyle. Първоначални впечатления - предостатъчна динамика, много добра стабилност имайки предвид теглото и по-високия ц-р на тежестта, много добра сноуроуд ( друга не съм тествал ) проходимост, приятна возия. Страхотно вътрешно оборудване - имам предвид глезотийките, местата за съхранение на предмети и т.н. Слаба шумоизолация, нискокачествени пластмаси - не отиват на такъв клас автомобил. Дотук добре. За съжаление се вкарах в голямо приключение с тази кола. На 300(триста) км пробег изгуби мощност, започна да работи като на 3 цил и вкара авариен режим. Репатрак, БС, след 3 дни установиха, че е дала фира дюза. Причина - лош късмет . На 1500 км колата угасна в движение при 120 км/ч и не искаше да запали около 20 мин. В крайна сметка запали, но познатата схема - авариен режим, репатрак, БС. 1 седмица там, през което време проблема се е повторил неколкократно, причина неустановена, най-вероятно влага в ел. инсталацията. Всичко това при условие, че все още я "разработвам". Моля за впечатления ако има колеги, закупили бройки последните месеци - опитвам да разбера дали наистина е лош късмет, или качеството на изработка е спаднало драстично в Холандия. Като база за сравнение ползвам Авенсис 2,2 D4D, който за 100К км влизаше само за филтри, масла и 1 път дискове. П.С. БС и Асистанса реагираха много адекватно, като и в двата случая осигуриха заместващ автомобил ( било изключение, но ги "убедих", че и случая с колата е изключение )