Премини към съдържание

martin_gr

Потребител
  • От него общо

    41
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

martin_gr's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. В четвъртък бея ше на сервиз в Русе и от там ми казаха че едната свещ малко изостава в подгрева, но всичко останало е както трябва. Свещите са си 12 волта и така трябвало да е. Изоставащата свещ беше на 1 -ви цилиндър предложиха да я изместим на някой друг и с двоен подгрев нещата се оправиха за сега. Като стане по студено ще стане ясно.
  2. паджерото съм го купил от англия и от както е в мои ръце свещи не са пипани, миналата зима палеше перфектно на четвърт. Поради тази причини и мисля, че това са оригиналните свещи от производителя. Искам да кажа че се правят прибързани и подвеждащи изказвания, които могат да доведат само до излишни разходи за участниците във форума.
  3. само ще ти кажа че си в голяма грешка за 6 волтовите свещи всички са на 12 V зелени и работят без грешка. :icon_rock:
  4. Здравейте колеги, И аз да споделя мъката си. От както температурите започнаха да падат и Паджерото 2.5 тд започна да пали трудно. Първо проверих за изгорели свещи - всичко е наред работят всички. Второ в което се съмнявах са дюзите дали работят както трябва, защото ги купувах втора ръка - отидох на стенд за 10 мин. и в тях изчезнаха съмненията, хората казаха че са перфектни. Системата за палене е SQG с две релета, когато подам на контакт релетата изчаткват и ток отива до свещите, но за не повече от 5 сек. и после се чува релето да изключва и ток няма. Преди да монтирам дюзите подадох на контакт за да се уверя повторно за работата на свещите, но от отворите не се вижда никаква яркочевена светлина от свещите, а трябва. Когато подадох директно ток от акумолатора към свещите всички почервеняха. Какъв може да е проблема и как да го реша?
  5. според мен колега проблема е в дюзите, не разпръсквад добре горивото. Аз го имам същия проблем. Сутрин от както стана студено започна да пали по трудно и първоначално изпушва синьо и после всичко е ок. Ходих за стенд на дюзи и ми каза че дюзите пикаят. Сега сме се уговорили да ги сваля и да му ги занеса за почистване.
  6. мисля че трябва да включва вентилатора на климатроника за пътниците отзад.

  7. аз съм с дюзи и разпръсквачи от нисан блубърд и нямам никакви проблеми от както съм правил ремонта. не мисля че дюзите са проблема.
  8. днес я подкарахме. главата която купих се оказа че е от 2.3д, не всичко е тип топ и понеже не намерих дюзи за тази глава, човек който се занимава само с ремонти на японски дизели ми препоръча дюзи от нисан и найстина всичко е наред. колата работи по добре от преди. за сега няма да духа, тече и прочие. дано това да е било проблема. :icon_clap:
  9. за последното си много прав, за юркане съм си взел 2.8 V6 - 193 к.с. пасат синхро. джипката съм я взел за къра. когото го взех съм сменил ролки и ремъци всичко както трябва да е ролки скф и ремъка е контитех-континентал, доколкото може да се вярва на магазините. явно е дошъл реда на главата да си спука на втори и трети цилиндър между бренерите. зимата палеше на четвърт. дано всичко е наред като я сглобим. взех и най дебелата гарнитура.
  10. гарнитурата е графитена. главата е с изпъкнали клапани.
  11. от аутохелп днес казаха че има 4 дебелини 1.47 , 1.50, 1.55 и 1.60 поръчах 1.55,но не знам колко ще отнемат от главата ако няма голямо отнемане мисля да я оставя тази от 1.55
  12. поръчах я в ауто хелп. не знам какво ще рече оригинална. виктор рейнц или друго?
  13. колеги намерих глава. днес я оставих да се шлайфа и да и паснат клапаните, но се чудя коя гарнитура да слагам един казва метална друг графитена, някой може ли да ме светне каква е разликата в двете гарнитури. Главата е с изпъкнали клапани и буталата се вкопани за клапаните.
  14. моторите на паджеро 1 и 2 - 2.5 тд едни и същи ли са
  15. колеги намерих глава но джипката е от 89 год. 2.5 тд. някой знае ли дали са едни и същи главите и ако по какво се познават.
×
×
  • Създаване...