Премини към съдържание

bigY

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

bigY беше най-активен на 10 февруари 2011

bigY има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    SLT

bigY's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Автомобилът е закупен нов от БалканСтар София. Напълно обслужен със сервизна книжка и два оригинални ключа, с пълно каско, гражданска отговорност. Възможност за договорка за 4 зимни гуми, с лети джанти ММС, теглич, стойка за 4 велосипеда. Автомобилът никога не е използван за теглене. Тегличът е използван само за велосипеди. На 38000км е като съотношението градско/извънградско е 30/70. Най-голямото предимство е двигателят който е 177 конски сили, с изключителна динамика а същевременно много икономичен. Безключовото стартиране на двигателя е много удобно. Опцията за 4х4 и anti lock system са много полезни през зимата. Лятото се използва 2WD режим за по-голяма икономия на гориво. Адаптивни bi-xenon фарове и чистачки. Автомобилът е паркиран само в гараж. Снимки могат да се видят тук: http://goo.gl/GaAHt4
  2. Здравейте, paralichko благодаря че се включи в дискусията, не съм много сигурен каква е връзката на акумолатора с този проблем, но не вярвам да е от него. Този индикатор светва след малко каране 5-6 мин. след като изгася напълно двигателя изчезва и после пак се появява. В допълнение, колата е на по малко от две години и зимите е била в топъл гараж (+14С), така че не мисля че може да се скапе толкова бързо батерията. Разбира се има и други фактори които могат до доведат до по-бързото изтощаване на един акумолатор но не мисля че това е моят случай.
  3. Здравейте, junakov благодаря че се включи с мнение. Миналата седмица карах 35 мин на 4-та с 80км/час (около 2200 оборота) и лампичката не изгасна на връщане карах отново 35 мин но този път на 3-та с близо 70км/час (2700 оборота) и нищо не стана. Колата отиде в БС и там направиха така че че лампата да не свети вече, за радост пари не взеха но до колкото разбрах само са променили за какви стойности да се включва докато дойде време за смяна на филтъра след около 3 месеца. За съжаление проблемите не свършиха до тук сега започна да свети ASC system service required! което е доста дразнещо защото явно софтуера на мицубиши е като на майкрософт. Оправиш една дупка друга се отвори. Това за пореден път ме навежда на мисълта че избора на мицубиши беше грешка. След две субару трябваше да си продължа с тях.
  4. Здравейте, Искам да по попитам някой дали е имал същият проблем при скорост около 130км в час ми светна датчик за изгорелите газове. Няма загуба на мощност върви си нормално само този датчик светна. Колата е на 23к км и досега съм зареждал от ОМВ само (за добро или лошо). Обаждах се в БС тъй като е още в гаранция и ми казаха да съм карал около 20 мин със около 70км в час на 4та предавка и само щяло да се управи. Въпроса ми е някой пробвал ли го е това и как трябва да се кара колата по принцип за да се избегне пак това светване на индикатора? Аз съм доста спокоен водач и рядки се случва да "цедя" скорости. Благодаря!
  5. Някой може ли да каже дали това ще се стане за оутлендер 2.2д 2011 модел? http://www.amazon.com/Curt-Manufacturing-13581-Class-Receiver/dp/B001EOYIZ4/ref=au_pf_ss_1?ie=UTF8&Model=Outlander|950&n=15684181&s=automotive&Make=Mitsubishi|72&Year=2011|2011&carId=001 Мерси
  6. Здравейте, интересува ме някой дали е слагал стойка пододна на тази : http://www.amazon.com/Allen-Deluxe-5-Bike-2-Inch-Receiver/dp/B001M4H2Q8/ref=sr_1_14?ie=UTF8&qid=1308400958&sr=8-14 необходими е да се инсталира и по специален теглич който не е с топката а е отвор 5см. Някой виждал ли е нещо подобно и ако да къде може да се направи, а също какво става с гаранцията на автомобила ако се инсталира? Мерси предварително
  7. Здравей, АСХ няма достатъчно място за задните пътници според мен. Аз съм 1,92 и като си наглася седалката за шофиране и седна зад нея се чувствам супер комфортно колената не ми опират никъде и има място достатъчно, нещо което го няма при АСХ, а също и при субару оутбек 2007 (старата ми кола). За багажника спор няма оутлендера има много място, а и няколко пъти ползвах третата седалка която е доста смешна но свърши работа за кратки пътувания. За шумоизолацията не мога да ги сравня тъй като нямам много спомен за АСХ, а пък и не съм го карал достатъчно. Вече имам 12к км с оутлендера и като цяло съм доволен, разбира се има и място за подобрения. А иначе таблата на оутлендер, АСХ, и ланцер са еднакви така че там няма какво да се коментира. Честно казано, живот и здраве, след време като реша да я сменям доста бих се позамислил за субару отново Поздрави
  8. Здравей, аз съм с оутлендер 2.2 180 коня дизел и с ръка на сърцето мога да споделя среден ГРАДСКИ разход в софия между 7.5-8.2 така че твоя за комбиниран ми се струва доста висок. Много се колебах дали да взема АСХ или оутлендера и се много се радвам че избрах правилната кола. Много по широка е от АСХ-а и има доста добър ряз за автомобил от такъв клас. Поздрави
  9. Здравей и Честита Баба Марта. Размера на гумите го взех от сайта на Митсубиши: 16” Алуминиеви джанти (5 лъча) с гуми 215/70 R16, това е размерът на INTENSE пакета. Какво ще кажеш за алармата, аз си сложих тази която я предлагат от дилъра с тяхна инсталация, само много плаха ми се струва като свирне все едно прегракнало коте мяучи
  10. Здравейте, аз съм същият двигател и потвърждавам напълно разхода на гориво и динамиката му. Колкото за гумите аз си купих джанти 16ки с гуми мишелин алпин и всичко ми излезна 1700 лева, ако си бях купил зимни 18ки отиваше на към 2200 лева.
  11. Здравейте, това за падането на мощността е напълно нормално. Живях 5 години на 2100 метра надморска височина и това ставаше с всяка една кола до кяото съм имал допир. Така че това си е нормална реакция на двигателя когато въздуха е разреден. А за замръзналите оутлендъри все си мился, че е от калпавата нафта. Няколко вечери се наложи моя да спи навън когато температурата беше -8,-10 градуса (преди около месец мисля беше) тогава запали от раз без абсолютно никакъв проблем. Днес колата ми даде разход който си мислех че е невъзможен, при съвсем спокойно каране 90-100км/час за разстояние от около 260км ми даде разход 5,7/100 това разбира се е по борд компютър, но дори и да има малка грешка пак е доста добър разход. По книга го дават 5,6/100. Ще ми е интересно колегите с оутлендер да споделят какви са им техните наблюдения. Поздрави
  12. Колега ако искаш зимен автомобил си взимаш Субару. Имал съм няколко такива и НИКОГА не съм имал каквито и да е проблеми. А заради така прехваления оутлендер съм сигурен че никога няма да си купя Митсубиши отново. 1) Колата е на 2700км и на един месец, а вече събира вода в задния стоп и той се изпотява. А я държа в гараж. 2) Защо въобще си правят труда да слагат хубави колони и суб буфер когато като увеличиш музиката корите по вратите започват да дрънчат? 3) Едното огледало не се прибира плътно до стъклото както другото. 4) Когато попитах за гумена стелка за багажника ми казаха че трябва да чакам 6 месеца. 5) Ако двигателят е изстинал и навън е по-студено на парното му трябват години за да се усети в купето. Единственото положително нещо което мога да кажа е че разхода е доста добър, но двигателя е винаги топъл и я карам само с ОМВ Алпин.
  13. Колеги аз съм си решил проблема. 1. Карам само с ОМВ Алпин, е вярно 2,57 на литър е но пък колата даде разход 8/100 за последните 55 литра нафта което за 2.2 177 коня не е зле. 2. Колата спи само в гараж и винаги е +11С. Поздрави и дай боже всекиму
  14. НЕзнам как ги смятате тези 20 000 лева разлика но реално е 5-6 говоря за 4х4 версийте. Така че според мен оутлендера е по доброто решение. Но все пак всеки си има право на мнение, а и новият двигател 2.2 177коня е доста икономичен.
×
×
  • Създаване...