Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Kokito

Потребител
  • От него общо

    129
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander 2.0Did

Kokito's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Накладки? Ако изчезва при натискане на спирачки...
  2. А какъв звук вади в сравнение с оригиналния Рокфорд?! Имам познат дето си сложи подобно китайче на пасата и твърди, че много е паднало качеството на звука...
  3. Привет, Появиха се се следните два проблема и търся помощ: 1. Контролът на аудиото от волана работи когато си поиска. Обикновено работи нормално, ако волана в завъртян и спира да работи в право положение. Спомням си, че някъде четох за лентови кабели и т.н. Някой намирал ли е решение? 2. Киилесът ми на дясната врата започна да отключва колата в момента, в който ключа е близко до него (принципно трябва да отключи при хващане на дръжката). Така беше около 20ина дни и сега тотално спря да отключва. Бутонът за заключване си работи. На лявата врата и багажника всичко е нормално. Имате ли идея къде да търся проблема? Поздрави!
  4. Здравей, малко късен отговор, но дано да ти е полезен. Основните проблеми на повечето 2.0 тди на ваг са: дюзи, глава, маслена помпа, турбо, егр и дросел. Говоря за двувалови 16 клапанови мотори. Защото има и едновалови. Моторът, слаган на Мицубиши с код BSY, всъщност е BKD код на VAG и общо взето е с читави дюзи и не е със скапана маслена помпа, която се ползва при някои модели и е с някакви демферни шайби и недомислена конструкция, която е с малък живот и може лесно да счупи мотора. Основният проблем на BKD-та е с главата, като през годините три пъти правят подобрение и се счита, че в третите си версии главите са ок. На моят аутлендър главата е от последните и мисля, че би трябвало всички BSY мотори на мицу са с такава глава. Слабички се водят турбините. Това, което четох е, че същите турбини се слагат и на по-старата помпа дюза с 131к.с. Незнам има ли колеги със счупени турбини???? Моята е на 217000км и е с чип. Освен, че на 190000км. я свалях само за профилактика - почистване на геометрията друго не правено. Работи стабилно и прави налягане като по книжка. Твърдо съм за проверката и профилактика на турбото. Смятам, че така може да изкара поне двойно повече км. Относно егр и дросел мога да кажа, че твърдо това е проблем на този мотор и на доста ранни км. издъхват. За сметка на това не са скъпи и сложни ремонти. Аз смених дросел на 160000км и егр на 205000. Принципно могат да се изолират и механично и софтуерно. До голяма степен проблемите с тях са и от скапани горива, защото се задръстват със сажди и това провокира механични проблеми. Също много зависи от градско/извънградско каране, каране на кратко разстояние и т.н. Та конкретно за този много плют мотор на VAG аз имам добри впечетления и го намирам за надежден и не лош вариант. Карал съм преди години пасат 131к.с. със същото турбо и на около 370000км. турбото си беше 6. Само дето пасата го челосаха.... Нямам впечетления за пежо/ситроен мотора, но имам близък приятел с по-новия мицубиши дизел с 177к.с. и там имаше доста проблеми със скорости, маховик, колектори, дпф и какво ли още не и то на по-малко км.
  5. Привет, Появиха се се следните два проблема и търся помощ: 1. Контролът на аудиото от волана работи когато си поиска. Обикновено работи нормално, ако волана в завъртян и спира да работи в право положение. Спомням си, че някъде четох за лентови кабели и т.н. Някой намирал ли е решение? 2. Киилесът ми на дясната врата започна да отключва колата в момента, в който ключа е близко до него (принципно трябва да отключи при хващане на дръжката). Така беше около 20ина дни и сега тотално спря да отключва. Бутонът за заключване си работи. На лявата врата и багажника всичко е нормално. Имате ли идея къде да търся проблема? Поздрави!
  6. Аз сложих закс, като едни от най-добрите уж. За около 30000км, единия замина. Уважиха ми гаранцията, сега съм с KYB. Преди години на друга кола бях слагал ал-ко. Колата я карат мои приятели и вече са на около 200000км. амортисьорите и не са мръднали.
  7. Добре дошъл! Има един човек в Перник. Прави ги според колата. Питах го за кора, но нямаше готова за нашите коли, не е правил такава до момента. Каза да закарам колата и ще се снеме размери и може да направи. Все още не намирам време да отскоча, ако искаш понеделник ще наметя комтактите, че не съм в Бг сега и може да го пазарим.
  8. Да не си сменял ремък и да са объркали зацепването нещо?
  9. Kokito

    Чип Тунинг

    Да, би трябвало там някъде да са данните. От този мотор обикновено излиза 167-8 до към 175 коня, зависи от колата. Само разхода е нереален дето го дават Или трябва да карам с 90 за да го приближа този извънградския
  10. Kokito

    Чип Тунинг

    Е и аз точно при него си правих колата и съм доволен!
  11. Kokito

    Чип Тунинг

    Ако питаш за мощност - не съм я мерил. Там където го правих имат Дино само за един мост и не посмяхме да я качваме макар да се изключва уж 4х4-то. Би трябвало да е около 170 коня и около 380-90нм. Ако питаш за разход - добре е ;) Едва ли има някаква особена разлика. Може би една идея ми падна на извънградско - около 0,300л. Гадското по-скоро е същия като преди или малко се е качил, незнам. То иди засечи градски разход. Като цяло среден разход в дългосрочен план е може би съвсем леко надолу. Правя уточнение обаче, че колата върви по-леко и неволно на магистрала примерно средната скорост се е вдигнала леко. А тази турбина как ще се държи в ниските? Да не прави лаг?! Ти ще слагаш ли такава? Много ми е любопитен резултата...
  12. Kokito

    Чип Тунинг

    Карам такъв мотор но на Аутлендър. В момента е на 205000, а преди 15000-20000 го чипнах. Действително са им слабички турбините. До колкото четох същото турбо слагат на по-старата помпа дюза 131 коня. Аз лично съм доволен от резултата. Естествено няма как да искаш от този мотор да стане самолет, но определено става доста по-приятен за каране. Много по-леко върви и особено голяма разлика намерим в поведението на извънградско каране. Ако си решил да го правиш трябва да си сигурен, че всичко по колата е 6. На първо място, че дюзите са ти добре и турбината е в отлично здраве. При мен турбото беше позацапало геометрията и с чипването го свалихме за почистване и профилактика. Също много добре избери къде да си правиш новия софтуер, защото е много важно как и какво ще пипнат. В западните форуми четох, че надуват налягането до към 1,6 и се смята за гранично, но човекът, който ми прави на мен софтуера, каза че той пуска турбото до макс 1,45 за да е сигурен, че ще издържи. Според мен няма какво да изтормозиш по колата ако не си някой джигит-душманин. При нормално каране и подръжка на двигател, дюзи, турбо не би трябвало да има ядове. Със сигурност най-натоварения модул от цялата работа е съединител и маховик. Аз за 205000 още не съм барал, надявам се да изкара още, но съм наясно, че с чипа го натоварвам повече. Сега се чудя защо не я чипосах мнооого по-рано.
  13. Махнахме биалетките и тропането си седи. Значи отпадат целия възел по стабилизиращата щанга. Остават само носачи. Друго не ми идва какво може да е, полуоската може ли да хлопоти?!
  14. Не разбрах?! Имал е подобен проблем и сте го разрешили?! Или....?!
  15. Моят съм го свалил и търся къде да го дам го отремонтират, ако е възможно.
×
×
  • Създаване...