Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

cankoff

Потребител
  • От него общо

    170
  • Регистрация

  • Беше тук

За cankoff

  • Рожден ден 07/24/1974

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Внимателно

Интернет контакт

  • Skype
    cankoff

cankoff's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. +359877899725

    +359887899725

    Пламен

    Заповядайте.

  2. Здравей колега, моя Аоутлендер беше с мотора на ВАГ, 2.0 помпа-дюза. На ЕГР-а има закачена още една част, която всъщност е дроселовата клапа. Понякога и се скапва електрониката, друг път клапана на дросела се задръства с нагар. При мене беше прецакана електрониката и се наложи да сменя само дросела, а самия ЕГР мина с чистене. Не виждам никъде да си написал какъв е мотора, може би затова никой не ти пише. Поздрави.
  3. Проблемът най-вероятно е в дросела, а не в самия EGR. Трябва да го смените, не може да се ремонтира доколкото знам.
  4. cankoff

    Грешка на дисплея?

    http://gdlauto.com.au/gdl-auto-blog/diesel-particular-filter-warning-light/
  5. Случвало ми се е да затъна неведнъж. Като съм на LOCK и трябва да изляза с много газ, защото няма друг начин, замирисва яко на феродо - явно приплъзва автоматично съединителя и направо става страшно. Затова винаги излизам само на 4х4. Тогава гумите може да се вкопаят и да стъпят на чисто. LOCK ме е измъквал няколко пъти на заснежен силен страничен наклон. На 4х4 задницата на колата направо потъва, и започва да се хлъзга по склона - при LOCK направо върви като по релси. Не знам как става, но е факт. LOCK-a го ползвам и когато карам бързо по хлъзгав път - утъпкан сняг например. Поздрави.
  6. Я пробвай на 088 9646868, това е доста голяма Морга в Перник.
  7. cankoff

    Автосервиз София

    DJ Tymbi може да ти свърши работа. Има го във форума.
  8. Здравей колега, тук може да видиш статистиката ми за около 70 000 км: http://www.motostat.eu/vehicle-stats/43453 Поздрави.
  9. Имам 240к на такава кола. Вярвай ми.
  10. Тролея е безшумен в сравнение с Аутлендъра. Мотора се чува ясно, а след 130 става направо шумно. Ако е така при теб - това е нормално.
  11. Не е нужно да караш на 4х4. даже е препоръчително да си на предно, ако вали силен дъжд или караш в дълбок сняг си на 4х4, ако караш на утъпкан сняг, заледен път и изобщо много хлъзгаво си на LOCK. Ако се окопаеш и искаш да излезеш - само на 4х4 без Lock. Разход извънградско/ градско 70:30 - около 7.5, само в града 8.5-9.0. Зависи от шофьора. Поздрави.
  12. Здравей, карах същия мотор до 240х. Проблема на този мотор обикновено идва от дросела - за съжаление е доста скъп.
  13. DJ Tymbi ми е сменявал агренаж на същия мотор, но на OUTLANDER без забележка. Не се набивай в БС, че ще страдаш.
×
×
  • Създаване...