Премини към съдържание

Spas_Spasov

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2.0 103 kW

Spas_Spasov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. На мен са ми бушони 20 или 21 - точно срещу двата по 20А за късите светлини (а...

  2. колега, кой е бушона който държи 10сек. след вадене на ключа. Сложих DRL и искам да ги свържа към този бушон, защото гнездото за DRL ми е празно :)

  3. лапа маслото и не се шегува .... проверявам и доливам - за 15 хил. 1.5 литра Благодаря, но времето ми е много кът ... та не знам.
  4. Карам, докато може, после ще видим.... Лошото е, че при много рязко подаване на газ, някой път се чува един много неприяте звук от турбината, който изчезва, като наеме Та тъй, ще видим какво ще бъде
  5. И аз чат пат го срещам тоз проблем, даже ходих на диагностика в БС Варна. Човека много се учуди: 1. че не съм сменял турбо още, 2. отдавна му било времето, 3. как така още деяни и т.н........ Нямяло оправия, освен ново турбо срещу 5.7к
  6. Не е задължително, колега, подгряването. Желателно е. Въртиш и пробваш. Ако запали от четвърт, значи не е имало нужда, ако се замисли - връщаш ключа, даваш отново на контакт, подгряваш и тогава палиш. По принцип за двигателя е по-добре да изчакаш секундата или двете за подгряването
  7. Аз си купих тези дневни светлини от bktuning.net. Свалих си лявата и дясната пластмаса, пробих си отвори с макетно ножче, сложих дневните свелини, залепих ги с горещ силикон отвътре (с пистолет). Отвън с черен силикон за маскировка. Връзването на тоците е елементарно. Основния плюс го вързах на бушон, който има ток 10-тина секунди след изгасване на двигателя - демек сега си имам и функцията "следвай ме до вкъщи" :icon_rock: . Втория плюс - на габарита. Това е резултата: http://www.picvalley.net/u/2266/77449923819406926371333374547no5pc25cr6drtJScUF4R_m.JPG http://www.picvalley.net/u/2605/116596206880756216013333746253HxFQogjHTRMbnTuk9D4_m.JPG http://www.picvalley.net/u/2847/1515519899150273986013333746801DkBB3VBnwJkhAkKlAaa_m.JPG Цени: Фарчетата : 150 лв, пистолет за горещ силикон + две пръчки : 20лв, черен силикон на вюрт - 16 лв. Купих си щипки профилактично, щото си знаех че поне половината ще ги счупя при свалянето. Общо - под двеста лева.
  8. Привет на всички В предишната ми кола бях сложил едно плеърче - Parot RKi8400, което и към настоящия момент си свири перфектно. Искам да го сложа в Аутлендър-а, който е въоръжен с 6-дисков чейнджър и Rockford Fosgate аудио система. Поради специфичния протокол, който се употребява за комуникация между настоящия плеър и усилвател, се отказах от варианта да разкарам първия тотално. В БС ми монтираха кабелче за възпроизвеждане на музика през AUX и стана възможно да слушам музика от телефона примерно. Неприятния момент е, че при изключване на захранването, музиката забравя, че съм бил превключил на AUX и съответно при подаване на захранването включва радиото. Питането ми е: Възможно ли е софтуерно да се укаже при включване на музиката подразбиращият се режим да е AUX, а не радио или сд? Ако е възможно - къде и кой може да свърши тази работа? Возилото е Аутлендър 2007, 2.0 DiD Благодаря предварително!
  9. В БС услужливо монтират кабелче, завършващо със стерео жак, специално за външни плеъри. С кабелче и труд (40 мин) - 140 кинта. Иначе, ако някой му се занимава, може сам да си го върже, Схеми тук например, съгласно модела на музиката си. Подобно кабелче струва макс. 10 лв /има го и за два лева/, връзването е елемантарно. Мога само да съжалявам, че късно се разтърсих в мрежата.
  10. Колеги, не си правете експерименти с двигателите на колите си, добавяйки всякакви знайни и незнайни хим. съединения към нафтата. Ползвайте само добавки от утвърдени марки и/или проверени търговци. Всякакви дизели имат проблеми с лошата нафта, не само тези на Пежо или VW. Имам 43 дизелови машини - коли, камиони, строителни машини. При студено време единствено качествената нафта позволява нормална работа. Използвам такава от голяма верига, но не искам да я казвам, за да не звучи като реклама. Вярно, че е малко по скъпа, но пък няма проблем. Слагам добавки против замръзване, когато темепературата падне под -15. Ще ви кажа къде да не зарежадте - Петрол :icon_censored: . С петролска нафта един багер го палих 36 часа и го запалих, след като го обвих целия с найлон, шест духалки вътре и 4 часа чаках да се сгрее. Двигателя му е помпа - дюза, също като джипката. Това при -24. Другите ми машини запалиха без проблем, ама този багер беше с петролска бъркоч :icon_censored:
  11. Привет на всички! От известно време съм с Аутлендър 2007, оборудван с чейнджър, усилвател. Та понеже искам да разкарам тъпия чейнджър и да си сложа читаво свирило, търся инфо за буксите отзад. И някой запознат ли е какво точно си обменят като информация усилвателя и чейнджъра - намерих схема на подобен и на нея видях, че има някакъв data amp канал. Въобще, ще съм благодарен на каквато и да е информация Модела на чейнджъра е DY-6MW7U59 - без цифрички отзад, усилвателя е под предна дясна седалка и модела му е СV-OMW7G21 Благодаря предварително
×
×
  • Създаване...