Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

babachev

Потребител
  • От него общо

    57
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Bulgaria

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

babachev's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. Продължавам темата, тъй като все още не съм решил напълно проблема със автоматичното нивелиране на светлините. Оказа се че имам пповреден сензор. Смених и двата сензора с нови , като ги закупих от Алито за цена около 200 лв. двата. В мицубиши ми искаха по 1500 лв./ броя . След смяната на сензорите, грешката изчезна . Но фаровете пак не се движат. Въпроса ми е , дали е необходимо да се прави някакво обучение на сензорите ?
  2. Здравей колега, и при мен имаше тракане в мотора при определени обороти . След много консултации и проверки в Балкан Стар и други сервизи , накрая сам установих каква е причината. А тя е в съединителя на балансиращата група. Мотора ми е 2.2 DI-D MIVEC.
  3. Виж този клип и сравни шума с твоя.
  4. Това каре е малкият проблем. Големият проблем са куплунзите от към задвижването и към балансиращата група , които имат повече износване. Те са заедно с осите и струват една чанта пари. Всъщност Мицубиши са разбрали за този ( фабричен ) проблем и са го отстранили ,като са променили конструктивно цялата група. Сменява се дори и картера. Цялото удоволствие струва около 10000 лв. !!!
  5. При мен тропането беше в определен диапазон на обороти на двигателя. Когато беше топъл двигателя, се чуваше по-силно. Тресене на мотора нямаше !
  6. Здравей колега, аз съм с Outlander 2.2 2011 г., имах подобно "чукане" и аз. След много ровене по двигателя и в нета, открих причината. Проблема ми беше в балансиращата група на двигателя!
  7. Здравейте колеги !Outlander 2.2 дизел 2011 г.- Имам следният проблем: от няколко дни ми се появява съобщение за проблем с автоматичната нивелация на светлините , което при рестартиране на двигателя изчезва. Обикновенно се появява при преминаване през неравности. Снощи се наложи да карам по тъмно и установих че късите светлини светят на 5 метра пред колата и по никакъв начин не могат да се регулират да светят нормално, при положение че нямах активна аларма за проблем. Някой може ли да ме насочи къде да търся причината? Ще съм благодарен на всеки за мнение по въпроса !
  8. Здравей колега, от гр.. Пирдоп съм. Коментирали сме проблема в Балканстар, искат да започнат да разглобяват двигателя и да търсят причината. Разбираш че по тази начин цената на ремонта ще е близка до тази на нов двигател...а и мисля че са на грешен път. Питал съм и на други места (чрез нета ) ... почти навсякъде предлагат да премахнат DPF филтъра. Ако може да ме насочиш към добър сервиз с грамотни техници ще съм благодарен !
  9. Аз имах същият проблем ,колата ми беше на няколко месеца и на 5000 км. В Балканстар искаха да сменяват съединител и аз да го заплатя въпреки че е в гаранция колата. Отказах им...вече съм на 215000 км. и още не съм сменил съединителя. Миризмата идва от накладките , които се задейства автоматично при пробуксуване и от изпаренията от триенето на дисковете в шпер диференциала. Добре е да провериш нивото на маслото в диференциала!
  10. Здравейте колеги! Мицубищи аутлендър 2011 , 2.2 Di-D 140 hp, дизел , на 215000 км. Имаше гориво в маслото...нивото беше двойно над нормата.Тракане на мотора при движение и обороти на двигателя до 2400 , след което тракането изчезва. По време на тракането , при рязко отнемане на газта и подаване на газ тракането в повечето случаи изчезва. Нормален разход на гориво и нормална динамика на автомобила. Няколко пъти се е появявала аларма за DPF филтъра, в момента няма такава . Предполагам че проблема идва от DPF филтъра , като се съмнявам в някой от датчиците че не работи добре и подава информация за активиране на режим регенерация на DPF филтъра. Коментирах в сервиз този проблем , предложиха ми да премахнат DPF филтъра физически и софтуерно , но се съмнявам че ще се появят тогава други проблеми...все пак автомобила е конструиран да го има този филтър! Ще съм благодарен някой да сподели опит за решаването на този проблем .
  11. Благодаря за информацията колега, започвам да чета!
  12. Здравейте колеги, наложи ми се да сменявам зъбните колелета за балансиращите валове. След смяната им се появиха вибрации в мотора, явно валовете не са зацепени правилно. Някой може ли да даде съвет как се зацепват балансиращите валове? Автомобила е Outlander дизел, 2.2 DI-D 4WD ,не е с ремък а е с верига, закупен е нов през Октомври 2011 г.
  13. Явно никой не есе е сблъсквал с този проблем. Днес колата беше в БС на диагностика. Оказа се че е повреден компютъра за комфорта, кат.№ 8637A644 ETACS . Питам се дали това нещо се ремонтира или трябва да се смени с ново. Лошото е и това че преди да се смени , трябва да се източи информацията от стария блок и след монтажа на новия да се зареди в него. Там е имобилайзера...!!!
  14. Здравейте колеги! Собственик съм на Outlander 2011 дизел, механични скорости . Днес при изключване на двигателя от контактния ключ , светнаха всички аварийни лампи по таблото, започнаха да се редят текстово всички аларми , включиха се подгревателните свещи . Когато запаля двигателя , подгяването изключва, но остават активни всички аларми. Опитвах с откачане на акумулатора (около 2 часа) , но никакъв ефект. Някой може ли да ме насочи къде да търся причината?
  15. Здравей колега! Карам аутлендър 2.2 дизел от почти 4 години. Като цяло доволен съм от колата, бърза, нисък разход на гориво . Разхода на гориво ми е около 7 /100 при скорост до 100 км. при шофиране по магистрала ( скороста е заничтелно по-висока) разхода е около 10-11/100. Максимална скорост която съм развивал 210 км.час. В началото колата я карах само с предното предаване , но установих че с 4х4 автомат е по-добре,много устойчва в завоите ,бърз старт и ускорение , не дърпа волана при потегляне с газ. Недостатъците са - доста е шумна колата, при скорост над 100 км. трябва да се усили музиката за да се чува добре. При буксуване в сняг започва да мирише на съединител и изгоряло масло. Пластмасата е прекалено много в купето, вече започва да поскърцва ( почти 4 годишна е колата). Друг недостатък е качеството на боята, бих казал че дори шумка да падне на колата в движение оставя следа. Изключително лошо покритие...в Балканстар се оправдават че ( с черната боя е така). И още...съединителя не е в гаранция , дори на 1000 км. да се наложи смяна , ще си я платиш. При мен беше подобен случай! Може още много да пиша по темата, но по-добре ако имаш конкретни въпроси пиши ми. Успех!
×
×
  • Създаване...