Здравейте, Имам Аутлендър 2 и имах проблем с честата смяна на ксенона и затова реших да сложа модул за дневни светлини, който модул пуска дългите светлини на 40% при запалване на двигателя. В момента когато се включат късите светлини тези изгасват. Модула го сложих в Тояга за сумата от 70 лева. Хората много добре се справиха отне им 3 часа.
Здравей, Офиса в които работя се намита в АТМ център и наблюдението което имам че доста коли се оставят там. По-скъпите коли са в закрития паркинг а другите в открития. В момента разширяват паркинга с допълнителен, явно търсенето е голямо. Като заключение мога да кажа че доста се ползва.
При мен проблема беше че преди 2-3 хил. км. смених дисковете и накладките. След тези километри започна едно биене при спиране. Спирачната система е ОК. Днес ходих и ги струговаха на място дисковете. Цената е 80 лева и за двата. Накладките са добре не са прегрявали, състоянието им е добро. Като гледам по джантата остава феродо т.е. не са много твърди. Днес ходих до Пловдив и нещата са ОК.
Утре ще ходя в Рубин казха че имат немска машина за струговане на място (без да свалят дисковете). Казаха също че имали случай на оригинални дискове пак да се изкривят. Ще кажа какъв ще е резултата.
Здравей, Искам да са качествени, че преди два месеца сложих на Феродо и момента при спиране кормилото тресе ужасно силно. Ако може да ме посъветвате от къде могат да се вземат заедно с монтаж.
Здравейте, ДПФ филтъра се сменя на около 200 000 - 220 000, което зависи от стила на каране и др. Цената е убииствена около 4 000 лева. На мен ми откраднаха филтъра на 70 000 и тогава проучих нещата. Застрахователите не го признаха и сега карам без филтър. Единствения проблем е че свети лампата за проверка на двигателя.
Най вероятно при определено налягане влиза в режим на регенерация като обогатява горивната смес и датчика следи да се постигне определена температура за да изгорят твърдите частици. Само не знам като го няма датчика за температура дали изобщо ще влиза в режим на регенерация ?
Здравейте, Застрахователите отказаха да признаят щетата, понеже липсват части от изпускателната система. В момента карам автомобила с резонатор на мястото на филтъра като е свързан само датчика за налягане, датчика за температура го няма и свети лампата за проверка на двигателя. Колата върви нормално, но не знам дали няма да има някакви последствия. Някой има ли мнение по въпроса ?
По принцип в полицата е цитиран катализатор и части от изпускателната уредба. В нашия случй е филтър, скъсан датчик, скъсан маркуч за налягането, планка и тампони.
Здравейте, От както регистрирах щетата на 08.10.2012год. все още нямам отговор по щетата. Днес отидох направо в централата на Алианц да ги попитам какво става с щетата. След 5 минутно суетене се появи господина който е водил щетата и каза устно че има отказ. Попитах къде е писмения отказ и той ми каза че по етапен ред ще достигне до собственика. Звънях в Алианц Лизинг, защото колата е лизингова и те ми казаха че нямат писмен отговор. Може ли три седмици да няма никакъв отговор по щета която не позволява да се ползва автомобила и да няма ясен отговор. Пуснх веднага жалба в която е във връзка с устното съобщаване за отказ. Реално за този автомобил са плащани 3 години вноски за застраховки на обща стойност 7 000 лева и досега не е заведена нито една щета. Това е направо безобразие.
Здравейте, Преди една седмица ми откраднаха DPF филтъра на Мицубищи аутлендър с двигател на Пежо 2,2 дизел. Застрахователя не признава щетата, нов струва 4000 лева и пак може да го откраднат. Търся решение в този случай (без филтър и пренастройка на компютъра на колата и др.). Има ли някои с подобен проблем и какво решение е намерил.
Здравейте Миналия петък ми източиха почти пълне резервоар в БС и след това сипах максмоушън на ОМВ и от тогава вече цяла седмица нямам проблеми Най вероятно проблема е в горивото и тези двигатели малко по капризни