milenjs Публикувано 14 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2009 Направо ми писна вече. Брембото били за автомобил с АБС а моя е без. Разликата е в габаритния размер, за моя е 45.1мм, а за тези с АБС е 45.5. Бат Марин, Пламен или някой който знае да каже ще стане ли диск за Вагонче с АБС на такова без АБС??? Или да взема единствено останалия избор - Локхийд? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 Та какво стана - дискове Делфи - Локхийд и накладки Акебоно. Дисковете по 60 лв., акебоното - 30 или 152 лв. общо. Смяната става лесно, за полвин час има-няма бях готов.Добрата новина е че изчезна биенето във волана при натискане на спирачка при висока скорост Лошата - присвирват от време на време, при средна сила на натискане на педала на спирачката. Надявам се да се оправи като покарам малко, минал съм едва 500 км. с тях.Ако не се оправи на какво по скоро се дължи - на дисковете или накладките? Ако е от накладките да ги сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 юли 2009 Admin Сподели Публикувано 20 юли 2009 Дължи се на накладките Акебоно, които само името им е японско. Правени са в Европа, незнайно в коя страна. Материала им не е особено качествен и от там се получава присвирването. Дали ще е Кашияма или някоя друга фирма, важното е да са от проверена партида, която се предлага в момента.Качеството в световен мащаб се снижи под определения минимум и единствено само няколко фирми все още устояват да не свалят нивото си под средното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 Ясно... първите бяха Texstar - без проблем, след това си взех Акебоно от Миро - също не свиреха (а някои колеги се оплакваха), сега Акебоното не е от Миро и резултата е налице.Направи ми впечатление че на тази кутийка пишеше Made in E.E.C а на тези от Ратола - Made in UK (или поне така си мисля че я хвърлих)... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslav Gechev Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 Колеги да поизтупам темета от праха.Налага се да сменя предни спирачни дискове. Колата е Спейс Стар 1,3 86 кс.Моля за съвет относно марка и качество. Предложенията за момента са: Брембо - 93 лева/бр.Текстар - 85 лева/бр.Делфи - 150 лева комплект+накладки. Имам информация и за марки от вида на Блу Принт, които смятам да подмина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 Колега и аз съм за смяна на предни дискове, така че темата е актуална. Днес проверявах за Текстар и се оказа, че предните дискове са спрени от производство. Усъмних се в думите на продавача и проверих в официалния каталог на производителя и се оказа, че е вярно.Предложиха ми Феродо за 57 лв. на бр. и сега се чудя...Ако някой има актуална информация за марка на дискове може да сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 ATE, TRW.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 Аз съм със Zimmermann и съм доволен. 60 000 и не съм ги изкривил още Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslav Gechev Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 Благодаря на всички за отговорите. Те съвпадат с моите предпочитания.Смятам да заложа на TRW, Ate или zimmermann. Сега остава да намеря и оптималната цена. :rolleyes: TRW дали имат ментета? Доста голяма разлика в цените виждам. 12 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 април 2016 Автор Сподели Публикувано 4 април 2016 Питайте в Ратола за Магнет Марели, последно съм с такива и доста доволен, все още не съм ги изкривил, не свирят, това за 40 000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vld1 Публикувано 4 април 2016 Сподели Публикувано 4 април 2016 (редакция) Аз съм с накладки на BluePrint - нямам впечатления, колата спира нормално, както преди. Смяна се наложи поради износени стари. Дискове (ако има на тази марка) и аз не бих сложил - звучи ми несериозно. Не съм запознат с произхода и качествата на никоя от изброените марки. Дискове досега не съм сменял.ПП: И с въздушен филтър съм на БлуПринт. За дребни маловажни консумативи мисля че стават. Редактирано 4 април 2016 от vld1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Блу принт опаковат, вътре дисковете може и да са брембо, примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Благодаря на всички за отговорите. Те съвпадат с моите предпочитания.Смятам да заложа на TRW, Ate или zimmermann. А защо така с лека ръка отсвири Брембото, :icon_hmm: пък и Блу Принта ? Както каза Илийката, те само опаковат и в повечето случаи опаковат японски части . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 Blue Print са доста добър бранд за авточасти, както и Брембо. На стария ми колт бях с дискове на Brembo и накладки Blue Print. Перфектна се държаха, че и търпяха тормоз накладките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 5 април 2016 Сподели Публикувано 5 април 2016 За Блу принта днес ми казаха, че е била дъщерна фирма на Феби. Цената на диска е на половина спрямо Ате и това ме разколеба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blueforce Публикувано 6 април 2016 Сподели Публикувано 6 април 2016 Сложих Блу принт преди два месеца и накладки Акаши. За около два дена сработиха и съм много доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomir georgiev Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 аз смених моите със ZUIKO японски 100 лв двата никакви ядове не съм имал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslav Gechev Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 Благодарение на колегата "mario64", чуденето приключи.Сега се радвам на нови дискове "Brembo" и накладки "TRW".Благодаря на всички отзовали се колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 11 април 2016 Сподели Публикувано 11 април 2016 (редакция) и аз се чудех между блу-принт - 59лв/бр и ате - малко по-скъпички и размислих - взех ате + накладки. тия дни ще си сменям и се надявам да нямам проблеми. Редактирано 11 април 2016 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 20 април 2016 Сподели Публикувано 20 април 2016 Здравейте, интересуват ме дебелината на задните дискове и какви евентуално се препоръчват. Както и предните дискове и накладки Brembo/TRW- за тях колко ще струват. Bлагодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 2 Май 2016 Сподели Публикувано 2 Май 2016 Да, Блупринт е търговското име на Феби за части за Азиатски коли, и много от частите са японски и са дори същото качество и същата марка като оригиналните части които бихте си купили от дилъра, аз съм купувал блупринт накладки за Аутлендъра и да ви кажа честно бях изумен какво открих вътре, оригинални японски накладки опаковани по начин не срещан от мен до момента и изработка все едно гледате ръчен часовник или бижутерски стоки 👍, също така съм ползвал комплект ангренажен ремък, вътре беше японски , същата марка като този който свалих от колата, сега последно имах проблеми с термостат, сменях два различни, единият от които беше Гейтс и той не работеше, после ми доставиха Блупринт и вътре беше същата марка като на колата. Блупринт е марка която аз лично не бих подценил, даже напротив бих предпочел стига да е закупена от свестен търговец, предполагам, че има и ментета такива. Брембо, Текстар също много добри. Пагид са също добра фирма и накладките им са меки и спират доста добре, въпреки че в момента имам проблеми с тях и докато не разбера точно каква е причината за вибрациите във волана не бих ги препоръчал. Накладките са от голямо значение за това как спира колата, също както се избират правилните гуми, така важно е да се изберат и правилните накладки в зависимост от това как и къде се кара колата. За съжаление освен EBC незнам друга фирма която да си разделя накладките по предназначение с изключение на тези за спортните коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n1k3r Публикувано 5 юни 2016 Сподели Публикувано 5 юни 2016 Недей да взимаш на делфи дискове. Карах поне 3 коли с дискове на делфи и при 3-те автомобила дисковете раждясваха. Имах клио и то беше с такива дискове и пак раздясваха. Миналата година взех някакви УЖ английски дискове за 240 250 лв 2-та броя и съм доста доволен. Мога да проверя марката ако те интересува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 Да попитам - някой да има мнение за марка A.B.S.? Става дума за предни дискове на Спейс Стар 1.3, на добри цени са. И дали се сменят само самите дискове (ринговете) или целите, заедно с главината за болтовете? Защото намирам разни оферти, на които пише "без болтове за закрепване на колелата, без колесна главина". И цените са различни, естествено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 Аз карам 1.3 и диска ми се фиксира към главината като сложа джантата,без да има отделен болт който да стяга диска към главината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 17 март 2017 Сподели Публикувано 17 март 2017 Аз карам 1.3 и диска ми се фиксира към главината като сложа джантата,без да има отделен болт който да стяга диска към главината. Има един прикрепящ болт М6 с фрезенкова глава,развива се с ,,еврейска звезда,,.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifПоне при мен е така /SPACE STAR 1.3 2002 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.