Премини към съдържание

chasovnik

Потребител
  • От него общо

    305
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    washington d.c.

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

chasovnik's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Най-малкото ако въобще продавача даде да се покарат (сега нямам табели, не става и т.н.) да се пробва превключването на различните видове режими: 2Н, 4Н и 4лл и дали светят, а не да примигват индикаторите. Погледни и дали не са се "разчекнали" гумите. Друго не се сещам
  2. Тоя бели бензин нещо му се разминават данните с "първи собственик" - сигурно в БГ? Бензиновите по принцип са една идея с по-висок разход от дизела. Имал съм старото паджеро 3 дизел и проблеми не съм имал. Тия 200 кс дизел са по-добри от двигателите със 160 кс. Пробва ли да покараш някой от посочените в поста автомобили? Как са скорости, раздатки и тн.?
  3. Човека след 10 години може да е продал колата? Имах нещо подобно и се оказа проблемен вакуум разпределител или както се казва, в коша до десния фар. Клапанчето не включваше и стържеше, след смяна не съм имал проблеми. Пробвай в положение 4Н дали ще се появи този шум.
  4. Нормално е дизелов двигател да загрее по-бавно от бензинов. Не съдете по парното, защото може (не съм запознат) да има допълнителни нагреватели и да започва да духа топло след по-кратко време.
  5. Мода да изкажа мнение за паджеро 3, където дисковете също консуматив и лично за 6 години съм сменил 3 комплекта с накладки (АТЕ). Последните се изкривиха на около 12-13 000 км., така и продадох колата . Спреш ли рязко с висока скорост и си ги убил.
  6. Паджерото го продадох с АТ на 4 години и 50 000 км. и веднъж на 25К разменени - Hankook Dynapro ATM RF-10 е честно няма такава гума. Обиколил съм половин Европа с тях и не се страхуваха от скорости над 140 по километраж като в същото време не бяха и толкова шумни. Единствения ми проблем, който създаде беше зимата на 2018-19 ако не се лъжа беше заледено, а отгоре луга и просто с ниска скорост не можеха да се самопочистят, но над 25-30км/ч нещата се оправяха. Ех колко народ съм изтеглил зимните месеци с тази кола. На новата каруца съм с комплект зимни и летни отново от любимата марка Hankook.
  7. Важи, но все още има собственици на "джипки", които си мислят, че като дадат лоста в позиция 4Н и всичко ще е наред. Преди години спрях до един чичо с паджеро 3/1 генерация с гумите от завода и го попитах не е ли опасно това, той погледна моите и отвърна: като имаш пари си купувай нови, аз имам 4х4. Надявам се не всички да мислят като него, но си е опасно за самия водач да се мъчи с галоши в снега/леда/мокрото. До Мирослав - по-добре да не го коментираме
  8. Колеги, изгледайте клипчето и ще добиете представа защо АТ гумите не трябва да се карат целогодишно в продължение на многоо години. Паджеро 3, обуто с BFG поне на 7-8 г се мъчи в снега - срам за марката Мицубиши шоуто е след 5:10 мин. и 13:30 мин.
  9. Във Велинград има един тарикат, има обяви в сайтовете за продажби на автомобили. Купувал съм пружина за паджеро 3 на цена 80лв без доставката.
  10. Да попитам в този дух - при ляв по-остър завой и натоварване на предницата се чува едно леко пук, смених накладки, като съм гресирал болтове, водачи и тн. да не е проблем с шарнир? Поздрави!
  11. Не се заричай, че и аз бях така пред години, но всичко с времето си. търкалях го дълги години, но един ден излезе оферта и ... мицу замина след 2 месеца. Това със спирачките го правят всички автомати.
  12. Градското ти е най-малкия проблем. Тия кутии по принцип са неубиваеми донякъде. Да не си го пускала на N по нанадолнища или нещо подобно Поздрави и дано излезе по-малкия дявол.
  13. Диджея правилно е обяснил проблема, ако е от вакуума проблема ще е при 2Н и звукът е като от стържещо зъбно колело. Ако е само при 4Н - проблема е в раздатката. При мен беше по-малкия дявол - клапанчетата за вакуума, които се отпред в дясно и шума се чуваше само на 2Н.
×
×
  • Създаване...